Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Рассказова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Рассказова О. А. 
Сравнительный анализ стилистических лакун в русском и французском языках / О. А. Рассказова // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 517-521. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Проаналізовано розходження в стилістичному плані мовних одиниць між французькою та російською мовами, які фіксуються в термінах безеквівалентної лексики (лакунах). Особливу увагу приділено складності порівняльного аналізу, яка посилюється специфікою розмовного стилю французької мови: він характеризується близкістю до арго- та просторіччя. Досліджено варіанти зв'язку стилістичних розходжень між двома мовами зі змістом навчального процесу. Оскільки майже кожне французьке слово нейтрального стилю має один або кілька фамільярних синонімів з різним ступенем уживання, доведено, що слід запроваджувати його на більш-менш ранньому етапі навчання розмовної французької. Висунуто тезу про те, що поступове опанування стилістичних синонімів французької та російської мов сприятиме збагаченню словникового запасу та набуттю навичок адекватного перекладу стилістичних лакун.


Ключ. слова: французька мова, російська мова, стилістичні лакуни, переклад, адекватність, порівняльний аналіз
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-711.2 + Ш147.11-711.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рассказова О. І. 
Організація творчої діяльності учнів у соціально-педагогічному процесі позашкільного закладу / О. І. Рассказова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 7. - С. 32-38. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто позашкільний заклад як соціально-педагогічну систему, що функціонує одночасно в освітній та соціально-культурній сферах. Визначено особливості соціально-педагогічного процесу у позашкільному закладі, обгрунтовано технологію організації творчої діяльності учнів у даному процесі.


Ключ. слова: соціально-педагогічна система, соціально-педагогічний процес, соціально-культурна (дозвільна) сфера, позашкільний заклад, організація творчої діяльності учнів
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рассказова О. І. 
Організація творчої діяльності учнів у позашкільному закладі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. І. Рассказова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2003. - 20 c. - укp.

На підставі результатів вивчення сучасних філософських та психолого-педагогічних наукових праць з проблем творчості проаналізовано провідні концептуальні положення теорії творчості та на їх базі обгрунтовано доцільність застосування у дослідженні наукових підходів: діяльнісного, що дає змогу охарактеризувати суттєві компоненти творчої діяльності учнів, а також функціонального, з використанням якого здійснено визначення функцій такої діяльності. Розглянуто позашкільний заклад як систему, в якій реалізується соціально-педагогічний процес. Грунтовно проаналізовано особливості даного процесу та визначено творчий аспект основних його компонентів (мети, принципів, змісту, методів і форм). Вивчено рівні дозвільної діяльності: споживання, творчості, екстеріоризації. Запропоновано етапний характер організації творчої діяльності учнів у соціально-педагогічному процесі позашкільного закладу, визначено відповідні засоби соціально-педагогічного забезпечення на кожному етапі та зроблено висновок, що їх застосування в соціально-педагогічному процесі сучасного позашкільного закладу забезпечує розвиток характеристик творчої особистості: активності та самостійності учнів, набуття ними комунікативних умінь, здобуття творчого досвіду колективної дозвільної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + Ч312

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рассказова О. І. 
Діагностика соціальності учнів інклюзивної школи / О. І. Рассказова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 5, ч. 1. - С. 166-175. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито роль інклюзивної освіти у вирішенні проблем дітей з особливими потребами щодо входження їх у соціальне середовище. Висвітлено можливості діагностики соціальності учнів. Наведено відповідний методичний інструментарій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рассказова О. І. 
Соціальна ексклюзія як наслідок стигматизації сімей, які виховують дітей з обмеженими можливостями / О. І. Рассказова // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2012. - № 3. - С. 80-86. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено проблему стигматизації сімей, які виховують дітей з обмеженими можливостями, у сучасному суспільстві; розкрито наслідки цього явища, які полягають у відокремленні таких сімей від суспільного життя та позбавленні дітей з проблемами здоров'я можливості повноцінного соціального розвитку; окреслено шляхи вирішення цієї проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.393 + Ч491.08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рассказова О. І. 
Діагностика соціальності учнів як напрям соціально-педагогічної діяльності в умовах інклюзивної освіти / О. І. Рассказова // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 119-128. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито сутність соціально-педагогічної діагностики соціальності учнів за умов інклюзивної освіти, презентовано авторську думку щодо доцільності та інструментарію соціально-педагогічної діагностики соціальності учнів як напряму роботи соціального педагога в інклюзивній школі.

Раскрыта сущность социально-педагогической диагностики социальности учащихся в условиях инклюзивного образования, презентовано авторское мнение относительно целесообразности и инструментария социально-педагогической диагностики социальности учащихся как направление работы социального педагога в инклюзивной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч430.24/27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Рассказова О. І. 
Актуальні проблеми розвитку соціальності учнів середньої загальноосвітньої школи / О. І. Рассказова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 36. - С. 229-235. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

З позицій соціальної педагогіки висвітлено питання розвитку соціальності учнів як здібності особистості до соціальної взаємодії в певній соціальній ситуації розвитку; розкрито ознаки такого розвитку, обгрунтовано періодизацію. Охарактеризовано своєрідність кожного вікового періоду.

С позиций социальной педагогики освещаются вопросы развития социальности учащихся как способности личности к социальному взаимодействию в определенной социальной ситуации развития; раскрыты признаки такого развития, обоснована периодизация. Охарактеризована своеобразность каждого возрастного периода.

In the article from positions of social pedagogy the questions of development of student’s sociality as capacity of social cooperation in the certain social situation of development are lighted up; the features of such development revealed, the periodization is substantiated. The originality of each age period is characterized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Рассказова О. І. 
Соціальний педагог - суб'єкт розвитку соціальності учнів в інклюзивній школі / О. І. Рассказова // Соц. педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 4. - С. 72-79. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано, що соціальний педагог за своїм професійним призначенням та рівнем компетентності може й має поставати провідним суб'єктом розвитку соціальності учнів за умов інклюзивної освіти, здатним об'єднати зусилля фахівців, батьків, учнів, їх оточення, громади для створення інклюзивного середовища в школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.05 + Ч312.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25100 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рассказова О. І. 
Теорія та практика розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05 / О. І. Рассказова; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2014. - 44 c. - укp.

Репрезентовано цілісне та системне дослідження теоретичних основ і соціально-педагогічної технології розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти. Подано розуміння соціальності як суспільного феномену, що характеризується певними ознаками (культурно-історична детермінованість, об'єктивність, загальність, функціональність, дуальність, суб'єктність, орієнтація на іншого, динамічність). Визначено соціальність з соціально-педагогічних позицій як інтегрований результат процесу соціального виховання особистості, у структурі якого поєднуються когнітивна, ціннісна, емоційно-особистісна, діяльнісно-поведінкова складові. Розглянуто розвиток соціальності учнів як процес спрямованої, закономірної позитивної зміни особистості дитини, вироблення нею здатності до соціальної взаємодії, що відбувається в певній соціальній ситуації розвитку (внутрішній і зовнішній). Визначено особливості розвитку соціальності учнів з різними захворюваннями, розкрито витоки ідеї інклюзивної освіти як продукту соціокультурної динаміки суспільства щодо соціального виховання дітей із інвалідністю. Розкрито суть та складові інклюзивного освітнього середовища школи як найбільш сприятливої ситуації розвитку соціальності учнів з особливими освітніми потребами. Обгрунтовано роль та функції соціального педагога як основного суб'єкта розвитку соціальності учнів у ЗНЗ з інклюзивним навчанням. Розроблено й експериментально перевірено соціально-педагогічну технологію розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти, яка грунтується на певних концептуальних основах і забезпечується програмно-змістовою та методично-процесуальною розробками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА406158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Рассказова О. І. 
Організація соціально-творчої діяльності учнів в умовах позашкільного закладу / О. І. Рассказова // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6. - С. 63-65. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто сутність та зміст позашкільного компонента у формуванні соціальної активності школярів.

Рассмотрена сущность и содержание внешкольного компонента в формировании социальной активности школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сучасний науково-педагогічний дискурс у вирішенні освітніх проблем : колект. монографія / С. Я. Харченко, В. І. Бабіч, В. Л. Григоренко, В. В. Докучаєва, Л. В. Кальченко, С. В. Коношенко, Н. П. Краснова, О. В. Лісовець, С. О. Омельченко, О. І. Онипченко, Н. О. Островська, Л. Й. Петришин, В. В. Прошкін, О. І. Рассказова, В. І. Степаненко, С. Ю. Сургова, Н. Є. Тимошенко, С. І. Ткачов, Н. О. Ткачова, Н. О. Хміль, Н. О. Шевченко; ред.: С. Я. Харченко; Національна академія педагогічних наук України, Науково-дослідний центр проблем соціальної педагогіки та соціальної роботи, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. - Київ : Талком, 2021. - 466 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні засади реалізації сучасного науково-педагогічного дискурсу у процесі вирішення актуальних освітніх проблем. Розглянуто основні напрями соціально-педагогічних досліджень сучасної соціальної сфери. Окреслено вагомі проблеми професійної освіти та шляхи їх вирішення. Розкрито питання організаційного моделювання системи соціально-педагогічної роботи з превенції соціального сирітства у територіальній громаді міста. Висвітлено сутність і структуру управлінської культури соціального працівника. Розглянуто системно-структурний підхід до обґрунтування соціально-педагогічної технології розвитку соціальності дітей в умовах інклюзивної освіти. Розкрито особливості дистанційного консультування в соціальній роботі з різними категоріями клієнтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852495 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського