Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Спринь О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Спринь О. Б. 
Взаємозв'язок рухової домінантності півкуль та нейродинамічних показників / О. Б. Спринь, М. Мельник // Фізіол. журн. - 2002. - 48, № 2. - С. 44-45. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*739.177

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Спринь О. Б. 
Успішність навчання студентів з різними властивостями основних нервових процесів / О. Б. Спринь, І. П. Сягровець, В. Д. Кошелєва // Фізіол. журн. - 2002. - 48, № 2. - С. 127-128. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.22 + Ю933-725.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Спринь О. Б. 
Взаємозв'язок властивостей нейродинамічних і психічних функцій у дітей середнього шкільного віку / О. Б. Спринь, О. О. Косаренко // Фізіол. журн. - 2006. - 52, № 2. - С. 81. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р731 + Р128.94-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Степанська А. В. 
Успішність навчання школярів та її зв'язок з властивостями психофізіологічних функцій / А. В. Степанська, О. Б. Спринь // Фізіол. журн. - 2006. - 52, № 2. - С. 82. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.177.54в2:Ю9 + Ю983.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Спринь О. Б. 
Стан психофізіологічних функцій учнів у різні періоди їх навчального дня / О. Б. Спринь, С. К. Голяка // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Біол. науки. - 2010. - Вип. 180. - С. 116-119. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання вивчення стану психофізіологічних функцій в учнів різного віку на початку та наприкінці навчального дня. Встановлено, що з віком покращуються показники латентних періодів простої зорово-моторної реакції, особливості мислення, запам'ятовування та частоти серцевих скорочень в учнів. Відмічено, що наприкінці навчального дня спостерігається погіршення стану психофізіологічних функцій в учнів 4 та 9 класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94 + Р731 + Ю983.2-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Голяка С. К. 
Вплив занять веслувальним спортом на фізичний розвиток учнів / С. К. Голяка, О. Б. Спринь // Наука і освіта. - 2010. - № 6. - С. 58-61. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено динаміку розвитку морфофункціональних показників осіб шкільного віку, що систематично займаються веслувальним спортом у ДЮСШ у м. Херсон. Здійснено та проаналізовано антропометричні вимірювання на контингенті веслувальників та контрольної групи у два етапи (навесні 2008 та 2009 рр.), результати представлено у формі таблиць, проведено детальний кореляційний аналіз антропометричних даних. Стверджується, що визначальними факторами гармонійного фізичного розвитку є тісні зв'язки між величинами зросту, ваги тіла, окружності грудної клітини - з одного боку, та показниками ваги тіла, окружності грудної клітини та життєвою ємністю легень - з іншого. За результатами дослідження встановлено, що спортсмени ДЮСШ характеризуються порівняно кращим приростом показників фізичного розвитку, їм властива більша гармонійність фізичного розвитку, ніж в учнів гімназії; що визначальними факторами гармонійного фізичного розвитку є взаємозв'язки між показниками морфофункціонального вимірювання, і що вони можуть бути найоптимальнішими критеріями спортивного відбору до занять веслуванням на байдарках.

Исследована динамика развития морфофункциональных показателей лиц школьного возраста, систематически занимающихся греблей в ДЮСШ в г. Херсон. Проведены и проанализированы антропометрические измерения на контингенте спортсменов, занимающихся греблей, и контрольной группы в два этапа (весной 2008 и 2009 гг.), результаты представлены в форме таблиц, проведен подробный корреляционный анализ антропометрических данных. Утверждается, что определяющими факторами гармоничного физического развития (ФР) являются тесные связи между величинами роста, веса тела, окружности грудной клетки, - с одной стороны, и показателями веса тела, окружности грудной клетки и жизненной емкостью легких - с другой. По результатам исследования установлено, что спортсмены ДЮСШ характеризуются сравнительно лучшим приростом показателей ФР, чем ученики гимназии, им присуща большая гармоничность ФР что определяющими факторами гармоничного ФР являются взаимосвязи между показателями морфофункционального измерения, и что они могут быть наиболее оптимальными критериями спортивного отбора к занятиям греблей на байдарках.

The article presents some results of investigation on physical development of youth involved in rowing sports. It demonstrates best growth best growth of anthropometric indices on the second stage of examining rowers in comparison with youth not engaged on sports.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.177

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Косаренко О. 
Властивості уваги і сенсомоторних функцій та їхній зв'язок з успішністю в дітей середнього шкільного віку / О. Косаренко, О. Спринь // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. біол.. - 2007. - Вип. 42. - С. 112-116. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Виявлено тенденції до поліпшення властивостей довільної уваги (обсягу, стійкості, продуктивності, переключення) та сенсомоторних функцій у дітей 11 - 14 років; тісніші зв'язки успішності в навчанні з властивостями уваги, ніж з сенсомоторними реакціями. Це свідчить про можливість впливу гормональних змін, зумовлених початком статевого дозрівання, на структури головного мозку. Одержані дані підтвердили висновки інших авторів про подальший розвиток властивостей психофізіологічних функцій в учнів середнього шкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.94-3 + Ю983.515 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/б. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Загайкан Ю. В. 
Вплив сенсорної депривації на сенсомоторне реагування у дітей / Ю. В. Загайкан, О. Б. Спринь // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Біол. науки. - 2018. - № 1. - С. 25-31. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено результати досліджень сенсомоторного реагування за умов сенсорної депривації (слухова та зорова). Оскільки не має цілісної картини особливостей фізичного та психічного стану дітей з проблемами слуху та зору, метою дослідження стало вивчення особливостей сенсомоторного реагування у сенсорнодепривованих дітей. Актуальність роботи полягає в необхідності одержання й аналізу нових наукових даних про специфічність впливу депривації на розвиток властивостей основних нервових процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.222

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Загайкан Ю. В. 
Вплив сенсорної депривації на властивості нервової системи / Ю. В. Загайкан, О. Б. Спринь // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Біол. науки. - 2019. - № 1. - С. 24-32. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Вивчено вплив сенсорної депривації на сенсомоторне реагування, функціональну рухливість та динамічну м'язову витривалість руху кисті у дітей 10 - 12 років. Проаналізувавши дані латентних періодів різних за складністю сенсомоторних реакцій у дітей із сенсорною депривацією та контрольної групи виявлено, що на подразники у вигляді фігур рівень виявився вищим у дітей з вадами слуху, а на звуки - в групі дітей із вадами зору. Під впливом різних факторів, які викликають ураження структур організму, запускаються компенсаторні реакції, спрямовані на компенсацію порушених функцій. Процеси, що забезпечують організму відновлення втрачених структур та порушених в умовах патології функцій, називаються "компенсаторно-пристосувальні процеси". Згідно отриманих даних нашого дослідження можемо припускати, що в групах дітей із сенсорною депривацією спостерігається процес компенсації втраченої функції певного аналізатора за рахунок іншого. Рівень функціональної рухливості нервових процесів у дітей із слуховою сенсорною депривацією статистично майже не відрізняються від аналогічних показників у дітей контрольної групи. Проте у слабочуючих учнів показники рівня ФРНП та часу центральної обробки інформації дещо коротші. При проходженні тепінг-тесту не виявлено достовірні розбіжності показників м'язової витривалості. Хоча показники контрольної групи трішки вищі, що можна пояснити їх кращою фізичною підготовкою та відсутністю обмежень у занятті певним видом спорту, на відміну від сенсорно-депривованих дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.177.52*043 + Р733.683.024

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Спринь О. Б. 
Обстеження сенсорнодепривованих підлітків за методикою "Діагност-1М" / О. Б. Спринь // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Біол. науки. - 2020. - № 1. - С. 62-70. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто питання вивчення впливу сенсорної депривації на сенсомоторне реагування у підлітків віком 14 - 17 років із вадами зору та слуху. Опрацювавши та проаналізувавши одержані дані сенсомоторного реагування на навантаження різного ступеня складності (3 звука різної тональності) було виявлено, що з віком показники покращуються. Кращі показники сенсомоторних функцій на звуки у підлітків експериментальної групи (з вадами зору) на відміну від контрольної та групи осіб із вадами слуху. Це пояснюється тим, що у слабкозрячих краще розвинена слухова пам'ять, вони швидше розуміють та визначають джерело звуку. Згідно одержаних даних дослідження можна припускати, що в групі підлітків із зоровою сенсорною депривацією спостерігається процес компенсації втраченої функції зорового аналізатора за рахунок слухового.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.670.2-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського