Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (26)
Пошуковий запит: (<.>A=Резнік С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Пономарьов О. С. 
Основи методики викладання у вищій школі : текст лекцій / О. С. Пономарьов, С. М. Резнік; НТУ "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2008. - 60 c. - Бібліогр.: с. 57-58. - укp.

Розглянуто сутність і призначення методики як галузі педагогічної науки, яка досліджує закономірності вивчення певної навчальної дисципліни, та як складової частини педагогіки вищої школи, вчення про методи та технології викладання. Проаналізовано рівень методичної підготовки викладачів ВНЗ інженерного профілю та сформульовано цілі його підвищення. Наведено основні поняття методики та розкрито зміст розробки методики викладання навчальної дисципліни.

Рассмотрены сущность и предназначение методики как отрасли педагогической науки, исследующей закономерности изучения определенной научной дисциплины, и как слагаемой части педагогики высшей школы, учения о методах и технологиях преподавания. Проанализирован уровень методической подготовки преподавателей ВУЗ инженерного профиля и сформулированы цели его повышения. Приведены основные понятия методики и раскрыто содержание разработки методики преподавания учебной дисциплины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч486р3 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708220 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Резнік С. М. 
Формування управлінських умінь і навичок у майбутніх інженерів у вищих технічних навчальних закладах : автореф. дис... канд. пед. наук / С. М. Резнік; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено процес формування управлінських умінь і навичок у майбутніх інженерів у вищих технічних навчальних закладах. Визначено найбільш значущі структурні компоненти управлінських умінь і навичок, рівні та критерії їх розвитку. Виділено й охарактеризовано етапи та визначено психолого-педагогічні умови та розроблено технологію формування управлінських умінь і навичок. Показано пріоритетне значення розвитку організаторських, комунікативних та інтелектуальних навичок та умінь як чинників успішної реалізації процесу управління. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої технології формування управлінських умінь і навчок у майбутніх інженерів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353716 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пономарьов О. С. 
Ділове спілкування в системі культури управління : текст лекцій / О. С. Пономарьов, С. М. Пазиніч, А. О. Харченко, С. М. Резнік, А. В. Долгарєв; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2009. - 64 c. - Бібліогр.: с. 61-62. - укp.

Розкрито сутність і природу ділового спілкування як важливого елемента культури управлінської діяльності та як одного з її проявів. Визначено функції та принципи міжособистісного спілкування, висвітлено питання етики ділових стосунків. Розглянуто структуру, форми та закони психології управлінського спілкування, охарактеризовано його складові, зокрема, інтерактивну та перцептивну. Проаналізовано особливості вербального та невербального спілкування. Запропоновано прийоми ефективного впливу на людей у процесі управлінського спілкування.

Раскрыты сущность и природа делового общения как важного элемента культуры управленческой деятельности и как одного из ее проявлений. Определены функции и принципы межличностного общения, освещены вопросы этики деловых отношений. Рассмотрены структура, формы и законы психологии управленческого общения, охарактеризованы его составляющие, в частности, интерактивная и перцептивная. Проанализированы особенности вербального и невербального общения. Приведены приемы эффективного влияния на людей в процессе управленческого общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73-2 + Ю953.41 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719011 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Романовський О. Г. 
Розуміння керівником особистості співрозмовника : навч.-метод. посіб. / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов, С. М. Резнік; Харк. політехн. ін-т. - Х., 2010. - 107 c. - укp.

Проаналізовано уміння керівника розуміти особистість співрозмовника для результативності його управлінської діяльності. Розглянуто критерії, бар'єри та помилки розуміння в управлінському спілкуванні. Розкрито проблему формування розуміння особистості співрозмовника у студентів під час управлінської підготовки. Розроблено вправи для розвитку відповідних умінь.

Проанализирован навык руководителя понимать личность собеседника для результативности его управленческой деятельности. Рассмотрены критерии, барьеры и ошибки понимания в управленческом общении. Раскрыта проблема формирования понимания личности собеседника у студентов во время управленческой подготовки. Разработаны упражнения для развития соответствующих навыков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.1 я73 + Ю959.18 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Романовський О. Г. 
Педагогіка розуміння як перспективний напрям розвитку вищої освіти : навч. посіб. з дисципліни "Основи педагогіки вищої школи" / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов, С. М. Резнік, Ж. Б. Богдан; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Харків : НТУ "ХПІ", 2014. - 259 c. - Бібліогр.: с. 241-252 - укp.

Розкрито особливості професійної діяльності викладача, аналіз феномену розуміння з філософської, психологічної та педагогічної точок зору, визначення педагогіки розуміння як перспективного напряму розвитку вищої освіти. Акцентовано увагу на забезпеченні розуміння студентами навчального матеріалу та розуміння педагогом особливості студента як основу реалізації особистісно-орієнтованого підходу. Розглянуто проблему навчання студентів умінню розуміти іншу людину. Висвітлено психологічні особливості розуміння. Наведено деякі фактори, які впливають на процес розуміння.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА777167 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Воробйова Є. В. 
Організація якісної підготовки менеджерів в умовах другої вищої освіти / Є. В. Воробйова, С. М. Резнік // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 24-27. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано напрями професійної підготовки менеджерів. Розкрито специфіку післядипломної освіти з менеджменту: її мету, принципи, завдання. Досліджено процес організації професійної підготовки менеджерів у системі другої вищої освіти, яка передбачає якісну організацію НВП та визначено педагогічні умови, що забезпечують її ефективність, зокрема, удосконалення організації НВП, коригування форм, методів і засобів навчання відповідно до специфіки професійної діяльності суб'єктів НВП, оволодіння вміннями моделювання, оцінювання та прогнозування процесу взаємодії як необхідного фактора реалізації професійної діяльності менеджерів.

Проанализированы направления профессиональной подготовки менеджеров. Раскрыта специфика последипломного образования по менеджменту: ее цели, принципы, задачи. Исследован процесс организации профессиональной подготовки менеджеров в системе второго высшего образования, предусматривающего качественную организацию УВП. Определены педагогические условия, обеспечивающие его эффективность, в частности усовершенствование организации УВП, корректировку форм, методов и средств обучения в соответствии со спецификой профессиональной деятельности субъектов УВП, овладение умениями моделирования, оценки и прогнозирования процесса взаимодействия как необходимого фактора реализации профессиональной деятельности менеджеров.

The article analyzes the contents of trends in professional training of managers; reveals specificity of further education in management, its purpose, principles and objectivies. It analyzes the process of organization of professional training of managers in the system of the second higher education; and determines pedagogical conditions which will provide its efficiency.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1 р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Резнік С. М. 
Педагогічна проблема формування управлінських умінь і навичок студентів / С. М. Резнік // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 1. - С. 73-81. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано формування управлінських умінь і навичок у студентів як педагогічну проблему. Розглянуто співвідношення понять "уміння" та "навичка", а також закономірності формування умінь і навичок в навчальному процесі, виділено етапи формування управлінських умінь і навичок в майбутніх інженерів.

Проанализировано формирование управленческих умений и навыков у студентов как педагогическая проблема. Рассмотрено соотношение понятий "умение" и "навык", а также закономерности формирования умений и навыков в учебном процессе, выделены этапы формирования управленческих умений и навыков у будущих инженеров.

In clause formation of administrative skills at students as a pedagogical problem is analyzed. The parity of concepts "skill" and "habit" are considered, laws of formation of skills in educational process are analysed, stages of formation administrative skills at the future engineers are allocated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Резнік С. М. 
Педагогічні умови управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту / С. М. Резнік // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2009. - № 3. - С. 94-100. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему вдосконалення управлінської підготовки фахівців, зокрема використання можливості отримати другу вищу освіту за спеціальністю "Адміністративний менеджмент". Обгрунтовано педагогічні умови удосконалення управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту, а саме: рівень мотивації студентів до навчання, реалізація особистісного й діяльнісного підходів під час управлінської підготовки, забезпечення розуміння та критичного осмислення магістрами навчального матеріалу. Акцентовано, що тільки активна особистісна позиція суб'єкта навчання може сприяти розвитку відповідних управлінських здібностей, навичок і умінь. Розкрито значення розвитку у студентів навичок критичного аналізу наукових теорій, що вивчаються ними.

Рассмотрена проблема совершенствования управленческой подготовки специалистов, в частности, использование возможности получить второе высшее образование по специальности "Административный менеджмент". Обоснованы педагогические условия усовершенствования управленческой подготовки магистров административного менеджмента, а именно: уровень мотивации студентов к обучению, реализация личностного и деятельностного подходов во время управленческой подготовки, обеспечение понимания и критического осмысления магистрами учебного материала.

The problem of improving the management training, in particular the use of opportunities to obtain a second degree, specializing in Administrative Management. The pedagogical conditions for improving the management of Master's administrative management, namely: level of motivation of students to teaching, the implementation of personal and activity approaches during management training, understanding and critical thinking masters of teaching material, which is being studied. Uncover the significance of the students' skills of critical analysis they are studying. scientific theories.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Резнік С. М. 
Психолого-педагогічні умови розуміння студентами навчального матеріалу / С. М. Резнік // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 2. - С. 47-54. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено психолого-педагогічні умови забезпечення розуміння студентами навчального матеріалу. Такими умовами є: активність студентів, визначення розуміння учбового матеріалу як окремої мети учбового процесу, діалогічність викладання в системі "викладач-студент", що знаходить своє відбиття у виборі педагогом доцільних форм, методів і засобів навчання, цілеспрямована організація викладачем навчального процесу, орієнтованого на розуміння матеріалу, що вивчається, заохочення індивідуальних інтерпретацій студентів і коментування учбового матеріалу. Акцентовано увагу на аналізі терміну "інтерпретація" з позицій герменевтики та психології, в якому поєднуються когнітивний і ціннісно-смисловий процеси. Запропоновано використання таких завдань, в яких використовується метод конкретних ситуацій, розкрито етапи побудови практичного заняття: на першому вирішується завдання актуалізації набутих на лекції знань, на другому - використання завдань, спрямованих на розуміння й критичне осмислення навчального матеріалу, на наступному - аналіз досліджуваних понять у динаміці з використаннням активних методів навчання (дискусія, аналіз конкретних навчально-практичних ситуацій, розігрування ситуацій у ролях, ділові ігри). Це сприяє не тільки поглибленню розуміння студентами теоретичних принципів, але й формуванню у них практичних умінь і навичок, забезпеченню зацікавленості студентів у розвитку професійної компетентності, розумінню можливих способів вирішення практичних стиуацій, формуванню ціннісного сприйняття освіти.

Определены и обоснованы психолого-педагогические условия обеспечения глубокого понимания студентами учебного материала. Такими условиями являются активность студентов, определение понимания учебного материала студентами как отдельной цели учебного процесса, диалогичность преподавания, поощрение индивидуальных интерпретаций студентов, комментирования учебного материала.

In the article certain and grounded psychological and pedagogical terms of providing of the deep understanding the understanding the students of educational material. Such terms are activity of students, determination of understanding of educational material students, as to the separate purpose of educational process, teaching, dialoging, encouragement of individual interpretations of students, commentations of educational material.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + Ю940.3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Романовський О. Г. 
Мотивація досягнення як умова конкурентоспроможності майбутнього фахівця : навч.-метод. посіб. для слухачів магістер. програм зі спец. "Адміністративний менеджмент" і "Педагогіка вищої школи" / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов, Л. М. Грень, С. М. Резнік; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Харків, 2014. - 55 c. - Бібліогр.: с. 49-51 - укp.

Увагу приділено формуванню мотивації досягнення - необхідній умові конкурентоспроможності майбутнього фахівця. Охарактеризовано стан досліджень проблем мотивації. Розкрито сутність самоврядування і самоконтролю як чинники мотивації досягнення. Обгрунтовано принципи самоврядування і самоконтролю і мотивацію досягнення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА786035 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Романовський О. Г. 
Оцінка конкурентоспроможності фахівця і якості його професійної підготовки : навч.-метод. посіб. для слухачів магістер. програми зі спец. "Адміністративний менеджмент" / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов, М. М. Гуревичов, С. М. Резнік; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Харків, 2014. - 67 c. - Бібліогр.: с. 60-64 - укp.

Розкрито сутність поняття "конкурентоспроможність фахівця" й охарактеризовано його професійну підготовку. Розглянуто методи і критерії оцінювання конкурентоспроможності фахівця та її взаємозв'язок з формуванням національної гуманітарно-технічної еліти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.448

Шифр НБУВ: ВА786034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Техніка адміністративної діяльності : навч.-метод. посіб. для магістрів ден. та заоч. форми навчання спец. 074 "Публічне управління та адміністрування" / О. Г. Романовський, С. М. Резнік, Є. В. Воробйова, Т. О. Солодовник; ред.: О. Г. Романовський; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Харків : НТУ "ХПІ", 2016. - 119 c. - Бібліогр.: с. 116-118 - укp.

Розглянуто основні питання психології управління, ділових комунікацій, організаційної культури, прийняття управлінських рішень, управлінського консультування й організації діловодства. Подано інформацію про моделі та типи організаційної культури. Розкрито особливості етики ділового спілкування. Увагу приділено психологічним і соціально-психологічним характеристикам персоналу. Розглянуто чинники, які впливають на прийняття управлінських рішень і їх реалізацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.355 я73 + Ю958.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805352 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Пономарьов О. С. 
Методика викладання у вищій школі : навч.-метод. посіб. з дисципліни "Методика викладання у вищій школі" / О. С. Пономарьов, Л. М. Грень, С. М. Резнік; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Харків : НТУ "ХПІ", 2016. - 191 c. - Бібліогр.: с. 175-180 - укp.

Розглянуто загальні поняття методики, розкрито зміст професійної компетентності педагога вищої школи. Подано інформацію про методику викладання як науку, інструментарій і навчальну дисципліну, а також про специфіку методики в системі педагогічного проектування. Висвітлено особливості розробки методики викладання навчальної дисципліни. Увагу приділено методиці підготовки та проведення лекційного, практичного, семінарського заняття та лабораторних робіт. Наведено деякі принципові міркування щодо поняття та змісту моделі фахівця XXI ст., проблем фундаменталізації освіти та її ролі в подальшому розвитку національної освітньої системи, а також її відображення в моделі фахівця.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч486 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Розвиток лідерського потенціалу національної гуманітарно-технічної та управлінської еліти : монографія / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов, Т. В. Гура, О. А. Ігнатюк, С. М. Резнік, Я. О. Мовчан; ред.: О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов; НТУ "Харків. політехн. ін-т". - Харків : Мезіна В. В., 2017. - 290 c. - Бібліогр.: с. 270-281 - укp.

Проаналізовано теоретичні та логіко-методологічні засади розвитку лідерського потенціалу національної гуманітарно-технічної та управлінської еліти за умов інформаційного суспільства. Цей розвиток розглянуто як важливу педагогічну проблему. Розкрито сутність феномену лідерства та наведено його структурну модель. Показано розвиток лідерства у контексті трансформацій соціальних цінностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.314 + Ю954.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА819811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лідерські якості в професійній діяльності : навч. посіб. для магістрів ден. та заоч. форм навчання спец. 074 ''Публ. упр. та адміністрування'' / О. Г. Романовський, С. М. Резнік, Т. В. Гура, Ю. І. Панфілов, Б. Р. Головешко, В. В. Бондаренко; Нац. техн. ун-т ''Харків. політехн. ін-т''. - Харків : Панов А.М., 2017. - 142 c. - Бібліогр.: с. 133-140 - укp.

Наведено теоретичні засади і практичні рекомендації розвитку лідерських якостей. Обгрунтовано педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх фахівців з адміністративного менеджменту. Проаналізовано особливості розвитку лідерських якостей у майбутніх психологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.05 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА820702 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Основи наукових досліджень : навч.-метод. посіб. : для студентів та аспірантів всіх форм навчання спец. 053 "Психологія", 011 "Освітні, педагогічні науки", 232 "Соціальне забезпечення" / О. Г. Романовський, А. І. Черкашин, Л. М. Грень, С. М. Резнік; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" . - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2022. - 149 c. - Бібліогр.: с. 146-148 - укp.

Розглянуто поняття, структуру і логіку наукового дослідження. Запропоновано методи емпіричного й теоретичного дослідження. Розкрито зміст академічної доброчесності, її дотримання педагогічними, науково-педагогічними і науковими працівниками, а також відповідальність за її порушення. Запропоновано методичні вказівки до самостійної роботи і перелік контрольних питань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 с.я73 + Ч489.511.268 я73 + Ч215 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856543 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського