Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Стаднік Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Стаднік Н. В. 
Виховання відповідальності у дітей шестирічного віку у взаємодії сім'ї та школи : автореф. дис ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. В. Стаднік; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 19 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему виховання відповідальності в дітей віком шести років у взаємодії сім'ї та школи. На підставі аналізу праць вітчизняних і зарубіжних дослідників розкрито суть відповідальності стосовно даних дітей. Виявлено їх психофізіологічні особливості як передумови виховання в них відповідальності. Визначено структурні компоненти вихованості у шестирічних учнів відповідальності (когнітивний, емоційно-мотиваційний, діяльнісний), критерії та показники їх оцінювання. Охарактеризовано педагогічні умови виховання у шестирічних учнів відповідальності у взаємодії сім'ї та школи, проведено їх апробацію у межах розробленої організаційно-функціональної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.17 + Ч421.51 + Ю983.726-43 + Ю983.402.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Стаднік Н. 
Оптимізація впливу батьків на виховання відповідальності у молодших школярів шестирічного віку / Н. Стаднік // Нова пед. думка. - 2007. - № 2. - С. 44-46. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано вплив родини на виховання у дітей шестирічного віку відповідальності. Виокремлено специфічні психофізіологічні властивості дітей зазначеного віку. Визначено складові компоненти впливу сімейної життєдіяльності, зокрема виховання відповідальності. Наведено результати практичного застосування наукової технології - "домашнє завдання", що активізувала сімейне виховання, залучаючи батьків до цілеспрямованих спостережень за своїми дітьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.352.17 + Ч491.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стаднік Н. 
Формування готовності майбутнього вчителя до виховання молодших школярів / Н. Стаднік // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2013. - Вып. 28. - С. 326-332. - Бібліогр.: с. 332 (7 назв) - укp.

Розкрито сутність поняття "готовність до виховної діяльності", охарактеризовано її основні складові, визначено конкретні вміння, якими має володіти майбутній учитель для ефективного здійснення такої діяльності. Наведено експериментальні методики, які були апробовані у процесі експериментальної роботи, спрямованої на формування готовності майбутніх учителів до виховання молодших школярів.

Раскрыта сущность понятия "готовность к воспитательной деятельности", охарактеризованы ее основные составляющие, определены конкретные умения, которыми должен обладать будущий учитель для эффективной реализации такой деятельности. Приведены экспериментальные методики, которые были апробированы в процессе экспериментальной работы, направленной на формирование готовности будущих учителей к воспитанию младших школьников.

Essence of concept "readiness to an upbringing activity' is exposed, the basic constituents of this readiness are described, concrete abilities which a future teacher must has for effective realization of such activity are certain. Experimental methods, which were approved in the process of experimental work, directed on forming of readiness of future teachers for upbringing the junior schoolboys, are brought over.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стаднік Н. В. 
Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи: / Н. В. Стаднік // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2016. - № 24. - С. 93-97. - Бібліогр.: с. 97 (13 назв) - укp.

Обгрунтовано важливість запровадження компетентнісного підходу у навчальному процесі вищої школи. Розкрито сутність компетентнісного підходу, показано його відмінності від традиційного навчання. Розглянуто основні характеристики комунікативної компетентності як здатності визначати мету комунікації, обирати та використовувати найбільш ефективну модель її реалізації залежно від ситуації, здатність обирати емоційний тон у процесі взаємодії з іншими, реалізовувати цю взаємодію, регулювати міжособистісні відносини. Доведено необхідність її формування у майбутнього вчителя початкової школи. Запропоновано можливі напрями застосування моделі "навчання в дії" для формування у майбутнього вчителя початкової школи комунікативної компетентності, що передбачає широке застосування різноманітних активних та інтерактивних методів навчання, внесення відповідних додаткових завдань у зміст педагогічної практики.

Обоснована важность внедрения компетентностного подхода в учебном процессе высшей школы. Раскрыта сущность компетентностного подхода, показаны его отличия от традиционного обучения. Рассмотрены основные характеристики коммуникативной компетентности как способности определять цель коммуникации, выбирать и использовать наиболее эффективную модель ее реализации в зависимости от ситуации, способность выбирать эмоциональный тон в процессе взаимодействия с другими, реализовывать это взаимодействие, регулировать межличностные отношения. Доказана необходимость ее формирования у будущего учителя начальной школы. Предложены возможные направления применения модели "обучение в действии" для формирования у будущего учителя начальной школы коммуникативной компетентности, что предусматривает широкое использование разнообразных активных и интерактивных методов обучения, включение соответствующих дополнительных заданий в содержание педагогической практики.

The article deals with the importance of introduction of competence-based approach in the educational process at higher school. It examines the essence of competence-based approach, determines its diff erence in traditional training. It presents the main features of communicative competence as a capacity to determine the purpose of communication, choose and use the most eff ective model of its realization according to the situation, ability to choose and implement emotional tone of the interaction with others, to carry out this intercourse, to regulate interpersonal relations; justifi es importance of its development for the future primary school teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського