Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (13)Книжкові видання та компакт-диски (159)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю953.41$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Муравейник В. И. 
Бизнес-дипломатия. Т. 1. Искусство делового общения и творчество в переговорах / В. И. Муравейник, В. В. Малый. - Д. : АП "Днепропетр. книж. тип.", 2001. - 280 c. - (Сер. "Б-ка деловых людей"). - Библиогр.: 16 назв. - рус.

Изложены основы искусства делового общения и творчества в деловых переговорах. Изучены особенности логики делового мышления, рассмотрены способы влияния на человека, освещены вопросы информационного обеспечения, подготовки и организации переговоров, эвристические приемы, используемые при проведении переговорах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41 + Ю751.4 + Ю787.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344148 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Деловой этикет / сост.: И. Афанасьев. - К. : Альтерпрес, 1998. - 320 c. - (Б-ка делового человека). - Библиогр.: с. 313-315 - рус.

В настоящее время отечественные предприятия и организации интегрируются в экономическую, политическую и культурную жизнь Европы, развиваются связи с деловыми и политическими кругами других регионов планеты. Общение с представителями других государств требует особого внимания к этикету, неукоснительного соблюдения его правил. Книга дает ответы на возникающие вопросы по поводу хороших манер, делового этикета и протокола. Рассматриваются вопросы организации и техники делового общения, психологии делового общения; анализируются невербальные средства общения, национальные особенности общения, а также этикет телефонного общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю717.70 + Ю953.41 + Т595.25 + С5*333.442.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Чмут Т. К. 
Етика ділового спілкування : Курс лекцій / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка, М. П. Лукашевич, І. Б. Осечинська; ред.: І. В. Хронюк; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 1999. - 203 c. - укp.

Розглянуто моральні та психологічні засади культури ділового спілкування та його техніку. Розкрито поняття етики, моралі, моральної та психологічної культури ділового спілкування. Проаналізовано його етико-психологічні проблеми в сучасному суспільстві з урахуванням науково-практичних висновків вітчизняних та зарубіжних етиків і психологів, зокрема, представників гуманістичної етики та психології. Запропоновано шляхи підвищення моральної та психологічної культури спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю715.4 я7 + Ю953.41 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА594956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гах Й. М. 
Етика ділового спілкування : Курс лекцій / Й. М. Гах; Ін-т менеджменту та економіки. - Івано-Франківськ : Полум'я, 2000. - 159 c. - укp.

Розглянуто вплив формування ділового спілкування освіти, літератури, мовної та загальної культури. Розкрито історичні витоки етикету, його моральні та психологічні аспекти, сутність невербальних засобів впливу на характер спілкування. Сучасне ділове спілкування подано як морально-етичну норму поведінки теперішніх молодих бізнесменів, підприємців, політиків. Висвітлено різні прояви неетичної бізнесової діяльності, зокрема, бюрократизму, пияцтва, наркобізнесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787.11 + Ю751.4 + Ю953.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Завірюха Л. А. 
Етика ділового спілкування : Навч.-метод. комплекс матеріалів на допомогу студ. / Л. А. Завірюха, О. В Лавренко; Ін-т муніцип. менеджменту та бізнесу. - К., 1998. - 110 c. - укp.

Розглядаються особливості ділового спілкування, його стратегія і тактика, труднощі і бар'єри спілкування, соціально-психологічні механізми впливу, діловий етикет. Висвітлюються шляхи становлення культури спілкування. Підкреслюється, що культура ділового спілкування набуває чинності за умови дотримання його учасниками норм етики, етикету, загальнолюдських цінностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю715.9р(4УКР)3-3 + Ю953.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Найдовская И. В. 
К постановке проблемы изучения профессионально значимых качеств женщин-руководителей / И. В. Найдовская // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 121-126. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Проведено исследование профессионально-важных личностных качеств женщин, работающих на руководящих должностях в сфере бизнеса и занимающих управленческие должности, на примере 50 женщин-руководителей среднего звена частных фирм Харькова. Отмечено, что наличие у данных женщин таких личностных качеств, как энергичность, напористость, твердость способствует профессиональному становлению и адаптации на рынке труда Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ю953.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Культура ділового спілкування : Навч. посіб. / уклад.: Л. Г. Зубенко, В. Д. Нємцов. - К. : ЕксОб, 2000. - 200 c. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено актуальні питання культури ділового спілкування, а саме: міміку і мову жестів, володіння голосом, методику підготовки і проведення нарад, ділових спорів, класифікацію конфліктів та алгоритм їх вирішення, риторичних навичок тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787.11 + Ю953.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600390 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дороніна М. С. 
Культура спілкування ділових людей : Навч. посіб. / М. С. Дороніна. - 2-e вид. - К. : КМ Academia, 1998. - 191 c. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Даються рекомендації щодо ділового спілкування, які грунтуються на знанні законів психології, логіки, соціології і водночас легкі у практичному застосуванні. Розкриваються суть і структура процесу ділового спілкування, його характерні відмінності від побутового спілкування. Визначаються складові частини процесу та правила їх здійснення. Висвітлюється роль ділової етики у формуванні економічних результатів діяльності підприємства. Аналізуються питання сприйняття та оцінки людини людиною, здійснення обміну інформацією між партнерами, організації взаємодії ділових людей тощо. Наводяться вправи та запитання, за допомогою яких можна визначити свій психологічний тип, успішно підготуватись до ефекту першого враження, критично оцінити свій діловий одяг та здібності, знайти спосіб завоювати прихильність партнера та інше.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.155 я73 + Ю953.41 я73 + Ю715.41 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587284 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чмут Т. К. 
Культура спілкування : Навч. посіб. / Т. К. Чмут; Хмельниц. ін-т регіон. упр. та права. - 2-е вид., доп. і переробл. - Хмельницький : ХІРУП, 1999. - 354 c. - укp.

Розкривається широке коло проблем етики і психології ділового спілкування. Висвітлюються теоретико-психологічні основи спілкування та його культури, їх рівні, види та форми, розглядаються механізми, стратегії взаємодії та взаєморозуміння, аналізуються шляхи самовдосконалення особистості як суб'єкта спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю717.70 я73 + Ю953.41 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ботвина Н. В. 
Міжнародні культурні традиції: мова та етика ділового спілкування : Навч. посіб. / Н. В. Ботвина. - К. : АртЕк, 2000. - 190 c. - Бібліогр.: с. 186-187. - укp.

Розглянуто питання організації ділової комунікації, зважаючи на національні особливості культур. Зміст ділової культури репрезентовано як сукупність складників мовної культури, ділової етики. Подано елементи необхідних крос-культурних установок у поведінці ділових партнерів, яких слід дотримуватися в міжнародній бізнес-комунікації. Досліджено взаємодію понять "культура - мова - держава", соціально-психологічні чинники ділового діалогу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.713 я7 + Ш141.4-937 + Ш100.33 я7 + Ю751.4 я7 + Ю953.41 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Славтіч Г. О. 
Психологічні особливості ділового спілкування підлітків та старшокласників / Г. О. Славтіч // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 306-310. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Раскрыты психологические особенности делового общения подростков и старшеклассников, определяемые социальной ситуацией развития, которая складывается к началу каждого возрастного этапа. Определены мотивы, потребности общения учащейся молодежи. Выделены основные типы неформальных объединений, где, прежде всего, реализуется потребность подростков в общении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.314 + Ю953.41-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Троцко А. В. 
Теория и методика делового общения : Учеб. пособие / А. В. Троцко, И. Н. Трубавина; Харьк. гос. пед. ун-т им. Г.С.Сковороды. - Х., 1999. - 110 c. - рус.

Отражены основные вопросы теории и методики делового общения. Особое внимание уделено психологическим основам делового общения, его видам, стилям и их сравнительному анализу, этапам осуществления, а также раскрывается методика преодоления коммуникативных барьеров, технология создания положительного имиджа в общении, индивидуального подхода к партнерам. Значительное место отведено методике осуществления различных форм делового общения: беседам, совещаниям, переговорам, пресс-конференциям, презентациям и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41я73

Шифр НБУВ: ВА588113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чмут Т. К. 
Етика ділового спілкування : Навч. посіб. / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 4-е вид., стер. - К. : Вікар, 2004. - 223 c. - (Вища освіта XXI ст.). - укp.

Розкрито суть понять этичних норм ділового спілкування (ДС), а також складові, що формують його культуру, описано психологічні механізми. Проаналізовано особливості формування в Україні наукової думки про спілкування, дослідження питань етики та культури ДС на сучасному етапі. Наведено шляхи запобігання та розв'язання конфліктів, а також розвитку культури спілкування студентів вищих навчальних закладів.

Раскрыты сущность понятий этических норм делового общения (ДО), а также составные части, формирующие его культуру, описаны психологические механизмы. Проанализированы особенности формирования в Украине научной мысли, касающейся проблем общения, исследования вопросов этики и культуры ДО на современном этапе. Приведены пути предупреждения и решения конфликтов, а также развития культуры общения студентов высших учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787.11я73 + Ю953.41я73

Шифр НБУВ: ВА656682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Андрєєва Т. Є. 
Етика та психологія ділових відносин : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т. Є. Андрєєва, О. П. Бутенко, Н. В. Опікунова, О. В. Садовніченко, В. М. Тулін. - Х. : Бурун Кн., 2004. - 143 c. - Бібліогр.: с. 140-142. - укp.

Розглянуто психологічні механізми ділового спілкування та етичні норми поведінки сучасного менеджера. Описано види соціальної відповідальності. Висвітлено питання підготовки, проведення та аналізу ділових переговорів, а також спілкування як комунікації. Викладено правила вербального етикету, ділового листування.

Рассмотрены психологические механизмы делового общенния и этические нормы поведения современного менеджера. Описаны виды социальной ответственности. Освещены вопросы подготовки, проведения и анализа деловых переговоров, а также общения как коммуникации. Изложены правила вербального этикета, деловой переписки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41я73 + Ю787.11я73

Шифр НБУВ: ВА657903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Потєряхін О. Л. 
Психологія управлінського спілкування : Навч. посіб. / О. Л. Потєряхін. - К. : Алефа, 2001. - 98 c. - Бібліогр.: с. 96-97. - укp.

Розглянуто феномен спілкування керівника та підлеглого як психологічний фактор здійснення функцій управління. Висвітлено засоби управлінського спілкування: мовлення, невербальні прояви (жести, міміку, дистанцію спілкування). Розкрито поняття та зміст зворотнього зв'язку в управлінському спілкуванні, наведено рекомендації щодо використання цього процесу з метою оптимізації управлінської діяльності керівника, менеджера. Наведено класифікацію комунікативних бар'єрів в управлінському спілкуванні, викладено їх зміст і напрямки подолання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18я73 + Ю953.41я73

Шифр НБУВ: ВА616272 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Товажнянський Л. Л. 
Ділова бесіда в системі управлінських технологій : Навч. посіб. з курсу "Сучас. управл. технології" для студ., що спеціаліз. у сфері уравл. діяльн. / Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2002. - 159 c. - (Сер. Управл. технології). - Бібліогр.: с. 144-146. - укp.

Розглянуто сутність і основні види ділової бесіди, а також її місце в системі сучасних управлінських технологій. Проаналізовано структуру підготовки до ділової бесіди, розкрито її значення, наведено технології проведення. Визначено основні труднощі, що виникають під час ділової бесіди, наведено рекомендації для їх подолання. Розглянуто особливості техніки нейтралізації негативної реакції партнера, а також досягнення домовленості й ухвалення рішення.

Расмотрены сущность и основные виды деловой беседы, а также ее место в системе современных управленческих технологий. Проанализирована структура подготовки к деловой беседе, раскрыто ее значение, приведена технология проведения. Определены основные трудности, возникающие во время деловой беседы, приведены рекомендации по их преодолению. Рассмотрены особенности техники нейтрализации негативной реакции партнра, а также достижения договоренности и принятия решения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41я73

Шифр НБУВ: ВА628367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Чмут Т. К. 
Етика ділового спілкування : Навч. посіб. / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 2-е вид., переробл. і доповн. - К. : Вікар, 2002. - 224 c. - (Сер. "Вища освіта XXI ст."). - укp.

Розглянуто етичні норми та психологічні механізми ділового спілкування, розкрито складові, що формують його культуру. Проаналізовано спілкування як особливий вид творчої діяльності людини та загальнолюдську цінність. Обговорено напрямки розвитку мови як засобу спілкування. Визначено типи соціально-психологічних конфліктів на виробництві, розкрито їх суть, запропоновано класифікацію, висвітлено шляхи формування готовності до виходу з конфлікту. Розглянуто особливості публічного виступу та спілкування лектора з аудиторією. Охарактеризовано форми колективного обговорення проблем: переговори, нараду, збори та дискусію.

Рассмотрены этические нормы и психологические механизмы делового общения, раскрыты составляющие, формирующие его культуру. Проанализировано общение как особый вид творческой деятельности человека и общечеловеческая ценность. Обсуждены пути развития языка как способа общения. Определены типы социально-психологических конфликтов на производстве, раскрыто содержание понятий и предложена их классификация, освещены особенности формирования готовности к выходу из конфликта. Рассмотрены особенности публичного выступления и общения лектора с аудиторией. Охарактеризованы формы коллективного обсуждения проблем: переговоры, совет, сборы и дискуссия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787.11я73 + Ю783я73 + Ю953.41я73

Шифр НБУВ: ВА631110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Чмут Т. К. 
Етика ділового спілкування : Навч. посібник / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 3-є вид., стер. - К. : Вікар, 2003. - 223 c. - (Сер. Вища освіта ХХІ ст.). - укp.

Висвітлено етичні норми та психологічні механізми ділового спілкування, розкрито складові, що формують його культуру. Розглянуто спілкування як особливий вид творчої діяльності людини та загальнолюдську цінність. Запропоновано практичні поради, які дають можливість краще пізнати себе та інших людей, внести відповідні корективи у свою поведінку і поведінку осіб, які спілкуються. Визначено моральні передумови ділового спілкування.

Освещены этические нормы и психологические механизмы делового общения, раскрыты составные, которые формируют его культуру. Рассмотрено общение как особый вид творческой деятельности человека и общечеловеческую ценность. Предложены практические советы, помогающие лучше познать себя и других людей, внести соответствующие коррективы в своё поведение и поведение лиц, которые общаються. Определены моральные предпосылки делового общения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю787.11 я73 + Ю953.41 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640975 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Осовська Г. В. 
Комунікації в менеджменті : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. В. Осовська. - К. : Кондор, 2003. - 215 c. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.

Розглянуто питання організації усного спілкування, писемної комунікації, теорії та практики комунікації, її види та структура. Наведено вимоги щодо протоколу та етикету під час організації ділових переговорів (підготовка, необхідна атрибутика, завершення). Розкрито особливості техніки проведення спілкування на переговорах з вітчизняними та зарубіжними партнерами.

Рассмотрены вопросы организации устного общения, письменной коммуникации, теории и практики коммуникации, ее виды и структура. Приведены требования к протоколу и этикету при организации деловых переговоров (подготовка, необходимая атрибутика, завершение). Раскрыты особенности техники проведения общения на переговорах с отечественными и зарубежными партнерами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321я73-2 + Ю959.18я73-2 + Ю953.41я73-2 + Ю751.3я73-2

Шифр НБУВ: ВА634048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Доронина М. С. 
Культура общения деловых партнеров : Учеб. пособие / М. С. Доронина; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х. : ИД "ИНЖЭК", 2003. - 186 c. - (Практикум менеджера). - Библиогр.: 25 назв. - рус.

Раскрыты сущность и структура процесса делового общения, его формы, в частности, деловая беседа, разговор по телефону, переписка, приемы. Описаны структура процесса деловых переговоров, элементы делового этикета, его национальные особенности. Приведены тесты оценки характеристик партнера, его анкета, характеристики негативных типов директорского стиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41я7 + Ю787.11я7

Шифр НБУВ: ВА643423 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського