1. |
Сафарян С. І. Фонові знання як засіб поглибленого вивчення художнього твору в шкільному курсі зарубіжної літератури : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. І. Сафарян; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.Теоретично обгрунтовано дефініцію фонових знань як методичного терміна, визначено їх роль, місце у структурі літератури як навчального предмета, встановлено ієрархічну взаємозалежність і підпорядкованість фонових знань у даній структурі. Вперше запропоновано класифікацію головних видів фонових знань, охарактеризовано їх істотні ознаки. З'ясовано психолого-педагогічні особливості сприйняття даних знань учнями різних вікових категорій. Обгрунтовано та доведено ефективність використання фонових знань у процесі поглибленого вивчення ліричних, епічних і драматичних творів як важливого органічного критерію літературного розвитку учнів Х класів. Встановлено та статистично підтверджено ефективність використання фонових знань для правильного та поглибленого сприйняття художнього твору. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА322957 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Огнев'юк В. О. "Мрії, вистраждані життям...": до 145-ї річниці з дня народження Б.Д. Грінченка : монографія: у 2 ч. Ч. 1 / В. О. Огнев'юк, Н. М. Гупан, Н. П. Дічек, А. М. Гальчинський, Н. М. Дятленко, С. І. Сафарян, О. О. Тарасенко, О. Є. Матвійчук, В. І. Бобрицька, Ю. І. Ковбасенко; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К., 2009. - 260 c. - укp.Проаналізовано творчий доробок визначного українського вченого Б.Д. Грінченка. Висвітлено проблеми українського шкільництва, визначено аксіологічні домінанти педагогіки вченого, культуро- та мовознавчий аспекти його творчої спадщини. Розкрито основні засади сімейного виховання в родині Грінченків, педагогічні основи виховання у працях вченого. Розглянуто питання використання дитячих оповідань Б.Д. Грінченка у формуванні особистості учня початкових класів, його роль в українському національному відродженні. Проанализировано творческое наследие выдающегося украинского учёного Б.Д. Гринченко. Освещены проблемы украинского школьного дела, определены аксиологические доминанты педагогики учёного, культуро- и языковедческий аспекты его творческого наследия. Раскрыты основы семейного воспитания в семье Гринченко, педагогические основы воспитания в трудах учёного. Рассмотрены вопросы использования детских рассказов Б.Д. Гринченко в формировании личности ученика начальных классов, его роль в украинском национальном возрождении. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-4Грінченко,Б.Д.3 + Ч33(4УКР)52-8Грінченко,Б.
Рубрики:
Шифр НБУВ: В352175/1 Пошук видання у каталогах НБУВ
|