Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Рзаєва С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Криворучко О. В. 
MS Office у вирішенні завдань на підприємствах торгівлі : навч. посіб. / О. В. Криворучко, С. Л. Рзаєва, В. М. Краснощок; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2008. - 345 c. - Бібліогр.: с. 342-344. - укp.

Висвітлено можливості використання табличного процесора MS Excel для розв'язання задач торгівлі та побудови звітних документів. Розкрито особливості аналізу, модифікації даних, створення інтерфейсу користувача, редагування звітів, перегляду, редагування та додавання даних за допомогою екранних форм. Описано технологію створення баз даних у комп'ютерній програмі MS Access.

Освещены особенности использования табличного процессора MS Excel для решения задач торговли и построения отчетных документов. Раскрыты особенности анализа, модификации данных, создания интерфейса пользователя, редактирования отчетов, просмотра, редактирования и пополнения данных при помощи экранных форм. Описана технология создания баз данных в компьютерной программе MS Access.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11фя73 + У9(4УКР)421.1фя73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА699065 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рзаєва С. Л. 
Експертні оцінки в менеджменті : монографія / С. Л. Рзаєва; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2009. - 147 c. - Бібліогр.: с. 145-146. - укp.

Охарактеризовано математичні методи експертних оцінок. Розкрито можливості застосування математичного апарату пошуку оптимальних рішень для вирішення задач менеджменту. Наведено інформацію про алгоритм формування експертної оцінки, тотожні перетворення матриці попарних порівнянь експертних оцінок, систему рівнянь методик обернено пропорційних оцінок важливості заходів щодо прийняття управлінських рішень. Увагу приділено застосуванню експертних оцінок для прогнозування розвитку освіти.

Охарактеризованы математические методы экспертных оценок. Раскрыты возможности применения математического аппарата поиска оптимальных решений для решения задач менеджмента. Дана информация об алгоритмах формирования экспертной оценки, тождественных преобразованиях матрицы попарных сравнений экспертных оценок, системе уравнений методик обратно пропорциональных оценок важности мероприятий по принятию управленческих решений. Уделено внимание применению экспертных оценок для прогнозирования развития образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к94 + У9(4УКР)49:Ч30/49 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА716554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рзаєв Д. О. 
Сценарне планування інноваційного процесу системи вищої освіти України / Д. О. Рзаєв, С. Л. Рзаєва // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 579. - С. 535-540. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Для ефективного функціонування системи вищої освіти запропоновано розробити програму розвитку вищої освіти, проаналізувати стан освіти та розробити прогноз її подальшого розвитку. Надано етапи побудови сценарію ймовірного розвитку освіти. Оцінено вплив різних груп макроекономічних чинників на суб'єктів освітнього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рзаєва С. Л. 
Прогнозування попиту на навчальні послуги (післядипломна освіта) та впровадження новітніх інформаційних технологій для підвищення ефективності їх реалізації : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / С. Л. Рзаєва; Наук.-вироб. корпор. "Київ. ін-т автоматики". - К., 2005. - 21 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.825 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334667 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чубаєвський В. 
Моделювання інформаційно-аналітичної системи обліку робочого часу співробітників підприємства / В. Чубаєвський, С. Рзаєва, Д. Рзаєв // Техн. науки та технології. - 2019. - № 2. - С. 79-85. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Описано технологію розробки та моделювання інформаційноаналітичної системи обліку робочого часу співробітників підприємства. Інформаційно-аналітична система надає можливість формувати звіти по усім необхідним параметрам: за періодом, користувачем, залишком часу, групою, найменуванням задач тощо. Завдяки цьому працівники підприємства мають можливість вести облік робочого часу, переглядати скільки було витрачено часу за місяць, тиждень, рік, тощо на кожну задачу. Проблема обліку робочого часу полягає в тому, щоб правильно та адекватно визначити розмір заробітної плати. Необхідно вести облік виконаних робіт та фактично затраченого на це часу. Для того щоб для кожного працівника цей процес був зрозумілим та простим, виникає необхідність створення такої системи, яка дозволяла б з легкістю фіксувати дані про кількість виконаних робіт та витраченого часу. За останній час було опубліковано багато літератури, пов'язаної з розглядом теоретичних основ побудови інформаційних технологій в управлінні мотивацією праці, описом складання та ведення табеля обліку робочого часу, проте література, в якій би було висвітлено розробки та моделювання інформаційно-аналітичної системи обліку робочого часу співробітників підприємства, відсутня. Інформаційно-аналітична система обліку робочого часу співробітників підприємства дозволяє вирішити проблеми та завдання, такі як: автоматична реєстрація часу приходу (початку виконання завдання) і виходу з роботи (припинення виконання завдання); можливість формування звіту по кожному співробітнику; формування звітів за різними параметрами; справедливе нарахування заробітної плати; спрощене ведення звітності та планування трудомісткості. Мета статті - аналіз особливостей моделювання інформаційно-аналітичної системи обліку робочого часу співробітників підприємства. Надано загальне визначення системи обліку робочого часу. Сформульовано основні вимоги та дано визначення щодо режимів функціонування інформаційно-аналітичної системи обліку робочого часу співробітників підприємства. Проаналізовано етапи розробки та змодельовано інформаційно-аналітичну систему. Розроблено веб-додаток цієї системи. Висновки: інформаційно-аналітична система обліку робочого часу співробітників підприємства впроваджена в діяльність товариства з обмеженою відповідальністю, що розташована в м. Київ (з огляду на конфіденційність, автори не розголошують назву підприємства). Працівники підприємства мають можливість зручно та швидко одержувати інформацію про витрачений на роботу час.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чубаєвський В. 
Моделювання інформаційно-аналітичної системи обліку робочого часу співробітників підприємства / В. Чубаєвський, С. Рзаєва, Д. Рзаєв // Техн. науки та технології. - 2019. - № 2. - С. 79-85. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Описано технологію розробки та моделювання інформаційноаналітичної системи обліку робочого часу співробітників підприємства. Інформаційно-аналітична система надає можливість формувати звіти по усім необхідним параметрам: за періодом, користувачем, залишком часу, групою, найменуванням задач тощо. Завдяки цьому працівники підприємства мають можливість вести облік робочого часу, переглядати скільки було витрачено часу за місяць, тиждень, рік, тощо на кожну задачу. Проблема обліку робочого часу полягає в тому, щоб правильно та адекватно визначити розмір заробітної плати. Необхідно вести облік виконаних робіт та фактично затраченого на це часу. Для того щоб для кожного працівника цей процес був зрозумілим та простим, виникає необхідність створення такої системи, яка дозволяла б з легкістю фіксувати дані про кількість виконаних робіт та витраченого часу. За останній час було опубліковано багато літератури, пов'язаної з розглядом теоретичних основ побудови інформаційних технологій в управлінні мотивацією праці, описом складання та ведення табеля обліку робочого часу, проте література, в якій би було висвітлено розробки та моделювання інформаційно-аналітичної системи обліку робочого часу співробітників підприємства, відсутня. Інформаційно-аналітична система обліку робочого часу співробітників підприємства дозволяє вирішити проблеми та завдання, такі як: автоматична реєстрація часу приходу (початку виконання завдання) і виходу з роботи (припинення виконання завдання); можливість формування звіту по кожному співробітнику; формування звітів за різними параметрами; справедливе нарахування заробітної плати; спрощене ведення звітності та планування трудомісткості. Мета статті - аналіз особливостей моделювання інформаційно-аналітичної системи обліку робочого часу співробітників підприємства. Надано загальне визначення системи обліку робочого часу. Сформульовано основні вимоги та дано визначення щодо режимів функціонування інформаційно-аналітичної системи обліку робочого часу співробітників підприємства. Проаналізовано етапи розробки та змодельовано інформаційно-аналітичну систему. Розроблено веб-додаток цієї системи. Висновки: інформаційно-аналітична система обліку робочого часу співробітників підприємства впроваджена в діяльність товариства з обмеженою відповідальністю, що розташована в м. Київ (з огляду на конфіденційність, автори не розголошують назву підприємства). Працівники підприємства мають можливість зручно та швидко одержувати інформацію про витрачений на роботу час.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Рзаєва С. 
Особливості розробки інформаційної системи Automatic sales funnel / С. Рзаєва, Д. Рзаєв, В. Краскевич, А. Роскладка, В. Гамалій // Техн. науки та технології. - 2020. - № 2. - С. 186-196. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Описано технологію розробки інформаційної системи Automatic sales funnel, яка формує послідовність дій, які спочатку знайомлять потенційного клієнта з продуктом/послугою, а потім ведуть до здійснення нових і нових покупок. Ознайомлення з товарами/послугами та їх подальшим придбанням здійснюється на автоматичному рівні. В архітектуру інформаційної системи Automatic sales funnel закладено CRM систему, онлайн-сервіс для автоматизації аналітики е-маркетингу; власний сайт компанії, система управління контентом, що використовується для організації процесу створення, управління та редагування вмісту сайта компанії; автоматичні інструменти комунікації для ефективного управління маркетинговими стратегіями, з метою залучення потенційних клієнтів. Інформаційна система Automatic sales funnel повинна поєднувати в собі стратегію і тактику, які використовуються для залучення клієнтів, містить інструменти, які аналізують теперішній стан конкуренції на цільовому ринку та в Інтернет-мережі, повинна дозволити використовувати експертну оцінку, яка розбиває безлику масу покупців на різні сегменти, яким властиві схожість у поведінці та однаковість інтересів, щоб м'яко привести їх до придбання продуктів/послуг компанії. За останній час були опубліковані статті російських та американських учених, присвячені розгляду теоретичних основ побудови інформаційних систем Automatic sales funnel, проте досліджень українських вчених щодо розробки та архітектури інформаційної системи Automatic sales funnel відсутні. Прикладний підхід до реалізації інформаційної системи дозволить розробити власне програмне забезпечення для Automatic sales funnel, створити унікальний продукт "під ключ", створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів/послуг. Мета статті - аналіз особливостей розробки інформаційної системи Automatic sales funnel. Надано загальне визначення інформаційної системи Automatic sales funnel. Сформульовано основні вимоги та надано визначення щодо режимів функціонування інформаційної системи Automatic sales funnel. Проаналізовано етапи розробки та змодельовано інформаційну систему Automatic sales funnel. Розроблено вебдодаток цієї системи. Висновки: в архітектуру етапів розробки Automatic sales funnel закладено новітню технологію за унікальним рішенням реалізації бізнес-процесів компанії, яка дозволяє створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів/послуг, новітній лендинг із адаптуванням під різні цифрові пристрої, конверсійну форму використання схем з реалізації трафіку на лідогенерування та його адаптацію у СРМ-систему.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.41 + У.ф121.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Рзаєва С. Л. 
Бази даних : навч. посіб. / С. Л. Рзаєва, О. А. Харченко; Київський національний торговельно-економічний університет. - Київ : Київ. нац. торг-екон. ун-т, 2021. - 227 c. - Бібліогр.: с. 227 - укp.

Розглянуто характеристики сучасних баз даних і систем керування ними. Розкрито поняття реляційної моделі бази даних. Наведено теорії нормалізації реляційної бази даних і реляційної алгебри, висвітлено архітектуру бази даних Microsoft SQL Server, структуровану мову запитів, захист, відновлення, паралелізм, безпеку та цілісність даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.61 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860121 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського