Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Скафа О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 2(12) / ред.: О. І. Скафа; Міжнар. прогр. "Евристика та дидактика точних наук". - Донецьк, 2000. - 87 c. - рус.

Висвітлено нові підходи до деяких питань методики навчання математики. Розглянуто проблеми використання евристичних методів навчання, стимулювання творчої діяльності учнів у галузі постановки і розв'язання задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4Укр)я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 15 / ред.: О. І. Скафа; Міжнар. прогр. "Евристика та дидактика точ. наук". - Донецьк : Теан, 2001. - 171 c. - укp.

Викладено нові підходи до деяких питань методики навчання математики. Розглянуто спосіб використання непараметричних методів математичної статистики у педагогічних дослідженнях. Висвітлено прийоми формування математичних понять за допомогою евристичних прийомів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1ря54(0)

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 16 / ред.: О. І. Скафа; Міжнар. прогр. "Евристика та дидактика точ. наук". - Донецьк : Теан, 2001. - 175 c. - укp.

Висвітлено особливості методики проведення лекцій з математичних дисциплін з використанням математичного моделювання, а також організації процесу вивчення теоретичного матеріалу з теорії ймовірностей та математичної статистики зі студентами спеціальностей економічного профілю. Описано принципи формування базової математичної освіти. Розкрито психолого-педагогічні передумови та методичні вимоги до організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(0)я54

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Евристичні методи у навчанні математики : Тр. Міжнар. наук.-метод. конф. / ред.: О. І. Скафа; Міжнар. прогр. "Евристика та дидактика точ. наук". - Донецьк : Фірма ТЕАН, 2000. - 159 c. - (Дидактика математики: пробл. і дослідж.: Міжнар. зб. наук. робіт; Вип. 14). - укp.

Визначено роль математики для розвитку інтелекту, що сприяє формуванню інженерного мислення. Запропоновано елементарні доведення дій оператора Гільберта на базис простору тригонометричних поліномів і квадратурної формули інтерполяційного типу для сингулярного інтеграла з ядром котангенс. Висвітлено теоретичні та практичні аспекти інноваційної системи навчання та підходи до створення програм самореалізації особистості учня. Розглянуто напрямки удосконалення методики викладання вищої математики за допомогою використання комп'ютерних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11ря431(0)

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 17 / ред.: О. І. Скафа; Міжнар. прогр. "Евристика та дидактика точ. наук". - Донецьк : Теан, 2002. - 187 c. - укp.

Висвітлено деякі аспекти методики організації та управління евристичною діяльністю учнів на уроках геометрії. Описано методику управління самостійною навчально-пізнавальною діяльністю учнів у процесі вивчення теоретичного матеріалу. Проаналізовано розвиток семіотичної функції учнів як одну з умов підвищення ефективності групової навчальної діяльності учнів на уроках математики. Розглянуто питання прикладної спрямованості математичної підготовки студентів. Розкрито особливості методики проведення практичних занять з математичних дисциплін з використанням математичного моделювання.

Освещены некоторые аспекты методики организации и управления эвристической деятельностью учеников на уроках геометрии. Описана методика управления самостоятельной учебно-познавательной деятельностью при изучении теоретического материала. Проанализировано развитие семиотической функции как одно из условий повышения эффективности групповой учебной деятельности учеников на уроках математики. Рассмотрены вопросы прикладной направленности математической подготовки студентов. Раскрыты особенности методики проведения практических занятий по математическим дисциплинам с использованием математического моделирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1ря54(0)

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 19 / ред.: О. І. Скафа; Міжнар. прогр. "Евристика та дидактика точ. наук". - Донецьк : Теан, 2003. - 171 c. - укp.

Висвітлено проблеми особистісно орієнтованої математичної освіти учнів середньої школи. Розглянуто методологічні питання математичного моделювання як важливий елемент формування наукового світогляду студентів. Описано особливості організації та управління інтеграційним процесом викладання математичних та професійно-орієнтованих дисциплін. Проаналізовано розвиток творчого мислення студентів на практичних заняттях з дисципліни "Диференціальні рівняння" у Вінницькому державному технічному університеті.

Освещены проблемы личностно ориентированного математического образования учеников средней школы. Рассмотрены методологические вопросы математического моделирования как важный элемент формирования научного мировоззрения студентов. Описаны особенности организации и управления интеграционным процессом преподавания математических и профессионально-ориентированных дисциплин. Проанализировано развитие творческого мышления студентов на практических занятиях по дисциплине "Дифференциальные уравнения" в Винницком государственном техническом университете.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4Укр)я54

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 20 / ред.: О. І. Скафа; Міжнар. прогр. "Евристика та дидактика точ. наук". - Донецьк : Теан, 2003. - 193 c. - укp.

Проаналізовано формування професійної компетентності у системі математичної підготовки студентів економічного профілю. Розглянуто питання економіко-математичного моделювання як ефективний засіб формування мислення майбутнього фахівця. Описано особливості організації процесу вивчення теоретичного матеріалу з теорії ймовірностей та математичної статистики зі студентами економіко-управлінських спеціальностей, евристичну складову становлення майбутнього інженера. Висвітлено психолого-педагогічні особливості формування вмінь та навичок учнів розв'язувати задачі економічного змісту, методи їх навчання розв'язування текстових задач арифметичними способами за умов особистісно орієнтованого навчання.

Проанализировано формирование профессиональной компетентности в системе математической подготовки студентов экономического профиля. Рассмотрены вопросы экономико-математического моделирования как эффективное средство формирования мышления будущего специалиста. Описаны особенности организации процесса изучения теоретического материала по теории вероятностей и математической статистики со студентами экономико-управленческих специальностей, эвристическая составная становления будущего инженера. Освещены психолого-педагогические особенности формирования умений и навыков учеников решать задачи экономического содержания, методы их обучения решению текстовых задач арифметическими способами в условиях личностно ориентированного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р.я54(0)

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Власенко К. В. 
Навчання стереометрії засобами актуалізації евристичних ситуацій / К. В. Власенко, О. І. Скафа. - Донецьк : Норд-Прес, 2004. - 112 c. - (Еврист. навчання математики). - Бібліогр.: с. 110-111. - укp.

Наведено нові підходи до навчання геометрії в старшій школі за допомогою актуалізації евристичних ситуацій орієнтування, пошуку, перетворення та інтеграції. Розкрито зміст понять аксіоми стереометрії, паралельності площини, перпендикулярності прямих, декартових координат у просторі, тіла обертання, паралельного проектування.

Приведены новые подходы к обучению геометрии в старшей школе с помощью организации актуализации эвристических ситуаций ориентирования, поиска, преобразования и интеграции. Раскрыто содержание понятий аксиомы стериометрии, параллельности площади, перпендикулярности прямых, декартовых координат в пространстве, тела вращения, параллельного проектирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181р21-35

Шифр НБУВ: ВА654393 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 24 / ред.: О. І. Скафа; Донец. нац. ун-т, Ін-т педагогіки Акад. пед. наук України, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Донецьк, 2005. - 297 c. - укp.

Висвітлено сучасні тенденції розвитку ВНЗ, психолого-педагогічні передумови розвитку пізнавальної активності студентів у процесі навчання математики. Розкрито дидактичні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів під час навчання математичних дисциплін, теоретичні основи готовності педагогів до формування математичної компетентності школярів, аспекти діалектичної взаємодії предметної, евристичної та логічної складових математичної підготовки школярів. Розглянуто педагогічну практику як важливий компонент професійного становлення вчителя математики. Проаналізовано інтеграційні процеси в системі підготовки вчителів математики. Визначено співвідношення алгоритмічного та евристичного підходів під час розв'язування алгебричних задач, елементи дистанційного навчання аналітичної геометрії.

Освещены современные тенденции развития ВУЗ, психолого-педагогические предпосылки развития познавательной активности студентов в процессе обучения математике. Раскрыты дидактические основы активизации учебно-познавательной деятельности студентов при обучении математических дисциплин, теоретические основы готовности педагогов к формированию математической компетентности школьников, аспекты диалектического взаимодействия предметной, эвристической и логической составных математической подготовки школьников. Рассмотрена педагогическая практика как важный компонент профессионального становления учителя математики. Проанализированы интеграционные процессы в системе подготовки учителей математики. Определены соотношения алгоритмического и эвристического подходов при решении алгебраических задач, элементы дистанционного обучения аналитической геометрии.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1ря54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 25 / ред.: О. І. Скафа; Донец. нац. ун-т, Ін-т педагогіки Акад. пед. наук України, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Донецьк, 2006. - 259 c. - укp.

Розглянуто питання профільного навчання в зарубіжній та українській школі в контексті диференційної підготовки учнів і проблему реформування сучасної системи освіти. Викладено вихідні положення побудови методичної системи навчання лінійної алгебри на основі компонентно-орієнтованого підходу, адаптивну концепцію математичної освіти студентів економічних спеціальностей ВНЗ. Висвітлено організаційні засади самостійної роботи учителів математики у процесі методичної підготовки. Проаналізовано особливості реалізації концепції розвивального навчання у ВНЗ, розвиток творчих здібностей учнів під час розв'язування текстових задач арифметичними способами.

Рассмотрены вопросы профильного обучения в зарубежной и украинской школе в контексте дифференциальной подготовки учеников и проблема реформирования современной системы образования. Изложены исходные положения построения методической системы обучения линейной алгебре на основе компонентно-ориентированного подхода, адаптивная концепция математического образования студентов экономических специальностей ВУЗ. Освещены организационные основы самостоятельной работы учителей математики в процессе методической подготовки. Проанализированы особенности реализации концепции развивающего обучения в ВУЗ, развитие творческих способностей учеников при решении текстовых задач арифметическими способами.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : Міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 26 / ред.: О. І. Скафа; Донец. нац. ун-т, Ін-т педагогіки Акад. пед. наук України, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Донецьк, 2006. - 167 c. - укp.

Висвітлено психолого-педагогічні передумови активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ, практичні аспекти організації їх самостійної роботи. Розглянуто питання впровадження кредитно-модульної системи навчання на заочних відділеннях педагогічних університетів. Проаналізовано шляхи вдосконалення вмінь самостійного розв'язування математичних задач. Описано систему задач з початків теорії ймовірностей та вступу до статистики і методику їх розв'язування, программування в середовищі Maple для розв'язування задач аналітичної геометрії.

Освещены психолого-педагогические предпосылки активизации учебно-познавательной деятельности студентов ВУЗ, практические аспекты организации их самостоятельной работы. Рассмотрены вопросы внедрения кредитно-модульной системы обучения на заочных отделениях педагогических университетов. Проанализированы пути усовершенствования умений самостоятельного решения математических задач. Описаны система задач с начал теории вероятностей и вступления к статистике, методика их решения, программирования в среде Maple для решения задач аналитической геометрии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)я54 + В1р21я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 27 / ред.: О. І. Скафа; Донец. нац. ун-т, Ін-т педагогіки Акад. пед. наук України, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Донецьк, 2007. - 153 c. - укp.

Проаналізовано модульні технології навчання як напрямок у досягненні відповідної якості вищої освіти. Розглянуто питання активізації евристичної діяльності інженерів під час застосування систем евристично-орієнтованих задач. Визначено психолого-педагогічні передумови формування евристичних умінь учнів шкіл на факультативах з математики, діагностику критеріїв рівневої диференціації на уроках стереометрії в класах фізико-математичного профілю. Розкрито аксіоматичні засади структуризації змісту навчання математики. Наведено методичні вимоги до організації процесу навчання математики на підставі використання інформаційно-комунікаційних технологій.

Проанализированы модульные технологии обучения как направление в достижении соответствующего качества высшего образования. Рассмотрены вопросы активизации эвристической деятельности инженеров при применении систем эвристическо-ориентированных задач. Определены психолого-педагогические предпосылки формирования эвристических умений учеников школ на факультативах по математике, диагностика критериев уровневой дифференциации на уроках стереометрии в классах физико-математического профиля. Раскрыты аксиоматические основы структуризации содержания обучения математики. Приведены математические требования к организации процесса обучения математики на основе использования информационно-коммуникационных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 29 / ред.: О. І. Скафа; Донец. нац. ун-т, Ін-т педагогіки АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Донецьк, 2008. - 143 c. - укp.

Описано активні методи навчання в курсі аналітичної геометрії. Розглянуто питання підвищення ефективності викладання математики та інформатики в контексті поєднання інноваційних і традиційних технологій навчання, формування культури економіко-математичного моделювання учнів у різних видах навчально-виховної діяльності, використання пакету Excel у статистичній обробці результатів педагогічних досліджень. Визначено основні напрями перебудови математичної освіти студентів ВНЗ у контексті впровадження компетентнісного підходу.

Описаны активные методы обучения в курсе аналитической геометрии. Рассмотрены вопросы повышения эффективности преподавания математики и информатики в контексте совмещения инновационных и традиционных технологий обучения, формирования культуры экономико-математического моделирования учеников в разных видах учебно-воспитательной деятельности, использования пакета Excel в статистической обработке результатов педагогических исследований. Определены основные направления перестройки математического образования студентов ВУЗ в контексте внедрения компетентностного подхода.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р я54

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Математична освіта в Україні: минуле, сьогодення, майбутнє : матеріали міжнар. наук.-метод. конф., 2007 р., Донецьк / ред.: О. І. Скафа; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2007. - 227 c. - (Дидактика математики: пробл. і дослідж.: міжнар. зб. наук. робіт; Вип. 28). - укp.

Розкрито теоретико-методологічний аспект адаптації студентів до навчання за кредитно-модульною системою. Розглянуто питання формування творчих здібностей студентів у системі евристичного навчання математики. Наведено критерії сформованості евристичних умінь учнів на факультативах з математики. Проаналізовано особливості самоосвіти фахівців технічного профілю в процесі формування та розвитку їх професійно-орієнтованої евристичної діяльності. Описано форми організації самостійної роботи студентів у процесі навчання лінійної алгебри, кейс-технологію як умову розвитку пізнавальної самостійності учителів математики.

Раскрыт теоретико-методологический аспект адаптации студентов к обучению по кредитно-модульной системе. Рассмотрены вопросы формирования творческих способностей студентов в системе эвристического обучения математики. Приведены критерии сформированности эвристических умений учеников на факультативах по математике. Проанализированы особенности самообразования специалистов технического профиля в процессе формирования и развития их профессионально-ориентированной эвристической деятельности. Описаны формы организации самостоятельной работы студентов в процессе обучения линейной алгебре, кейс-технология как условие развития познавательной самостоятельности учителей математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Максимова Т. С. 
Практичні заняття з вищої математики: сучасні технології навчання / Т. С. Максимова, О. І. Скафа. - Донецьк : Норд-прес, 2005. - 115 c. - (Міжнар. прогр. "Евристика та дидактика точ. наук": Еврист. навчання математики). - Бібліогр.: с. 114-115. - укp.

Розглянуто питання організації практичних занять з вищої математики у технічних вищих навчальних закладах за умов використання сучасних технологій навчання (евристичної, інформаційно-комунікативної, педагогіки співпраці, діяльнісного та особистісно-орієнтованого підходів). Запропоновано методику створення та показано можливості використання евристико-дидактичних конструкцій за деякими розділами курсу вищої математики. Запропоновано шляхи розв'язання проблеми формування професійно-евристичної діяльності студентів технічних ВНЗ на основі впровадження у навчальний процес розроблених моделей.

Рассмотрены вопросы организации практических занятий по высшей математике в технических высших учебных заведениях в условиях использования современных технологий обучения (эвристической, информационно-коммуникативной, педагогики сотрудничества, деятельностного и личностно-ориентированного подхода). Предложена методика создания и показаны возможности использования эвристико-дидактических конструкций по некоторым разделам курса высшей математики. Обоснованы пути решения проблемы формирования профессионально-эвристической деятельности студентов технических ВУЗ на основе внедрения в учебный процесс разработанных моделей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В11 р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 30 / ред.: О. І. Скафа; Донец. нац. ун-т, Ін-т педагогіки АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Донецьк, 2008. - 248 c. - укp.

Викладено сучасні підходи до модернізації вищої педагогічної освіти в Україні. Висвітлено гендерні аспекти підготовки вчителів математики, аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання під час проведення практичних занять з методики навчання математики. Розглянуто питання реалізації компетентнісного підходу в процесі навчання вищої математики за допомогою комп'ютерних технологій, контролю результатів навчання алгебри у педагогічних ВНЗ за умов кредитно-модульної системи навчання. Визначено фахову спрямованість математичної підготовки молодших спеціалістів з фінансів та економіки.

Изложены современные подходы к модернизации высшего педагогического образования в Украине. Освещены гендерные аспекты подготовки учителей математики, аспекты использования информационно-коммуникационных технологий обучения при проведении практических занятий по методике обучения математики. Рассмотрены вопросы реализации компетентностного подхода в процессе обучения высшей математики с помощью компьютерных технологий, контроля результатов обучения алгебре в педагогических ВУЗ в условиях кредитно-модульной системы обучения. Определена специальная направленность математической подготовки младших специалистов по финансах и экономике.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дидактика математики: проблеми і дослідження : міжнар. зб. наук. робіт. Вип. 31 / ред.: О. І. Скафа; Донец. нац. ун-т, Ін-т педагогіки АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Донецьк, 2009. - 128 c. - укp.

Висвітлено стратегію та менеджмент математичної освіти в професійній підготовці економістів у ВНЗ. Розкрито математичні основи імітаційного моделювання в системі підготовки викладачів математики та економіко-математичних дисциплін. Розглянуто проблему розробки науково-методичних і теоретичних засад методики навчання вищої алгебри у контексті якісної підготовки вчителів математики. Описано технологію проектування дистанційного курсу з диференціальної геометрії. Визначено основні чинники підвищення якості знань студентів-медиків з питань теорії ймовірності та математичної статистики у курсі біофізики.

Освещены стратегия и менеджмент математического образования в профессиональной подготовке экономистов в ВУЗ. Раскрыты математические основы имитационного моделирования в системе подготовки преподавателей математики и экономико-математических дисциплин. Рассмотрена проблема разработки научно-методических и теоретических основ методики обучения высшей алгебры в контексте качественной подготовки учителей математики. Описана технология проектирования дистанционного курса по дифференциальной геометрии. Определены основные факторы повышения качества знаний студентов-медиков по вопросам теории вероятности и математической статистики в курсе биофизики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Скафа О. І. 
Теоретико-методичні основи формування прийомів евристичної діяльності в процесі вивчення математики в умовах впровадження сучасних технологій навчання : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / О. І. Скафа; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 40 c. - укp.

Запропоновано концепцію формування прийомів евристичної діяльності на засадах глибокого вивчення наукових принципів евристики, евристичних прийомів, їх видів і класифікації. Обгрунтовано доцільність побудови методичної системи евристичного навчання математики, сформульовано методичні вимоги щодо визначення мети та змісту навчального матеріалу, вибору способів, організаційних форм і засобів, які сприяють формуванню евристичних прийомів. Розроблено нові технології навчання математики, що базуються на актуалізації евристичних ситуацій, основу яких складає евристична задача, та впровадженні інформаційно-комунікаційних технологій. Обгрунтовано нові способи формування евристико-дидактичних конструкцій і їх використання під час вивчення математики. Вперше розроблено методичну систему евристичного навчання математики, спрямовану на підвищення інтелектуального рівня та розвиток творчих здібностей учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Актуальні проблеми теорії і методики навчання математики : матеріали міжнар. наук.-метод. конф., присвяч. 80-річному ювілею з дня народж. видат. вчен. в галузі теорії та методики навчання математики Слєпкань З. І., 2011 р., Донецьк / ред.: О. І. Скафа; Донец. нац. ун-т, НАПН України, Ін-т педагогіки, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Донецьк, 2011. - 208 c. - (Дидактика математики: пробл. і дослідж.: міжнар. зб. наук. робіт; Вип. 35). - укp.

Висвітлено педагогічну та наукову діяльність З. І. Слєпкань - видатного вченого в галузі методики навчання математики, ідеї розвивального навчання математики в загальноосвітніх школах у творчій спадщині вченого. Розкрито дидактичні засади фундаменталізації математичної освіти студентів ВНЗ. Розглянуто професійно орієнтовані задачі як головний чинник формування комунікативної компетентності майбутнього фахівця в освітньо-виховному просторі технічних ВНЗ. Увагу приділено проблемам навчання математичної статистики студентів математичних спеціальностей педагогічних ВНЗ. Визначено професійну спрямованість навчання вищої математики у системі економічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р я434

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Скафа О. І. 
Наукові засади методичного забезпечення кредитно-модульної системи навчання у вищій школі : монографія / О. І. Скафа, Н. М. Лосєва, О. В. Мазнєв. - Донецьк : Донец. нац. ун-т, 2009. - 379 c. - Бібліогр.: 329 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні передумови підвищення ефективності навчання студентів, активізації їх навчально-пізнавальної діяльності для якісної підготовки сучасних фахівців у контексті тенденцій розвитку ВНЗ за умов реалізації положень Болонської декларації. Розкрито роль професійно-педагогічної діяльності викладача як головного чинника формування майбутнього фахівця. Зазначено, що самореалізація викладача взаємозв'язана зі становленням його професіоналізму та індивідуально-професійним розвитком. Описано систему настанов педагога на самореалізацію у професійній діяльності. Викладено організаційно-методичний інструментарій кредитно-модульної системи навчання у ВНЗ за результатами дослідження наукової організації і планування навчального процесу за сучасних умов.

Рассмотрены психолого-педагогические предпосылки повышения эффективности обучения студентов, активизации их учебно-познавательной деятельности для качественной подготовки современных специалистов в контексте тенденций развития ВУЗ в условиях реализации положений Болонской декларации. Раскрыта роль профессионально-педагогической деятельности преподавателя как главного фактора формирования будущего специалиста. Указано, что самореализация преподавателя взаимосвязана со становлением его профессионализма и индивидуально-профессиональным развитием. Описана система наставлений педагога на самореализацию в профессиональной деятельности. Представлен организационно-методический инструментарий кредитно-модульной системы обучения в ВУЗ по результатам исследования научной организации и планирования учебного процесса в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731219 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського