Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Стефаненко П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Стефаненко П. В. 
Основы радиопередачи и радиоприема : Учеб. пособие для студ. спец. "Радиотехника" и курсантов высш. воен. учеб. заведений / П. В. Стефаненко; Донец. гос. техн. ун-т. - Донецк : ДонГТУ, 2000. - 125 c. - рус.

Рассмотрены теоретические основы осуществления процессов радиопередачи и радиоприема. Приведена общая характеристика тракта радиосвязи и сведения об антеннах. Проанализированы принципы формирования непрерывных, дискретных и частотно-манипулированных радиосигналов. Рассмотрены структура, основные характеристики, назначение, состав и принципы работы радиопередатчиков и супергетеродинных приемников и установлены технические требования к их разработке.


Індекс рубрикатора НБУВ: З884.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Стефаненко П. В. 
Дистанционное обучение в высшей школе / П. В. Стефаненко; АПН Украины. Ин-т педагогики и психологии профессион. образования. - Донецк : ДонНТУ, 2002. - 398 c. - Библиогр.: с. 364-394 - рус.

Рассмотрены особенности дистанционной системы образования в высшей школе. С использованием системного подхода определены основные закономерности развития дидактической системы. Проанализированы основные тенденции развития дистанционного обучения в странах и регионах мира, в частности, в США, Европе, Австралии, Индонезии, Азии, Африке, СНГ, Украине. Приведена эталонная модель модульной дистанционной дидактической системы (МДДС), определены ее преимущества и недостатки. Предложена экспериментально проверенная модифицированная МДДС, а также методика индивидуального процесса обучения в ней с использованием технологии соционики и нейролингвистического программирования. Приведены технология дистанционной идентификации личности студента, а также дистанционного сканирования его психологических особенностей и текущего уровня знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА629663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стефаненко П. В. 
Функціонування модульної моделі дистанційного навчання / П. В. Стефаненко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 1. - С. 49-63. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто процес функціонування дистанційної дидактичної системи, що включає такі основні етапи: вхідний контроль, індивідуалізацію змісту модульної програми, вивчення навчального матеріалу та підсумковий контроль. Процес розглянуто з використанням технології статичного моделювання.

Рассмотрен процесс функционирования дистанционной дидактической системы, которая включает такие основные этапы: входной контроль, индивидуализацию содержания модульной программы, изучение учебного материала и итоговый контроль. Процесс рассмотрен с использованием технологии статического моделирования.

The process of operation of the given distance didactic system is reviewed, it includes the following basic stages: entrance control, personalizing the module program contents, learning an educational material and final control. The process is examined with the use of static simulation technology.


Ключ. слова: ведущая модальность, репрезентативная система, тип информационного метаболизма
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стефаненко П. В. 
Теоретичні і методичні засади дистанційного навчання у вищій школі : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / П. В. Стефаненко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 37 c. - укp.

Встановлено закономірності розвитку дидактичної системи на базі системного підходу до її аналізу. Визначено тенденції розвитку дистанційного навчання у світі. На підставі системного підходу розроблено концепцію навчання. Розглянуто еталонну модель модульної дистанційної дидактичної системи, визначено її переваги та недоліки. Запропоновано модифіковану модель, що відрізняється від еталонної високим рівнем індивідуалізації навчання та використанням систем штучного інтелекту у процесі навчання. Наведено методику індивідуалізації змісту навчання за критеріями: домінуюча репрезентативна система, раціональність - ірраціональність мислення, тип інформаційного метаболізму. Розроблено технологію дистанційної ідентифікації особистості студента, дистаційного сканування його психологічних особливостей та поточного рівня знань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322060 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стефаненко П. В. 
Методический аспект оценки качества дистанционного обучения / П. В. Стефаненко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 209-214. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Обоснован методический подход к оценке качества дистанционного обучения. Доказано, что для дистанционной дидактической системы критерий оптимальности в заданный момент, период времени определяется: общесистемной эффективностью или социальным заказом, который обуславливает тип дидактической системы и задает доминирующий уровень усвоения информации обучаемым и функциональной эффективностью как скоростью передачи знаний, умений и навыков, обеспечивающей заданный уровень их усвоения, при минимальных затратах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Стефаненко П. В. 
Напрямки удосконалення якості надання послуг дистанційної освіти / П. В. Стефаненко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 2. - С. 198-203. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано напрямки удосконалення якості надання послуг дистанційної освіти в Україні за рахунок застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Виявлено тенденцію до зростання використання відеоконтенту в мережі Інтернет, зокрема, в країнах, що розвиваються, у тому числі - в Україні. Запропоновано розвивати технології доставки учбової інформації шляхом впровадження on-line трансляції лекцій - авторських курсів видатних вітчизняних вчених та дослідників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Стефаненко П. В. 
Критерии качества дистанционного обучения в зависимости от вида дидактической системы и их информационно-коммуникационная составляющая / П. В. Стефаненко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11. - С. 331-337. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Обоснованы положения о целесообразности установления соответствия критериев качества дистанционного обучения текущему виду дидактической системы. Определены весовые коэффициенты составляющих показателя качества системы обучения в зависимости от ее вида. Доказано, что в системе догматического обучения наибольшее значение имеет составляющая "качество информации", к которой предъявляются повышенные требования. Обосновано положение о целесообразности формирования единого банка знаний как основы становления дистанционной догматической дидактической системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Стефаненко П. В. 
Про сучасні тенденції в дослідженнях щодо визначення якості засобів навчального призначення / П. В. Стефаненко, М. В. Пірко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11. - С. 337-346. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто і описано сукупності різнорідних аспектів в дослідженнях проблем досягнення високого рівня якості освіти і освітніх послуг. Звернено увагу на зв'язок питань якості освіти і якості освітніх послуг з якістю ЕЗНП, на тимчасові педагогічні вимоги, які є нормативним обгрунтуванням в орієнтаціях для визначення якості програмних засобів навчального призначення загальноосвітнього середовища в Україні. Зважаючи на основні принципи щодо організації педагогічних електронних засобів навчання, описано спрямування досліджень за умов формування глобального міжнародного освітнього середовища і єдиного інформаційного простору системи освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського