1. |
Стрелковська А. Л. Соціально-педагогічні умови формування позитивно спрямованої поведінки молоді засобами соціальної реклами : Автореф. дис... канд. пед. наук / А. Л. Стрелковська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 21 c. - укp.Розкрито зміст категорії "позитивно спрямована поведінка" як поведінку особистості, що відповідає суспільним нормам і соціальним очікуванням, грунтується на системі загальнолюдських цінностей та є ознакою соціалізованості особистості. Соціальну рекламу визначено як засіб впливу, ефективність якого підвищується за поєднання з іншими засобами та за умов застосування соціальної реклами в рекламно-інформаційній кампанії. Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування позитивно спрямованої поведінки молоді. Визначено суть і особливості даного поняття як педагогічної категорії. Розглянуто поняття "соціальна реклама" як соціально-педагогічний фактор впливу на особистість. Визначено психологічні механізми його дії та критерії ефективності соціальної реклами для молоді. З'ясовано, обгрунтовано й експериментально апробовано комплекс соціально-педагогічних умов, які забезпечують підвищення ефективності впливу даної реклами як частини рекламно-інформаційної кампанії щодо формування позитивно спрямованої поведінки молоді. Наведено методичні рекомендації щодо проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії в закладах освіти. Розроблено навчально-методичну програму курсу "Рекламно-інформаційні технології в соціальній роботі". Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.354.5 + С5*148:Ч30 + Ч620.164
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА350331 Пошук видання у каталогах НБУВ
|