Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Рузяк Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Рузяк Т. І. 
Педагогічні умови формування професійної культури учнів вищих професійних училищ / Т. І. Рузяк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 3. - С. 192-200. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови формування професійної культури, відповідних компонентів і рівнів їх сформованості у майбутніх фахівців у вищих професійних училищах (ВПУ). Обговорено педагогічні умови та сукупність наукових підходів до формування професійної культури учнів ВПУ. Виділено організаційно-цільовий, мотиваційно-ціннісний і професійно-культурологічний компоненти формування професійної культури учнів ВПУ сфери обслуговування. Наведено розроблені О. Картавих критерії оцінки ефективності загальної культури студентів технічних ВНЗ.

Обоснованы педагогические условия формирования профессиональной культуры, соответствующих компонентов и уровней ее сформированности у будущих специалистов в высших профессиональных училищах (ВПУ). Обсуждены педагогические условия и совокупность научных подходов к формированию профессиональной культуры учащихся ВПУ. Выделены организационно-целевой, мотивационно-ценностный и профессионально-культурологический компоненты формирования профессиональной культуры учащихся ВПУ сферы обслуживания. Представлены разработанные А. Картавых критерии оценки эффективности общей культуры студентов технических ВУЗ.

With the help of scientific papers on the formation of general and specialist professional culture grounded pedagogical conditions of professional culture, related components and their levels of formation of future specialists in higher vocational schools (HVS). Discussed pedagogical conditions and a set of scientific approaches to the formation of a professional culture of the students HVS. Are distinguished organizational trust, motivational and value and professionally-cultural components of the formation of a professional culture of the students CPG service sector. Presented by A. Kartavykh developed criteria for evaluating the effectiveness of the general culture of students of higher technical education. The main teaching terms defined preparedness of teachers, engineers and educators to create a professional culture of the students through the integration of culture, the preparedness of students to perceive HVS professional culture, the formation of a professional-cultural competence, students HVS based on the identified characteristics of the training of future specialists and to identify the culturological component in the context of social and educational environment of modern society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рузяк Т. 
Підготовка викладачів вищих професійних училищ до формування професійної культури учнів / Т. Рузяк // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 135-139. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено діяльність педагога в контексті формування професійної культури (ПК) учнів вищих професійних училищ та його готовність до цього виду діяльності. Зазначено, що актуальною проблемою за сучасних умов є коригування стихійно сформованих в учнів засобами масової інформації та соціальних чинників неправильних, антикультурних уявлень та установок. Висвітлено педагогічний процес як багатопланову та поліморфну навчально-педагогічну взаємодію учня та викладача, учнів між собою, міжособистісну взаємодію, яка впливає на характер, формування їх інтересів, активності, інтелектуальних здібностей. Підкреслено взаємопов'язаність усіх компонентів змісту освіти та базової культури особистості. Актуалізовано загальнокультурний, управлінський аспекти необхідності особистісно-орієнтованого підходу у процесі формування ПК фахівця. Акцентовано увагу на умінні педагога поставити цілі формування ПК та послідовно здійснювати їх як реалізацію поетапних завдань.

Исследована деятельность педагога в контексте формирования профессиональной культуры (ПК) учащихся высших профессиональных училищ и его готовность к этому виду деятельности. Отмечено, что актуальной проблемой в современных условиях является корректировка стихийно сложившихся в учащихся средствами массовой информации и социальных факторов неправильных, антикультурных представлений и установок. Освещен педагогический процесс как многоплановое и полиморфное учебно-педагогическое взаимодействие ученика и преподавателя, учащихся между собой, межличностное взаимодействие, которое влияет на характер, формирование их интересов, активность, интеллектуальные способности. Подчеркнута взаимосвязанность всех компонентов содержания образования и базовой культуры личности. Актуализирован общекультурный, управленческий аспекты необходимости личностно-ориентированного подхода при формировании ПК специалиста. Акцентировано внимание на умении педагога поставить цели формирования ПК и последовательно осуществлять их как реализацию поэтапных задач.

the results of study of the problem of high vocational schools teachers' activity in context of the shaping of professional culture of pupils' are considered in the article. The main teachers' tasks, especially integration of types of cultures in holistic professional culture of the future specialist, are chosen.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського