Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Романишина О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Романишина О. Я. 
Формування інформаційної культури студентів коледжів технічного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. Я. Романишина; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2007. - 20 c. - укp.

Розроблено технологію формування інформаційної культури студентів коледжів технічного профілю (техніків-програмістів). Компонентами моделі даної технології є: мета, завдання, методи та засоби навчання, принципи, уміння, необхідні студентам для формування інформаційної культури, педагогічні умови, етапи даного формування, компоненти, критерії, показники, рівні сформованості даної культури. Визначено педагогічні умови, які забезпечують її дієвість. До них віднесено: створення інформаційного середовища; використання інформаційних технологій з метою збору, обробки, зберігання та використання інформації; активізацію самостійної пізнавальної діяльності студентів; володіння технологіями створення програмних продуктів. Особливостями формування інформаційної культури є вміння: орієнтуватись в інформаційному середовищі (організація, збирання й обробка інформації комп'ютерними засобами; створення, збереження та управління базами даних, організація доступу до них); створювати якісно нову інформацію (створення web-сайтів, володіння прийомами програмування та технологіями створення програмних продуктів); сприяти інформаційній взаємодії (діагностика працездатності комп'ютерної техніки, програмного забезпечення та локальних мереж, їх модернізація, керування ними).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352243 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Романишина О. Я. 
Теоретичні і методичні основи формування професійної ідентичності майбутніх учителів засобами інформаційних технологій : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. Я. Романишина; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2016. - 40 c. - укp.

Розроблено й обгрунтовано теоретичні та методичні основи формування професійної ідентичності майбутніх учителів засобами інформаційних технологій (ІТ). Використовуючи діяльнісний, системний, праксеологічний, акмеологічний, синергетичний, особистісно орієнтований та інтегративний підходи, визначено й обгрунтовано теоретичні та методичні основи й особливості формування професійної ідентичності таких учителів. Розроблено концепцію такого процесу, що включає загально-психологічну та соціальну, на трьох рівнях: теоретичному, методичному та практичному. Обгрунтовано та реалізовано психологічні та педагогічні умови ефективності формування професійної ідентичності майбутніх учителів (педагогічні: використання можливостей інформаційного середовища Moodle у формуванні професійної ідентичності майбутніх учителів, застосування проектного навчання під час формування професійної ідентичності майбутніх учителів і психологічні: підвищення інтересу до формування професійної ідентичності на основі індивідуалізації навчання; застосування інтерактивних методів навчання для розвитку самомотивації, емпатії та рефлексії. Розроблено педагогічну систему формування професійної ідентичності майбутніх учителів і структурно-функціональну модель процесу. Практично доведено ефективність впровадження педагогічної системи та моделі. Встановлено місце та роль засобів ІТ у досліджуваному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425625 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського