Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Сердечна Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Сердечна Л. В. 
Удосконалення державного регулювання ринку поштових послуг : Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.05 / Л. В. Сердечна; Донец. держ. акад. упр. - Донецьк, 2003. - 18 c. - укp.

Розроблено економіко-математичні методи оцінки та оптимізації функціонування та управління державної мережі поштового зв'язку. Запропоновано метод кластерного аналізу для визначення маркетингових стратегій державного поштового підприємства на ринку послуг з розповсюдження періодичних видань. З використанням методів векторної оптимізації, теорії масового обслуговування та математичного моделювання визначено три напрямки моделювання структури, управління та функціонування поштового підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)385.0-21 + З880(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сердечна Л. В. 
Фіскальне регулювання як інструмент державної політики в галузі реклами / Л. В. Сердечна // Держава та регіони. Сер. Держ. упр.. - 2013. - Вип. 3. - С. 31-36. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Досліджено питання державної політики у сфері реклами, розроблено рекомендації щодо підвищення її ефективності, зокрема, з використанням фіскального регулювання. Обгрунтовано роль податкових інструментів у державному управлінні рекламою для захисту інтересів держави й суспільства. Визначено, що оподаткування може сприяти збалансуванню корпоративних інтересів рекламного бізнесу з правами та вимогами суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Х849(4УКР)112.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Держав.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сердечна Л. В. 
Імажинер Ж. Дюрана як архетипне підгрунтя регулювання рекламної діяльності / Л. В. Сердечна // Публ. урядування : збірник. - 2016. - № 2. - С. 226-236. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано особливості застосування архетипної складової в рекламній діяльності. Розглянуто стан регулювання у сфері реклами та його адекватності сучасним викликам на основі використання архетипного підходу до державного управління. Виявлено основні ролі реклами в сучасному українському суспільстві, що стали причинам соціальних аномій. Досліджено окремі положення теорії Жильбера Дюрана і зокрема про «імажинер», здійснено спробу їх опису, а також осмислення процесів, що відбуваються в сучасному суспільстві, та практичного застосування окремих соціологічних конструкцій як теоретичних засад державного управління. Запропоновано використовувати результати архетипних досліджень у соціальному управлінні як один із напрямів удосконалення державного регулювання у сфері реклами.

Проанализированы особенности применения архетипной составляющей в рекламной деятельности. Рассмотрено состояние регулирования в сфере рекламы и его адекватности современным вызовам и угрозам на основе использования архетипного подхода к государственному управлению. Выявлены основные роли рекламы в современном украинском обществе, которые стали причинами социальных аномий. Исследованы отдельные положения теории Жильбера Дюрана и в частности об «имажинере», предпринята попытка их описания, а также осмысления процессов, протекающих в современном обществе, и практического применения отдельных социологических конструкций как теоретических основ государственного управления. Предложено использовать результаты архетипических исследований в социальном управлении как одно из направлений совершенствования государственного регулирования в сфере рекламы.

The features of the application component archetypal advertising. The state regulation of advertising and its adequacy to modern challenges and threats through the use of archetypal approach to governance. The basic role of advertising in the Ukrainian society, which caused social anomie. Studied some of the theory of Gilbert Durand and in particular the "imaginaire" attempted their descriptions, as well as understanding the processes occurring in modern society, and the practical application of certain sociological structures as the theoretical principles of public administration. An archetypal use the results of research in social management as one of the areas of improvement of state regulation in the field of advertising.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сердечна Л. В. 
Особливості становлення національної рекламної галузі в 1991 - 1996 рр. / Л. В. Сердечна // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Сер. Держ. упр.. - 2016. - № 3. - С. 5-12. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз розвитку реклами в сучасній Україні в контексті соціально-економічних перетворень, зокрема одного з етапів, який охоплює період 1991 - 1996 рр., до прийняття закону про рекламу. Оцінка економічного розвитку реклами і її ролі як галузі національної економіки грунтується на дослідженні статистичних матеріалів та експертних даних. Проаналізовано зміни в структурі та обсягах рекламного ринку в означеному періоді. Окрему увагу приділено формуванню та особливостям суб'єктів національного ринку. Розглянуто процес становлення державного регулювання реклами та рекламного самоуправління, створення нормативно-правової бази. Проаналізовано історичні передумови формування рекламної галузі національної економіки, відображено особливості державного і громадського регулювання рекламної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31 + У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.164г(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15105:держ.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сердечна Л. В. 
Особливості розвитку національної рекламної галузі в 1997 - 2002 рр. / Л. В. Сердечна // Вісн. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Сер. Держ. упр.. - 2016. - № 4. - С. 11-19. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Здійснено ретроспективний аналіз розвитку реклами в сучасній Україні в контексті соціально-економічних перетворень, зокрема етапу 1997 - 2002 рр., який охоплює період після прийняття Закону України "Про рекламу" від 3 липня 1996 р. N 270/96-ВР. Здійснено аналіз формування і розвитку законодавчого регулювання реклами. На підставі статистичних матеріалів та експертних даних у роботі надано оцінку економічного розвитку реклами і її ролі в соціально-економічному житті країни у визначеному періоді. Установлено специфічні особливості розвитку вітчизняної рекламної галузі, досліджено тенденції на національному ринку реклами. Приділено увагу розвитку національних рекламних агентств. Зроблено аналіз розвитку державного регулювання і рекламного самоврядування, а також аналіз інституціональних змін у цей період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х849(4УКР)112.31 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15105:держ.упр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Соціологія   
6.

Сердечна Л. В. 
Жільбер Дюран: філософ і герой / Л. В. Сердечна // Укр. соціум. - 2022. - № 2. - С. 134-143. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено та систематизовано бібліографічні дані щодо біографії, життєвого шляху та наукової діяльності сучасного французького вченого Ж. Дюрана, зосереджено увагу на видатній персоналії сучасної соціологічної науки, зокрема соціології уявного. З огляду на дослідження інформаційних джерел, переважно електронних ресурсів університетів, організацій, фундатором або членом яких був зокрема Ж. Дюран, французької Асоціації друзів Жільбера Дюрана, міжнародного інтелектуального співтоваристві "Еранос" тощо, складено життєпис вченого, зроблено огляд його наукової діяльності та наукових праць. Книги, монографії, статті Ж. Дюрана популярні не тільки в науковому середовищі, вони вже понад шістдесят років перекладаються на різні мови та видаються в різних країнах світу, поширюються електронні видання його праць, їх популярність у контексті сучасних трансформацій зростає, розширюється коло дослідників і послідовників. Зокрема, у 2021 р. за ініціативою та безпосередньою участю Української школи архетипіки в України здійснено переклад і видання його фундаментальної праці "Антропологічні структури уявного" українською мовою. Українська наукова спільнота активно долучилась до міжнародних заходів з нагоди 100-річного ювілею вченого у 2021 р., які стали не тільки даниною поваги великому французькому мислителю, але й внеском у подальший розвиток і популяризацію його ідей в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5 д (4ФРА)5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Соціологія   
7.

Сердечна Л. В. 
Реклама як фактор девіантної поведінки в контексті архетипного підходу / Л. В. Сердечна // Укр. соціум. - 2023. - № 2. - С. 106-118. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

У контексті архетипного підходу проаналізовано вплив реклами на процеси, що відбуваються в сучасному українському суспільстві. Розглянуто роль реклами як фактора суспільних трансформацій, негативних соціальних девіацій, зокрема, таких проявів девіантної поведінки, як куріння та ігрова залежність. На прикладі найвразливіших до впливу реклами соціальних груп, якими є діти та підлітки, окрему увагу приділено аналізу використання архетипів у рекламі. Доведено, що завдяки використанню технологій впливу на масову свідомість, в тому числі архетипів, реклама набуває функції маніпулятора масовою свідомістю, а також певною мірою чинить деструктивний вплив на суспільство в цілому і на молодь зокрема. Показано, що реклама як соціокультурний феномен вимагає комплексного підходу до проблеми регулювання та контролю цієї сфери з метою забезпечення інтересів суспільства та захисту споживачів від негативного впливу рекламної пропаганди. З'ясовано проблематику використання архетипних засад у регулюванні рекламної діяльності з метою протидії її негативному впливу на суспільно-трансформаційні процеси. Приділено увагу напрямам удосконалення регулювання в галузі реклами щодо протидії її негативному впливу на соціальні трансформації. Доведено необхідність посилення ролі в процесах регулювання громадських інститутів, залучення громадськості до вирішення актуальних проблем суспільства та захисту його морально-етичних цінностей. За результатами дослідження, реклама є детермінантою трансформаційних процесів у суспільстві, зумовлює зміни масової поведінки, зокрема негативні. Зазначено роль, яку відіграють у розв'язанні проблеми владні інституції та державне регулювання, а також громадськість, соціальні організації та інститути. Відповідно до стану регулювання рекламної діяльності крізь призму архетипіки, використання архетипів як засад управлінського впливу в регулюванні рекламної сфери сприятиме збалансуванню інтересів суспільства та рекламної індустрії, захисту прав споживачів, підвищенню соціальної відповідальності розповсюджувачів реклами.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676.2 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24215 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського