Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Скориніна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Скориніна О. В. 
Когнітивний стиль і пам'ять: парадокси дослідження : Моногр. / О. В. Скориніна, Т. Б. Хомуленко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ВД "ІНЖЕК", 2003. - 231 c. - Бібліогр.: с. 217-231. - укp.

Розкрито суть поняття когнітивного стилю, висвітлено його вплив на пізнавальні процеси, зокрема, мнемічні. Удосконалено способи діагностики когнітивних стилів, визначено комплекс методів дослідження особливостей розвитку мнемічних процесів у молодших школярів. Проаналізовано динаміку розвитку вищих форм пам'яті за умов стихійного та цілеспрямованого формування текстової діяльності у школярів підліткового та юнацького віку.

Раскрыто содержание понятия когнитивного стиля, освещено его влияние на познавательные процессы, в частности, мнемические. Усовешенствованы способы диагностики когнитивных стилей, определен комплекс методов исследования особенностей развития мнемических процессов у младших школьников. Проанализирована динамика развития высших форм памяти в условиях стихийного и целенаправленного формирования текстовой деятельности у школьников подросткового и юношеского возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч411.38 + Ю983.512

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хомуленко Т. Б. 
Теоретичні та практичні аспекти дослідження іміджу : Моногр. / Т. Б. Хомуленко, Ю. Г. Падафет, О. В. Скориніна; НДІ педагогіки та психології ім. В.О.Сухомлинського Харк. нац. пед. ун-ту ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ВД "Інжек", 2005. - 272 c. - Бібліогр.: 181 назва - укp.

Розглянуто найважливіші аспекти дослідження іміджу державної установи, можливу сукупність факторів у їх взаємозв'язку, що безпосередньо впливають на її образ. Досліджено механізми формування іміджу органів влади. Узагальнено існуючі підходи до визначення поняття "імідж" у державному управлінні. Проаналізовано зміст поняття "імідж державної установи", досліджено основні фактори впливу на його формування. Оцінено сучасний образ органу влади та його службовців у суспільній свідомості. Визначено складові механізму формування цілісного позитивного образу установи, розроблено рекомендації щодо побудови іміджу, здатного забезпечити її ефективне функціонування. Запропоновано комплекс методів дослідження особистісних характеристик службовців.

Рассмотрены важнейшие аспекты исследования имиджа государственного учреждения, возможную совокупность факторов, которые непосредственно влияют на их образ. Изучены механизмы формирования имиджа органов власти. Обобщены существующие подходы к определению понятия "имидж" в государственном управлении. Проанализировано содержание понятия "имидж государственного учреждения", исследованы основные факторы влияния на его формирование. Оценен современный образ органа власти и его служащих в общественном сознании. Определены составные механизма формирования целостного позитивного образа учреждения, разработаны рекомендации относительно построения имиджа, способного обеспечить его эффективное функционирование. Предложен комплекс методов исследования личностных характеристик служащих.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.444.4 + Ю953 + С5*666*332.111.322 + Ф055.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672557 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скориніна О. В. 
Когнітивний стиль як чинник розвитку пам'яті молодшого школяра : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Скориніна; Центр. ін-т післядипл. пед. освіти АПН України. - К., 2002. - 21 c. - укp.

Визначено суть поняття "когнітивний стиль", розглянуто його види. Досліджено вплив когнітивного стилю на ефективність розвитку пам'яті та мнемічної системи в цілому, проаналізовано його як чинник розвитку пам'яті молодшого школяра. Наведено принципи системного підходу, методи системного аналізу у психології, викладено засоби аналізу особливостей функціонування пам'яті, а також концептуальні положення психічного розвитку. Досліджено розвиток пам'яті молодшого школяра залежно від когнітивного стилю за умов інтенсивного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.512 + Ю983.402.1 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317795 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського