Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Самаріна С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Самаріна С. 
Позашкільний нагляд за учнями у контексті формування шкільної дисципліни (друга половина XIX - початок XX століття) / С. Самаріна // Іст.-пед. альм.. - 2010. - Вип. 1. - С. 77-80. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано роль та функції позанавчального нагляду за учнями у контексті формування дисциплінованої поведінки у системі шкільної освіти другої половини XIX - початку XX ст. Визначено мету, форми, методи та засоби, за допомогою яких здійснювався позашкільний нагляд. Висвітлено сфери, у яких застосовувався даний вид контролю за поведінкою учнів. З'ясовано основні досягнення і недоліки у його організації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382 + Ч33(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Самаріна С. І. 
Проблема дисципліни учнів в історії шкільної освіти України (друга половина XIX - початок XX ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. І. Самаріна; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2012. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему дисципліни учнів у шкільній освіті України другої половини XIX - на початку XX ст. Охарактеризовано стан дослідженості обраної теми у педагогічній теорії, розкрито сутність основних понять дослідження, обгрунтовано періодизацію та тенденції процесу формування дисципліни школярів. Виявлено та проаналізовано особливості, методи та форми дисциплінування учнів у навчально-виховній та позанавчальній діяльності закладів шкільного типу даного періоду на теренах України. Розкрито роль педагогічного персоналу, педагогічних рад і батьківських комітетів закладів шкільної освіти у даному процесі. Здійснено прогностичне обгрунтування доцільності впровадження прогресивних ідей історико-педагогічного досвіду щодо формування дисципліни учнів у навчально-виховний процес сучасних закладів шкільної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.23 + Ч33(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389786 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського