Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Семеновська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Семеновська Л. А. 
Педагогічні ідеї та діяльність М.В.Остроградського в закладах вищої освіти (кінець 20-х - початок 60-х рр. XIX ст.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. А. Семеновська; АПН України. Ін-т вищ. освіти. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Уперше виявлено та систематизовано педагогічні ідеї М.В.Остроградського, здійснено цілісний науковий аналіз його діяльності у вищих закладах освіти, викладено її зміст і основні напрями. Розроблено періодизацію, виявлено чинники формування науково-педагогічного світогляду вченого-педагога та узагальнено досвід його діяльності на кафедрах вищих навчальних закладів, у структурах управління освітою та у громадських інституціях, що дало змогу обгрунтувати авторську дидактичну концепцію й визначити перспективні напрями використання творчого доробку вченого за умов модернізації системи національної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3 д(4УКР) Остроградський

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337519 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Семеновська Л. А. 
Ідея політехнізму в шкільній освіті України (XX ст.) : монографія / Л. А. Семеновська; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава : ПНПУ ім. В. Г. Короленка, 2012. - 342 c. - Бібліогр.: с. 290-337 - укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз теорії та практики реалізації ідеї політехнізму в шкільній освіті України (XX ст.). Розкрито дидактичні засади розвитку ідеї політехнізму у вітчизняній педагогічній науці та шкільній практиці даного періоду. Обгрунтовано методологічні основи дослідження, його концепцію, визначено закономірності, суперечності, тенденції й основні генетичні структури політехнічної освіти школярів. Увагу приділено висвітленню джерел і передумов становлення ідеї політехнізму в історії зарубіжної філософської та науково-педагогічної думки XVIII - XIX ст. Охарактеризовано нормативно-правову базу, узагальнено досвід ЗНЗ України щодо здійснення політехнічної освіти школярів у XX ст., з'ясовано її специфіку на різних етапах становлення вітчизняного шкільництва. Акцентовано значення освітньої галузі "Технологія" у контексті стратегії розвитку національної системи освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.202 + Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Семеновська Л. А. 
Теорія і практика реалізації ідеї політехнізму в шкільній освіті України (XX століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Л. А. Семеновська; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 40 c. - укp.

Визначено основні напрями дослідженості проблеми (філософсько-педагогічний, історико-наративний, конкретнонауковий, загальнодидактичний тощо). Обгрунтовано процес реалізації ідеї політехнізму в шкільній освіті України XX ст., який характеризується закономірністю, зміною концептуалістики, суперечливістю, нестабільністю, періодичністю піднесення й спаду. Виявлено його етапи: 1901 - 1918 pp. - пошуково-емпіричний; 1919 - 1933 рр. - експериментально-новаторський; 1934 - 1957 pp. - теоретико-аналітичний; 1958 - 1983 рр. - професійно-виробничий; 1984 - 1999 pp. - економічно-реформаційний. З'ясовано соціально-економічні чинники та організаційно-педагогічні передумови процесу реалізації ідеї політехнізму. Виявлено його закономірності, суперечності, провідні тенденції, стадії й умови. Актуалізовано прогресивні здобутки політехнізму XX ст. за сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.202 + Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Алла Бойко: наукові, навчальні й моральні уроки. Наукова педагогічна школа / упоряд.: О. Ю. Ільченко, В. М. Мокляк, Л. А. Семеновська; НАПН України, Полтав. облдержадмін., Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Вид. 2-ге, допов. - Полтава : АСМІ, 2015. - 503 c. - Бібліогр.: с. 484 - укp.

Надано інформаційний матеріал про науковий доробок доктора педагогічних наук, професора, члена-кореспондента АПН України, заслуженого діяча науки і техніки України, відмінника народної освіти А. М. Бойко. Подано хронологічний покажчик її друкованих праць, результати наукових досліджень аспірантів, докторантів і здобувачів, виконаних під її керівництвом, наукові статті, фрагменти з праць, рецензії, довідкові матеріали та фото. Розглянуто феномен "свобода" як педагогічну категорію в діалозі з творчістю В. О. Сухомлинського. Проаналізовано педагогічну концепцію А. С. Макаренка. Досліджено реалізацію М. І. Пироговим педагогічних ідей про заохочення і покарання дітей. Вивчено духовно-моральний зміст життя і творчості Г. Ващенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Бойко А.М.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Збірник наукових праць викладачів, аспірантів, магістрантів і студентів фізико-математичного факультету / А. А. Абасов, Д. О. Антоненко, А. О. Бабич, К. О. Бабіч, Т. М. Барболіна, О. О. Бариш, Ю. В. Біда, В. П. Бондаренко, Т. С. Бондаренко, А. В. Боняк, Є. С. Варшавська, О. О. Вінніченко, О. А. Волошин, А. М. Гетало, В. А. Гусак, О. А. Давиденко, О. О. Дмитрієнко, В. А. Долгов, А. В. Дудко, А. О. Журенко, С. І. Загнійко, С. О. Замко, Є. К. Захарченко, А. В. Золотарьов, В. В. Іванко, О. Ю. Ільченко, С. М. Кікто, А. Є. Кобобел, О. В. Коваленко, А. В. Ковбаса, В. Ю. Козуб, А. В. Кокарєва, Т. О. Кононович, О. П. Кошова, М. П. Красницький, А. М. Краснощік, О. П. Кривцова, Г. М. Кузьменко, О. К. Кузьменко, В. О. Кутас, І. О. Кушко, М. І. Ларіонова, Ю. В. Левченко, О. В. Лисак, І. В. Литвин, М. С. Литвин, С. Ю. Лозицька, М. В. Лутфуллін, К. М. Лутфулліна, К. С. Макаренко, М. В. Малюк, О. В. Мамон, В. О. Марченко, М. М. Марюхніч, Л. О. Матяш, В. В. Микитенко, Ю. Є. Мирошніченко, В. М. Мокляк, І. О. Москаленко, О. А. Москаленко, О. Ю. Москаленко, Ю. Д. Москаленко, В. В. Мостовик, А. І. Неділько, Т. А. Непокупна, С. М. Овчаров, В. С. Одокієнко, О. І. Павленко, А. В. Парада, О. О. Пархоменко, Л. М. Петренко, В. В. Петров, Б. Л. Піц, В. В. Плоскунов, Д. М. Погорілко, Ю. Г. Подошвелев, Ю. В. Полішко, А. В. Попов, Н. М. Пусепліна, Ю. О. Равлюк, М. М. Ракитянська, Н. І. Ракитянський, Т. Ю. Рижкова, Л. В. Різніченко, С. П. Савченко, О. В. Саєнко, Р. О. Саєнко, С. І. Сак, О. Є. Сакало, Л. А. Семеновська, М. І. Сєров, Р. С. Сіренко, В. С. Солодовник, Я. М. Сопільняк, Д. О. Сорока, Т. А. Сорока, Н. О. Сохатюк, Н. М. Степаненко, С. В. Степаненко, В. В. Сухорада, О. О. Таран, С. В. Тилик, Ю. М. Толоконцева, О. Г. Фомкіна, А. М. Хлопов, К. С. Холод, А. В. Хоменко, О. В. Хорольський, Н. С. Циб, Л. П. Черкаська, Н. А. Черниш, О. В. Шапран, Я. А. Шаравара, В. Ю. Шафрановський, Б. О. Шевченко, А. Е. Шендрик, І. М. Шило, А. І. Шурдук, М. М. Щербань, А. В. Щербина, Є. С. Щербина, Л. І. Яковенко, І. В. Яровий; ред.: Т. М. Барболіна, В. М. Мокляк, О. В. Саєнко, М. І. Сєров, С. В. Степаненко, Т. О. Кононович, О. П. Кривцова, О. А. Москаленко, Ю. Д. Москаленко; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2021. - 265 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Наведено основні результати наукових досліджень викладачів, аспірантів, магістрантів і студентів фізико-математичного факультету за 2020 рік. Розглянуто питання математики. Визначено методику навчання математики. Розглянуто проблеми фізичних наук. Зазначено питання інформатики. Увагу приділено соціально-економічним наукам.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР-4ПОЛ-2П) я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Інноваційні технології в сучасному освітньому просторі : [колект.] монографія / Н. М. Атрощенко, О. О. Гиря, С. М. Грицай, О. В. Гузенко, Д. І. Дзвінчук, В. І. Довгань, С. М. Домбровська, Г. Л. Єфремова, Л. П. Івашина, Н. М. Карпеко, О. М. Клочко, О. О. Клочко, С. М. Коваленко, С. В. Кода, І. В. Кожем'якіна, О. І. Крюков, С. М. Луценко, О. І. Огієнко, В. В. Палюх, К. М. Пасько, В. В. Перлик, Д. М. Пінчук, Л. О. Прядко, О. В. Радченко, Л. А. Семеновська, Н. В. Сидоренко, Г. Ф. Сударева, В. Б. Харламенко, Я. І. Цебро; ред.: Г. Л. Єфремова; Комунальний заклад Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Суми : СумДПУ, 2021. - 443 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади освітніх технологій, науково-практичний контент сучасних навчальних технологій, детермінанти сучасних соціально-виховних технологій. Здійснено методологічний аналіз сучасних тенденцій професіоналізації викладача в умовах ЗВО. Обґрунтовано можливості використання сучасних інноваційних освітніх технологій і новітніх тенденцій у вітчизняній освітній теорії та практиці. Визначено теоретичні та методичні засади формування освітнього STEM-середовища у закладах загальної середньої освіти. Розкрито сутність технології створення ситуації успіху як основи розвитку інноваційної особистості. Розглянуто новітні підходи до технологій сучасного менеджменту. Висвітлено особливості реформування системи управління освітою дорослих в Англії. Описано технології формування позитивного іміджу закладу загальної середньої освіти в умовах децентралізації. Представлено тайм-менеджмент як технологію ефективної організації робочого часу керівника закладу освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА853392 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

V Всеукраїнська науково-практична конференція "Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи" : матеріали конф., 19-20 листоп. 2019 р. / ред.: М. І. Бурда, І. А. Акуленко, В. Г. Бевз, О. І. Матяш, В. Г. Моторіна, М. В. Працьовитий, Л. А. Семеновська, Н. А. Тарасенкова, О. С. Чашечникова, С. П. Яланська, Є. П. Нелін, В. О. Швець, Т. М. Барболіна, Г. І. Білянін, В. О. Марченко, О. Ю. Москаленко, Ю. Д. Москаленко; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Полтава : Астрая, 2019. - 145 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ З Москаленко Ю. Д., Булава Л. М. Історичні етапи фізико-математичної освіти у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка З Бурда М. І. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в підручниках з математики для старшої школи 7 Акири Ион. Личностно-ориентированное обучение в школьном образовательном процессе по .математике 9 Бевз В. Г. Мобільне освітнє середовище і навчання математики 11 Матяш О. І. Актуальність проблеми розвитку критичного мислення майбутніх учителів математики 13 Моторіна В. Г. Формування науково-дослідницької компетентності магістрів математики 15 Нелін Є. П., Долгова О. Є. Науково-методичні особливості оновлених підручників математики старшої профільної школи 17 Срмрнпягька Л. А. Пр.дагпрімна спадщина М Огтппрпадеккпрп в кпнтркгті ~ " - - - -- - - - - - j - JT -JT " " модепнізаиії освіти Укпаїни 19 it і Тарасенкова Н. А. Формування «Soft Skills» у навчанні математики: до постановки проблеми 22 Триус Ю. В. Актуальні проблеми, здобутки та перспективи навчання методів оптимізації та дослідження операцій у вищій школі 24 Швець В. О. До питання про формування поняття алгебраїчного виразу в курсі алгебри і початків аналізу 26 СЕКЦІЯ І. МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ТВОРЕННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМ НАВЧАННЯ МА ТЕМА ТИКИ І ОСОБИСТІСТЬ 28 СЕКЦІЯ 2, АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЗДОБУТКИ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ Босовський М. В., Коломієць О. М. Проблеми перехресного вступу до магістратури Гібалова Н. В. Математична підготовка майбутніх вчителів початкової школи Годованюк Т. Л., Мещеряков Р. О. Використання навчальних подкастів у методичній підготовці майбутніх учителів математики Кононоеич Т. О. Особливості процесу прийняття рішення при опануванні математичних знань Лутфуллін М. В., Лутфуллін В. С. Внесок Д. Пойа в розвиток методики викладання математики Москаленко О. А. Деякі шляхи організації навчального контенту з методики навчання математики Muyun Xiang, Shkolnyi Oleksandr Students’ motivation to study matrix theory during mastering a course of higher mathematics Працьовитий M. В., Требенко О. О., Школьнии О. В., Гончаренко Я. В. Про введення інституту менторства при підготовці майбутніх вчителів математики за дуальною формою здобуття освіти СЕКЦІЯ3. ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ НА В ЧАННЯ МА ТЕМА ТИКИ Ачкан В. В., Ілісеа А. С. Математичні конкурси та олімпіади як засоби розвитку творчої особистості учнів Білянін Г. І. Освітні проекти як техніка формування математичної компетентності в умовах НУШ Вінніченко О. О. Особливості формування добірок задач «живоїматематики» для учнів 5-6 класів Возносименко Д. А., Шумигай С. М. Підготовка майбутніх учителів математики до використання технології «перевернутого навчання» на уроках математики здоров ’язберігаючого змістуХоврак С. М. Творчість учителя — це сучасний підхід до навчально-пізнавальної діяльності учнів Черкаська JI. П., Матяш Л. О. Особливості формування позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів СЕКЦІЯ 4. ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦТНО-КОМУНТКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УМА ТЕМА ТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ОСОБИСТОСТІ. Барболіна Т. М. Використання комп ’ютерних тренажерів при вивченні теорії ігор Бобилсв Д. Є., Гудим Т. Ю. Розв 'язування задач оптимізації, орієнтованих на розвиток особистості, засобами хмарного середовища СоСаїс Васильєва К. С. Проектування електронного навчального курсу «Олімпіада з математики» Дмитрієнко О. О. Застосування хмарних технологій у процесі навчання математики Дубовик В. В., Іщенко Г. В. Використання платформи bigbluebutton у навчанні лінійної алгебри студентів педагогічних університетів Коваленко О. В., Соломка С. О. Використання мобільних додатків у процесі підготовки сучасного вчителя математики Козакова К. В. ІКТ як засіб перевірки теоретичних знань учнів із теми «Чотирикутники» в курсі геометрії основіюї школи Кравченко В. Г. Використання систем дистанційного та змішаного навчання під час вивчення алгебри та початків аналізу Крамаренко Т. Г. Компетентнісно-орієнтоване навчання математики з використанням оновленого навчального посібника «Інноваційні ІКТ навчання математики» Красницький М. П. Інтенсифікація формування обов’язкових результатів навчання з математики Криворучко 1.1., Ковтанюк М. С. Використання мобільних додатків для оптимізації самостійної діяльності студентів Кривцова О. П. Аспекти підготовки майбутніх фахівців у галузі комп’ютерних наук Мамон О. В. Можливості сучасних мобільних додатків для навчання математики Махомета 1. М., Іягай І. М., Шумигай С. М. Використання інформаціино- комунікаційних технологій у процесі навчання дисципліни «Методи обчислень» Медведєва М. G., PvuHuubKuu С. Сі. Сінянал■слидіг Ідмшяі»ипдиїм «и ***•’ СЕКЦІЯ 5. ВИКОРИСТАННЯ НАВЧА. ОСОБИСТОСТІ З МАТЕМАТИКИ У ВИВЧЕННІ 85 Зайцева О. І. "Гра в коробці. Математика" я формування математичних компетентностей учн 87 Кузьменко Г. М. Дидактичні аспекти застосуванн у курсі електротехніки 89 Макаренко К. С., Макаренко В. /., Макар орієнтований підхід до реалізації міжпредмеї 92 і біофізики Овчаров С. М., Овчарова К. В. Міжпредметні зв’я 93 Піт ель I. М., Бондаренко Ю. О., Левіна I. В. Мі формування у здобувачів освіти природничо-наукоі 95 Саенко О. В. Екстремальні задачі оптики у підготовки учнів 97 Шило I. М., Хорольсъкий О. В. Формування мап учнів під час виконання лабораторних робіт з фіз 99 вимірювального комплексу УЧА СНИШ КОНФЕРЕНЦІЇ


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО38746 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського