Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Райковська Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Райковська Г. О. 
Розвиток технічного мислення студентів у процесі вивчення креслення : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. О. Райковська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Визначено та теоретично обгрунтовано дидактичні умови, які сприяють розвитку технічного мислення студентів на заняттях креслення. Розроблено засоби для розвитку технічного мислення: комплекс конструктивно-технічних задач, який сприяє актуалізації знань та їх переусвідомленню, збагаченню раніше опанованих знань новим змістом; матричний аналіз зображень - узагальнення навчального матеріалу, яке передбачає активізацію мислительної діяльності студентів під час вирішення певної проблеми. Розроблено показники та рівні сформованості технічного мислення студентів у процесі графічної діяльності, до основи яких покладено результативність розв'язування конструктивно-технічних задач та здатність до здійснення мислительних операцій у процесі графічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323884 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Райковська Г. О. 
Методика формування графічних знань в системі інформаційних технологій : монографія / Г. О. Райковська; Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир, 2009. - 324 c. - Бібліогр.: 206 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан і тенденції запровадження інформаційно-комунікаційних технологій до навчального процесу. Розкрито педагогічні та методичні аспекти графічної підготовки фахівців за допомогою даних технологій у технічних ВНЗ, взаємозв'язок інформаційних та освітніх технологій. Описано технології проектування інформаційного навчально-методичного середовища. Викладено загальні підходи до побудови інноваційної методичної системи навчання графіки у контексті її реалізації в режимі підтримки практичної діяльності. Визначено шляхи оптимізації проектування педагогічних інформаційних програмних засобів.

Проанализированы современное состояние и тенденции внедрения информационно-коммуникационных технологий в учебный процесс. Раскрыты педагогические и методические аспекты графической подготовки специалистов с помощью данных технологий в технических ВУЗ, взаимосвязь информационных и образовательных технологий. Описаны технологии проектирования информационной учебно-методической среды. Изложены общие подходы к построению инновационной методической системы обучения графике в контексте её реализации в режиме поддержки практической деятельности. Определены пути оптимизации проектирования педагогических информационных программных средств.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)3-3 + З965.912р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Райковська Г. О. 
Теоретико-методичні засади графічної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інформаційних технологій : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Г. О. Райковська; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2011. - 40 c. - укp.

Вперше розроблено й обгрунтовано методику графічної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інформаційних технологій (ЗІТ), яка забезпечує ієрархічну послідовність нагромадження інженерно-конструкторських знань, умінь і навичок, формування індивідуальних професійних рис майбутнього фахівця, реалізацію потреби студента в самореалізації; експериментально перевірено її ефективність та особливості функціонування. Розроблено модель графічної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей з застосуваням ЗІТ, обгрунтовано організаційно-методичні підходи до проектування та створення цих засобів на базі сучасних систем автоматизованого проектування (САПР). Визначено теоретико-методичні засади графічної підготовки ЗІТ, критерії, рівні та вимірники оцінювання результатів графічної підготовки майбутніх технічних фахівців цими засобами. Розкрито особливості інженерно-конструкторської підготовки даних фахівців, особистісно орієнтованого та діяльнісно диференційованого підходів у цій підготовці. Уточнено сутність, структуру та зміст понять графічної підготовки й інформативної технології; удосконалено форми, методи та засоби даної підготовки з використанням інформативних технологій і комп'ютерно-орієнтовану методику цієї підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Райковська Г. 
Шляхи оптимізації проектування педагогічних інформаційних програмних засобів з графічної підготовки майбутніх технічних фахівців / Г. Райковська // Нова пед. думка. - 2009. - № 4. - С. 48-51. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано використання для графічної підготовки студентів вищих технічних навчальних закладів спеціальних програмних продуктів, які значно полегшують процес створення педагогічних інформаційно-комунікативних засобів, на базі типового продукту - програми-оболонки, перевагами якої є те, що вона не вимагає високої кваліфікації користувача та надає можливість науково-педагогічним працівникам розробляти навчальні програми (електронні посібники) відповідно до теорії навчання, а студентам - користуватися цими посібниками у процесі самостійної роботи. Наведено загальну структуру роботи з системою за етапами. Описано процес комп'ютеризованого контролю (тесту) від його підготовки до проведення. Висвітлено форми навчальних технологій (електронні методичні матеріали, програми для розрахунку споруджень та їх вузлів, віртуальні лабораторні роботи і тренажери тощо). Акцентовано, що традиційна підготовка інженерно-технічних фахівців не відповідає завданням сьогодення, практично відсутня література з використання інформаційних технологій безпосередньо під час читання лекцій і проведення практичних занять, через що гальмується використання передових технологій у навчанні. Зазначено, що, як показала практика, використання комплексного програмного забезпечення з дисципліни сприяє глибокому засвоєнню навчального матеріалу.

Обосновано использование для графической подготовки студентов высших технических учебных заведений специальных программных продуктов, которые значительно облегчают процесс создания педагогических информационно-коммуникативных средств, на базе типичного продукта - программы-оболочки, преимуществами которой является то, что она не требует высокой квалификации пользователя и дает возможность научно-педагогическим работникам разрабатывать учебные программы (электронные пособия) согласно теории обучения, а студентам - пользоваться этими пособиями в процессе самостоятельной работы. Представлена общая структура работы с системой по этапам. Описан процесс компьютеризированного контроля (теста) от его подготовки до процесса проведения. Освещены формы учебных технологий (электронные методические материалы, программы для расчета сооружений и их узлов, виртуальные лабораторные работы и тренажеры и т.д.). Отмечено, что традиционная подготовка инженерно-технических специалистов не соответствует задачам сегодняшнего дня, практически отсутствует литература по использованию информационных технологий непосредственно при чтении лекций и проведении практических занятий, из-за чего тормозится использование передовых технологий в обучении. Отмечено, что, как показала практика, использование комплексного программного обеспечения по дисциплине способствует глубокому усвоению учебного материала.

The given article provides the ways of optimization of the process of creating teaching programming means oriented to the improvement of the graphical training of students in Higher Technical Educational Institutions. Suggested the usage of the special software Ц shell program which significantly ease the process of creating the teaching information and communicative means.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Райковська Г. 
Формування професійної компетентності майбутніх інженерів-гірників / Г. Райковська, О. Дерев'янко // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 214-216. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено сутність категорії "професійна компетентність майбутніх гірничих інженерів", структуру й умови її формування. Обгрунтовано необхідність розробки принципово нових підходів до формування професійної компетентності (ПК) майбутніх гірничих інженерів за сучасних умов. Доведено актуальність організації професійної підготовки майбутніх спеціалістів як ефективного засобу формування та розвитку ПК. Визначено складники ПК та чинники, що впливають на їх формування. Наголошено на необхідності створення педагогічних умов для реалізації процесу формування ПК, впровадження в у навчально-виховний процес ефективних педагогічних технологій з метою формування ПК.

Определена сущность категории "профессиональная компетентность будущих горных инженеров", структура и условия ее формирования. Обоснована необходимость разработки принципиально новых подходов к формированию профессиональной компетентности (ПК) будущих горных инженеров в современных условиях. Определены составляющие ПК и факторы, влияющие на ее формирование. Подчеркнута необходимость создания педагогических условий для реализации процесса формирования ПК, внедрения в учебно-воспитательный процесс эффективных педагогических технологий с целью формирования ПК.

In research necessity of working out of essentially new approaches to formation of professional competence of the future mining engineers in modern conditions is discussed. The scientific literature is analyzed, definition of concepts "professional competence of the future mining engineers" is resulted; components of professional competence and the factors influencing formation of professional competence of the future mining engineers are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: И. р(4УКР)3-3

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Райковська Г. 
Модель формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі вивчення фахових дисциплін / Г. Райковська, О. Дерев'янко // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 105-108. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

З метою підвищення рівня професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів розроблено та обґрунтовано модель її формування у процесі вивчення фахових дисциплін. Детально розглянуто функціональну спрямованість основних структурних блоків поданої у вигляді схеми моделі: цільового, методологічного, змістовно-організаційного, оціноучно-результативного; визначено умови та етапи формування професійної компетенції майбутніх гірничих інженерів. Зроблено висновок, що запропонована модель враховує тенденції оновлення і модернізації змісту освіти, забезпечує взаємозв’язок між усіма елементами навчального процесу, спрямованого на покращання якості навчання студентів університету.

С целью повышения уровня профессиональной компетентности будущих горных инженеров разработана и обоснована модель ее формирования в процессе изучения специальных дисциплин. Подробно рассмотрена функциональная направленность основных структурных блоков представленной в виде схемы модели: целевого, методологического, содержательно-организационного, оценочно-результативного; определены условия и этапы формирования профессиональной компетенции будущих горных инженеров. Сделан вывод, что предложенная модель учитывает тенденции обновления и модернизации содержания образования, обеспечивает взаимосвязь между всеми элементами учебного процесса, направленного на улучшение качества обучения студентов университета.

Analysis of a model of professional competence formation of future mining engineers in the process of special subjects study is given. Structural and functional components of a model, conditions and stages of future engineers formation are underlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: И.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Райковська Г. 
Геометричне моделювання - основа конструкторсько-технологічних здібностей / Г. Райковська, В. Головня // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 68-70. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Здійснено аналіз впливу геометричного моделювання на розвиток конструкторсько-технологічних здібностей студентів вищих технічних навчальних закладів. Виділено фактори та умови, що впливають на розвиток конструкторсько-технологічних здібностей, зокрема: потреби (естетичні та соціальні) та інтереси (особистісні, пов’язані з типологічними проявами); наявність життєвого досвіду, види діяльності (творча, ігрова, образотворча) та дидактичні принципи (проблемність, наочність, доступність, створення позитивного емоційного фону та ін.). Зроблено висновок щодо доцільності більш ґрунтовного вивчення студентами основ геометричного моделювання, що значною мірою вплине на розвиток конструкторсько-технологічних здібностей майбутніх інженерно-технічних фахівців.

Проведен анализ влияния геометрического моделирования на развитие конструкторско-технологических способностей студентов ВУЗ.

The analysis of influence of geometrical design is conducted on development of design-engineering capabilities of students of higher educational establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.3 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Райковська Г. 
Моделювання пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційних технологій у процесі графічної підготовки / Г. Райковська // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 39-42. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Викладено теоретичні аспекти моделювання удосконалення пізнавальної діяльності студентів технічних ВНЗ у процесі їх графічної підготовки засобами інформаційних технологій. Схематично зображено складові моделі освітнього інформаційно-комунікаційного середовища, у якому здійснюється інтелектуальний розвиток особистості засобами інформаційних технологій. Визначено, що моделювання інформаційної технології навчання здійснюється відповідно до мети, змісту та завдання графічної підготовки студентів у ВНЗ. Констатовано, що інформаційна технологія виступає як система засобів і методів організації навчально-пізнавальної діяльності, що охоплює усі аспекти засвоєння знань і формування практичних навичок у майбутніх інженерів.

Изложены теоретические аспекты моделирования совершенствования познавательной деятельности студентов технических ВУЗ в процессе их графической подготовки средствами информационных технологий. Схематически изображены составляющие модели образовательной информационно-коммуникационной среды, в которой осуществляется интеллектуальное развитие личности средствами информационных технологий. Определено, что моделирование информационной технологии обучения осуществляется в соответствии с целями, содержанием и задачами графической подготовки студентов в вузе. Констатировано, что информационная технология выступает как система средств и методов организации учебно-познавательной деятельности, охватывающей все аспекты усвоения знаний и формирование практических навыков у будущих инженеров.

In the article are consider the theoretical aspects of design of cognitive activity of students of higher technical educational establishments in the process of graphic preparation by facilities of information technologies. Certainly methodical approaches of construction of information technology of graphic preparation as a constituent engineer-designer.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.42 + Ж11р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Райковська Г. О. 
Наукові підходи та сучасний стан з графічної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ / Г. О. Райковська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 35. - С. 109-114. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано сучасний стан із графічної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ, а саме формування у них професійних знань, умінь і навичок традиційними методами навчання. Акцентовано увагу на наукових підходах до активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, подолання розриву між освітою та потребами виробничого характеру - використанні інформаційно-комунікаційних технологій.

Проанализировано состояние графической подготовки будущих специалистов в ВУЗ, а именно формирование у них профессиональных знаний, умений и навыков традиционными методами обучения. Акцентировано внимание на научных подходах к активизации учебно-познавательной деятельности студентов, преодолении разрыва между образованием и потребностями производственного характера - использованием информационно-коммуникационных технологий.

This article contains the analysis of the current condition of the graphic training of the future specialists in HEE, particularly the formation of their professional knowledge, skills by the traditional methods of education. The scientific approachesto activation of the educational activity of the students, negotiation of the gap between the education and needs of the production character - the usage of the informational and communicational technology are emphasized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ж11р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Райковська Г. О. 
Системно-структурний аналіз процесу навчання студентів графічних дисциплін засобами інформаційних технологій / Г. О. Райковська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 36. - С. 82-86. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто дидактично-методичний аспект застосування інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні студентів графічних дисциплін. Увагу приділено моделюванню змісту навчання з метою надання студентам цілісного уявлення про майбутню професійну діяльність і повне оволодіння уміннями та навичками із застосування інформаційно-комунікаційних технологій в практичній діяльності.

Рассмотрен дидактически-методический аспект использования информационно-комуникационных технологий в обучении студентов графических дисциплин. Внимание уделено моделированию содержания обучения с целью предоставления студентам целостного представления о будущей профессиональной деятельности и полного овладевания студентами умениями и навыками применения информационно-комуникационных технологий в практической деятельности.

In the given article the didactic-methodic aspect of using the informationaly-communicative technologies while teaching the students of graphic specialities is viewed. Special attention is given to the teaching content modeling aimed at giving the students a complete idea of the future professional activity and the full seizure of informational and communicative technologies using skills and habits in the practical activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ж11р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Райковська Г. О. 
Методологічні підходи до впровадження інформаційно комунікаційних засобів у режимі підтримки практичної діяльності студентів / Г. О. Райковська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 43. - С. 82-87. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто методологічні підходи до впровадження інформаційно-комунікаційних засобів у процесі графічної підготовки студентів вищих технічних навчальних закладів, які спрямовані не тільки на розвиток графічних умінь і навичок студентів, але і їх творчих здібностей, формування знань, умінь і навичок, необхідних для самостійного пізнання нових питань теорії та практики професійної діяльності.

Рассмотрены методологические подходы внедрения информационно-коммуникационных средств в процессе графической подготовки студентов высших технических учебных заведений, которые направлены не только на развитие графических умений и навыков студентов, а также их творческих способностей, формирование знаний, умений и навыков необходимых для самостоятельного познания новых вопросов теории и практики профессиональной деятельности.

This article describes the methodological approaches for inserting the information and communicative means into the process of graphic training of students of higher technical educational establishments. These approaches are directed not only on the development of graphic skills and knowledge of students and also to their artistic skills, knowledge, abilities and skills formation, needful for the independent cognition for new materials of theoretical and practical professional activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ж11 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Райковська Г. О. 
Загальні підходи до побудови інноваційної методичної системи навчання графічних дисциплін засобами інформаційних технологій / Г. О. Райковська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 49. - С. 31-36. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто сучасні підходи до побудови інноваційної інформаційно-комунікаційної методики навчання графічних дисциплін у технічних ВНЗ. Інноваційна методика навчання графічних знань, умінь і навичок має визначатись у загальному контексті європейської інтеграції з орієнтацією на фундаментальні цінності загальносвітової культури.

Рассмотрены современные подходы к построению инновационной информационно-коммуникационной методики обучения графических дисциплин в технических ВУЗ. Инновационная методика обучения графических знаний, умений и навыков должна быть определена общей концепцией европейской интеграции с ориентацией на фундаментальные ценности общемировой культуры.

The given article reviews the up-to-date approaches to constructing the innovational information and communicative studying methods of graphic disciplines in Higher Technical Educational Institutions. The innovational studying methods of European integration with the orientation to the basic values of the world culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Райковська Г. О. 
Принципи і показники оцінювання ефективності інформаційно-комунікаційної технології навчання графічних дисциплін / Г. О. Райковська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 47. - С. 99-103. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розроблено методику оцінювання ефективності інформаційно-комунікаційної технології навчання графічних дисциплін у технічних ВНЗ. Дана система критеріїв дозволяє охарактеризувати кількісні і якісні показники навчання, визначальним принципом виступає цілісний особистісно-професійний розвиток майбутнього фахівця.

Разработана методика оценивания эффективности информационно-коммуникационной технологии обучений графическим дисциплинам в технических ВУЗ. Данная система критериев позволяет охарактеризовать количественные и качественные параметры обучения, определяющим принципом выступает целевое индивидуально-профессиональное развитие будущего специалиста.

This article is devoted the method of evaluation of informatively communication technologies of graphic disciplines studies efficiency in higher technical educational establishments. The developed system of criteria allows to describe both quantitative and high-quality parameters of studies and comes forward as a determining principle the integral personality professional development of future specialist.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Райковська Г. О. 
Парадигма підготовки бакалаврів з механічної інженерії при наскрізному моделюванні у сучасних машинобудівних САПР / Г. О. Райковська, А. В. Соловйов, О. Л. Мельник // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4. - С. 78-81. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано актуальність використання наскрізного моделювання - Product lifecycle management при професійній підготовці бакалаврів з механічної інженерії, та обгрунтовано необхідність вивчення функціональних можливостей основних систем автоматизації конструкторської та технологічної підготовки виробництва - Computer-aided design, Computer-aided manufacturing і Computer-aided engineering. Аналіз попередніх досліджень науковців показав, що впровадження наскрізного моделювання при виробництві продукції на підприємствах стає актуальним питанням. За таких умов існує гостра необхідність у фахівцях, що можуть виконувати будь-які задачі, пов'язані зі створенням геометричних моделей продукції, інженерними розрахунками, а також проведенням розробки технологічного процесу виробництва. Встановлено, що за поточної економічної ситуації, коли невеликі підприємства не здатні перейти на багатофункціональні програмні комплекси, залишається необхідність у роботі в незалежних системах, які потребують розпізнавання даних, конвертації файлів, а також оптимізації геометричних моделей. Акцентовано увагу на тому, що для вивчення основ систем автоматизованого проектування немає необхідності у роботі з десятками програмних засобів, адже сучасні засоби комп'ютерного моделювання мають досить схожі інтерфейси та подібний функціонал.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Райковська Г. О. 
Шляхи вдосконалення підготовки фахівців машинобудівної галузі / Г. О. Райковська // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2019. - № 2. - С. 111-116. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто сучасний стан машинобудівних підприємств, що надало змогу виділити зовнішні фактори впливу на професійну підготовку інженерно-технічних фахівців, які відіграють важливу роль в удосконаленні освітнього процесу: масовий перехід підприємств на нові технології висуває вимоги до кваліфікації інженерно-технічних кадрів, а саме: вміння сприймати і опрацьовувати різноманітну науково-технічну інформацію; володіти мистецтвом управління новими технологіями; інженерно-технічні фахівці повинні бути готовими працювати на рівні міжнародних вимог; забезпечення персоналу підприємства розвитком, що відповідав би профілю його діяльності та сучасному рівню розвитку науки і техніки. Окреслено можливі шляхи реформування освітнього процесу, а саме запровадження інжинірингової підготовки. Доведено необхідність перегляду традиційної методичної системи навчання, яка має передбачати коригування змісту освіти відповідно до вимог сьогодення і інноваційного розвитку підприємств машинобудівної галузі. Як показала практика, запровадження інжинірингової підготовки дозволить на якісно новому рівні організувати низку навчальних курсів. В рамках комп'ютерного інжинірингу студенти вивчають в розширеному обсязі найсучасніші програмні комплекси проектування і розробку машинобудівного обладнання, починаючи з можливостей основних систем CAD, CAM та CAE. Стратегічним завданням є формування майбутніх конкурентоспроможних фахівців на ринку праці через інжинірингову підготовку, навчання параметричного віртуального моделювання виробів будь-якої складності та реалістичної візуалізації. САПР являють собою педагогічний потенціал, який за створення конкретних умов сприяє не тільки отриманню знань, умінь і навичок автоматизованого конструювання, але і формує креативні здібності, уяву, образно-графічне і технічне мислення, а також підвищує інженерно-графічну й інформаційну культуру студентів. Наскрізне моделювання дозволяє майбутнім фахівцям з механічної інженерії проаналізувати процес виробництва продукції в САПР та зробити відповідні висновки щодо порядку проведення будь-яких операцій в межах життєвого циклу виробу.


Індекс рубрикатора НБУВ: К5 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського