Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Сардига О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Сардига О.  
Критерії педагогічного оцінювання в початковій школі України у 20 - 30-х роках ХХ століття / О. Сардига // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 84-87. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто питання педагогічного оцінювання в Україні у період 20 - 30-х років ХХ ст., протягом якого закладено основи об'єктивного підходу до оцінювання навчальної діяльності дітей початкової школи. Звернено увагу на етично-психологічний аспект обгрунтування оцінки у навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сардига О. 
Типи та види педагогічної оцінки в історії початкової школи України (20-ті - 30-ті роки XX століття) / О. Сардига // Нова пед. думка. - 2007. - № 3. - С. 9-11. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Виявлено особливості принципів, видів, типів і форм педагогічного оцінювання, що були властиві для початкової школи в Україні у 20 - 30-ті рр. XX ст. Акцентовано увагу на певній розгалуженості контрольно-оціночного компонента навчально-виховного процесу. Констатовано, що перевірка знань учнів завжди була, є і буде важливою складовою навчального процесу.

Выявлены особенности принципов, видов, типов и форм педагогической оценки, свойственным начальной школе в Украине в 20 - 30-е гг. XX ст. Акцентировано внимание на определенной дифференциации контрольно-оценочного компонента учебно-воспитательного процесса. Констатирован факт, что проверка знаний всегда была, есть и будет важной составляющей учебного процесса.

The article deals with the features of principles, kinds, types and forms of the pedagogical estimation, peculiar to an elementary school in Ukraine in 20 - 30th years of XX century. The attention is stressed on the certain differentiation of a estimated component of teaching and educational process. The fact is ascertained, that examination always was, is and will be the important component of educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч421.221.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського