Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Старова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Старова Т. В. 
Спектрофотометричне та сорбційно-спектроскопічне визначення арсену(V) та фосфору(V) з використанням гетерополіаніонів : автореф. дис... канд. хім. наук : 02.00.02 / Т. В. Старова; ДВНЗ "Укр. держ. хім.-технол. ун-т". - Д., 2008. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г439.4 + Г461.313.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Старова Т. В. 
Формування інтелектуально-емоційної культури майбутніх вчителів хімії на заняттях з курсу «Екологічна хімія» / Т. В. Старова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31. - С. 493-497. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено можливість використання дискусії як способу підготовки майбутніх учителів до формування інтелектуально-емоційної культури у школярів. Наведено приклад організації заняття з курсу «Екологічна хімія» для студентів хімічної спеціальності педагогічної освіти. Доведено, що досягнення цілей щодо підготовки майбутніх педагогів до формування освітніх цінностей учнів засобами гармонізації інтелектуального й емоційного чинників відбувається за таких факторів: становлення діяльнісної позиції особи; виховання особистої відповідальності за результати власної діяльності, регулювання емоційного стану учасників навчального процесу, мотивація прагнення майбутніх педагогів до здобуття якісної освіти.

Освещена возможность использования дискуссии как способа подготовки будущих учителей к формированию интеллектуально-эмоциональной культуры школьников. Приведен пример организации занятия по курсу «Экологическая химия» для студентов химической специальности педагогического образования. Доказано, что достижение целей относительно подготовки будущих учителей к формированию образовательных ценностей учащихся средствами гармонизации интеллектуального и эмоционального факторов осуществляется при таких условиях: становление деятельной позиции личности, воспитание личной ответственности по результатам собственной деятельности, регулирование эмоционального состояния участников учебного процесса, мотивация стремления будущих педагогов к получению качественного образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р21 р3

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського