Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Разумовський С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Разумовський С. Д. 
Озон та його реакції з аліфатичними сполуками / С. Д. Разумовський, Г. А. Галстян, М. Ф. Тюпало; Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 2000. - 318 c. - Бібліогр.: 141 назв. - укp.

Розглянуто властивості, методи синтезу та аналізу озону, механізм взаємодії даного хімічного елемента з органічними сполуками. Викладено наукові основи та конкретні приклади різноманітних аспектів використання озону. Охарактеризовано вплив озону на полімерні матеріали, його реакції у газовій фазі, з насиченими сполуками в рідкій фазі. Окрему увагу приділено кінетиці та механізму реакцій озону зі сполуками, що містять гетероатоми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г126.1-17

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Разумовський С.  
Раціональність "економічної людини" / С. Разумовський // Філософ. думка. - 2007. - № 6. - С. 119-132. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:У + У010

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61798 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Разумовський С. О. 
Поліваріантність економічного мислення : монографія / С. О. Разумовський; Харк. держ. акад. фіз. культури. - Х., 2008. - 340 c. - Бібліогр.: с. 314-339. - укp.

Визначено сутність економічного мислення як соціально-культурного феномену, розкрито специфіку взаємодії етнонаціональних і релігійних факторів у соціально-господарській діяльності. Описано соціокультурні моделі господарської модернізації економіки, визначено її соціальні пріоритети. Проаналізовано процес розвитку господарської культури та стратегії економічної діяльності в епоху глобалізації. Вперше обгрунтовано концепцію поліваріантності економічного мислення як методології пошуку шляхів стабільного розвитку та виходу з кризової ситуації. Розглянуто економічний дискурс і його деконструкцію у господарстві інформаційного суспільства.

Определена сущность экономического мышления как социально-культурного феномена, раскрыта специфика взаимодействия этнонациональных и религиозных факторов в социально-хозяйственной деятельности. Описаны социокультурные модели хозяйственной модернизации экономики, определены ее социальные приоритеты. Проанализирован процесс развития хозяйственной культуры и стратегии экономической деятельности в эпоху глобализации. Впервые обоснована концепция поливариантности экономического мышления как методологии поиска путей стабильного развития и выхода из кризисной ситуации. Рассмотрен экономический дискурс и его деконструкция в хозяйстве информационного общества.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010 (4УКР) + Ю6*665*31 + С5*665

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА706129 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Разумовський С. О. 
Механізм регулювання бюджетно-кредитної діяльності регіону в умовах підвищення рівня економічної самостійності : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.10.01 / С. О. Разумовський; Харк. держ. акад. міськ. госп-ва. - Х., 2000. - 18 c. - укp.

Розроблено методологічні основи підвищення ефективності бюджетно-кредитної діяльності регіону за умов підвищення рівня його економічної самостійності. Наведено класифікацію динамічних характеристик джерел регіонального доходу. З'ясовано механізм формування доходної частини бюджету регіону. Запропоновано систему показників для оцінки і прогнозування фінансового стану регіону. Наведено математичну модель задачі розподілу регіонального доходу. Базуючись на засадах оригінального підходу надано класифікацію динамічних характеристик джерел регіонального доходу. Апробовано систему показників для оцінки та прогнозування фінансового стану регіону. Наведено математичну модель задачі розподілу доходу. Розроблено механізм участі регіону у формуванні бюджету функціонування та розвитку. Сформульовано концепцію збільшення рівня економічної самостійності регіону.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)261.340.6 + У9(4Укр)262.2 + У9(4Укр-4Хар)26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310995 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Разумовський С. О. 
Поліваріантність економічного мислення в соціокультурних реаліях : автореф. дис... д-ра філософ. наук: 09.00.03 / С. О. Разумовський; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2009. - 36 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано концепцію соціокультурного виміру поліваріантних моделей економічного мислення, завдяки яким функціонування економіки у цивілізаційному просторі поєднує технологічний, соціальний і культурний рівні господарства. Доведено, що перспективною формою взаємовідносин народів у сучасному світовому господарстві може бути інтегрована багатоманітність, яка передбачає наявність у кожної моделі господарства творчого потенціалу модернізації та дозволяє формувати багатопланову, поліцентричну економічну картину світу. Доведено необхідність і можливість трансформації економічного мислення як необхідної умови вирішення актуальних проблем людства. Проаналізовано стан культури економічного мислення у сучасному українському суспільстві у контексті вирішення глобальних і локальних економічних проблем. Розглянуто такі аспекти культури економічного мислення, як екологізм, соціологізм, "новий гуманізм", мезоекономізм, релятивізм, контекстуалізм. Розкрито концептуальний потенціал соціально-філософської думки щодо подолання соціально-економічної кризи сучасного українського суспільства та вирішення глобальних соціально-економічних проблем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665*31 + С5*665 + У010(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369448 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Волков В. В. 
Третій Гетьманат і прорив України в коло країн Європейського Союзу / В. В. Волков, В. П. Корнійчук, В. О. Мельник, В. М. Мороз, С. А. Разумовський, К. Д. Хом'як, М. М. Шевченко. - К. : МП Леся, 2010. - 80 c. - укp.

Визначено загальноукраїнський пріоритет у виведенні країни з епіцентру планетарної кризи, системно-комплексні умови комфортного проживання киян в сучасній гетьманській столиці. Висвітлено пріоритетні заходи до подолання столичної медичної кризи, реформування системи охорони здоров'я громадян, функціонально-структурну основу системи обов'язкового медичного страхування. Проаналізовано конституційний процес і правову систему в забезпеченні системного законодавства. Викладено інноваційно-трансформаційний підхід до розвитку духовної сфери і матеріального виробництва столиці.

Определены общеукраинский приоритет в выводе страны из эпицентра планетарного кризиса, системно-комплексные условия комфортного проживания киевлян в современной гетманской столице. Освещены приоритетные мероприятия к преодолению столичного медицинского кризиса, реформирования системы охраны здоровья граждан, функционально-структурная основа системы обязательного медицинского страхования. Проанализированы конституционный процесс и правовая система в обеспечении системного законодательства. Изложен инновационно-трансформационный подход к развитию духовной сферы и материального производства столицы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-2К)0 + Х2(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Разумовський С. О. 
Економічне мислення в координатах соціокультурного простору / С. О. Разумовський // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2008. - Вип. 1. - С. 133-140. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано економічне мислення в соціокультурному просторі та соціально-філософські основи раціональності в економічному дійстві, що дозволяє обгрунтувати важливу роль культурно-економічного простору у сучасній соціокультурній парадигмі. Економічну культуру розглянуто як "домінуючий в суспільстві характер осмисленої економічної діяльності, представленої її цілями і системою координат, зумовленими економічною релевантністю названих факторів та економічним змістом даних форм".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*665*622 + У02(4УКР)64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Разумовський С. О. 
Онтологічні основи економічних елементів буття / С. О. Разумовський, О. М. Греков // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2009. - Вип. 3. - С. 63-71. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджуються питання пошуку онтологічних основ економічних елементів буття. Розглянуто економічні елементи як ноумени співбуття. Зроблено висновок щодо штучного обмеження в сучасних реаліях економічних елементів, зокрема "праця", "гроші", "багатство", що фактично призводить до їх виродження до рівня знаків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:У + У010

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Разумовський С. О. 
Православні основи економічної культури / С. О. Разумовський // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2007. - Вип. 3. - С. 93-100. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Праналізовано православні основи економічної культури, як православ'я ставиться до праці та соціальної винагороди за неї. Обгрунтовано духовно-моральні орієнтири щодо організації господарської діяльності. Використано праці отців християнської церкви та з'ясовано сенс біблейських ідей стосовно соціально-філософських аспектів господарства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э372-112.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Разумовський С. О. 
"Homo oeconomicus" у психотронному суспільстві / С. О. Разумовський // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2008. - Вип. 2. - С. 92-100. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто поведінку людини як похідну від поточного стану суспільства та соціуму, проаналізовано причини руйнування індивідуальної свідомості за рахунок розбіжності справжніх і декларованих цілей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*18:Ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Разумовський С. О. 
Теорія і практика економічної культури в спортивній діяльності : навч. посіб. / С. О. Разумовський; Харк. держ. акад. фіз. культури. - Х., 2012. - 139 c. - Бібліогр.: с. 133-139. - укp.

Розкрито поняття бізнесу, його ознаки та види, основні напрямки планування та підтримки бізнес-процесів у сфері фізичної культури та спорту, їх роль у формуванні економічної культури. Значну увагу приділено державному регулюванню економічних процесів, їх впливу на можливості фінансування сфери фізичної культури та спорту. Розглянуто питання менеджменту та маркетингу у цій сфері, проведено розгорнутий аналіз соціокультурних основ маркетингової діяльності, охарактеризовано її сучасні напрямки як у суто комерційній, так і в некомерційній (нонпрофітній) сферах. Акцентовано на особливостях комерціалізації сфери фізичної культури та спорту в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч51 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Газнюк Л. М. 
Об'єкти маркетингу в системі фізичної культури / Л. М. Газнюк, С. О. Разумовський // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2012. - № 3. - С. 135-139. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено проблематику визначення та виокремлення об'єктів маркетингу в сфері фізичної культури (ФК) і спорту. Розглянуто найбільш важливі соціокультурні чинники, які впливають на об'єкти маркетингу в сфері ФК і спорту. Розроблено системоутворювальні критерії послуг в оздоровчій діяльності. Розглянуто загальноекономічні критерії класифікації цих об'єктів відповідно до сучасного етапу розвитку сфери ФК, а також за приналежності до галузей народного господарства. Надано розгорнуту класифікацію об'єктів маркетингу в сфері ФК і спорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Разумовський С. О. 
Маркетинг фізичної культури як елемент соціальної сфери суспільства (соціально-філософський аналіз) / С. О. Разумовський // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2013. - № 2. - С. 199-203. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто систему фізичної культури та спорту як складову освітньо-виховного процесу. Досліджено актуалізацію індивідуально-орієнтованого та антропоцентричного маркетингових підходів до фізичного виховання. З'ясовано необхідність індивідуально-орієнтованого маркетингового методу у сфері фізичного виховання, спрямованого на особистість та максимальну індивідуалізацію. Розглянуто передумови інтенсифікації попиту на послуги в області фізичної культури та спорту. Підкреслено, що висока аксіологічна значимість фізичної культури та спорту є підгрунтям маркетингу, оскільки його успішність базується на існуючій у суспільстві системі цінностей та асоціюється з позитивними вторинними цінностями. Проаналізовано проблематику сучасного стану фізичної культури та спорту в Україні, наведено низку негативних наслідків, пов'язаних зі зниженням рівня фізичної підготовки населення. Також проаналізовано мотиваційне ядро фізкультурно-спортивної діяльності, орієнтацію на здоровий спосіб життя. Обгрунтовано значення маркетингу в організації діяльності фізкультурно-спортивної галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Газнюк Л. М. 
Маркетингова діяльність у сфері фізичної культури та спорту як об'єкт соціального пізнання / Л. М. Газнюк, С. О. Разумовський // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2014. - № 1. - С. 12-16. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета дослідження - вивчити соціальний зміст маркетингової діяльності в системі фізичної культури. Маркетингову діяльність у сфері фізичної культури і спорту розглянуто як об'єкт соціального пізнання. Показано значення комерційного й некомерційного маркетингу та його залежності від державної соціальної політики й суспільної думки. З'ясовано значення фізкультурно-спортивних послуг у системі напрямків соціальної політики реалізації соціальних програм. З'ясовано зміст маркетингової діяльності в системі фізичної культури, пов'язаний як із розв'язанням класичних питань маркетингу, так і з проблематики, що зумовлено специфікою фізичної культури та спорту як сфери соціальної діяльності. Висновки: ринок у сфері фізичної культури є біфуркальним і потребує особливого маркетингового підходу. Це пов'язано з тим, що необхідно дотримання балансу інтересів 2-х сторін: кінцевих споживачів (що не мають достатнього рівня платоспроможності) та спонсорів і меценатів, які сплачують за послуги, що надаються кінцевим споживачам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4/8) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського