Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Семенюк-Іванюк Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Семенюк-Іванюк Л. Ю. 
Педагогічні умови формування синтетичного мислення студентів педагогічного коледжу у процесі психолого-педагогічної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Ю. Семенюк-Іванюк; НАПН, Ін-т пед. освіти та освіти дорослих. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність і основоположні компоненти синтетичного мислення. Охарактеризовано провідні сучасні парадигми педагогічного мислення в інтерпретації з синтетичним. Розглянуто синтетичне мислення як компонент психолого-педагогічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи за умов педагогічного коледжу. Розкрито критерії та показники, що характеризують учителя, який володіє синтетичним мисленням. Визначено рівні синтетичного педагогічного мислення та його вплив на професійну підготовку майбутнього вчителя початкової школи на базі навчального закладу I - II рівнів акредитації. Запропоновано модель технології професійної підготовки вчителя з урахуванням педагогічних умов, що забезпечують процес формування синтетичного мислення студентів педагогічного коледжу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.220 + Ю935.131.1/8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380906 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Семенюк-Іванюк Л. В. 
Ідеї розвитку педагогічної логіки А.С. Макаренка в умовах сучасних педагогічних інтерпретацій / Л. В. Семенюк-Іванюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40. - С. 14-19. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито проблему розвитку особистості, яку програмував А. С. Макаренко, а також проблеми, пов'язані з підготовкою педагогічних кадрів, формуванням у них професійного мислення й педагогічної логіки зокрема. Висвітлено ключові компоненти моделі процесу формування педагогічної логіки, зокрема в студентів педагогічного коледжу, шляхи її реалізації в сучасній професійній освіті, інтерпретуючи в такий спосіб ідеї А. С. Макаренка. Обгрунтовано поняття "педагогічна логіка" як компонент формування синтетичного мислення вчителя, враховуючи тенденції та наявні проблеми в процесі професійної підготовки педагогічних кадрів, формування у них професійного мислення, і, відповідно, його інваріантів (чуттєво-образного, словесно-логічного, теоретичного, практичного, синтетичного). Охарактеризовано основні моменти взаємодії сучасної педагогічної науки і творчого доробку видатного українського педагога-класика в напрямку професійної підготовки й формування педагогічної логіки.

Раскрыто проблему развития личности, которою программировал А. С. Макаренко, а также проблемы, связанные с подготовкой педагогических кадров, формированием у них профессионального мышления и педагогической логики в частности. Выяснены ключевые компоненты модели процесса формирования педагогической логики, в частности у студентов педагогического колледжа, пути ее реализации в современном профессиональном образовании, интерпретируя таким образом идеи А. С. Макаренко. Обосновано понятие "педагогической логики" как компонента формирования синтетического мышления учителя, включающего тенденции и имеющиеся проблемы в процессе профессиональной подготовки педагогических кадров, формирования у них профессионального мышления, и, соответственно, его инвариантов (чувственно-образного, словесно-логического, теоретического, практического, синтетического). Охарактеризированы основные моменты взаимодействия современной педагогической науки и творческого достижения выдающегося украинского педагога-классика в процессе профессиональной подготовки и формирования педагогической логики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-213 + Ч479.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Семенюк-Іванюк Л. 
Проблема формування синтетичного типу педагогічного мислення в контексті сучасних психолого-педагогічних досліджень / Л. Семенюк-Іванюк // Нова пед. думка. - 2011. - № 1. - С. 159-165. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Подано інформацію про синтетичне мислення, що полягає в реалізації мислительних операцій, яке грунтується на діяльності двох півкуль головного мозку, відповідно до інтеграції видів мислення. Зосереджено увагу на педагогічному мисленні в цьому контексті, що в кінцевому результаті впливає на чіткість професійної підготовки майбутнього вчителя за умов модернізації освітнього простору.

Представлена информация о синтетическом мышлении, которая заключается в реализации мыслительных операций, что основывается на деятельности двух полушарий головного мозга, согласно интеграции видов мышления. Сосредоточено внимание на педагогическом мышлении в этом контексте, что в конечном итоге влияет на профессиональную подготовку будущего учителя в условиях модернизации образовательного пространства.

The information on synthetic thinking, which consists in the implementation of mental operations, which is based on the activities of the two hemispheres of the brain, according to the integration. Concentrated on the pedagogical thinking in this context that ultimately influences chits training future teachers in the modernization of the educational space.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.2 + Ю935.131

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Семенюк-Іванюк Л. Ю. 
Розвиток педагогічного мислення як компонент технології професійної підготовки майбутнього вчителя / Л. Ю. Семенюк-Іванюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 44. - С. 151-155. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

У технології професійної підготовки студентів виокремлено проблему формування синтетичного типу мислення вчителя (інваріантів педагогічного мислення) як умови забезпечення в майбутньому ефективної педагогічної діяльності і розвитку мислительної сфери учнів початкової школи. Розглянуто варіативний та корекційний характер синтетичного мислення.

В технологии профессиональной подготовки студентов выделяется проблема формирования синтетического типа мышления учителя (инвариантом педагогического мышления) как условия обеспечения в будущем эффективной педагогической деятельности и развития мыслительной сферы учеников начальной школы. Рассмотрены вариативный и коррекционный характер синтетического мышления.

The problem of the shaping the syntetic type of the thinking of the students is singled out in technologies of the student training (the invariant of the pedagogical thinking) as condition of the provision to in the future efficient pedagogical activity and development of junior pupils' mental sphere. The variative and correctional character of the synthetic thinking are viewed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського