Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (318)Книжкові видання та компакт-диски (1873)Журнали та продовжувані видання (43)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.518$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2094
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кричфалуший М. В. 
Вчитель фізичної культури: формування особистості / М. В. Кричфалуший; Акад. наук вищ. школи України. Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : Вид-во "Волин. обл. друк.", 2000. - 345 c. - Бібліогр.: 283 назв. - укp.

Наведено результати багаторічних досліджень формування особистості учителя фізичної культури української національної школи. Розглянуто умови та характер праці вчителя фізичної культури у зоні радіоактивного забруднення, а також мотиви діяльності студентів. Детально проаналізовано педагогічні аспекти професійної майстерності вчителя та особливості педагогічного спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР) п91 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шевченко Л. М. 
Готовность педагога-музыканта к инновациям и предпосылки ее формирования / Л. М. Шевченко // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 17-21. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Конкретизовано сутність феномену готовності педагога-музиканта до інновацій у сфері професійно-педагогічної діяльності. Наведено показники прояву даного професійного новоутворення особистості педагога-музиканта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ31р(4Укр)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сегеда Н. А. 
Діагностика стану підготовки до професійної самореалізації майбутнього вчителя музики / Н. А. Сегеда // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 159-165 . - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено результати експериментального дослідження окремих діагностичних показників рівня розвитку професійної самосвідомості, суб'єктивної позиції та її направленості, самооцінки, які склали зміст професійної самореалізації учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ31р(4Укр)21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бориско Н. Ф. 
Концепция учебно-методического комплекса для практической языковой подготовки учителей немецкого языка (На материале интенсивного обучения) / Н. Ф. Бориско; Киев. гос. лингв. ун-т. - К., 1999. - 268 c. - Библиогр.: с. 250-266 - рус.

Освещены вопросы создания учебно-методического комплекса (УМК) для обучения будущих учителей иностранных языков межкультурному общению. Предлагаемая концепция обоснована с учетом современных требований в системе обучения иностранным языкам на базе системно-функционального анализа и метода моделирования. Разработаны и описаны основные положения и процедура моделирования содержания предмета обучения, в качестве которого выступает диалог культурно-языковых общностей стран изучаемого и родного языков, а также содержания процесса обучения, реализуемого в УМК через системы и подсистемы упражнений для формирования и развития межкультурной коммуникативной компетенции в ее профессиональном варианте. На основе анализа функций УМК и его компонентов выделены основные типы компонентного состава УМК для каждого этапа обучения, предложены различные варианты структуры учебника и книги для преподавателя, а также определены требования к созданию УМК и принципы его построения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.0 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Барановська Л. В. 
Методична підготовка викладацького складу до проведення навчання студентів професійного вербального спілкування / Л. В. Барановська // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1 . - С. 9-21. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто систему методичної підготовки викладачів вищих аграрних закладів до навчання студентів професійного вербального спілкування. Увагу акцентовано на удосконаленні їх мовних знань, практичних мовних умінь і навичок. Зазначено, що викладач є головною фігурою у підготовці фахівців, має добре володіти різними підходами до складання навчальних програм з дисциплін, знати структуру, вимоги до форми та змісту студентських курсових і дипломних робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Яловик В. Т. 
Психологічні передумови формування педагогічних здібностей у вчителів фізичної культури / В. Т. Яловик. - Луцьк : Вежа, 1998. - 145 c. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Розкриваються історичні передумови та психолого-педагогічні основи розвитку педагогічних здібностей. Описується зміст та структура компонентів провідних і допоміжних здібностей, що відіграють значну роль у рості майстерності вчителя. Висвітлюються шляхи формування та динаміка розвитку педагогічних здібностей у майбутніх вчителів фізичної культури. Наводяться деякі рекомендації з удосконалення системи підготовки вчителів, вказуються основні засоби професійного виховання, робиться акцент на вивчення загальнопрофесійних дисциплін, психології учнів, а також на оволодіння компонентами педагогічних здібностей в умовах природньої педагогічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ю943.9 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587484 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Біда О. А. 
Підготовка вчителів до екологічного виховання молодших школярів на уроках природознавства : Для вчителів почат. класів і студ. пед. ф-тів / О. А. Біда; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2000. - 44 c. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Екологічна підготовка майбутніх педагогів передбачає оволодіння ними екологічною культурою, а також уміння здійснювати екологічну освіту та виховання школярів. Значну увагу приділено використанню додаткового матеріалу екологічного спрямування на уроках природознавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)210-36 + Ч489.518.5 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р88182 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Машовець М. А. 
Підготовка студентів до співпраці з батьками дітей дошкільного віку : Навч.- метод. посіб. / М. А. Машовець; Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова. - К., 2000. - 128 c. - укp.

Розглянуто особливості становлення та розвитку інституту сім'ї в Україні. Окремі розділи присвячено перинатальній педагогіці, домашнім конфліктам, висвітлено особливості традиційного виховання в українській родині. Детально проаналізовано соціально-педагогічну співпрацю батьків і педагогів у процесі виховання дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Теорія і методика мистецької освіти : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: О. П. Щолокова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 182 с. - укp.

Збірник присвячено актуальним проблемам професійної підготовки вчителів. Проаналізовано становлення культури професійно-педагогічного спілкування студентів у вищих навчальних закладах. Розглянуто психолого-педагогічні аспекти формування індивідуального стилю діяльності майбутнього музиканта-інструменталіста. Основну увагу приділено творчості визначного українського композитора М.Д.Леонтовича, а також використанню української фортепіанної спадщини у процесі підготовки студентів до практичної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)31-3я43 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70858 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кекух Л. В. 
Формування стимулів до педагогічної творчості: навчально-творчі завдання для майбутніх учителів початкових класів : Навч.- метод. посіб. для викл. і студ. вищ. закл. освіти / Л. В. Кекух; АПН України. Ін-т педагогіки та психології проф. освіти. - К. : Наук. світ, 2000. - 67 c. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Наведено результати теоретико-експериментальних досліджень з проблеми формування стимулів до педагогічної творчості у процесі вивчення математики у вищих навчальних закладах освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603805 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Підкурганна Г. О. 
Художньо-педагогічна підготовка фахівців дошкільного виховання в педагогічному університеті (Системний підхід) / Г. О. Підкурганна; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 1998. - 276 c. - Бібліогр.: 440 назв. - укp.

Проведений аналіз дидактичних пошуків впровадження інноваційних педагогічних підходів, теорій та технологій в сучасний освітній процес педагогічного університету; виділена їх основа - системний підхід. Запропонований інструментарій художньо-педагогічної підготовки студентів факультету дошкільного виховання в процесі вивчення спеціальної навчальної дисципліни у системі багаторівневої освіти. Представлені змістові, управлінські та технологічні моделі навчання, наводяться приклади застосування технології блочно-модульного структурування змісту художньо-педагогічної підготовки та технології моделюючого навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Барно О.  
Час потребує нового спеціаліста / О. Барно // Право України. - 1999. - № 5. - С. 68-69. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8(4УКР) + Ч489.518

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Трададюк А. А. 
Актуальні аспекти розвитку потенційних педагогічних здібностей вчителя фізичної культури в процесі викладання циклу спортивно-педагогічних дисциплін / А. А. Трададюк, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 20. - С. 41-46. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто доцільність організації практичних занять з циклу спортивно-педагогічних дисциплін на засадах диференційно-інтегрального підходу для розвитку потенційних здібностей до рівня функцій майбутньої фахової діяльності спортивного педагога, вчителя фізичної культури.

Рассмотрены целесообразность организации практических занятий в цикле спортивно-педагогических дисциплин на основе дифференциально-интегрального подхода для развития потенциальных способностей до уровня функций будущей профессиональной деятельности спортивного педагога, учителя физической культуры.

The article deals with the expediency of the organization of practical classes in the field of sportive-educational disciplines on the basis of differentially-integral approach in the development of potential abilities up to the level of the functionsof future professional activity in a sportive pedagogue, a teacher of physical culture.


Ключ. слова: потенційні педагогічні здібності, спортивно-педагогічні дисципліни, диференційно-інтегральний підхід
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2004. - 284 с. - (Сер. 14. Теорія і методика мист. освіти; Вип. 1(6)). - укp.

Проаналізовано пріоритетні напрямки розвитку сучасної мистецької освіти, особливості реалізації її принципів у системі професійної підготовки фахівців. Розглянуто питання розробки стратегії мистецької освіти в Україні на основі європейського досвіду, становлення загальної музичної освіти у навчальних закладах. Розкрито методичні засади формування національної самосвідомості у підлітків на уроках музики. Висвітлено зміст та завдання методичної підготовки вчителя образотворчого мистецтва, проблеми формування професійної майстерності фахівців мистецького профілю у ВНЗ.

Проанализированы приоритетные направления развития современного художественного образования, особенности реализации его принципов в системе профессиональной подготовки специалистов. Рассмотрены вопросы разработки стратегии художественного образования в Украине на основе европейского опыта, становления общего музыкального образования в учебных заведениях. Раскрыты методические основы формирования национального самосознания у подростков на уроках музыки. Освещены содержание и задания методической подготовки учителя изобразительного искусства, проблемы формирования профессионального мастерства специалистов художественного профиля в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)31-3я43 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72786/с.14 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Литовченко Г. О. 
Нові можливості підготовки вчителів фізичної культури для роботи з дітьми, які мають відставання в психічному і фізичному розвитку / Г. О. Литовченко, В. В. Філіпов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 20. - С. 22-27. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано стан підготовки вчителів фізичного виховання. Запропоновано рекомендації про необхідність внесення корекції в зміст, форми і методи підготовки вчителя для роботи в спеціальних і допоміжних школах.

Проанализировано состояние подготовки учителей физического воспитания на современном этапе. Предложены рекомендации о необходимости внесения корекций в содержание, формы и методы подготовки учителя для работы в специальных школах.

The state of traininq of teachers of physical culture on contemporary stage is analesed in the article. The recommendations about necessity of carrying in the corrections into content forms and methods of traininq of teachers who work in special and auxiliary schools are suggested here.


Ключ. слова: оздоровчо-корекційної, реабілітації
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р + Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Черняков В. В. 
Передумови формування соціально-педагогічної активності майбутнього вчителя фізичної культури / В. В. Черняков // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 1. - С. 45-51. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено особливості готовності майбутніх учителів фізичної культури до виконання виховних функцій. Наголошено на важливості формування соціально-педагогічної активності у вчителя фізичної культури.

Показаны особенности готовности будущих учителей физической культуры к выполнению воспитательных функций. Подчеркнута важность формирования социально-педагогической активности учителя физической культуры.

In clause features of readiness of the future teachers of physical training to performance of educational functions are shown. Importance of formation of socially-pedagogical activity of the teacher of physical training is emphasized.


Ключ. слова: соціально-педагогічна активність, вчитель фізичної культури, готовність, виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мацкевич Н.  
Підготовка вчителів початкової школи до фізкультурно-оздоровчої роботи як цілісний процес [Електронний ресурс] / Н. Мацкевич // Теорія і методика фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 2-3. - С. 64-66. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2002/

Проаналізовано взаємозв'язки окремих складових готовності майбутніх учителів початкової школи до ведення фізкультурно-оздоровчої роботи з учнями молодших класів. Установлені зв'язки практичної готовності з іншими компонентами готовності вказують шляхи підвищення якості підготовки фахівців.

Проанализированы взаимосвязи отдельных составляющих готовности будущих учителей начальной школы к ведению физкультурно-оздоровительной работы с учениками младших классов. Установленные связи практической готовности с другими компонентами готовности указывают пути повышения качества подготовки специалистов.

Relationship between coustituents of readiness of future teachers of elementary school to physical culture and health related activities with junior pupils has been studied. Determined links of practical readiness with other components of readiness show the ways to improve the quality of training specialists.


Ключ. слова: підготовка, вчитель, робота
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Підготовка вчителя до впровадження нових технологій навчання у малокомплектній початковій школі : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м.Умань, 15 - 16 жовт. 2004 р. / ред.: Н. С. Побірченко; Ін-т педагогіки АПН України, Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини, Упр. освіти і науки Черкас. облдержадмін., Черкас. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. працівників. - К. : Наук. світ, 2004. - 130 c. - укp.

Висвітлено проблеми та перспективи підготовки вчителя до впровадження нових технологій навчання у сільській малокомплектній школі. Проаналізовано особливості підготовки вчителя початкових класів в історичному аспекті, а також вплив сучасних трансформаційних змін на формування особистості майбутнього вчителя. Показано роль естетичного виховання в розвитку дитини, запропоновано британську модель кредитно-модульної системи освіти та обгрунтовано можливості її використання на Україні за умов входження до європейського освітнього простору.

Освещены проблемы и перспективы подготовки учителя к внедрению новых технологий обучения в сельской малокомплектной школе. Проанализированы особенности подготовки учителя младших классов в историческом аспекте, а также влияние современных трансформационных изменений на формирование личности будущего учителя. Показана роль эстетического воспитания в развитии ребенка, предложена британская модель кредитно-модульной системы образования и обоснованы возможности ее использования на Украине в условиях вхождения в европейское образовательное пространство.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661621 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кулик Є. В. 
Підготовка майбутніх вчителів до дослідницької діяльності : Моногр. / Є. В. Кулик. - К.; Дрогобич : Коло, 2004. - 384 c. - Бібліогр.: с. 355-381. - укp.

Висвітлено сучасні теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів трудового навчання (ПМУТН) до педагогічної дослідницької діяльності (ПДД). Представлено методичну систему й охарактеризовано організаційно-методичні принципи ПМУТН до ПДД. Наведено модель готовності до ПДД, показано функціональну роль самоосвітньої роботи у становленні фахівця-дослідника.

Освещены современные теоретико-методологические основы подготовки будущих учителей трудового воспитания (ПБУТВ) к педагогической исследовательской деятельности (ПИД). Представлена методическая система и охарактеризованы организационно-методические принципы ПБУТВ к ПИД. Приведена модель готовности к ПИД, показана функциональная роль самообразовательной работы в становлении специалиста-исследователя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Машкіна Л. А. 
Підготовка студентів до впровадження педагогічних інновацій в дошкільних закладах : Моногр. / Л. А. Машкіна; ред.: Т. І. Поніманська; Хмельниц. гуманіт.-пед. ін-т. - Хмельниц. : ТОВ НВП "Евріка", 2004. - 203 c. - Бібліогр.: 232 назв. - укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні засади фахової підготовки педагогічних кадрів до використання інноваційних навчальних технологій у галузі дошкільної освіти. Висвітлено сутність педагогічних інновацій і розроблено їх класифікацію. Створено модель підготовки майбутніх фахівців до застосування інноваційних педагогічних технологій, охарактеризовано її складові та пріоритетні чинники функціонування. Розроблено програму курсу "Інноваційні педагогічні технології", а також плани проведення практичних і лабораторних занять.

Рассмотрены теоретические и методические основы специальной подготовки педагогических кадров к использованию инновационных учебных технологий в сфере дошкольного образования. Обоснована сущность педагогических инноваций и их классификация. Разработана модель подготовки будущих специалистов к использованию инновационных педагогических технологий, охарактеризованы ее компоненты и приоритетные факторы функционирования. Изложена программа курса "Инновационные педагогические технологии", а также планы проведения практических и лабораторных занятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.1 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659212 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського