Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (25)
Пошуковий запит: (<.>A=Скибінський С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Скибінський С. В. 
Маркетинг готельних послуг / С. В. Скибінський, Л. О. Іванова, О. Ф. Моргун. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2000. - 246 c. - Библиогр.: 137 назв. - укp.

Досліджено сутність та напрями маркетингу в готельному обслуговуванні, стан ринку готельних послуг в Україні та маркетингові можливості підприємств готельного бізнесу. Висвітлено основні закономірності сучасного етапу розвитку готельної сфери. Запропоновано показники оцінки стану та інвестиційної привабливості готельного бізнесу в окремих містах та регіонах. Виявлено специфіку попиту споживачів готельних послуг. Встановлено зв'язок ціноутворення з рівнем комфортності готельного сервісу. Визначено ефективні напрями маркетингової діяльності підприємств готельного господарства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скибінський С. В. 
Маркетинг : Підручник для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1 / С. В. Скибінський; Львів. комерц. акад. - Л., 2000. - 640 c. - Библиогр.: 143 назв. - укp.

Викладено зміст маркетингу та його роль у сучасному економічному і суспільному житті, питання впровадження маркетингу на підприємствах, управління даною діяльністю, забезпечення маркетингової діяльності на підприємстві інформацією про макро- та мікросередовища, прогнозування обсягів продажу товарів засобами створення маркетингових інформаційних систем. Особливу увагу приділено розробці інструментів з вивчення поведінки на споживчому ринку центральної фігури - покупця, споживача шляхом виконання спеціальних соціологічних досліджень. Запропоновано методику дослідження товарних ринків і визначення конкурентних позицій товарів на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343610 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гончарук Я. А. 
Маркетинг : Навч. посіб. у тестах / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2002. - 314 c. - Бібліогр.: с. 307-313. - укp.

Наведено тести з маркетингу щодо його змісту та соціально-економічної спрямованості, практичної діяльності фірм, організацій в суспільстві, управління маркетингом, маркетингового середовища фірми, прогнозування продажу в маркетинговій діяльності, інформаційних систем та маркетингових досліджень, кон'юнктури товарних ринків, поведінки споживачів, сегментації ринку, маркетингової стратегії продукту, ціни, розповсюдження, просування товару, планування маркетингу, його контролю і ревізії.

Представлены тесты по маркетингу относительно его содержания и социально-экономической направленности, практической деятельности фирм, организаций и в обществе, управления маркетингом, маркетинговой среды фирмы, прогнозирования продажи в маркетинговой деятельности, информационных системах и маркетинговых исследованиях, конъюнктуры в деятельности предприятий, поведения потребителей, сегментации рынка, стратегии продукта, цены, распространения, продвижения товара, планирования маркетинга, его контроля и ревизии.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА627819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ефективність і нові форми діагностики рівня підготовки фахівців у ВНЗ : Матеріали наук.-метод. конф. / ред.: С. В. Скибінський; Укоопспілка. Львів. комерц. акад. - Л., 2004. - 239 c. - укp.

Описано модульно-рейтингову систему оцінки знань студентів, а також особливості застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу з курсу "Політологія". Розглянуто питання ефективності застосування текстів у процесі викладання дисциплін з бізнесу та підприємництва. Наведено порівняльний аналіз діагностування знань студентів заочної форми навчання з дисципліни "Основи екології". Висвітлено досвід і проблеми апробації системи неперервного контролю знань студентів.

Описана модульно-рейтинговая система оценки знаний студентов, а также особенности применения кредитно-модульной системы организации учебного процесса по курсу "Политология". Рассмотрены вопросы эффективности применения текстов при преподавании дисциплин бизнеса и предпринимательства. Приведен сравнительный анализ диагностирования знаний студентов заочной формы обучения по дисциплине "Основы экологии". Освещены опыт и проблемы апробации непрерывного контроля знаний студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651743 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скибінський С. В. 
Поведінка споживачів : Навч. посіб. / С. В. Скибінський, Н. Ф. Басій, Л. М. Орел; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. комерц. акад. - Л., 2004. - 103 c. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Розкрито структуру і сутність поведінки споживачів, описано процес прийняття рішень індивідуальним споживачем. Проаналізовано мотивацію як фактор внутрішнього впливу на поведінку споживачів.

Раскрыты структура и сущность поведения потребителей, описан процесс принятия решений индивидуальным потребителем. Рассмотрены вопросы осознания, удовлетворения потребности и освобождения от товара. Проанализирована мотивация как фактор внутреннего влияния на поведение потребителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР) + У9(4УКР)421.0-36я73 + Ю959.91-996я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Скибінський С. В. 
Маркетинг : Навч. посіб. у схемах і таблицях / С. В. Скибінський, В. П. Штуль; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2007. - 224 c. - Бібліогр.: с. 223. - укp.

Розглянуто питання маркетингу у вигляді схем і таблиць, зокрема, його сутність, сучасну концепцію, систему, цілі та функції. Охарактеризовано інструменти соціології у маркетингових дослідженнях. Показано напрямки маркетингової товарної, цінової політики, політики розподілу та комунікацій. Проаналізовано особливості організації та контролю маркетингової діяльності. Запропоновано класифікацію джерел маркетингової інформації за ступенем охоплення об'єктів дослідження, а також промислових товарів. Наведено методи навчання торгового апарату фірми. Визначено чинники конкурентної боротьби.

Рассмотрены вопросы маркетинга в виде схем и таблиц, в частности, его сущность, современная концепция, система, цели и функции. Охарактеризованы инструменты социологии в маркетинговых исследованиях. Показаны направления маркетинговой товарной и ценовой политики, политики распределения и коммуникаций. Проанализированы особенности организации и контроля маркетинговой деятельности. Предложена классификация источников маркетинговой информации по степени охвата объектов исследования, в также промышленных товаров. Приведены методы обучения торгового аппарата фирмы. Определены факторы конкурентной борьбы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС43829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Скибінський С. В. 
Маркетинг : Підруч. Ч. 1 / С. В. Скибінський; Київ. нац. екон. ун-т, Укоопспілка. Львів. комерц. акад. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 c. - Библиогр.: с. 559-565 - укp.

Уперше охарактеризовано та реалізовано принцип концептуальних засад маркетингу та висвітлено особливості їх втілення в практичну маркетингову діяльність підприємств України, наведено рекомендації щодо виконання окремих маркетингових робіт. Розкрито зміст маркетингу та показано його роль у підприємницькій діяльності та сфері споживання, запропоновано моделі запровадження й управління маркетингом на підприємстві, методики дослідження кон'юнктури та визначення конкурентних переваг товару та підприємства на ринку. Розглянуто особливості забезпечення інформацією у маркетинговій діяльності шляхом створення маркетингових інформаційних систем, описано критерії вибору соціологічних досліджень.

Впервые охарактеризован и реализован принцип концептуальных основ маркетинга и освещены особенности его внедрения в практическую маркетинговую деятельность предприятий Украины. Раскрыто содержание маркетинга и показана его роль в предпринимательской деятельности и сфере потребления, предложены модели внедрения и управления маркетингом на предприятии, а также методики исследования конъюнктуры и определения конкурентных преимуществ товара и предприятия на рынке. Рассмотрены особенности обеспечения информацией в маркетинговой деятельности путем создания маркетинговых информационных систем, описаны критерии выбора социологических исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В349248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Скибінський С. В. 
Сегментування ринку в інвестиційних проектах / С. В. Скибінський, О. С. Скибінський. - Л. : Вид-во Львів. комерц. акад., 2007. - 136 c. - Бібліогр.: с. 134-135. - укp.

Проаналізовано зв'язок сегментування ринку з маркетингом та інвестиційними процесами. Наведено інформацію про сегментаційні змінні товарів виробничого призначення та споживчого ринку, методики сегментування ринку та типологізування споживачів. Розкрито принципи вибору сегментів ринку і позиціонування товарів на ньому.

Проанализирована связь сегментирования рынка с маркетингом и инвестиционными процессами. Приведена информация о сегментационных переменных товаров промышленного предназначения и потребительского рынка, методиках сегментирования рынка и типологизирования потребителей. Раскрыты принципы выбора сегментов рынка и позиционирования товаров на нем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 + У9(4УКР)0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688163 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Скибінський С. В. 
Поведінка споживачів у маркетингу : навч. посіб. / С. В. Скибінський; Укоопспілка. - Л. : ЛКА, 2009. - 260 c. - Бібліогр.: с. 257-258. - укp.

Визначено місце та роль дослідження поведінки споживачів у маркетинговій діяльності фірми. Проаналізовано відмінності у прийнятті рішень споживачами-індивідами та споживачами-фірмами. Виявлено та класифіковано фактори, що впливають на формування поведінки-споживачів, обгрунтовано необхідність їх дослідження. Описано процес прийняття рішення покупцем товару, розглянуто варіанти мотивів відвідування маркетів, наведено характеристику дій споживачів за різних видів споживання. Розкрито вплив інформаційного чинника на процес прийняття рішення про покупку товару, запропоновано методику визначення ступеня зацікавленості потенційного покупця. Розглянуто логіко-математичні методи дослідження передкупівельного оцінювання варіантів товару покупцями.

Определены место и роль исследования поведения потребитиелей в маркетинговой деятельности фирмы. Проанализированы отличия в принятии решений потребителями-индивидами и потребителями-фирмами. Выявлены и классифицированны факторы, влияющие на формирование поведения-потребителей, обоснована необходимость их исследования. Описан процесс принятия решений покупателем товара, рассмотрены варианты мотивов посещения маркетов, дана характеристика действий потребителей при различных видах потребления. Раскрыто влияние информационного фактора на процесс принятия решений о покупке товара, приведена методика определения степени заинтересованности потенциального покупателя. Рассмотрены логико-математические методы исследования предварительного оценивания вариантов товара покупателем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 я73 + Ю959.91-996 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Розвиток ринку послуг вищої освіти в контексті Болонського процесу і вдосконалення конкурентної діяльності ВНЗ : матеріали наук.-метод. конф., Львів / ред.: С. В. Скибінський; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Л., 2008. - 216 c. - укp.

Проаналізовано вплив соціально-економічних і інтеграційних процесів на ринок послуг вищої освіти. Висвітлено особливості формування студента-інтелектуала як складової сфери освіти за принципами Болонської декларації. Описано системи дистанційного навчання Львівської комерційної академії. Показано місце інновацій у навчальному процесі як засобу конкуренції. Розкрито сутність інноваційної політики та Болонського процесу у контексті вивчення економетричних дисциплін. Розглянуто ділові ігри та тестові завдання як сучасні форми навчання й ефективного контролю знань. Увагу приділено збалансованості структур освітніх програм за умов тенденцій універсалізації функцій фахівців.

Проанализировано влияние социально-экономических и интеграционных процессов на рынок услуг высшего образования. Освещены особенности формирования студента-интеллектуала как слагаемой сферы образования с учетом принципов Болонской декларации. Описаны системы дистанционного обучения Львовской коммерческой академии. Показано место инноваций в учебном процесса как средства конкуренции. Раскрыта сущность инновационной политики и Болонского процесса в контексте изучения эконометрических дисциплин. Рассмотрены деловые игры и тестовые задания как современные формы изучения и эффективного контроля знаний. Внимание уделено сбалансированности структур образовательных программ в условиях тенденций универсализации функций специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к94 я431 + Ч311,01я431 + У9(4УКР)49:Ч30/49я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709457 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Скибінський С. В. 
Сегментування ринку : навч. посіб. / С. В. Скибінський, А. І. Федорчук; Львів. комерц. акад. - Л., 2009. - 248 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Проаналізовано взаємозв'язок сегментування ринку з маркетингом. Визначено передумови ефективного сегментування, описано властивості сегментаційних змінних, зокрема, споживчого ринку та товарів виробничого призначення. Викладено методику сегментування ринку за результатами маркетингових досліджень. Розглянуто питання типологізування як засобу диференціювання ринку, вибору його сегменту та позиціонування товару на ринку.

Проанализирована взаимосвязь сегментирования рынка с маркетингом. Определены предпосылки эффективного сегментирования, описаны свойства сегментационных переменных, в частности, потребительского рынка и товаров производственного назначения. Изложена методика сегментирования рынка по результатам маркетиговых исследований. Рассмотрены вопросы типологизирования как средства дифференцирования рынка, выбора его сегмента и позиционирования товара на рынке.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.15 + У9(4УКР)421.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711894 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Буднікевич І. 
Маркетинг у галузях і сферах діяльності : навч. посіб. / І. Буднікевич, О. Баранник, О. Кифяк, І. Нємцева, С. Скибінський, І. Черданцева; ред.: І. М. Буднікевич. - Чернівці : Кондратьєв А.В., 2012. - 559 c. - укp.

Розглянуто теоретичні підходи до розуміння сутності та значення маркетингу обраної галузі, сфери діяльності. Розкрито основні тенденції розвитку та функціонування окремих ринків. Визначено специфіку проведення маркетингових досліджень з огляду на специфіку галузі, сфери діяльності. Показано особливості реалізації елементів маркетингового комплексу для господарюючих суб'єктів, що функціонують на обраних ринках. Висвітлено основи сегментації ринку з урахуванням секторальної специфіки економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я7 + У9(4УКР)290-211.1 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764530 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Скибінський С. В. 
Історія реклами і PR : навч. посіб. / С. В. Скибінський; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. торг.-екон. ун-т. - Львів : Вид-во Львів. торг.-екон. ун-ту, 2016. - 371 c. - Бібліогр.: с. 366-370 - укp.

Розглянуто рекламу та PR як рушії історичного поступу. Приділено увагу рекламі античного суспільства. Подано інформацію про рекламу в західноєвропейській культурі середньовіччя. Охарактеризовано північноамериканська реклама в ХІХ - ХХ ст. Надано відомості про виникнення та розвиток реклами в Україні. Висвітлено історію PR.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.184 я73 + У542.10-803.81 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА811853 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського