Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Секрет І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Секрет І. В. 
Психологічні чинники побудови іншомовного письмового тексту (на матеріалі дослідження студентів мовних спеціальностей) : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. В. Секрет; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 19 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження психологічних чинників, які детермінують процеси побудови письмового тексту іноземною мовою в студентів мовних спеціальностей. Вивчено психологічні особливості діяльності іншомовного писемного мовлення, його психологічні механізми. Розроблено модель творення іншомовного письмового тексту. Наведено результати діагностичного експерименту: виявлено психологічні особливості іншомовного писемного мовлення на різних етапах його розвитку; досліджено специфіку функціонування механізмів писемного мовлення в системі рідної та іноземної мови. Вивчено психологічні особливості побудови іншомовного письмового тексту студентами мовних спеціальностей за умов традиційного навчання. Описано характер та результати впровадження програми формування навичок побудови письмового тексту іноземною мовою. Обгрунтовано тезу, що передумовою успішного формування в студентів філологічних спеціальностей узагальненого вміння побудови іншомовного письмового тексту є організація навчання з застосуванням моделі здійснення відповідної діяльності за реальних життєвих умов, а також шляхом активізації емоційно-вольової та пізнавальної сфер студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322217 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Секрет І. В. 
Іншомовна професійна компетентність у вищому технічному навчальному закладі : монографія / І. В. Секрет, Л. Я. Жук, Є. С. Ємельянова, О. П. Лещенко, В. С. Бережна; ред.: І. В. Секрет; МОНМС України, Дніпродзерж. держ. техн. ун-т. - Дніпродзержинськ, 2011. - 320 c. - Бібліогр.: 347 назв - укp.

Висвітлено проблеми формування іншомовної професійної компетентності у студентів технічних ВНЗ. Розглянуто педагогічні, психологічні аспекти іншомовної професійної компетентності. Охарактеризовано способи її формування з використанням активних методів навчання і сучасних інформаційних технологій. Запропоновано модель формування іншомовної професійної компетентності у технічному ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шепель Ю. О. 
Міжгалузева термінологічна омонімія у сучасній англійській мові : монографія / Ю. О. Шепель, І. В. Секрет; Дніпродзерж. держ. техн. ун-т. - Дніпродзержинськ, 2010. - 335 c. - укp. - англ.

Наведено результати дослідження термінологічної лексики сучасної англійської мови. Розглянуто поняття системи та системної організації похідної лексики. Проаналізовано активні процеси в сучасній термінолексиці. Увагу приділено словотвірним процесам, що характеризують становлення та розвиток термінологічної омонімії англійської мови.

Приведены результаты исследования терминологической лексики современного английского языка. Рассмотрены понятия системы и системной организации производной лексики. Проанализированы активные процессы в современной терминолексике. Уделено внимание словообразовательным процессам, характеризующим становление и развитие терминологической омонимии английского языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-315.1 + Ш143.21-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Секрет І. В. 
Формування іншомовної професійної компетентності студентів вищих технічних навчальних закладів в умовах дистанційної освіти : монографія / І. В. Секрет; Дніпродзерж. держ. техн. ун-т. - Дніпродзержинськ, 2011. - 385 c. - Бібліогр.: 453 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади формування іншомовної професійної компетентності (ІМПК) студентів технічних ВНЗ за умов дистанційної освіти (ДО). Висвітлено історико-педагогічні та філософські передумови розвитку ДО, особливості впровадження дистанційних форм освіти для формування у студентів компетентностей у практиці закордонних країн. Проаналізовано вітчизняні та закордонні концепції вивчення іноземних мов студентами технічних ВНЗ за умов ДО, навчальні ресурси мережі інтернет в контексті їх застосування у процесі формування ІМПК. Увагу приділено педагогічній концепції формування ІМПК студентів технічних ВНЗ, розкрито педагогічні засади створення електронного підручника для формування ІМПК фахівця. Розглянуто питання використання засобів ДО у формуванні ІМПК студентів технічних ВНЗ, зокрема, редактора Word, веб-сайтів, електронних словників, довідкових матеріалів, енциклопедій, блогів, електронної пошти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)764 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Секрет І. В. 
Аналіз вітчизняних концепцій вивчення іноземних мов в умовах дистанційної освіти / І. В. Секрет // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 17. - С. 116-124. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено основні підходи до розробки дистанційних навчальних курсів з іноземних мов, вивчено досвід їх впровадження, виокремлено основні напрями вітчизняних досліджень у галузі викладання іноземних мов дистанційно.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Секрет І. В. 
Впровадження та розвиток електронного навчання у вищій освіті Румунії / І. В. Секрет // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 3. - С. 52-58. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено особливості впровадження електронного навчання у системі вищої освіти Румунії. Проблему розглянуто у сукупності політичних і соціальних передумов розвитку електронного навчання. Вивчено форми його реалізації та відношення до електронного навчання румунських викладачів і студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4РУМ) + Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Секрет І. В. 
Інформаційні технології у навчальній діяльності студентської молоді: Європейський вимір / І. В. Секрет // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 176. - С. 143-147. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Вивчено ставлення студентів Європейського простору щодо ролі інформаційних технологій у навчальній діяльності. Проаналізовано експериментальні дослідження, проведені у країнах Європи, та виявлено розбіжності сприйняття викладачами та студентами інформатизації навчального процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч484(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Секрет І. В. 
Педагогічні умови формування іншомовної професійної компетентності у вищому технічному навчальному закладі в умовах дистанційної освіти / І. В. Секрет // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 3. - С. 90-102. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Наведено опис педагогічних умов формування іншомовної професійної компетентності у вищому технічному навчальному закладі за умов дистанційної освіти. Педагогічні умови - це система необхідних та достатніх умов у сукупності організаційно-управлінських; організаційно-змістових; психолого-педагогічних і навчально-методичних умов, що, за визначенням автора, обумовлює ефективність дистанційної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бежинар І. В. 
Теоретичні та прикладні аспекти інноватизації вищої професійної освіти : міжнар. колект. моногр. / І. В. Бежинар, Буленуар Мохамед, О. Ю. Гальченко, Гембаза Г. Ахмед, Гразіб Мохамед; ред.: І. В. Секрет; Дніпродзержин. держ. техн. ун-т. - Дніпродзержинськ : ДДТУ, 2013. - 397 c. - укp. - рус. - англ.

Розглянуто інтернаціоналізацію освіти як чинник розвитку освітнього середовища педагогічного ВНЗ. Наведено особливості організації підготовки вчителів у аспекті інноваційного концепту в українській освіті. Розкрито шляхи формування професійної компетентності майбутніх інженерів засобами дисциплін гуманітарного циклу. Досліджено мовний портфель як засіб інноватизації процесу професійної підготовки майбутніх фахівців до писемного англомовного спілкування (у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації). Викладено способи формування у майбутніх металургів англомовної лексичної компетентності у професійно орієнтованому говорінні. Обгрунтовано дослідження тексту за допомогою сучасного програмного забезпечення. Розглянуто афективні стратегії навчання як метод подолання студентських психологічних страхів на заняттях із розмовної англійської мови. Запропоновано метод підготовки та проведення вебінару з інформатики для студентів аграрного коледжу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Секрет І. 
Експериментальне дослідження електронних навчальних ресурсів з вивчення іноземних мов мережі Інтернет / І. Секрет // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 58-63. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено процедуру проведення та наведено результати експериментального дослідження електронних навчальних ресурсів мережі Інтернет, призначених для вивчення англійської мови як іноземної. Запропоновано систему оцінки методичної доцільності використання електронного навчального ресурсу у вивченні іноземної мови. Наведено таблиці аналізу навчальних ресурсів із вивчення англійської мови у мережі Інтернет з погляду студентів та оцінки електронного навчального ресурсу з формування іншомовної компетентності. Зроблено висновок, що наявні у мережі Інтернет ресурси з вивчення іноземних мов представлені рядом різноманітних за формою, призначенням та ступенем розробленості джерел, які не можуть задовольнити потреб формування іншомовної професійної компетентності студентів у повному обсязі. Тому від викладача вимагається здійснення їх ретельного аналізу та чіткого планування їх застосування з метою задоволення окремих навчальних потреб.

Освещена процедура проведения и изложены результаты экспериментального исследования электронных учебных ресурсов сети Интернет, предназначенных для изучения английского языка как иностранного. На материале проведенного исследования предложена система оценки методической целесообразности использования электронного учебного ресурса по изучению иностранного языка. Приведены таблицы анализа учебных ресурсов по изучению английского языка в сети Интернет с точки зрения студентов и оценки электронного учебного ресурса по формированию иноязычной компетентности. Сделан вывод, что имеющиеся в сети Интернет ресурсы по изучению иностранных языков представлены рядом разнообразных по форме, назначению и степени, разработанности источников, которые не могут удовлетворить потребности формирования иноязычной профессиональной компетентности студентов в полном объеме. Поэтому от преподавателя требуется осуществление тщательного их анализа и четкого планирования их внедрения с целью удовлетворения отдельных учебных потребностей.

Procedure of lead through and results of experimental research of electronic educational resources of network is Reflected the Internet, intended for the study of English as foreign. On material of the conducted research the system of estimation of methodical expedience of the use of electronic educational resource is offered on the study of foreign language. The tables of analysis of educational resources are resulted from the study of English in a network the Internet from point of students and estimation of electronic educational resource on forming of foreign competence. A conclusion is done, that present in a network the Internet resources on the study of foreign languages are presented alongside various in a due form, to setting and degree, todevelop of sources, which can not satisfy necessities forming of foreign professional competence of students in full. Therefore a teacher is required realizations of their careful analysis and clear planning of their application with the purpose of satisfaction of separate educational necessities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ш143.21-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Секрет І. В. 
Теоретичні та методичні основи формування іншомовної професійної компетентності студентів вищих технічних навчальних закладів в умовах дистанційної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / І. В. Секрет; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т вищої освіти. - К., 2012. - 36 c. - укp.

Розглянуто проблему формування іншомовної професійної компетентності (ІПК) студентів технічних ВНЗ за умов дистанційної освіти (ДО). Розкрито сутність, зміст, структуру, особливості ІПК, уточнено критерії компетентності у здійсненні професійної діяльності за умов іншомовного середовища. Виявлено основні тенденції впровадження ДО у процес формування компетентностей у ВНЗ зарубіжжя: створення матеріально-технічної бази шляхом реалізації проектів державного рівня, зовнішнього фінансування, спільного фінансування з боку держави та ВНЗ, забезпечення вільного доступу до інформаційних джерел і створення електронних бібліотек, створення центрів для розвитку інформаційної компетентності викладачів, розроблення електронного методичного забезпечення, створення сайтів та інформаційних порталів, які знайомлять з ВНЗ у мережі Інтернет. Для подальших напрямів дослідження даної проблеми необхідно: теоретичні та методичні основи підготовки педагогічних кадрів, розроблення та методичне обгрунтування комплексів дистанційних освітніх технологій, проведення їх якісного аналізу та експертизи на предмет застосування у формуванні ІПК.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА387178 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського