Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Рудаківська С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Перспективні педагогічні технології в системі неперервної освіти : Матеріали Всеукр. наук.-пошук. конф., 19 лист. 2004 р., м.Київ. Ч. 1 / ред.: І. Г. Єрмаков, С. В. Рудаківська; Ін-т педагогіки АПН України, Київ. міжнар. ун-т. - К., 2005. - 612 c. - укp.

Висвітлено місце та роль педагогічних технологій у розвитку та саморозвитку особистості як суб'єкта життя та культури, досягненні нових якісних показників навчання та виховання. Охарактеризовано компетентнісний потенціал освіти в Україні, наведено інтерактивні технології у сучасному навчальному закладі. Проаналізовано особливості використання сучасних інформаційних технологій у процесі виховання особистості засобами мистецтва, розкрито психолого-педагогічні аспекти дистанційного навчання як способу модернізації сучасного процесу освіти. Визначено дидактичні умови забезпечення наступності у навчально-виховному процесі.

Освещены место и роль педагогических технологий в развитии и саморазвитии личности как субъекта жизни и культуры, достижении новых качественных показателей образования и воспитания. Охарактеризован компетентносный потенциал образования в Украине, приведены интерактивные технологии в современном учебном заведении. Проанализированы особенности применения современных информационных технологий в процессе воспитания личности в искусстве, раскрыты психолого-педагогические аспекты дистанционного образования как средства модернизации современного процесса образования. Определены дидактические условия обеспечения преемственности в учебно-воспитательном процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7 я431 + Ч311.207 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348984 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Перспективні педагогічні технології в системі неперервної освіти : Матеріали Всеукр. наук.-пошук. конф., 19 лист. 2004 р., м.Київ. Ч. 2 / ред.: І. Г. Єрмаков, С. В. Рудаківська; Ін-т педагогіки АПН України, Київ. міжнар. ун-т. - К., 2005. - 392 c. - укp.

Висвітлено місце перспективних педагогічних технологій в оволодінні молоддю іноземними мовами. Розкрито психологічні засади становлення особистості як суб'єкта життя та культури, наведено нові підходи до формування професійної компетентності педагогів. Проаналізовано особливості розвитку професійних інтересів студентів педагогічних училищ, формування критичного мислення у майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи, дослідження культури міжособистісних взаємин старших підлітків, проявів емоційної готовності особистості за умов навчального процесу. Викладено проблеми активізації пошукової діяльності майбутнього журналіста.

Освещено место перспективных педагогических технологий в овладении молодежью иностранными языками. Раскрыты психологические основы становления личности как субъекта жизни и культуры, приведены новые подходы к формированию профессиональной компетентности педагогов. Проанализированы особенности развития профессиональных интересов студентов педагогических училищ, формирования критического мышления у будущего учителя иностранного языка начальной школы, исследования культуры межличностных взаимоотношений старших подростков, проявлений эмоциональной готовности личности в условиях учебного процесса. Изложены проблемы активизации поисковой деятельности будущего журналиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)7 я431 + Ч311.207 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348984 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рудаківська С. 
Профільне самовизначення старшокласників: стан наукової розробки проблеми / С. Рудаківська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 5. - С. 38-42. - укp.

Розглянуто стан наукової розробки проблеми профільного визначення старшокласників напередодні вступу до ВНЗ. Окреслено загальні положення профільного навчання відповідно до чинної концепції та, визначені науковцями, головні компоненти самовизначення особистості. Запропоновано новий концептуальний підхід до профільного навчання, в якому визначальним є семантика двох основних понять: "профільне" і "професійне", де "профільне" є пропедевтичним для "професійного", а "професійне" є результатом. За концепцією дослідження визначено показники профілізації, в основу яких покладено професійно спрямовані ознаки особистості, а не предметні, спрямовані на досягнення знаннєвої готовності старшокласника до реалізації майбутньої професійної діяльності, але не на уявлення як майбутньої професії, так і себе в ній. Висвітлено результати експериментальної перевірки гіпотези щодо ефективного впливу на процес профільного самовизначення інтенсивної інтелектуальної діяльності старшокласників, особливо під час інтелектуальних ігор. З огляду на те, що дослідження науковців у цій сфері є аспектними, не зосередженими на комплексному аналізі, рекомендовано синтетичний, міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем профільного самовизначення старшокласників у системі довузівської підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рудаківська С. 
Шлях сучасного випускника школи до професії: алгоритм діяльності / С. Рудаківська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 174-182. - укp.

Висвітлено актуальну проблему реформування сучасної совіти, запровадження принципів демократизації та гуманізації. Охарактеризовано особливості системи тестування (коли пріоритети помінялись місцями: не від своєї мрії - ким я хочу бути - до спеціальності, а навпаки, від "моїх балів" до можливих спеціальностей, і в цьому ланцюжку немає "Я особистості"), старшокласників, яким необхідна додаткова підготовка щодо свідомого вибору професії. Розглянуто значення підготовчих курсів у виборі професії для випускника школи. Обгрунтовано ефективність впровадження алгоритму діяльності старшокласника, якщо в його основі - особистісно орієнтований підхід, що створює передумову свідомого вибору професії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)01 + Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рудаківська С. 
Мережево-ігровий принцип профільної освіти / С. Рудаківська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 3. - С. 32-37. - укp.

Продемонстровано поширення та застосування інтелектуальних проектів (організація та здійснення ігрової діяльності) з метою впровадження профільної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах України, побудоване на багаторічному досвіді всезростаючого інтересу до інтелектуальних ігор і запроваджене Київським міжнародним університетом з 2000 р. Запропоновано авторську концепцію профільного самовизначення старшокласників у освітньому процесі. За матеріалами семінарів для керівників шкіл і працівників районного відділу освіти проаналізовано результати ділової гри "Шлях до профілізації". Розкрито інноваційний характер інтелектуальної діяльності підготовки старшокласників. Зазначено, що інтелектуальна гра як основний засіб реалізації універсального підходу до профілізації дозволяє здійснювати більш тонке диференційоване самовизначення особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рудаківська С. В. 
Становлення екологічного світогляду молоді у контексті нової гуманітарної парадигми : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / С. В. Рудаківська; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано зміст провідних концептів дослідження - "екологічний світогляд", "нова гуманітарна парадигма". Визначено історично-наукові передумови становлення екологічного світогляду й виявлено специфіку його формування за умов глобальної інформатизації з погляду сучасної соціальної філософії. Вивчено глобальний та регіональний аспекти процесу становлення екологічного світогляду. З'ясовано роль освіти як чинника формування сучасного екологічного світогляду молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:В1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА414156 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського