Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Світельська-Дірко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Світельська-Дірко С. В.  
Терміни різні – зміст один: формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами казки і байки / С. В. Світельська-Дірко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5 (48). - С. 158-161. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито зміст казки і байки, виявлено їх внутрішню гуманістичну суть попри певні відмінності форми. Уточнено відмінності та спільне казки і байки. Розглянуто місце та роль цих жанрів народної творчості в формотворчій системі цінностей у свідомості школярів молодшого віку.

Раскрыто содержание сказки и басни, выявлена их внутренняя гуманистическая суть несмотря на определенные различия формы. Уточнены различное и общее сказки и басни. Рассмотрены место и роль этих жанров народного творчества в формообразующей системе ценностей в сознании школьников младшего возраста.

The article opens the meaning of a fairy-tale and a fairy story in forming of the values in the consciousness of junior pupils. The author proves that in spite of some differences of these genres in folklore they perform the positive attitude to fairness, kindness, humanism by its content and it helps the young person (the pupil) to confirm the basics of kindness and uncompromising attitude to evil.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш3(4УКР)-33 р20 + Ш83(4УКР)-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Світельська-Дірко С. В. 
Виховання ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами казки в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. В. Світельська-Дірко; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2017. - 20 c. - укp.

На основі аналізу педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського визначено зміст, форми та методи формування ціннісних орієнтацій молодших школярів засобами казки. Розкрито історіографію проблеми, обгрунтовано категоріально-понятійний апарат дослідження. Доведено, що саме казка для учнів початкових класів є найбільш доступним засобом пізнання навколишнього світу. З'ясовано теоретико-методологічні основи виховання засобами казки учнів молодших класів, сутність поняття "цінності" й "ціннісні орієнтації" у виховному процесі. Виявлено особливості їх ставлення до казки порівняно зі школярами 6 - 7 кл. Визначено методи найбільш ефективного вирішення означеної проблеми. Визначено виховний потенціал змісту навчання в початковій школі із формування ціннісних орієнтацій засобами казки. Доведено та експериментально підтверджено актуальність теоретичних положень казкотворчої спадщини В. О. Сухомлинського у педагогічній діяльності учителів молодших класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА428189 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського