Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Сафронов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Збірник наукових праць Національного науково-дослідного центру оборонних технологій і воєнної безпеки України. Вип. 3(37) / ред.: О. В. Сафронов. - К., 2007. - 126 с. - укp.

Викладено підхід до оцінювання ефективності функціонування Воєнної організації держави в процесі впровадження Державної програми розвитку. Розглянуто питання правового забезпечення участі Збройних Сил України в міжнародних антитерористичних операціях, автоматизації процесів синтезу структури Збройних Сил в контексті вирішення комплексу задач довгострокового планування їх розвитку та реформування. Наведено рекомендації щодо підготовки мобілізаційного резерву Збройних Сил під час переходу до комплектування військовослужбовцями контрактної служби на підставі досвіду Великобританії та Франції. Висвітлено результати застосування математичної моделі загальних бойових потенціалів систем озброєння для розв'язання задач щодо їх оптимізації за обмежених ресурсів. Визначено умови стійкості рішення багатовимірної системи лінійних рівнянь як математичної моделі випадкового сигналу лінії зв'язку систем охорони військових об'єктів. Обгрунтовано узагальнений показник ефективності функціонування телекомунікаційної мережі автоматизованих просторово розподілених систем дистанційного спостереження і охорони.

Изложен подход к оценке эффективности функционирования Военной организации государства в процессе внедрения Государственной программы развития. Рассмотрены вопросы правового обеспечения участия Вооруженных Сил Украины в международных антитеррористических операциях, автоматизации процессов синтеза структуры Вооруженных Сил в контексте решения комплекса задач долгосрочного планирования их развития и реформирования. Приведены рекомендации относительно подготовки мобилизационного резерва Вооруженных Сил в период перехода к комплектованию военнослужащими контрактной службы на основании опыта Великобритании и Франции. Освещены результаты применения математической модели общих боевых потенциалов систем вооружения для решения задач относительно их оптимизации в условиях ограниченных ресурсов. Определены условия стойкости решения многомерной системы линейных уравнений как математической модели случайного сигнала линии связи систем охраны военных объектов. Обоснован обобщенный показатель эффективности функционирования телекоммуникационной сети автоматизированных пространственно распределенных систем дистанционного наблюдения и охраны.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4 я54(4УКР)1 + Ц5/6 я54(4УКР)1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69923 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сафронов О. С. 
Підвищення достовірності цифрових зображень на основі інформаційних технологій вбудованих ідентифікаторів у задачах електронного бізнесу : Автореф. дис... канд. техн. наук / О. С. Сафронов; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2006. - 21 c. - укp.

Вперше запропоновано математичні моделі та метод оцінки ефективності систем з вбудованими ідентифікаторами, призначених для забезпечення достовірності інформації про цифрові зображення в АСУ. Показано, що основні відмінності системи з вбудованими ідентифікаторами від інших технологій, призначених для розв'язання подібних задач, полягають у тому, що ідентифікатор і зображення фізично є єдиним цілим, а також можливістю допуску обмежених перетворень зображень. Розроблено метод числових досліджень ефективності різних структур і режимів роботи систем з вбудованими ідентифікаторами, на базі якого визначено залежності основних параметрів системи з вбудованими ідентифікаторами від параметрів ефективності детектування ідентифікатора, надійності відтворення зображення, типів та основних параметрів перетворень зображень. Розроблено методи адаптації систем з вбудованими ідентифікаторами до геометричних перетворень зображень у каналі обробки. Вперше розроблено метод класифікації цифрових зображень на базі систем з вбудованими ідентифікаторами, що містять додаткову інформацію. Показано можливості використання додаткової інформації для реалізації процедури контролю та класифікації об'єктів інформаційного інтересу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.632

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сафронов О. М. 
Сейсмотектонічні умови і сейсмічна небезпека платформної частини України (для цілей розміщення об'єктів атомної енергетики) : Автореф. дис... канд. геол. наук : 04.00.22 / О. М. Сафронов; НАН України. Ін-т геофізики ім. С.І.Субботіна. - К., 2005. - 23 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д217(45УКР)9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338818 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Євдін О. М. 
Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій. Т. 4. Евакуація населення у надзвичайних ситуаціях / О. М. Євдін, В. В. Могильниченко, А. І. Фомін, О. І. Сафронов; Всеукр. НДІ цив. захисту населення і територій від надзв. ситуацій техноген. та природ. характеру МНС. - К. : КІМ, 2008. - 288 c. - Бібліогр.: с. 286-287. - укp.

Висвітлено основні положення про евакуацію населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій (НС) техногенного або природного походження. Визначено завдання та функції евакуаційних органів, розглянуто питання планування евакуаційних заходів. Описано порядок проведення евакуації населення, розглянуто особливості її здійснення у разі загрози або виникнення НС, землетрусу, селю, катастрофічного затоплення (повені), аварії на радіаційно або хімічно небезпечних об'єктах, а також з лавинонебезпечних районів. Висвітлено питання організації транспортного, медичного й інженерного забезпечення евакуаційних заходів, а також їх протирадіаційного та протихімічного захисту, охорони громадського порядку, безпеки дорожнього руху та комунально-побутового обслуговування евакуйованого населення. Розглянуто варіанти основних документів з організації евакуації населення у разі виникнення НС.

Освещены основные положения об эвакуации населения в случае возникновения чрезвычайных ситуаций (ЧС) техногенного или природного происхождения. Определены задачи и функции эвакуационных органов, рассмотрены вопросы планирования эвакуационных мероприятий. Описан порядок проведения эвакуации населения, рассмотрены особенности ее осуществления при угрозе или возникновении ЧС, землетрясении, селе, катастрофическом затоплении (паводке), аварии на радиационно или химически опасных объектах, а также из лавиноопасных районов. Освещены вопросы организации транспортного, медицинского и инженерного обеспечения эвакуационных мероприятий, а также их противорадиационной и противохимической защиты, охраны общественного порядка, безопасности дорожного движения и коммунально-бытового обслуживания эвакуированного населения. Рассмотрены варианты основных документов по организации эвакуации населения при возникновении ЧС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-52 + Ц9-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351335/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сафронов О. М. 
Підвищення гальмівної ефективності пасажирських вагонів шляхом удосконалення процесів функціонування дискових гальм : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / О. М. Сафронов; Держ. н.-д. центр залізнич. трансп. України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розроблено процедуру визначення характеристик дискового гальма пасажирських вагонів э урахуванням заданого гальмівного шляху, яка передбачає використовувати в якості оцінки гальмівної ефективності питому гальмівну силу, а в якості терію - нормовані гальмівні шляхи поїзда з колодковим гальмом, процедура дозволяє виконувати різноманітні розрахунки для вибору характеристик гальмівної системи, які задовольняють чинним нормативним вимогам для пасажирських вагонів з колодковим гальмом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377138 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Романець О. М. 
Ідентифікація документів у цифровій формі на основі стеганографічних алгоритмів / О. М. Романець, О. С. Сафронов // Захист інформації. - 2007. - № 2. - С. 33-42. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто підходи ідентифікації та верифікації електронних повідомлень для систем автоматизації документообігу. Запропоновано та описано приклад використання нового методу ідентифікації документів у цифровій формі на основі стеганографічних алгоритмів. Проаналізовано ефективність роботи системи під дією різних завад.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.40-016

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Стеблянко П. А. 
Применение напряженных сплайнов при построении решения задачи для цилиндрической оболочки вращения с переменной жесткостью / П. А. Стеблянко, А. П. Дзюба, О. О. Сафронов // Пробл. обчисл. механіки і міцності конструкцій. - 2011. - Вип. 15. - С. 170-182. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Предложен новый поход к решению задачи расчета цилиндрических оболочек с жесткостью, переменной в меридиональном и окружном направлениях. С использованием напряженных сплайнов для аппроксимации искомых функций и параметров жесткости в окружном направлении задача сведена к решению системы обыкновенных дифференциальных уравнений по меридиональной переменной.


Індекс рубрикатора НБУВ: В251.649-01 + В251.640.11-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сафронов О. Н. 
Оценка геодинамических условий и сейсмической опасности особо важных объектов в Украине в свете новых данных / О. Н. Сафронов, Г. Н. Бушмакина // Геодинаміка. - 2009. - № 1. - С. 63-66. - рус.

Рассмотрены существующие методические подходы к оценке геодинамических условий и сейсмической опасности для особо важных объектов. Изменение сейсмического режима платформной части Украины представляет геодинамическую и сейсмическую опасность для действующих, строящихся и проектируемых объектов. Украине необходим нормативный документ, регулирующий виды и объемы исследований в данной области.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д217 + Д492

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16489 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сафронов О. Н. 
Геодинамически активные зоны и перспективы уточнения сейсмического районирования территории Украины / О. Н. Сафронов // Геодинаміка. - 2012. - № 1. - С. 152-157. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Изложена методика выделения геодинамически активных зон платформенной части территории Украины и составления карты районирования территории Украины масштаба 1:1 000 000 по сейсмотектоническим условиям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д217(45УКР)9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16489 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сафронов О. Н. 
Сейсмотектоника и возможность прогноза сейсмической опасности в Беларусско-Балтийском регионе / О. Н. Сафронов, В. Г. Никулин, Т. И. Аронова // Геофиз. журн.. - 2005. - 27, № 3. - С. 491-494. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Уперше показано, що методичний підхід, запропонований для виділення зон виникнення осередків землетрусів (ВОЗ) за умов платформ і використаний під час загального сейсмічного районування територій Бєларусі та країн Балтики, практично підтверджений тим, що у виділеній раніше потенціальній Калінінградській зоні ВОЗ 21 вересня 2004 р. відбулося три землетруси.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д217(45БІЛ)9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14153 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сафронов О. В. 
Математична модель прогнозування рівня коливань аеродинамічних поверхонь керування в експериментальних дослідженнях на трансзвукових числах М / О. В. Сафронов, О. М. Неділько, В. О. Сафронов // Наука і техніка Повітр. сил Збройн. сил України. - 2014. - № 3. - С. 36-40. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На базі аналізу математичної моделі виникнення інтенсивних коливань аеродинамічних поверхонь керування надзвукових літаків на трансзвукових швидкостях польоту запропонована математична модель прогнозування рівня цих коливань в експериментальних дослідженнях. Адекватність запропонованої математичної моделі підтверджена порівнянням експериментальних результатів з результатами розрахунків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О534-016.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сафронов О. В. 
Наближені математичні моделі оцінки збуджених шарнірних моментів і сил поворотних кілів / О. В. Сафронов, О. М. Неділько, В. О. Сафронов // Наука і техніка Повітр. сил Збройн. сил України. - 2015. - № 3. - С. 79-84. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Одержано наближені математичні моделі оцінки збуджених шарнірних моментів і сил поворотних кілів надзвукових літаків на трансзвукових числах М польоту. З аналізу одержаних математичних моделей випливає, що збуджені шарнірні моменти і сили виникають завдяки особливостям взаємодії стрибків ущільнення з кутовою швидкістю крутильних коливань кіля і залежать від геометричних характеристик аеродинамічного профілю, амплітуди коливань кіля і параметрів польоту літака.


Індекс рубрикатора НБУВ: О534

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сафронов О. В. 
Математична модель оцінки максимально можливих величин збуджених шарнірних моментів аеродинамічних поверхонь керування літаків при виникненні трансзвукового флатеру / О. В. Сафронов, О. М. Неділько // Наука і техніка Повітр. сил Збройн. сил України. - 2016. - № 4. - С. 19-23. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Одержано математичну модель оцінки максимально можливих величин збуджених шарнірних моментів аеродинамічних поверхонь керування, яка може бути використана для попередньої оцінки характеристик трансзвукового флатеру як надзвукових, так і гіперзвукових літаків. Достовірність цієї моделі підтверджена порівнянням одержаних теоретичних результатів з результатами лабораторного експерименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.112.11-402 в726 в641.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сафронов О. В. 
Математичні моделі оцінки впливу демпферів сухого тертя на рівень коливань аеродинамічних поверхонь керування літаків при виникненні трансзвукового флатеру / О. В. Сафронов, О. М. Неділько, В. О. Сафронов // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2017. - Вип. 2. - С. 76-80. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Запропоновані математичні моделі оцінки впливу демпферів сухого тертя на рівень коливань надзвукових та гіперзвукових літаків при виникненні трансзвукового флатеру. Математичні моделі можуть бути використані також для наближеної оцінки впливу інших параметрів на рівень коливань аеродинамічних поверхонь керування літаків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.112.11-2 в641.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сафронов О. В. 
Математична модель оцінки впливу аеродинамічної компенсації поверхонь керування на рівень їхніх коливань при виникненні трансзвукового флатера / О. В. Сафронов, Б. Й. Семон, О. М. Неділько // Косм. наука і технологія. - 2018. - 24, № 4. - С. 14-23. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Випадки виникнення інтенсивних коливань елементів конструкцій надзвукових авіаційних та авіаційно-космічних літальних апаратів на близькозвукових числах М польоту мають місце в сучасній практиці їх експлуатації. Деякі з цих випадків закінчувалися важкими льотними подіями, тому проблема зменшення рівня коливань аеродинамічних поверхонь керування надзвукових та гіперзвукових літаків при виникненні трансзвукового флатера залишається актуальною. Мета статті - оцінка можливості зменшення рівня коливань за рахунок аеродинамічної компенсації поверхні керування та розробка математичної моделі оцінки впливу аеродинамічної компенсації поверхонь керування на рівень їх коливань при виникненні трансзвукового флатера. З метою вирішення цієї проблеми проведено аналіз публікацій, присвячених даній тематиці, і в яких викладено матеріали лабораторних і натурних досліджень цього явища. Оскільки коливання аеродинамічних поверхонь керування при виникненні транзвукового флатера відносять до автоколивань з амплітудою граничного циклу, тобто до нелінійних коливань, то математичну модель оцінки впливу аеродинамічної компенсації поверхні керування на рівень їх коливань представлено у вигляді звичайного диференціального рівняння другого порядку з нелінійною правою частиною. Для вирішення диференціального рівняння даного типу був використаний метод енергетичного балансу за допомогою якого визначалася амплітуда коливань аеродинамічних поверхонь керування. За результатами розрахунків на основі запропонованої моделі одержана залежність рівня коливань аеродинамічних поверхонь керування від величини їх аеродинамічної компенсації, яка може бути запропонована для попередньої наближеної оцінки аеропружних характеристик надзвукових та гіперзвукових літаків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-01 + О62-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14846 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сафронов О. В. 
Згинально-крутильний флатер аеродинамічного профілю зі стрибками ущільнення / О. В. Сафронов, Б. Й. Семон, О. М. Неділько // Косм. наука і технологія. - 2019. - 25, № 2. - С. 12-22. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Запропоновано одну з можливих математичних моделей оцінки впливу стрибків ущільнення на величину критичного швидкісного напору згинально-крутильного флатера (ЗКФ) прямого аеродинамічного профілю у трансзвуковому потоці повітря. Математична модель базується на традиційних методах класичного (двоступеневого) флатера, на спільному аналізі рівнянь Бернуллі для стисливого газу, характеристик надзвукового потоку газу у течії Прандтля - Майера і на застосуванні гіпотези "динамічного викривлення профілю". На базі лінеаризації рівнянь Бернуллі для стисливого газу, а саме для повітря, одержано умову формування стрибків ущільнення на поверхні аеродинамічного профілю у трансзвуковому діапазоні чисел Маха. На базі цієї умови, враховуючи характер зміни параметрів місцевого надзвукового потоку за обтікання дифузорної частини поверхні аеродинамічного профілю, і на базі гіпотези "динамічного скривлення профілю" одержано наближені закономірності взаємодії стрибків ущільнення зі згинально-крутильними коливаннями аеродинамічного профілю. Одержані закономірності використано для формування математичних моделей оцінки величини дестабілізаційних і збуджувальних сил і моментів, зумовлених особливостями взаємодії стрибків ущільнення зі згинально-крутильними коливаннями аеродинамічного профілю. Оцінювання критичного швидкісного ЗКФ аеродинамічного профілю зі стрибками ущільнення виконувалось шляхом розв'язування системи двох диференціальних рівнянь другого порядку, на основі якого одержано наближені аналітичні залежності величини критичного швидкісного напору ЗКФ аеродинамічного профілю, як в однорідному потоці повітря, так і у потоці зі стрибками ущільнення. Порівнянням одержаних результатів показано, що величина критичного швидкісного напору ЗКФ типових аеродинамічних профілів зі стрибками ущільнення завжди менша, ніж величина критичного швидкісного напору ЗКФ в однорідному потоці повітря.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-016.65

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14846 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сафронов О. В. 
Коливання аеродинамічних конструкцій: безпечний діапазон швидкостей / О. В. Сафронов, Б. Й. Семон, О. М. Неділько, А. О. Горіна // Опір матеріалів і теорія споруд : наук.-техн. зб. - 2019. - Вип. 102. - С. 121-138. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

На базі рівняння Бернуллі для стислого газу, оцінки зміни характеристик надзвукового потоку в течії Прандтля - Майера та гіпотези "динамічного скривлення" аеродинамічного профілю, встановлено закономірності взаємодії стрибків ущільнення з кутовою швидкістю коливань аеродинамічних поверхонь управління. Встановлені закономірності пояснюють причину виникнення збуджуючих сил і шарнірних моментів аеродинамічних поверхонь управління надзвукових літаків та аеродинамічних систем на трансзвукових швидкостях польоту. На базі встановлених закономірностей взаємодії стрибків ущільнення з кутовою швидкістю коливання аеродинамічних поверхонь управління отримано математичні моделі оцінки величин збуджуючих сил і збуджуючих шарнірних моментів аеродинамічних поверхонь управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: О534-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29208 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бабаченко О. І. 
Вплив швидкості охолодження при затвердінні безперервнолитої заготовки на характеристики дендритної структури сталі марки ОС / О. І. Бабаченко, К. Г. Дьоміна, Г. А. Кононенко, О. Л. Сафронов, О. П. Клинова // Металознавство та оброб. металів. - 2021. - 27, № 1. - С. 9-19. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К222.234.043 + К616.33-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14768 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Криті вагони : [підручник] / С. В. Панченко, І. Е. Мартинов , О. М. Сафронов, А. В. Труфанова, Є. Р. Можейко; Український державний університет залізничного транспорту, ДП "Український науково-дослідний інститут вагонобудування". - Кременчук : УкрДУЗТ, 2021. - 161 c. - Бібліогр.: с. 161 - укp.

Розглянуто призначення, класифікацію та конструкцію кузовів сучасних критих вагонів. Дано огляд конструкцій кузовів як універсальних, так і спеціалізованих критих вагонів. Наведено вимоги та розглянуто конструкційні особливості вагонів нового покоління.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847999 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сафронов О. В. 
Математична модель фюзеляжних коливань на трансзвукових швидкостях польоту / О. В. Сафронов, А. М. Сиротенко, Б. Й. Семон, О. М. Неділько // Косм. наука і технологія. - 2021. - 27, № 2. - С. 28-37. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Забезпечення безпеки польотів надзвукових літаків та аерокосмічних систем у трансзвуковому діапазоні чисел M польоту досі залишається актуальною науковою і прикладною проблемою. Це зумовлено особливостями обтікання аеродинамічних поверхонь неоднорідним (транезвуковим) потоком повітря і пов'язано з виникненням на цих режимах польоту різноманітних явищ аеропружності та відсутністю на теперішній час загальновизнаної моделі виникнення трансзвукового флатера навіть для аеродинамічних поверхонь керування. На основі спільного аналізу умов формування стрибків тиску на поверхні аеродинамічного профілю, зміни параметрів надзвукового потоку у течії Прандтля - Майера та гіпотези "динамічного скривлення аеродинамічного профілю" одержано наближені закономірності взаємодії пружних згинальних коливань фюзеляжу з коливаннями стрибків тиску. Одержані закономірності використано для обгрунтування математичної моделі оцінки збуджених згинальних моментів фюзеляжу. Аналіз одержаної математичної моделі підтверджує теоретичну можливість виникнення фюзеляжних форм трансзвукового флатера надзвукових літаків, яке спостерігалося у льотному експерименті і яке зумовлене особливостями взаємодії стрибків тиску з кутовою швидкістю пружних згинальних коливань фюзеляжу. За прийнятих у роботі вхідних геометричних даних профілю аеродинамічних поверхонь фюзеляжу за допомогою розробленої математичної моделі одержано максимально можливі величини збуджених згинальних моментів фюзеляжу. Одержана математична модель може бути використана для попередньої наближеної оцінки характеристик фюзеляжних форм транезвукового флатера надзвукових літаків та аерокосмічних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О534-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14846 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського