Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Смакула О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Смакула О.  
Монокристали: вирощування, виготовлення та застосування / О. Смакула; ред.: В. Козирський, В. Шендеровський; Пер.: Н. Мельник, П. Троценко. - К. : Рада, 2000. - 428 c. - Библиогр.: с. 401-403 - укp.

Проведено грунтовний огляд літератури та наукових розробок у галузі вирощування та практичного застосування монокристалів. Розглянуто їх структуру і побудову, сфери використання - в оптиці, Х-променеграфії, п'єзокристалах, напівпровідниках, детекторах енергії та променювання. Значну увагу приділено методам і способам вирощування кристалів: з розчинів чи розтоплених солей, газового стану, полум'я, розтопів, а також парофазовому, рекристалізаційному, електролітному способам.


Індекс рубрикатора НБУВ: В37,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Смакула О. І. 
Формування ціннісного ставлення майбутніх учителів до фізичної культури : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. І. Смакула; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Експериментально доведено, що за традиційних умов навчання ставлення студентів до фізичної культури і спорту, а також до відповідного навчального предмету в структурі професійної підготовки не є оптимальним. Підтверджено, що основою формування ціннісного ставлення студентів до даної навчальної дисциліни є актуалізація поточних і перспективних особистісно, соціально та професійно значущих мотивів. Розроблено концептуальні положення формування ціннісного ставлення до фізичного виховання і спорту, визначено відповідні психолого-педагогічні умови їх реалізації. Створено технологічну систему, впровадження якої дозволило суттєво підвищити мотиваційні засади засвоєння курсу "Фізичне виховання", сформувати у студентів ціннісне ставлення до фізичної культури і спорту, а також потребу в неперервному фізичному розвиткові під час аудиторних занять та шляхом самостійної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Смакула О. І. 
Теоретичні і психолого-валеологічні аспекти викладання фізичного виховання у ВНЗ / О. І. Смакула, І. Долженко // Наука і освіта. - 2008. - № 3. - С. 84-86. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблеми та шляхи вирішення теоретичних і психолого- валеологічних проблем викладання фізичного виховання у ВНЗ. Особливу увагу приділено концепції особистісно-орієнтованого фізичного виховання, що декларує можливість впливу на формування у студентів прагнення до фізичного, психологічного самовдосконалення і здорового способу життя.

Рассмотрены проблемы и пути решения теоретических и психолого-валеологических проблем преподавания физического воспитания в вузе. Особенное внимание уделено концепции личностно ориентированного физического воспитания, которое декларирует возможность влияния на формирование у студентов стремления к физическому, психологическому самосовершенствованию и здоровому образу жизни.

It is demonstrated some ways of solving theoretical and psycho-valeological problems of physical education in higher school. Particular attention is paid to the concept of person-oriented physical education declaring a possibility of influence on formation of striving for psychological self-perfection and healthy life-style of students


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Смакула О. І. 
Формування професійної спрямованості студентів / О. І. Смакула // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 203-205. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зазначено, що формування професійної спрямованості є основним змістом самовизначення особистості в студентські роки. Розглянуто питання повноти, рівня спрямованості, мотивів переваг професії. Доведено, що однією з форм розвитку професійної спрямованості є збагачення її мотивів.

Отмечено, что формирование профессиональной направленности является основным содержанием самоопределения личности в студенческие годы. Рассмотрены вопросы полноты, уровня направленности, мотивов предпочтений профессии. Доказано, что одной из форм развития профессиональной направленности является обогащение ее мотивов.

Forming professional orientation is the basic contents of personal self- determination in studentТs years. It is analysed the issues on plenitude, level of orientation, motives of professional preferences. It is proved that one of the forms of development of professional orientation is enriching in its motives.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Смакула О. І. 
Педагогічний контроль у системі управління якістю підготовки спеціалістів у ВНЗ / О. І. Смакула // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 90-94. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано основні завдання педагогічної кваліметрії. Запропоновано авторський варіант змісту функцій педагогічного контролю, який забезпечує комплексне вирішення основних завдань педагогічної кваліметрії в системі управління якістю підготовки спеціалістів у ВНЗ. Охарактеризовано функції виявлення, корекції і вирішення суперечності, діагностичну, виховну, формувальну та стимулювальну функцію. Зазначено вимоги до навчального процесу, дотримання яких дозволить створити сприятливі умови для ефективного комплексного застосування розроблених груп критеріїв, їх показників і методик контролю якості педагогічного процесу та підготовки спеціалістів. Виокремлено два пов'язаних між собою напрями педагогічного контролю: контроль якості навчання і контроль результатів навчання.

Проанализированы основные задачи педагогической квалиметрии. Предложен авторский вариант содержания функций педагогического контроля, который обеспечивает комплексное решение основных задач педагогической квалиметрии в системе управления качеством подготовки специалистов в ВУЗ. Охарактеризовано функции обнаружения, коррекции и решение противоречия, диагностическую, воспитательную, формовочную и стимулирующую функцию. Указаны требования к учебному процессу, соблюдение которых позволит создать благоприятные условия для эффективного комплексного применения разработанных групп критериев, их показателей и методик контроля качества педагогического процесса и подготовки специалистов. Выделены два связанных между собой направления педагогического контроля: контроль качества обучения и контроль результатов обучения.

The basic problem of teaching qualimetry. The author's version of the content of pedagogical control functions, which provides integrated solutions to key educational qualimetry quality management system training at the university. Describe the functions of detection, correction function and the solution of contradictions, diagnostic function, the educational function, forming the function and catalytic function. Specified requirements for the learning process, compliance with which will create favorable conditions for effective integrated applications developed by groups of criteria, indicators and methods of quality control of teaching and training. Highlighted two related areas of pedagogical control: quality control training and monitoring of learning outcomes. The attention on the integrated approach to teaching control, which is essential to efficient production of objective and complete information during the implementation of the above areas of control and diagnostic activities and to develop appropriate management decisions. Stated that the most effective conditions for quality management training in universities can be created with an integrated approach to organizing and conducting quality control with education universities and professions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Смакула О. І. 
Гуманізація освіти і проблеми фізичного виховання та спорту у вищій школі / О. І. Смакула // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 49-52. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано основні проблеми фізичного виховання та спорту в ситуації гуманізації освітнього процесу, спрямованої на виявлення впливу гуманістичної системи педагогічного спілкування на формування особистості студента. Висвітлено їх суб'єктно-об'єктивний характер,з'ясовано негативні наслідки ринкових відносин для розвитку фізичної культури. Підкреслено валеологічний аспект фізичного виховання, окреслено завдання фізичного виховання у ВНЗ, вимоги до проведення занять фізичним вихованням. Наголошено, що вирішення проблем фізичної культури і спорту є запорукою зростання мотивації молоді до занять фізичним вихованням і спортом, розуміння їх базового значення у забезпеченні гідного життя людини.

Проанализированы основные проблемы физического воспитания и спорта в процессе гуманизации образовательного процесса, направленного на выявление влияния гуманистической системы педагогического общения на формирование личности студента. Освещен их субъектно-объективный характер, выяснены негативные последствия рыночных отношений для развития физической культуры. Подчеркнуто, что физическое воспитание должно быть валеологически ориентированным, очерчены задачи физического воспитания в ВУЗ, требования к проведению занятий физической культурой. Резюмировано, что решение проблем физической культуры и спорта является залогом роста мотивации молодежи к занятиям физической культурой и спортом, понимания их базового значения в обеспечении достойной жизни человека.

The article analyzes the main issues of physical culture and sport in our country: meaningfulness of valeological aspect of physical education and sport; scientific, methodical and financial support, objective requirements to teachers-trainers which are instrumental in humanizing education and healthy way of life.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.4

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського