Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Прохорова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Прохорова О. О. 
Містобудівні аспекти вибору концепції торговельного центру / О. О. Прохорова // Містобудування та терит. планув. - 2006. - Вип. 24. - С. 157-160. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто соціальні аспекти торгових центрів. Розкрито поняття концепції торгового центру. Надано перелік містобудівних умов, що впливають на вибір місця розташування та концепції торговельного центру.

Рассмотрены социальные аспекты торговых центров. Раскрыто понятие концепции торгового центра. Приведен перечень градостроительных условий, которые влияют на выбор месторасположения и концепции торгового центра.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Прохорова О. О. 
Особливості формування системи торговельно-громадського обслуговування на сучасному етапі / О. О. Прохорова // Містобудування та терит. планув. - 2005. - Вип. 22. - С. 293-296. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Коваленко О. Е. 
Дидактичні основи професійної освіти : навч. посіб. / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, З. І. Гирич, В. В. Кулешова, О. О. Прохорова; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : Контраст, 2008. - 143 c. - Бібліогр.: с. 143. - укp.

Проаналізовано різні підходи до основних категорій дидактики залежно від типу навчального закладу. Висвітлено теоретичні основи процесу навчання, а також процеси теоретичної та практичної підготовки у закладах різного освітнього рівня. Розглянуто зміст освіти, методи, форми та засоби у сфері професійної освіти. Запропоновано класифікацію методів і форм навчання. Описано механізм формування навчального плану для підготовки у середніх, професійно-технічних і ВНЗ. Увагу приділено діагностиці та контролю професійного навчання.

Проанализированы различные подходы к основным категориям дидактики в зависимости от типа учебного заведения. Освещены теоретические основы процесса обучения, а также процессы теоретической и практической подготовки в заведениях разного образовательного уровня. Рассмотрены содержание образования, методы, формы и средства в сфере профессионального образования. Описан механизм формирования учебного плана для подготовки в средних, профессионально-технических и ВУЗ. Внимание уделено диагностике и контролю профессионального обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Прохорова О. О. 
Подходы к разработке отечественной классификации объектов торговли / О. О. Прохорова // Містобудування та терит. планув. - 2007. - Вип. 26. - С. 243-248. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Приведены параметры, по которым классифицируются объекты торговли. Рассмотрена проблема отсутствия отечественной классификации торговых центров и предложены возможные подходы для ее разработки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.7 + У9(4УКР)421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Прохорова О. О. 
Формування системи торговельних центрів. Закордонний досвід / О. О. Прохорова // Містобудування та терит. планув. - 2007. - Вип. 27. - С. 228-234. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто етапи формування системи торговельних центрів і проведено порівняння принципів обслуговування населення в країнах Європи та США. Наведено типи торговельних центрів і надано їм визначення.

Рассмотрены этапы формирования системы торговых центров и проведено сравнение принципов обслуживания населения в странах Европы и США. Приведены типы торговых центров и дано им определение.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н712.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Прохорова О. О. 
Формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутніх інженерів-педагогів : автореф. дис... канд. пед. наук / О. О. Прохорова; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні та психолого-педагогічні засади формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутніх інженерів-педагогів. Розкрито сутність, визначено критерії та показники сформованості даної якості у студентів інженерно-педагогічних ВНЗ. Обгрунтовано й апробовано умови, структуру, модель та методику формування індивідуального стилю педагогічної діяльності у майбутніх інженерів-педагогів, експериментально підтверджено їх ефективність. Розроблено пропозиції щодо удосконалення організації навчального процесу в інженерно-педагогічних ВНЗ. Наведено рекомендації щодо використання запропонованої методики формування індивідуального стилю педагогічної діяльності у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Прохорова О. О. 
Теоретико-методичний аналіз формування індивідуального стилю педагогічної діяльності майбутніх інженерів-педагогів : монографія / О. О. Прохорова, О. Й. Бєлєй; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : Ноулідж, 2009. - 136 c. - Бібліогр.: 374 назв. - укp.

Викладено основи професіоналізму і професійної майстерності в психолого-педагогічній підготовці майбутніх інженерів-педагогів (ІП). Розкрито теоретичні засади формування у майбутніх ІП індивідуального стилю педагогічної діяльності (ІСПД) в контексті особистісно-орієнтованого навчання. Описано модель формування ІСПД у студентів інженерно-педагогічного ВНЗ у процесі їх професійної підготовки для створення умов переорієнтації з результатів навчання на результати самонавчання і самовдосконалення.

Изложены основы профессионализма и профессионального мастерства в психолого-педагогической подготовке будущих инженеров-педагогов (ИП). Раскрыты теоретические основы формирования у будущих ИП индивидуального стиля педагогической деятельности (ИСПД) в контексте личностно-ориентированного обучения. Описана модель формирования ИСПД у студентов инженерно-педагогического ВУЗ в процессе их профессиональной подготовки для создания условий переориентации по результатам обучения на результаты самообучения и самоусовершенствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Прохорова О. В. 
Адаптационные возможности системы гемостаза у детей и подростков с наследственной тромбоцитопатией / О. В. Прохорова // Лікар. справа. - 2009. - № 5/6. - С. 37-41. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Проанализированы показатели плазменно-коагуляционного звена гемостаза и продуктов паракоагуляции у 120 больных с наследственной тромбоцитопатией в возрасте от 3 до 16 лет. Результаты исследования характеризовались умеренной гипокоагуляцией и достоверным повышением в плазме крови уровня растворимых фибрин-мономерных комплексов, что является одним из адаптационно-компенсаторных механизмов системы гемостаза при наследственной тромбоцитопатии в период геморрагического криза.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.411-14 + Р252.711.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Жс20661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Прохорова О. В. 
Реальний стан обізнаності щодо компетентності магістрантів у науково-дослідній діяльності / О. В. Прохорова // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 111-114. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зроблено дефініційний аналіз визначень компетенції та компетентності, її структури з позицій діяльнісного, психологічного, системного підходів. Констатовано, що в змістовій складовій поняття "компетенція" основними елементами є володіння знаннями та поінформованість, набута з особистого досвіду. На основі анкетування магістрантів ПНПУ ім. К.Д. Ушинського щодо обізнаності володіння компетентністю встановлено недостатню поінформованість та індиферентність до досліджуваного феномену, виділено основні проблеми, які необхідно враховувати в процесі організації моделі поетапного формування науково-дослідних компетенцій. Уточнено конект поняття "компетентність магістрів педагогічних університетів до науково-дослідної діяльності".

Определена сущность понятий компетенции и компетентности, ее структура с позиций деятельностного, психологического, системного подходов. Констатировано, что в содержательной составляющей понятия "компетенция" основными элементами являются владение знаниями и осведомленность, приобретенная из личного опыта. На основе анкетирования магистрантов ЮНПУ им. К.Д. Ушинского об осведомленности владения компетентностью установлены недостаточная осведомленность и индифферентность к исследуемому феномену. Выделены основные проблемы, которые необходимо учитывать при организации модели поэтапного формирования научно-исследовательских компетенций. Уточнен коннект понятия "компетентность магистров педагогических университетов к научно-исследовательской деятельности".

The article defines the concepts of " competency" and "competency". It analyzes the concept of "competence in research activities of postgraduates at pedagogical universities; analyzes the level of postgraduates" awareness of research activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лунячек В. Е. 
Графічна модель індивідуального стилю педагогічної діяльності як завдання підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей / В. Е. Лунячек, О. О. Прохорова // Наша шк.. - 2007. - № 6. - С. 12-15. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Показано актуальність дослідження стилю педагогічної діяльності. Проаналізовано існуючі підходи до процесу моделювання індивідуального стилю даної діяльності, який повною мірою забезпечує формування творчої індивідуальності педагога. Запропоновано графічну модель зазначеного стилю, засновану на класичному розумінні психологічної природи діяльності, компонентами якої є мотив, мета, планування діяльності, переробка поточної інформації, концептуальна модель, ухвалення рішення дії, перевірка результатів і корекція дій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Прохорова О. 
Формування комунікативної культури майбутніх інженерів-педагогів у контексті особистісно орієнтованого навчання / О. Прохорова // Наша шк.. - 2011. - № 1/2. - С. 17-22. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Описано методику формування комунікативної культури майбутніх інженерів-педагогів, яка орієнтована на розвиток студентів і на результат їх навчання, також вона припускає переключення студентів з навчання на самонавчання та саморозвиток. Розглянуто методи розвитку компонентів комунікативної культури адаптовані для застосування в рамках навчальної дисципліни "Комунікативні процеси в педагогічній діяльності", як дисципліни, що має великий комунікативний потенціал. Констатовано, що основні завдання щодо розробки методики розвитку елементів комунікативної культури (МРЕКК) вирішені, але в свою чергу вирішення основних завдань з розробки МРЕКК створює наукову основу для подальшої теоретичної й експериментальної роботи.

Описана методика формирования коммуникативной культуры будущих инженеров-педагогов, ориентированной на развитие студентов и на результат их обучения, также она предполагает переключение студентов по обучению на самообучение и саморазвитие. Рассмотрены методы развития компонентов коммуникативной культуры адаптированы для применения в рамках учебной дисциплины "Коммуникативные процессы в педагогической деятельности", как дисциплины, имеющей большой коммуникативный потенциал. Констатировано, что основные задачи по разработке методики развития элементов коммуникативной культуры (МРЭКК) решены, но в свою очередь решение основных задач по разработке МРЭКК создает научную основу для дальнейшей теоретической и экспериментальной работы.

A method of forming communicative culture of the future engineers, teachers, development-oriented students, and the result of their training, as it implies a shift in students' self-learning and self-development. The methods of the components of the communicative culture adapted for use within an academic discipline "Communication processes in educational activities" as a discipline that has great communicative potential. It was stated that the main task of developing a methodology of development of elements of the communicative culture solved, but, in turn, addressing the major challenges of developing create a scientific basis for further theoretical and experimental work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Прохорова О. В. 
Особливості науково-дослідної компетентності магістрантів педуніверситетів / О. В. Прохорова // Наука і освіта. - 2012. - № 8. - С. 130-132. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - рус.

На основі контент-аналізу наукової літератури проаналізовано та охарактеризовано організаційний, мотиваційно-ціннісний, аналітико-діяльнісний компоненти науково-дослідної компетентності магістрантів, виділено особистісні якості, необхідні для проведення науково-дослідної діяльності. Підкреслено актуальність переходу від репродуктивних форм професійного навчання до продуктивних (творчих). Окреслено напрями подальших досліджень, метою яких є розробка критеріїв та показників науково-дослідної компетентності та діагностування рівнів означених компетентностей.

На основе контент-анализа научной литературы проанализированы и охарактеризованы организационный, мотивационно-ценностный, аналитико-деятельностный компоненты научно-исследовательской компетентности магистрантов, выделены личностные качества, необходимые для проведения научно-исследовательской деятельности. Подчеркнута актуальность перехода от репродуктивных форм профессионального обучения к продуктивным (творческим). Определены направления дальнейших исследований, целью которых являются разработка критериев и показателей научно-исследовательской компетентности и диагностирование уровней указанных компетенций.

The article analyzes characteristics of scientific and research competence of master students at pedagogical universities; singles out components and analyzes their importance in preparation of master students for scientific and research activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Прохорова О. В. 
Підготовка магістрантів педагогічних університетів до науково-дослідницької діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Прохорова; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2014. - 20 c. - укp.

Вирішено наукову проблему підготовки магістрантів педагогічних університетів до науково-дослідницької роботи. Проаналізовано теоретичні засади досліджуваної проблеми. Уточнено поняття "підготовленість магістрантів педагогічних університетів до науково-дослідницької діяльності". Визначено три взаємозалежних і взаємообумовлених компоненти, які забезпечують формування науково-дослідницької компетентності майбутніх магістрів педагогічних університетів: мотиваційно-ціннісний, аналітико-діяльнісний та організаційно-творчий. Визначено педагогічні умови науково-дослідницької підготовки магістрів. Апробовано експериментальну модель підготовки магістрантів педагогічних університетів до науково-дослідницької діяльності, структура якої складається з мети, компонентів, критеріїв підготовленості педагогічних умов, рівнів підготовленості, форм організації та результату. Розроблено модуль "Інформаційні технології у науково-дослідницькій діяльності" як доповнення до курсів "Комп'ютерні технології в науці і освіті" та "Інформаційні технології", у програмі якого передбачено використання різних методів активізації навчально-пізнавальної діяльності та сучасних інформаційних технологій, а саме: інформаційної системи Google Apps та її застосування у науково-дослідницькій та навчально-професійній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА408894 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Прохорова О. 
Використання компетентнісного підходу у підготовці майбутніх інженерів-педагогів / О. Прохорова // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 85-89. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Обгрунтувано доцільність та ефективність використання компетентнісного підходу у підготовці майбутніх інженерів-педагогів. Для підтримки необхідного рівня кваліфікації протягом усього періоду професійної діяльності інженер-педагог має потребу в постійному оперативному поповненні загально-технічних і спеціальних знань відповідно до досягнень науки, техніки й технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.511.203 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дишловий І. 
Вплив коефіціенту локалізації на ефективність розвитку туристичної галузі Криму / І. Дишловий, О. Прохорова // Наук. вісн.. - 2014. - № 7. - С. 24-36. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні підходи районування курортно-рекреаційних та туристських комплексів, запропоновані економістами. Виявлено основні фактори, що впливають на сучасний стан курортно-рекреаційних та туристських комплексів, до яких віднесено історичні особливості формування рекреаційного комплексу, політичні чинники і особливості національного планування. Запропоновано методологічний інструмент подальшого ефективного районування з використанням: індексу локалізації, індексу спеціалізації, коефіцієнта схожості галузевої структури, індекс середньогалузевої ефективності промислового виробництва обласних районів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-6КРИ)441.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Прохорова О. М. 
О вкладе К. Вейерштрасса в теорию экстремумов функций многих переменных / О. М. Прохорова // Радіоелектрон. і комп'ютер. системи. - 2015. - № 3. - С. 125-128. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Впервые исследованы необходимые и достаточные условия существования максимума и минимума функций многих переменных, а также задачи на экстремум, изложенные в лекциях по высшей математике К. Вейерштрассом. Установлено, что К. Вейерштрасс продолжил дело введения в математику повышенной строгости, начатое К. Гауссом, О. Коши, Х. Абелем и Б. Больцано. Выяснено, что им впервые дано определение экстремума функции многих переменных с привлечением понятия окрестности точки в том виде, в котором оно встречается во всех современных учебниках высшей математики и математического анализа. Благодаря работам К. Вейерштрасса обоснование и арифметизация математического анализа вышли, таким образом, на новый, более высокий, уровень развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.493 + В161.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Прохорова О. В. 
Хмарні технології в науково-дослідній діяльності магістрів педагогічнихуніверситетів / О. В. Прохорова // Пед. процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 170-178. - Бібліогр.: 9 назв - укp. - укp. - англ.

Проаналізовано досвід використання хмарних технологій, а саме сервісів Google Apps українськими ВНЗ та виявлено перспективи їх використання в навчальному процесі, результати пошуково-творчого експерименту з використанням Google+. Зазначено, що Google Apps й сервіси, що в нього входять, можуть допомогти магістрам більш ефективно навчатися та проводити наукові дослідження. Формування віртуального навчального простору покликано реалізувати прагнення поєднання існуючого педагогічного досвіду з новими інформаційними технологіями.

Проанализирован опыт использования облачных технологий, а именно сервисов Google Apps украинскими ВУЗ и выявлены перспективы их использования в учебном процессе, результаты поисково-творческого эксперимента с использованием Google+. Отмечено, что Google Apps и сервисы, в него входят, могут помочь магистрам более эффективно учиться и проводить научные исследования. Формирование виртуального учебного пространства призвано реализовать стремления соеденения существующего педагогического опыта с новыми информационными технологиями.

The article analyzed the experience of using cloud technologies, especially such services as Google Apps by Ukrainian universities. Prospects for their use in the educational process were brought up as well as the results of the search and creative experiment by using Google+.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Прохорова О. М. 
Задачи на экстремум в работах киевского математика Б. Я. Букреева / О. М. Прохорова // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов : сб. науч. тр. - 2017. - Вып. 1. - С. 96-105. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Впервые исследован вклад выдающегося киевского математика Б. Я. Букреева в теорию экстремумов функций многих переменных. Установлено, что этой тематике он посвятил цикл работ 1893, 1897 и 1914 годов. Выяснено, что Б. Я. Букреев занимался исследованием особых случаев, возникающих при нахождении экстремумов функций нескольких переменных, а также задачами на отыскание особых точек плоских алгебраических кривых, примыкающими к экстремальным. Задачи, рассмотренные Б. Я. Букреевым на практических занятиях, сохранили актуальность и в настоящее время.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.493

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Прохорова О. М. 
О вкладе киевского математика М. Е. Ващенко-Захарченко в теорию экстремумов функций многих переменных / О. М. Прохорова // Вопр. проектирования и пр-ва конструкций летат. аппаратов : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 1. - С. 154-162. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Впервые исследована статья М. Е. Ващенко-Захарченко "Признаки наибольшего и наименьшего значения функций". Актуальность данной темы определяется тем, что методы решения задач на экстремум функций многих переменных, полученные в конце ХIХ - начале ХХ веков применяются в современных задачах оптимизации. Выяснено, что М. Е. Ващенко-Захарченко впервые использовал методы алгебры и применил собственно критерий Д. Сильвестра положительно (отрицательно) определенности квадратичной формы для получения достаточных условий экстремума функции многих переменных. Эта работа способствовала дальнейшему развитию и усовершенствованию методов решения задач на экстремум.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.493 + В173.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Прохорова О. М. 
Ж.-Л. Лагранж как один из основоположников теории экстремумов функций многих переменных / О. М. Прохорова // Радіоелектрон. і комп'ютер. системи. - 2020. - № 1. - С. 103-111. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Впервые проведен подробный анализ результатов, полученных Ж.-Л. Лагранжем в его первой печатной работе. Теория экстремумов функций многих переменных, как часть математического анализа, относится к математическим основам исследования операций. В свою очередь, многие задачи оптимизации являются фактически задачами на условный экстремум функции многих переменных. Актуальность данной темы определяется тем, что методы решения задач на экстремум функции многих переменных, полученные в середине 18 - начале 20 веков, применяются при решении современных задач. Особое место здесь занимают Л. Эйлер и Ж.-Л. Лагранж. Цель работы - исследование условий максимума и минимума функций многих переменных, полученных Ж.-Л. Лагранжем, и сравнение его результатов с изложением данной тематики в современных учебниках по высшей математике и математическому анализу. Установлено, что в своей первой печатной работе он впервые сформулировал и доказал достаточные условия существования экстремума функции многих переменных фактически установив критерий положительной (отрицательной) определенности квадратичных форм, задолго до его появления у Дж. Сильвестра в середине 19 века. Проведен сравнительный анализ результатов Л. Эйлера и Ж.-Л. Лагранжа. Выяснено, что достаточные условия существования экстремума функций многих переменных, полученные в первой печатной работе молодого Лагранжа, входят во все современные учебники фактически в том же виде. Показаны приведенные примеры, иллюстрирующие изложенную им теорию. Это задачи геометрического и физического содержания. Подробно рассмотрены частные случаи: функции двух и трех переменных. Отмечено, что эта статья стала программной для юного Лагранжа, хотя и осталась незамеченной его современниками. В дальнейшем, основываясь на полученном им методе, он создал вариационное исчисление, используя принцип наименьшего действия и теорию экстремумов, вывел основные законы механики, правило множителей для нахождения условного экстремума функций многих переменных, носящее теперь его имя.


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського