Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Ручинська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Ручинська Н. 
Готовність викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти до використання технологій дистанційного навчання / Н. Ручинська // Нова пед. думка. - 2012. - № 2. - С. 50-52. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано визначення у психолого-педагогічній літературі поняття готовності. Уточнено поняття "готовність викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти до використання технологій дистанційного навчання". Визначено компоненти та педагогічні умови формування готовності викладачів, показники сформованості готовності. Виокремлено три підходи до визначення структурних складових готовності. Зазначено, що підготовлений до використання технологій дистанційного навчання викладач закладу післядипломної педагогічної освіти збагачує освітньо-методичне середовище шляхом доцільної інтеграції очної та віртуальної комунікації педагогічних працівників.

Проанализировано определение в психолого-педагогической литературе понятия готовности. Уточнено понятие "готовность преподавателей заведений последипломного педагогического образования к использованию технологий дистанционного обучения". Определены компоненты и педагогические условия формирования готовности преподавателей, показатели сформированности готовности. Выделены три подхода к определению структурных составляющих готовности. Указано, что подготовленный к использованию технологий дистанционного обучения преподаватель учреждения последипломного педагогического образования обогащает образовательно-методическую среду путем целесообразной интеграции очной и виртуальной коммуникации педагогических работников.

Аnalyzed the definitions of psychological and pedagogical literature, the concept of readiness. The notion of "the willingness of teachers of postgraduate teacher education institutions to the use of distance learning technologies." The components andpedagogical conditions of formation of readiness of teachers, indicators of formation of readiness. Identified three approaches to defining the structural components of readiness. Indicated that being prepared for the use of remote learning institution of postgraduate teacher education enriches the educational and methodical environment through appropriate integration of full-time and virtual communication teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ручинська Н. С. 
Формування готовності викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти до використання технологій дистанційного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. С. Ручинська; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2013. - 20 c. - укp.

Досліджено процес формування готовності викладачів закладів післядипломної педагогічної освіти (ПДПО) до використання технологій дистанційного навчання (ТДН). Проаналізовано стан досліджуваної проблеми у науковій літературі, технології навчання в зарубіжній і вітчизняній психолого-педагогічній літературі. Уточнено поняття та напрямки ТДН. Розглянуто особливості формування готовності викладачів закладів ПДПО до використання ТДН, досліджено стан їх використання. В структурі готовності викладачів закладів ПДПО до використання ТДН виділено наступні компоненти: мотиваційно-змістовий, діяльнісно-інтеграційний, творчий. Визначено основні критерії та рівні сформованості готовності викладачів закладів ПДПО до використання ТДН. Розроблено організаційно-методичну модель формування готовності викладачів закладів ПДПО до використання ТДН. Надано опис організації та проведення педагогічного експерименту, обробки й аналізу результатів експериментального дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА400865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ручинська Н. 
Технології дистанційного навчання в роботі викладача закладу післядипломної педагогічної освіти / Н. Ручинська // Післядиплом. освіта в Україні. - 2012. - № 1. - С. 67-69. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто дистанційні технології навчання як природний етап еволюції традиційної системи освіти від дошки з крейдою до електронної дошки й комп’ютерних навчальних систем, від книжкової бібліотеки до електронної, від звичайної аудиторії до віртуальної. Висвітлено дистанційне навчання, як невід'ємну складову післядипломної педагогічної освіти, що характеризується високим професіоналізмом, прагненням до співробітництва, самоствердженням і високим рівнем комунікації з колегами. Відмічено, що однією із сучасних форм комунікації стає проведення Інтернет-конференцій, організація форумів з обговорення проблемних питань. Підкреслено, що основна роль використання технологій дистанційного навчання викладачами закладів післядипломної педагогічної освіти у процесі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів полягає у змістовному інформаційному насиченні процесу підвищення кваліфікації, підвищенні рівня засвоєних знань, активізації навчальної діяльності тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Прикладна математика : навч. посіб. / О. В. Шебаніна, В. П. Клочан, І. В. Клочан, С. І. Тищенко, Н. С. Ручинська, А. М. Могильницька, І. І. Хилько. - Миколаїв : МНАУ, 2018. - 162 c. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто теорію похибок і обчислення наближених значень основних елементарних функцій, методи розв'язування нелінійних алгебраїчних рівнянь з однією змінною і систем нелінійних рівнянь. Висвітлено чисельні методи лінійної алгебри, питання інтер- та екстраполювання функцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: В195 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА831111 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського