Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Рочняк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Рочняк О. В. 
Міф та музика як структуротвірний компонент культури : автореф. дис... канд. філософ. наук / О. В. Рочняк; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. - Сімф., 2008. - 20 c. - укp.

Здійснено комплексний аналіз міфу та музики як засадничого, структуротвірного компонента культури. Міф і музику принципово розглянуто в єдиній цілісності. Міф - основа формування та розвитку музики. Музика - засіб вираження та трансформації міфу. Це невід'ємна частина людського буття, специфічна форма світовідчуття та світорозуміння. Їх взаємозв'язок і єдність сприяють постійним динамічним трансформаціям і збагаченням культури. Запропоновано тезу, що міф і музика є фундаментальною знаковою системою, яка зумовлена та зумовлює свідомість і мислення, світогляд, ціннісно-значеннєві модальності життєдіяльності людини та суспільства, а також знаходяться у взаємозв'язку з сугестивними та маніпулятивними технологіями. Виділено три основні стратагеми сугестивного та маніпулятивного впливу: контраст (бінарна архетипова опозиція), повтор (варіативність архетипу-зразка) та звернення до емоцій (універсальність і безпосередність). Як ілюстративний матеріал використано творчу - філософсько-теоретичну та музично-практичну спадщину Р.Вагнера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю225.5 + Ч111.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356943 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рочняк О. 
Концепція дитини та дитинства в німецькій постмодерні стичній педагогіці / О. Рочняк // Іст.-пед. альм.. - 2012. - Вип. 1. - С. 33-36. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему визначення категорій дитини та дитинства в німецькому педагогічному постмодерні. Висвітлено вплив концептуальних засад в цьому аспекті на інновації постмодерністичної педагогіки в загальну модель побудови відносин «вчитель – учень», «дорослий – дитина». Зазначено, що дитина в постмодерністичному контексті розглядається як унікальний проект, суспільно-природний феномен, який вимагає ретельного вивчення в кожному окремому випадку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч323(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського