Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Рейдемейстер О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Рейдемейстер Г. В. 
Вплив форми залізничного колеса на рівень еквівалентних напружень у його елементах / Г. В. Рейдемейстер, А. Д. Лашко, І. О. Вакуленко, О. М. Перков, В. Г. Анофрієв, О. Г. Рейдемейстер // Залізн. трансп. України. - 2006. - № 3. - С. 63-64. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено результати досліджень еквівалентних напружень у різних елементах колеса. Запропоновано методику розробки концептуальних моделей рухомого складу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-046.510.2-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рейдемейстер О. Г. 
Вплив параметрів ходових частин та форми профілю поверхні катання коліс на динамічні показники вантажних вагонів та знос в парі "колесо-рейка" : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.07 / О. Г. Рейдемейстер; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. - Д., 2000. - 21 c. - укp.

Математичним моделюванням руху чотиривісного вантажного вагона на трьохелементних візках отримано залежності інтенсивності зносу в парі "колесо - рейка" та ходових якостей вагона від параметрів, що характеризують стан ходових частин і форми профілю поверхні катання коліс. Результати моделювання зіставлено з даними ходових динамічних та експлатаційних випробувань рухомого складу, що підтвердило їх вірогідність. Виявлено недосконалості візка, що призводять до підвищеного зносу гребенів. Запропоновано вимоги до технічного стану ходових частин. Розглянуто ряд профілів поверхонь катання нових коліс із різними ступенями зносу. Зроблено висновок про доцільність застосування криволінійного профілю колеса. Подано рекомендації щодо форми відповідного профілю, що дозволить істотно знизити знос гребенів коліс і зберегти в допустимих межах динамічні характеристики екіпажу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311317 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мямлін С. В. 
Обгрунтування продовження терміну служби пасажирських вагонів із осередками корозії хребтової балки / С. В. Мямлін, О. Г. Рейдемейстер, А. Л. Пуларія, В. О. Калашник // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. - № 5. - С. 132-140. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Наукова робота передбачає: пошук засобів врахування впливу локальних корозійних пошкоджень конструкції вагонів, що вислужили призначений термін, із метою його продовження; експериментальну перевірку відповідності матеріалу конструкції вимогам нормативної документації та обгрунтування продовження терміну служби пасажирських вагонів із осередками корозії після 30 років експлуатації; оцінку відповідності залишкового ресурсу конструкції кузовів вагонів експлуатаційним навантаженням протягом наступних 5 років використання. Розроблений алгоритм технічного діагностування вагонів із осередками корозії хребтової балки містить у собі кілька етапів. Дійсна робота завершена одержанням експериментальних даних із обгрунтування продовження терміну служби пасажирських вагонів як із точки зору напрацювання несучих елементів кузова вагона на ресурс, так і з точки зору хімічного складу, структури та механічних властивостей метала хребтової балки з осередками корозії. Наявність локальних корозійних пошкоджень хребтової балки представлених розмірів не складає загрози міцності конструкції та безпеці руху. Авторами проведені комплексні дослідження з обгрунтування терміну служби пасажирських вагонів як із боку напрацювання елементів кузова на ударну витривалість, так і з оцінки механічних властивостей металу, з якого виготовлені елементи вагона. Вперше обгрунтована можливість подальшої експлуатації вагонів із корозійними пошкодженнями хребтової балки. Одержані вченими результати дозволяють без додаткових заходів продовжити термін служби пасажирських вагонів із осередками корозії хребтової балки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського