Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Сазоненко Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Ліцейна освіта в Україні: реалії і перспективи розвитку : За матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 10-літтю Укр. гуманіт. ліцею Київ. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка: Практ.-зорієнтов. зб. / ред.: Г. С. Сазоненко. - К. : Укр. Центр духов. культури, 2002. - 397 c. - (Сучас. освіта України). - укp.

Висвітлено місце ліцею у стратегії реформи освіти України, а також у культурному та духовному просторі країни. Розглянуто питання становлення та розвитку ліцейної освіти, розкрито її науково-педагогічні засади. Проаналізовано особливості впровадження перспективних освітніх технологій, розвитку та саморозвитку ліцеїстів, а також освоєння ними життєвої компетенції. Висвітлено проблеми викладання предметів фізико-математичного циклу за умов гуманізації навчання. Визначено роль Рішельєвського ліцею у розвитку освіти північного Причорномор'я.

Освещено место лицея в стратегии реформы образования Украины, а также культурном и духовном пространстве страны. Рассмотрены вопросы становления и развития лицейного образования, раскрыты ее научно-педагогические основы. Проанализированы особенности внедрения перспективных образовательных технологий, развития и саморазвития лицеистов, а также освоения ими жизненной компетенции. Освещены проблемы преподавания предметов физико-математического цикла в условиях гуманизации обучения. Показана роль Ришельевского лицея в развитии образования северного Причерноморья.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА628928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сазоненко Г. С. 
Педагогіка успіху (досвід становлення акмеологічної системи ліцею) : Наук.-метод. посіб. / Г. С. Сазоненко. - К. : Гнозис, 2004. - 682 c. - укp.

На підставі методології українознавства, педагогіки та психології життєтворчості визначено змістові, психологічні, технологічні та управлінські параметри становлення та розвитку інноваційної акмеологічної системи ліцею. Проаналізовано історичні уроки творчого використання потенціалу ефективних вітчизняних і зарубіжних педагогічних систем.

На основании методологии украиноведения, педагогики и психологии жизнетворчества определены содержательные, психологические, технологические и управленческие параметры становления и развития инновационной акмеологической системы лицея. Проанализированы исторические уроки творческого применения потенциала эффективных отечественных и зарубежных педагогических систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) + Ч311р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Розвиток сучасної школи за проектом "Від рідної мови до мови загальнодержавної" : [навч. посіб.] / упоряд.: Г. С. Сазоненко; Укр. гуманіт. ліцей Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка, НВК "Українська школа-гімназія" м. Сімферополя. - Сімф. : [Кримнавчпеддержвидав], 2010. - 393 c. - Бібліогр.: с. 392. - укp.

Окреслено модель інноваційнного розвитку сучасної школи, охарактеризовано базову модель Школи майбутнього. Розглянуто педагогіку життєтворчості як концептуальну основу розвитку інноваційної школи, проблеми якості освіти в акмеологічному просторі. Здійснено аналіз державного управління освітою та запровадження автономії загальноосвітніх навчальних закладів, демократичного управління учнівським самоврядуванням, економіки школи та шкільного бюджету за сучасних умов. Висвітлено основи технології психологічної підготовки персоналу освітніх організацій до роботи за умов соціально-психологічних змін. Наведено матеріали для проведення майстер-класів з української літератури, інформатики, фізиики та математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) я7 + Ю949.244 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738996 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сазоненко Г. С. 
Компетентність у системі неперервної освіти: акмеологічна модель : наук.-метод. посіб. / Г. С. Сазоненко, В. В. Приступа; Укр. гуманіт. ліцей Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. - Макарів : Софія, 2013. - 411 c. - укp.

Поняття компетентності розглянуто в контексті акмеології, досліджено його історичні витоки та місце в системі неперервної освіти. Проаналізовано архітекторніку компетенцій у структурі життєвої компетентності, висвітлено теоретико-методичні засади їх становлення та розвитку. Акцентовано на ключовій компетенції неперервної освіти - умінні вчитися, актуалізовано проблему здоров'язберігальних компетенцій, подано структуру та модель розвитку підприємницької (економічної) компетенції. Розкрито теоретико-процесуальні засади розвитку соціальної (громадянської) компетенції, прикладні аспекти моделі розвитку інформаційно-комунікативної компетенції, наведено структурно-педагогічну модель розвитку загальнокультурної компетенції. Значну увагу приділено розгляду акметехнології в структурі компетентнісної неперервної освіти, подано характеристику технологій продуктивного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 я7 + Ч311.203 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763072 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сазоненко Г. 
І знову симпозіум $bold Esymbol Ь економічний / Г. Сазоненко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 3. - С. 4-16. - укp.

Обгрунтовано актуальність для української освіти теми Міжнародного економічного симпозіуму "Економічна культура: українські реалії та європейський досвід", який було проведено українським гуманітарним ліцеєм Київського національного університету ім. Т.Шевченка. Наведено витяг з розробленої концепції симпозіуму, головна мета якого - аналіз стану економічної культури в Україні у контексті європейських стандартів і визначення перспектив розвитку економічної освіти як галузі знань, що визначає економічний світогляд молоді, формує конкурентоспроможну особистість з високим рівнем економічної культури. Наведено трактування поняття "економічна культура", запропоноване в науковій літературі різними авторами. Висвітлено зміст Міжнародного економічного симпозіуму та наведено його резолюцію.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сазоненко Г. 
Розвиток особистості в умовах творення єдиного європейського освітянського простору: науково-практичний семінар "Парнер"-клубу / Г. Сазоненко, С. Сушко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 1. - С. 106-108. - укp.

Висвітлено діяльність Міжнародного "Парнер"-клубу, неформального об'єднання творчих керівників інноваційних закладів освіти, у межах якого у листопаді 2007 р. було проведено науково-практичний семінар "Розвиток особистості в умовах творення єдиного європейського освітянського простору". Розглянуто головні питання, що обговорювались партнерами на семінарі, зокрема, роботу над Концепцією національного виховання "Громадянин України XXI ст.", проектом МЗС України "Освіта - ГУАМ - Європейський Союз", куратором якого є директор природничо-наукового ліцею N 145 Києва, на базі якого проводився семінар, визначено місце гімназій і ліцеїв у системі середньої освіти. Розглянуто питання щодо майбутнього природничої освіти в Україні. Висвітлено дискусійні проблеми розвитку сучасної освіти щодо розробки економічної моделі розвитку стратегії державної системи освіти, надання автономії загальноосвітнім закладам, забезпечення виконання статті 57 Закону України "Про освіту". Значну увагу приділено виступам директора українського гуманітарного ліцею КНУ ім.Т.Шевченка Г.Сазоненка, начальника відділу освіти Печерського району Києва О.Батечка, кандидата фізико-математичних наук Є.Настенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сазоненко Г. 
Освіта і криза: погляд директора / Г. Сазоненко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 3. - С. 106-107. - укp.

Освіту, що забезпечує розвиток економіки і науки в будь-якій країні і будь-які періоди (економічного піднесення чи кризи), визначено пріоритетною галуззю. Окреслено сім ознак "кризової школи". Надано поради, як зберегти стабільну, ефективну і продуктивну школу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сазоненко Г. 
Твоїм іменням, Україно / Г. Сазоненко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 3. - С. 4-35. - укp.

Обгрунтовано головну мету Міжнародного історико-географо- мистецького симпозіуму "Я і моя Україна", на який вшосте Український гуманітарний ліцей Київського національного університету ім. Т. Шевченка збирає талановиту національно свідому молодь у Київському міському Будинку вчителя - спонукати творчо обдаровану національно свідому молодь до вивчення, осмислення та пізнання культурної, мистецької, духовної спадщини українського народу, історії, природо-географічного багатства України, виховання покоління громадян України, духовно багатих, високоінтелектуальних, відповідальних за долю та майбутнє України. У виступах учасників симпозіуму наведено його різноманітні форми діяльності: круглі столи, диспути, діалоги, захист індивідуальних і колективних проектів, предметні олімпіади, майстер-класи, екскурсії, культурологічні програми, зустрічі з політичними діячами, науковцями, мистецькою елітою. У виступі директора ліцею Г.С. Сизоненко висвітлено управлінську систему ліцею, яка функціонує за допомогою внутрішнього управління (самоврядування) та зовнішнього - державного управління. Обговорено роботу секцій "Історичне краєзнавство", "Географічне краєзнавство", "Перлини духовної культури". Наведено резолюцію Міжнародного симпозіуму "Я і моя Україна", зроблено висновки щодо його діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С1(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сазоненко Г. 
Твоїм іменнем, Україно / Г. Сазоненко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 3. - С. 4-35. - укp.

Обгрунтовано головну мету Міжнародного історико-географо-мистецького симпозіуму "Я і моя Україна", на який вшосте Український гуманітарний ліцей Київського національного університету ім. Т. Шевченка збирає талановиту національно свідому молодь у Київському міському Будинку вчителя. Розглянуто його різноманітні форми діяльності: круглі столи, диспути, діалоги, захист індивідуальних і колективних проектів, предметні олімпіади, майстер-класи, екскурсії, культурологічні програми, зустрічі з політичними діячами, науковцями, мистецькою елітою. У виступі директора ліцею Г. С. Сазоненко висвітлено управлінську систему ліцею, яка функціонує за допомогою внутрішнього управління (самоврядування) та зовнішнього - державного управління. Обговорено роботу секцій "Історичне краєзнавство", "Географічне краєзнавство", "Перлини духовної культури".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сазоненко Г. 
Акмеологічна школа: авторська система / Г. Сазоненко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 6. - С. 41-47. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто упровадження акмеологічних підходів у роботу навчального закладу. Визначено чотири складових концепції педагогічної акмеології, педагогіки успіху. Подано акмеологічну концепцію становлення та розвитку навчального закладу. Проаналізовано основні акметехнології, які використовуються в ліцеї. З’ясовано поняття терміну "акмеологічна школа", яку розглядають як єдину навчально-виховну систему, а процес виховання – як домінантний, нерозривно пов'язаний із процесом навчання. Зазначено, що акмеологія шкільної освіти відкриває прогресивний шлях розвитку, оскільки інтегрує знання з педагогіки й психології та створює новий методологічний підхід до проектування освітніх систем сучасної школи, до забезпечення якості освіти за умов стійкої еволюції українського суспільства.

Рассмотрено внедрение акмеологических подходов в работу учебного заведения. Определены четыре составляющих концепции педагогической акмеологии, педагогики успеха. Приведена акмеологическая концепция становления и развития учебного заведения. Проанализированы основные акметехнологии, используемые в лицее. Выяснено понятие термина "акмеологическая школа", которую рассматривают как единую учебно-воспитательную систему, а процесс воспитания – как доминантный, неразрывно связанный с процессом обучения. Указано, что акмеология школьного образования открывает прогрессивный путь развития, поскольку интегрирует знания по педагогике и психологии и создает новый методологический подход к проектированию образовательных систем современной школы, к обеспечению качества образования в условиях устойчивой эволюции украинского общества.

Рresented acmeologic implementation approaches in the work of the institution. Identifies four components of pedagogical concepts of Occupational and pedagogy of success. Filed acmeological concept formation and development of the institution. Analyzed the main akmetehnologii used in high school. Clear definition of the term "acmeologic School", which is considered as one teaching and educational system, and the process of education - as a dominant, is inextricably linked to the process of learning. Stated that the school offers Psychology progressive path of development as integrates knowledge in pedagogy and psychology, and creates a new methodological approach to the design of educational systems of the modern school, to ensure the quality of education in a sustainable evolution of Ukrainian society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421 в2:ю + Ю9*211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сазоненко Г. 
Зовнішнє незалежне оцінювання як фактор розвитку сучасної школи / Г. Сазоненко // Освіта і упр.. - 2007. - 10, № 2. - С. 79-83. - укp.

Розкрито історичний аспект запровадження тестів. Розглянуто функції тестування. Проаналізовано результати незалежного оцінювання учнів Українського ліцею Київського національного університету ім. Т.Шевченка протягом 2005 - 2006 та 2006 - 2007 навчальних років. Запропоновано заходи подальшого розвитку системи тестування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сазоненко Г. 
Рік сільської школи в міжнародному освітянському "Партнер"-клубі / Г. Сазоненко, Л. Гребенюк // Освіта і упр.. - 2010. - 13, № 2/3. - С. 199-201. - укp.

Розглянуто проблеми сільської школи на прикладі Ріпкинської гімназії Чернігівської області та збереженню унікальної педагогічної спадщини С. Ф. Русової, що і стало предметом чергового засідання Міжнародного освітянського "Партнер"-клубу. Висвітлено здобутки колективу Ріпкинської гімназії за час її діяльності. Відзначено той факт, що на базі навчального закладу діє обласний Центр педагогічної спадщини С. Ф. Русової, який став результатом значної роботи всього колективу гімназії по втіленню в життя гуманістичних ідей великої землячки. Висвітлено діяльність Центру, направлену на впровадження творчої спадщини С. Ф. Русової в навчально-виховний процес, здійснення видавничої діяльності, налагодження зв'язків з українською діаспорою та освітніми центрами, які втілюють її ідеї в практику своєї роботи. Розкрито питання та проблеми, які розглянуто під час семінару. Звернено увагу на необхідність тієї роботи, яку проводять педагоги сільських шкіл провінційних міст з вивчення, збереження і розповсюдження творчої спадщини своїх великих земляків, виховують молоде покоління на прикладах української історії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сазоненко Г. 
Якість загальної середньої освіти: множинність проблем / Г. Сазоненко // Освіта і упр.. - 2009. - 12, № 3/4. - С. 133-140. - укp.

Розглянуто головне завдання сучасної освіти - створення умов для якісного навчання: переходу від знаннєвої освіти до компетентнісно спрямованої, від виховання до вихованості. Охарактеризовано поняття якості освіти як співвідношення цілей та результатів освіти, які повинні включати в себе і оцінки того, якою ціною ці результати досягнуті. Висвітлено основні проблеми незадовільної якості освіти. Вміщено схему структури якості освіти та модель акмеологічної школи в контексті якості освіти. Констатовано, що якісна освіта - це не лише входження в європейський простір, а й розуміння її як складової самоорганізуючої системи, що вимагає ставлення до освіти як системи, і з боку держави, і з боку суспільства, передбачаючи в першу чергу, формування нової економічної моделі освіти, котра б базувалась на багатовекторності змісту, діяльності, а також управління та функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського