Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Свідерська Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Свідерська Г.  
Проблема чуйності / Г. Свідерська // Соц. психологія. - 2005. - № 3. - С. 130-138. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто проблему прояву кращих людських якостей - чуйності, гуманності, доброзичливості, безкорисливої допомоги, співчуття. Учні сучасної школи не мають чітко сформованих моральних ідеалів та еталонів поведінки, оскільки колишні, радянські, втратили актуальність, а нові, задекларовані, ще не стали необхідними життєвими орієнтирами. Проведено кількісний аналіз одержаних у ході дослідження даних щодо особистісних якостей опитуваних


Ключ. слова: чуйність, співчуття, моральні ідеали
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.213.2 + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Свідерська Г. М. 
Психолого-педагогічні чинники розвитку чуйності у ранньому юнацькому віці : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Г. М. Свідерська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Наведено результати теоретичного аналізу наукової літератури з проблеми чуйності. Проведено етимологічно-семантичне вивчення поняття "чуйність" та розглянуто особливості її прояву на різних етапах онтогенезу. Виділено структурні компоненти чуйності (когнітивний, емоційний, поведінковий), рівні розвитку даної морально-психологічної якості у ранньому юнацькому віці (високий, середній, нижче середнього, низький). Установлено психолого-педагогічні чинники, які визначають розвиток чуйності на даному етапі онтогенезу (сформованість моральної самосвідомості учнів, розширення системи ціннісних орієнтацій старшокласників за рахунок прийняття ними гуманних цінностей, актуалізація емпатійності школярів, сформованість у них прийняття іншої людини, доброзичливості, турботливості, розвиток культури спілкування (виховання тактовності, ввічливості), гуманно-особистісний підхід учителя у вихованні учнів та конструктивне поєднання навчально-виховної роботи школи з впливом сім'ї на моральний розвиток старшокласника). Доведено, що чуйність у ранньому юнацькому віці можна формувати шляхом розвитку її структурних компонентів з урахуванням відповідних психолого-педагогічних чинників засобами соціально-психологічного тренінгу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.213.2 + Ю983.402.3 + Ч421.352.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хімічева Г. І. 
Оцінка структурної стійкості і ефективності процесно-орієнтованої системи управління / Г. І. Хімічева, Г. М. Свідерська, Н. В. Колесіна // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 2/3. - С. 64-67. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто методологічні підходи до побудови дворівневої моделі процесно-орієнтованої системи керування та наведено механізми й інструменти оцінювання її структурної стійкості й ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965-016.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Свідерська Г. М. 
Психологія чуйності : монографія / Г. М. Свідерська. - Т. : ТНПУ, 2013. - 305 c. - Бібліогр.: с. 195-224 - укp.

Досліджено проблему чуйності у теоретичному та практичному аспектах. Наведено узагальнені результати етимологічно-семантичного аналізу поняття чуйності. Розглянуто проблему чуйності в історії філософсько-психологічної думки. Розкрито психологічні особливості складових чуйності й її вчішкову природу. На основі результатів емпіричного дослідження чуйності у ранньому юнацькому віці визначено психологічні чинники її розвитку. Доведено, що чуйність на даному етапі онтогенезу можна формувати засобами соціально-психологічного тренінгу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.213.2 + Ю983.402.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА765270 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Свідерська Г. М. 
Морально-психологічна природа феномену милосердя / Г. М. Свідерська // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 4. - С. 343-350. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему феномену милосердя з психологічної точки зору. Простежено шлях розвитку традиції милосердя у стародавньому Єгипті, Китаї та Індії. Розкрито особливості милосердя у духовних культурах Греції та Риму. На основі здійсненого ретроспективного огляду традицій милосердя у різних релігійних системах зроблено висновок, що ця загальнолюдська цінність є спільною для усіх світових релігій, вона наповнена глибоким моральним і гуманістичним смислом, пов'язаним зі становленням духовності людини. Проведено етимологічно-семантичний аналіз поняття "милосердя". Визначено, що милосердя характеризує вищий прояв людського співстраждання і поєднує в собі жалість, співчуття, співпереживання з активною, діяльною любов'ю до ближнього. Милосердя є показником сердечної ніжності та чутливості, воно включає доброзичливість, розуміння іншої людини й у досконалому своєму вираженні передбачає діяльну участь у житті іншого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.213.2 + Ю702.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського