Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>A=Пузанов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Пузанов В. М. 
Виникнення й розвиток редагування перекладів (доба формування теорії) / В. М. Пузанов // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2013. - Вип. 1. - С. 150-154. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто сукупність наукових підходів до редагування перекладів. У межах сукупності теоретичних наукових напрацювань з редагування перекладів проаналізовано наукові концепції редагування перекладів та напрями розвитку редагування перекладів від прикладної до теоретичної науки (XX ст.). Окреслено переваги та недоліки односторонніх підходів до редагування перекладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.772

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пузанов В. М. 
Виникнення та розвиток редагування перекладів (доба авторедагування) / В. М. Пузанов // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 4. - С. 163-169. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто сукупність важливих емпіричних здобутків з питання редагування перекладів. Проаналізовано галузі знань, у яких побутують елементи редагування перекладів, історичну генезу підходів до такого редагування та окреслено переваги і недоліки емпіричних підходів у цьому питанні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.772

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пузанов В. М. 
Сучасний рекламний дискурс крізь призму наукових розвідок із соціальних комунікацій (2008 - 2017 рр.) / В. М. Пузанов // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 1. - С. 151-160. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Проведено спостереження над науковими дослідженнями з соціальних комунікацій, присвячених рекламі. Це дисертаційні дослідження, захищені упродовж 2008 - 2017 рр., та "найсвіжіші" наукові розвідки, опубліковані у фаховому виданні "Держава і регіони. Серія: Соціальні комунікації" за 2016 - 2017 рр. Описано специфіку реклами як об'єкта nf предмета наукових досліджень та виявлено основні тенденції її трансформації, які стосуються реклами як соціального явища, її функцій, видів, впливу на цільову аудиторію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 + С5*676*32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пузанов В. М. 
Вимоги виробників до трейлерів фільмів: від трейлерхаусів до пекшотів / В. М. Пузанов // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 2. - С. 121-128. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено результати дослідження електронних статей виробників трейлерів фільмів, у яких формулюються вимоги до структури й особливостей виробництва цього виду реклами. З'ясовано, що трейлери фільмів мають вироблятися спеціалізованими рекламними компаніями і трейлерхаусами фільмів, найдавніший з яких створений в Голлівуді ще 1968 р. Розкрито основні вимоги, що висувають виробники до трейлерів фільмів, а саме: відповідність жанру фільму, чітка структура, динамічність, антиспойлерність, урахування культурної специфіки сприйняття, корисні та зрозумілі субтитри, стислий і яскравий пекшот.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164в2:Щ37

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пузанов В. М. 
Трейлер фільму як тип рекламного повідомлення: структурно-функціональні особливості та стратегії оптимізації : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / В. М. Пузанов; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ, 2019. - 19 c. - укp.

Виявлено тенденції трансформації реклами як об'єкта наукового дослідження. Розглянуто напрями та результати дослідження трейлера фільму зарубіжними й українськими вченими. Окреслено основні характеристики трейлера фільму як типу рекламного повідомлення. Встановлено функціональні особливості назв трейлерів до перекладних та українських фільмів. Висвітлено структурні особливості українськомовних трейлерів до українських фільмів. Визначено стратегії оптимізації трейлерів до цих фільмів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 в2:Щ37 + Щ370.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444382 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського