Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Столяренко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Єна А. І. 
Аеромедична евакуація : навч. посіб. / А. І. Єна, І. А. Лурін, В. В. Кравчук, Ю. В. Рум'янцев, О. О. Столяренко, О. І. Міненко; Укр. військ.-мед. акад., Голов. військ.-мед. клініч. центр "ГВКГ", Військ.-мед. клініч. центр центр. регіону. - Т. : ТДМУ : Укрмедкнига, 2010. - 192 c. - укp.

Висвітлено загальні поняття про аеромедичну евакуацію, історію її виникнення, становлення та сучасний стан розвитку. Систематизовано існуючі дані щодо організаційно-технічних і лікувально-профілактичних заходів, засобів і способів збереження життя, здоров'я та працездатності потерпілих у процесі евакуації повітряним транспортом. Наведено характеристику негативних чинників середовища та динаміки пересування літака у повітрі, їх вплив на організм людини, а також особливості аеромедичної евакуації важкопоранених і важкохворих за окремими нозологіями й алгоритм надання їм медичної допомоги під час транспортування.

Освещены общие понятия об аэромедицинской эвакуации, история ее возникновения, становления и современное состояние развития. Систематизированы существующие данные об организационно-технических и лечебно-профилактических мероприятиях, средствах и способах сохранения жизни, здоровья и трудоспособности потерпевших в процессе эвакуации воздушным транспортом. Приведена характеристика отрицательных факторов среды и динамики передвижения самолета в воздухе, их влияние на организм человека, а также особенности аэродинамической эвакуации тяжелораненых и тяжелобольных по отдельным нозологиям и алгоритм предоставления медицинской помощи во время транспортировки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р86 я73-1 + Р89 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Столяренко О. М. 
Бухгалтерський облік діяльності підприємства в умовах неплатоспроможності : монографія / О. М. Столяренко; Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2012. - 339 c. - Бібліогр.: с. 329-338 - укp.

Увагу приділено розробці теорії та методології бухгалтерського обліку (БО) діяльності підприємств за умов неплатоспроможності для вирішення проблеми повноти облікової інформації про ліквідаційну масу та черговості задоволення вимог кредиторів. Увагу приділено питанням відповідності теоретико-методологічних засад БО діяльності підприємств, що ліквідуються внаслідок банкрутства. Розроблено методологію БО операцій з активами неплатоспроможного боржника та задоволення вимог кредиторів з урахуванням концепції неплатоспроможності. Удосконалено методику складання ліквідаційних балансів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)229.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760638 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Аніловська Г. Я. 
Фінансовий аналіз : навч. посіб. / Г. Я. Аніловська, О. О. Столяренко; Львів. держ. ун-т внутр. справ. - Л., 2012. - 403 c. - Бібліогр.: с. 401-403 - укp.

Висвітлено теоретичні основи та прикладні аспекти фінансового аналізу підприємницької діяльності. Детально розглянуто принципи та методи фінансового аналізу, моделі оцінки фінансових активів і пасивів. Наведено критерії аналізу й оцінки ліквідності та платоспроможності підприємства, визначено способи управління оборотними коштами та структурою капіталу. Наведено методику аналізу фінансового стану підприємства в цілому. Розглянуто інформаційне забезпечення фінансового аналізу. Проаналізовано баланс як основне джерело інформації для фінансового аналізу. Висвітлено звіт про рух грошових коштів як джерело аналізу грошових потоків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)26 я73 + У053.9(4УКР)290-93 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764230 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Столяренко О. 
Формування критеріальної бази міжособистісної толерантності / О. Столяренко // Рідна шк.. - 2012. - № 3. - С. 31-35. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто питання визначення та аналізу критеріїв і показників міжособистісної толерантності студентів. Розкрито сутність поняття "міжособистісна толерантність". Зазначено, що проблема формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ заслуговує на особливу увагу, адже рівень її сформованості впливає на результативність професійної діяльності молодої людини. Проаналізовано різні підходи педагогів і психологів до визначення її критеріїв. Запропоновано критеріальну базу міжособистісної толерантності, розробленої на підставі розуміння її структури. Охарактеризовано такі її компоненти як: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, емоційно-вольовий та поведінковий. Наголошено на необхідності застосування чітко розробленої критеріальної бази у навчально-виховному процесі ВНЗ.

Рассмотрены вопросы определения и анализа критериев и показателей межличностной толерантности студентов. Раскрыта сущность понятия "межличностная толерантность". Отмечено, что проблема формирования толерантности в межличностных отношениях студентов ВУЗ заслуживает особого внимания, ведь уровень ее сформированности влияет на результативность профессиональной деятельности молодого человека. Проанализированы различные подходы педагогов и психологов к определению ее критериев. Предложена критериальная база межличностной толерантности, разработанная на основе понимания ее структуры. Охарактеризованы такие ее компоненты как: мотивационно-ценностный, когнитивный, эмоционально-волевой и поведенческий. Отмечена необходимость применения четко разработанной критериальной базы в учебно-воспитательном процессе ВУЗ.

The article reveals the meaning of the concept „interpersonal tolerance”, defines and analyzes its criteria and indicators. The necessity of use the clearly developed criterial basis into the educational process of a higher educational establishment is emphasized


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Столяренко О. 
Когнітивний та емоційний компоненти розвитку самосвідомості учнів у вихованні ціннісного ставлення до людини / О. Столяренко // Рідна шк.. - 2012. - № 6. - С. 37-43. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему - створення таких соціальних умов і обставин, за яких надбання та споживання матеріальних благ не ставали б самоціллю людини. Висвітлено психологічні основи виховання в учнів ціннісного ставлення до людини. Обгрунтовано роль у цьому процесі когнітивного та емоційного компонентів розвитку свідомості вихованців з метою формування емоційно-ціннісного ставлення до себе як першої ланки виховання ціннісного ставлення до людини. Визначено також типи ставлень до інших людей, які можуть бути позитивними або негативними, що виражає сприйняття чи нехтування, симпатію або антипатію, любов або ненависть. Спираючись на результати аналізу, можна оцінити емоційну складову людських взаємин, що дозвляє більш диференційовано діагностувати порушення у взаєминах між людьми та має велике значення для корекції, терапії та профілактики небажаних форм поведінки.

Рассмотрена актуальная проблема - создание таких социальных условий и обстоятельств, при которых приобретение и потребление материальных благ не становились бы самоцелью человека. Освещены психологические основы воспитания у учащихся ценностного отношения к человеку. Обоснована роль в этом процессе когнитивного и эмоционального компонентов развития сознания воспитанников с целью формирования эмоционально-ценностного отношения к себе как первого звена воспитания ценностного отношения к человеку. Определены также типы отношений к другим людям, которые могут быть положительными или отрицательными, выражающие восприятие или пренебрежение, симпатию или антипатию, любовь или ненависть. Опираясь на результаты анализа, можно оценить эмоциональную составляющую человеческих взаимоотношений, что позволяет более дифференцированно диагностировать нарушения в отношениях между людьми, и имеет большое значение для коррекции, терапии и профилактики нежелательных форм поведения.

the actual problem - the creation of social conditions and circumstances under which the purchase and consumption of material goods do not become an end in itself to man. Highlighted the psychological foundations of education in students valuable relation to man. Justified in this process of cognitive and emotional components of consciousness pupils to form emotional and value relationship to itself as the first link of the value of education to man. Defined as the types of relationships to other people, which can be positive or negative experience or express contempt, sympathy or dislike, love or hate. Based on the analysis, we can estimate the emotional component of human relationships, which gives a differentially diagnose disorders in the relationship between people, and is essential for the correction, treatment and prevention of undesirable behaviors.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352. і6

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Столяренко О. 
Інтеграція людинознавчих знань у гуманістичному вихованні школярів / О. Столяренко // Рідна шк.. - 2006. - № 4. - С. 14-18. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено історію розвитку гуманістичного виховання взагалі, за умов глобалізації сучасного світу зокрема. Розглянуто й охарактеризовано основні проблеми й завдання сучасного людинознавства. Обгрунтовано потребу інтеграції усіх людинознавчих дисциплін для якісного засвоєння знань, важливих для формування гуманістичного світогляду в учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16 + А8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Столяренко О. 
Методологічні та теоретичні засади розвитку толерантності у міжособистісних взаєминах студентів / О. Столяренко // Рідна шк.. - 2008. - № 6. - С. 17-20. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено необхідні та достатні педагогічні умови формування толерантності в міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ. Проаналізовано досвід досліджень даного феномену у філософському, психологічному та педагогічному аспектах. Запропоновано нове трактування даної педагогічної проблеми на базі таких взаємодоповняльних аспектів: оволодіння певною філософією толерантності як цінністю, як культурою толерантної свідомості; як ставлення до відповідної дійсності, що проявляється у поведінці. На підставі сутнісних характеристик, структури та функцій позитивної толерантності виділено поведінковий, комунікативний і ментальний критерії її визначення. Розглянуто аксіологічний та особистісно-діяльнісний підходи як провідні у методологічних засадах формування толерантності. Розкрито сутність принципу діалогу як базового у процесі розвитку цінностей толерантності. Визначено діалогічну взаємодію як двосторонній взаємозбагачувальний процес, а функцію викладача - як фасилітаційну, до наукового обігу введено поняття діалогічної компетентності викладача ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25 + Ю702.39 + Ю954.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Столяренко О. 
Створення моделі виховання ціннісного ставлення до людини на основі ідей відкритої школи / О. Столяренко // Рідна шк.. - 2008. - № 3/4. - С. 30-33. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Визначено педагогічні умови ефективного формування в учнів ціннісного ставлення до людини. Запропоновано гуманістичну модель виховної роботи школи як відкритої системи. Розглянуто переваги громадської школи у порівнянні зі звичайною. Доведено актуальність подальших наукових розробок з цієї проблематики.

Определены педагогические условия эффективного формирования у учеников ценностного отношения к человеку. Предложена гуманистическая модель воспитательной работы школы как открытой системы. Рассмотрены преимущества общественной школы по сравнению с обычной. Доказана актуальность дальнейших научных изысканий по данной проблематике.

The article deals with the pedagogical conditions of effective formation at pupils of the valuable attitude to the person. The humanistic model of educational work as open system is offered. Advantages of public school before usual are considered. The urgency of the further scientific researches on the given problematics is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Столяренко О. 
Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі / О. Столяренко // Рідна шк.. - 2010. - № 11. - С. 54-60. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено проблему виховання в студентської молоді толерантності. Підсумовано, що метою педагогіки толерантності є виховання молодого покоління на ненасильницьких засадах в контексті терпимості, миролюбності, співробітництва, поваги до прав і свобод інших людей. Розглянуто види толерантності: фізичну, моральну, зовнішню, внутрішню. Порівняно компаративну характеристику толерантної та не толерантної людини. Відзначено, що толерантність є основою педагогічного спілкування вчителя й учнів та учнів між собою. Наголошено, що головним завданням педагогів є спрямування діяльності студентів, регулювання їх міжособистісних стосунків, сприяння підвищенню комунікативної компетентності молодих людей тощо. Запропоновано як одну з форм позакласної виховної роботи проведення тренінгів "Жити у злагоді з собою та іншими".

Исследована проблема воспитания у студенческой молодежи толерантности. Отмечено, что целью педагогики толерантности является воспитание молодого поколения на ненасильственных началах в контексте терпимости, миролюбия, сотрудничества, уважения прав и свобод других людей. Рассмотрены виды толерантности: физическая, моральная, внешняя, внутренняя. Сопоставлены характеристики толерантного и не толерантного человека. Отмечено, что толерантность является основой педагогического общения учителя и учащихся и учащихся между собой. Отмечено, что главной задачей педагогов является направление деятельности студентов, регулирование их межличностных отношений, содействие коммуникативной компетентности молодых людей и др. Предложено как одну из форм внеклассной воспитательной работы проведение тренингов "Жить в согласии с собой и другими".

The article covers the problem of teaching tolerance to young people in contemporary society. It deals with the notion of tolerance: its definition, main types and levels of development. The tasks and activities of a teacher working in this direction are discussed.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.122*333.463

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Столяренко О. 
Ціннісне ставлення до людини: виховна модель толерантних взаємовідносин учасників навчально-виховного процесу / О. Столяренко // Рідна шк.. - 2010. - № 3. - С. 47-52. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано проблему створення моделі формування толерантних відносин учителів і учнів на основі ціннісного ставлення до людини (ЦСЛ), пошуку найефективніших педагогічних засобів і методики оптимізації процесу створення в ЗНЗ сприятливих умов для гуманістичного виховання. Запропоновано розроблену, апробовану та впроваджену у шкільну практику структурно-функціональну модель виховання у школярів ЦСЛ, побудовану на основі оволодіння гуманістичною діяльністю та на різних галузях людинознавства, у якій реалізовано ідею варіативності у визначенні цілей, змісту і способів організації освітньо-виховної діяльності наведено базові положення варіативно-модельного підходу в розробленні гуманістичної виховної системи), а також механізм постійного самовідтворення й удосконалення виховної системи. Зазначено, що мета такого виховання - навчити молодь жити та діяти в суспільстві на користь собі й іншим на рівнях планети, країни, регіону, мікрорайону, школи, сім'ї, особистості, враховуючи рекомендації міжособистісної толерантної взаємодії. Висвітлено методику діагностування результатів виховання за допомогою визначення анкетуванням рівня громадської активності вихованців і вміння співпрацювати з іншими (інтегрального показника сформованості соціального досвіду, що базується на ЦСЛ), а також рівня практичної здатності вихованців до соціального творення.

Проанализирована проблема создания модели формирования толерантных отношений учителей и учеников на основе ценностного отношения к человеку (ЦОЧ), поиска эффективных педагогических средств и методики оптимизации процесса создания в ОУЗ благоприятных условий для гуманистического воспитания. Предложена разработанная, апробированная и внедренная в школьную практику структурно-функциональная модель воспитания у школьников ЦОЧ, построенная на основе овладения гуманистической деятельностью и на различных отраслях антропологии и реализующая идею вариативности в определении целей, содержания и способов организации образовательно-воспитательной деятельности (представлены базовые положения вариативно-модельного подхода в разработке гуманистической воспитательной системы), а также разработанный механизм постоянного самовоспроизведения и совершенствования воспитательной системы. Отмечено, что цель такого воспитания - научить молодежь жить и действовать в обществе в пользу себе и другим на уровнях планеты, страны, региона, микрорайона, школы, семьи, личности, учитывая рекомендации межличностной толерантного взаимодействия. Освещена методика диагностирования результатов воспитания с помощью определения анкетированием уровня общественной активности воспитанникови умение сотрудничать с другими (интегрального показателя сформированности социального опыта, базирующегося на ЦОЧ), а также уровня практической способности воспитанников к социальному созиданию.

In the present article the model of making tolerant relationships between teachers and pupils on the value approach to a person principle is described and analyzed. It is concerned with the efficient teaching methods and techniques that can be helpfulin the process of providing favorable conditions for humanistic education in secondary schools. The article also suggests the ways of introducing innovative teaching methods and techniques.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Столяренко О. 
Психолого-педагогічні умови формування толерантності у міжособистісних взаєминах студентів ВНЗ / О. Столяренко // Рідна шк.. - 2011. - № 6. - С. 46-50. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено зміст толерантності як особистісної якості, що є складовою гуманістичної спрямованості особистості та визначається її ціннісним ставленням до інших людей. Відзначено, що для майбутнього фахівця толерантність є регулятором його професійної та позапрофесійної діяльності, сприяє його становленню як професіонала. З'ясовано, що важливою педагогічною умовою формування толерантності є орієнтація міжособистісної взаємодії студентів на суб'єкт-суб'єктну особистісну модель взаємин. Виділено типи міжособистісної взаємодії. Акцентовано увагу на найважливіших аспектах моделі: на розвитку в студентів ВНЗ здатності до усвідомлення себе як суб'єктів спілкування, готовності до саморегуляції і формуванні у них здатності до прийняття іншої людини. Запропоновано спеціально розроблений семінар-тренінг за умов навчального закладу, який сприяє формуванню толерантності у студентів.

Определено содержание толерантности как личностного качества, что является составляющей гуманистической направленности личности и определяется ее ценностным отношением к другим людям. Отмечено, что для будущего специалиста толерантность является регулятором его профессиональной и позапрофессиональной деятельности, способствует его становлению как профессионала. Выяснено, что важным педагогическим условием формирования толерантности является ориентация межличностного взаимодействия студентов на субъект-субъектную личностную модель взаимоотношений. Выделены типы межличностного взаимодействия. Акцентировано внимание на двух важнейших аспектах модели: на развитии у студентов ВУЗ способности к осознанию себя как субъектов общения, готовности к саморегуляции и формировании у них способности к принятию другого человека. Предложен специально разработанный семинар-тренинг в условиях учебного заведения, который способствует формированию толерантности у студентов.

The content of tolerance, as a personal quality that is part of a humanistic orientation and identity is determined by its ratio of value to others. It is noted that for the future specialist tolerance is a regulator of its professional activity contributes to its formation as a professional top grade. It was found that an important condition for the formation of teaching tolerance is to focus students on the interpersonal interactions of subject-subject model of personal relationships. Three types of interpersonal interaction. Accentuated the two most important aspects of the model: the development of university students have the ability to recognize themselves as subjects of communication, willingness to self-regulation and the formation of their ability to adopt another person. Proposed specially designed training workshop in a school which promotes tolerance among students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Столяренко О. 
Оптимізація процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: пошук підходів / О. Столяренко // Рідна шк.. - 2011. - № 7. - С. 7-13. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

З метою вирішення завдання пошуку оптимальних шляхів педагогічного впливу на учнів досліджено питання розроблення методики оптимізації процесу формування ціннісного ставлення до людини для підвищення ефективності гуманістичного виховання шкільної молоді. Висвітлено форми, методи та виховні технології, що допомагають учневі у складанні життєвої програми, пізнанні й оцінюванні себе. Розглянуто принципи, які покладені в основу розроблюваної методики організації виховної роботи в експериментальних школах, а саме: кооперована освіта, інтерактивна взаємодія, педагогічна взаємодія, а також викладено змістові напрями виховної роботи. Підкреслено, що використання запропонованих автором моделей впровадження інноваційних форм і методів виховної роботи, що базуються на засадах інтерактивної взаємодії, є передумовою оптимізації процесу виховання у школярів ціннісного ставлення до людини.

С целью решения задачи поиска оптимальных путей педагогического воздействия на учащихся исследованы вопросы разработки методики оптимизации процесса формирования ценностного отношения к человеку для повышения эффективности гуманистического воспитания школьной молодежи. Освещены формы, методы и воспитательные технологии, помогающие ученику в составлении жизненной программы, познании и оценке себя. Рассмотрены принципы, положенные в основу разрабатываемой методики организации воспитательной работы в экспериментальных школах, а именно: кооперированное образование, интерактивное взаимодействие, педагогическое взаимодействие, а также изложены содержательные направления воспитательной работы. Подчеркнуто, что использование предложенных автором моделей внедрения инновационных форм и методов воспитательной работы, основанных на принципах интерактивного взаимодействия, является предпосылкой оптимизации процесса воспитания у школьников ценностного отношения к человеку.

The article is devoted to the scientific analysis of a problem dealing with the search of the effective pedagogical techniques and methods, which can optimize the process of teaching young people the valued attitude to a person, the creation of favorable conditions for humanistic education at schools. The models of introduction of innovative teaching methods and forms are presented in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Столяренко О. М. 
Бухгалтерський облік і контроль діяльності підприємства в умовах порушення принципу безперервності: теорія, методологія і практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.09 / О. М. Столяренко; Держ. служба статистики України, Нац. акад. статистики, обліку та аудиту. - К., 2013. - 40 c. - укp.

Комплексно вирішено обліково-аналітичні завдання щодо забезпечення діяльності підприємства за умов порушення принципу безперервності. Обгрунтовано умови порушення принципу безперервності на кожній з стадій життєвого циклу підприємства, що дозволяє передбачати подальше господарювання та впливати на скорочення кризового періоду в діяльності підприємства, розробляти інструментарій для прогнозування умов порушення принципу безперервності, а також своєчасно вносити зміни в облікову політику підприємства. Розроблено теорію неплатоспроможності підприємств. Сформульовано концепцію діяльності підприємства, яка поєднує позитивну та нормативну компоненти, мету, функції підприємств, що дозволило підвищити ефективність обліково-контрольних процедур, які застосовуються до боржника. Розроблено модель гарантування соціального захисту працівників на випадок їх звільнення у разі порушення принципу безперервності діяльності підприємства. З метою визначення достовірної вартості майна підприємства-боржника розроблено алгоритм оцінювання майна підприємства, що дозволить забезпечити оптимальний варіант реалізації майна та максимального задоволення вимог кредиторів. На основі удосконаленої облікової термінології та класифікації зобов’язань, вимог кредиторів, трансакційних витрат виділено самостійний об’єкт бухгалтерського обліку - ліквідаційну масу, що покладено в основу методики бухгалтерського обліку та контролю діяльності підприємства за умов порушення принципу безперервності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)229.0 + У052.9(4УКР)829.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА399576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Столяренко О. В. 
Педагогічні умови виховання толерантності у студентів вищих навчальних закладів технічного профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Столяренко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2013. - 20 c. - укp.

Вивчено проблему виховання толерантності у студентів ВНЗ технічного профілю. Обгрунтовано педагогічні умови виховання толерантності у цієї категорії студентів: забезпечення особистісно-зорієнтованої суб’єкт-суб’єктної взаємодії та створення ситуацій колективного співробітництва та довіри; оптимізацію міжособистісного спілкування студентів у академічних групах за рахунок розвитку в них здатності до розуміння й прийняття власної особистості (прояву рефлексії) та стійкості до зовнішніх негативних впливів (емоційної стабільності); активізацію зусиль, спрямованих на сприйняття іншої людини, розвиток у вихованців емпатії та асертивності. Визначено сутність поняття "толерантність студентів ВНЗ технічного профілю". Розроблено функціональну модель її виховання у майбутніх інженерів, дієвість якої забезпечують визначені педагогічні умови, експериментально апробовані шляхом впровадження активних форм, методів виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Малюга Н. М. 
Статистика : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Н. М. Малюга, В. О. Іваненко, О. М. Столяренко, В. В. Травін, С. Ф. Легенчук; ред.: Ф. Ф. Бутинець; Житомир. держ. технол. ун-т. - 2-ге вид., переробл. і доповн. - Житомир, 2013. - 335 c. - укp.

Висвітлено теоретичні основи статистики. Розглянуто види та способи статистичних спостережень. Подано інформацію про зведення та групування статистичних даних. Запропоновано статистичні таблиці. Розкрито поняття про систему статистичних показників і зв'язок між ними. Викладено теорію вибіркового спостереження. Увагу приділено статистичному вивченню динаміки соціально-економічних явищ.


Індекс рубрикатора НБУВ: С6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА784672 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Столяренко О. В. 
Виховання культури толерантних взаємин у студентської молоді : навч.-метод. посіб. / О. В. Столяренко, О. В. Столяренко; Вінниц. нац. техн. ун-т, Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського, Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - Вінниця : Нілан, 2014. - 247 c. - Бібліогр.: с. 160-190 - укp.

Розкрито теоретичний і методичний аспекти виховання культури толерантних відносин майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки. Проаналізовано історичні витоки та сучасні концептуальні підходи до проблем морально-етичного характеру. Розроблено положення організації процесу формування культури толерантних відносин у студентської молоді. Розглянуто модель виховання толерантності майбутніх фахівців. Викладено методику проведення семінару-тренінгу "Потік соціальних умінь", надано методичні рекомендації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА785221 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Столяренко О. В. 
Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності функціонування підприємств санаторно-курортного комплексу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. В. Столяренко; Херсон. нац. техн. ун-т. - Херсон, 2014. - 20 c. - укp.

Увагу зосереджено на удосконаленні теоретичних і науково-методичних положень, розробці практичних рекомендацій щодо формування та реалізації організаційно-економічного механізму підвищення ефективності функціонування підприємств санаторно-курортного комплексу. Розкрито сутність організаційно-економічного механізму функціонування підприємств. Розглянуто теоретичні підходи до забезпечення ефективності функціонування підприємств санаторно-курортного комплексу. Досліджено теоретичні підходи до вдосконалення організаційно-економічного механізму підвищення ефективності функціонування підприємств санаторно-курортного комплексу. Проаналізовано ринок санаторно-курортних послуг, визначено склад і динаміку факторів організаційно-економічного механізму підвищення ефективності функціонування таких підприємств. Визначено економічну ефективність підприємств санаторно-курортного комплексу, розроблено та застосовано науково-методичний підхід до підвищення ефективності їх функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.16 + У9(4УКР-6КРИ)441.358.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Корінько М. Д. 
Організація управлінського обліку : навч. посіб. / М. Д. Корінько, О. М. Столяренко; ред.: М. Д. Корінько; Держ. служба статистики України, Нац. акад. статистики, обліку та аудиту. - Київ : Видавн. дім Д. Бураго, 2014. - 180 c. - Бібліогр.: с. 157-161 - укp.

Розглянуто концепцію організації управлінського обліку. Охарактеризовано моделі організації такого обліку на підприємствах різних організаційних та виробничих форм діяльності. Приділено увагу організації ведення управлінського обліку та висвітлено форми його ведення. Подано інформацію про оптимальні форми організації управлінського обліку. Надано відомості про організацію цього обліку за центрами відповідальності. Обгрунтовано принципи оцінювання діяльності центрів відповідальності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)221 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Акімова О. В. 
Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя : [монографія] / О. В. Акімова, В. М. Галузяк, Т. Р. Браніцька, О. В. Волошина, М. О. Давидюк, Д. Зайонц, В. В. Каплінський, Е. Кубяк-Шимборська, О. М. Куцевол, Л. І. Надкернична, Д. Подгурська-Яхнік, О. В. Столяренко, І. Л. Холковська, В. І. Шахов, О. В. Шестопалюк; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця : Нілан, 2014. - 415 c. - Бібліогр.: с. 389-413 - укp.

Висвітлено результати досліджень багатоаспектної проблеми особистісно-професійного становлення майбутніх учителів, а саме: розвитку їх особистісної зрілості, творчого мислення, самоактуалізації, формування базової педагогічної та громадянської компетентності, комунікативних умінь, готовності до виховної роботи в загальноосвітній школі, толерантної міжособистісної взаємодії з учнями, запобігання та вирішення педагогічних конфліктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Акімова О. В. 
Авторські педагогічні технології в освітньо-виховному середовищі вищої школи : колект. монографія / О. В. Акімова, В. М. Галузяк, С. І. Губіна, В. В. Каплінський, В. А. Сапогов, О. В. Столяренко, Н. Б. Хамська, І. Л. Холковська, О. В. Шестопалюк. - Вінниця : Нілан, 2015. - 179 c. - укp.

Представлено авторські технології навчання, виховання та взаємодії між педагогами та студентами. Запропоновано шляхи вирішення проблем громадянського виховання студентської молоді, розвитку творчого потенціалу й особистісної зрілості майбутнього вчителя, формування його професійної майстерності, конфліктологічної компетентності, готовності до толерантної педагогічної взаємодії та здатності успішно орієнтуватись у складних педагогічних ситуаціях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794358 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського