Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Сущенко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Сущенко Л. П. 
Соціальні технології культивування здорового способу життя людини / Л. П. Сущенко; Запоріз. держ. ун-т. - Запоріжжя, 1999. - 308 c. - Бібліогр.: 124 назв. - укp.

На підставі аналізу існуючих дефініцій дано визначення понять "здоров'я", "здоровий спосіб життя" людини. Зроблено історичний огляд формування поняття "здоровий спосіб життя" в історії людства, розглянуто сучасні оздоровчі системи та програми. Розроблено методологію й методи формування та збереження здоров'я, а також створено алгоритм розробки соціальних технологій культивування здорового способу життя людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р120.4 + Р11(4УКР),1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сущенко Л. П. 
Сутність професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту / Л. П. Сущенко // Наука і сучасність. - К., 2000. - 22, вип. 2, ч. 2. - С. 126-135. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Рассмотрена сущность профессиональной подготовки будущих специалистов по физической культуре и спорту. Процесс профессиональной подготовки проанализирован как непосредственная педагогическая деятельность. Подчеркнуто, что овладение современными информационными технологиями становится одним из главных компонентов профессиональной подготовки специалиста, планирующего работать в сфере физической культуры и спорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сущенко Л. П. 
Особливості програми фізичної реабілітації при захворюваннях хребта у дівчаток 11 - 12 років / Л. П. Сущенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 176-178. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано пошук оптимальних методів попередження і лікування захворювань хребта у дівчаток 11 - 12-ти років. Розглянуто комплексну програму фізичної реабілітації хворих, в основі якої лежить використання профілактора Евмінова.

Проанализирован поиск оптимальных методов предупреждения и лечения заболеваний позвоночника у девочек 11 - 12 лет. Рассмотрена комплексная программа физической реабилитации больных, в основе которой лежит использование профилактора Евминова.

The search of the optimal methods of warning and treatment of s I.А.pine disease, when 11-12 years old girls have it, proceeds. The complex program of physical rehabilitation of patients, where the usage of Yevminov's arrangement is the basis, lays.


Ключ. слова: ЛФК, профілактор Евмінова
Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.458.25-541

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сущенко Л. П. 
Становлення і розвиток вітчизняної системи професійної підготовки фахівців фізичного виховання та спорту : Навч. посіб. / Л. П. Сущенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Вид. ПП "Екмо", 2004. - 158 c. - Бібліогр.: с. 136-158. - укp.

Висвітлено основні періоди становлення і розвитку вітчизняної системи професійної підготовки фахівців фізичного виховання та спорту в Україні у ХХ ст. Проаналізовано основні напрями використання історичного досвіду в реформуванні сучасної української системи фізкультурної освіти, особливості реалізації багатоступеневої системи професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту в державі.

Освещены основные периоды становления и развития отечественной системы профессиональной подготовки специалистов физического воспитания и спорта в Украине в ХХ ст. Проанализированы основные направления использования исторического опыта в реформировании современной украинской системы физкультурного образования, особенности реализации многоступенчатой системы профессиональной подготовки будущих специалистов физического воспитания и спорта в государстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51ргя73-1

Шифр НБУВ: ВА660215 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дехтяр В. Д. 
Фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів : Навч. посіб. / В. Д. Дехтяр, Л. П. Сущенко. - К. : Екмо, 2005. - 219 c. - Бібліогр.: с. 163-167. - укp.

Викладено теоретичні аспекти фізичного виховання студентів (ФВС) вищих навчальних закладів. Розглянуто фізичну культуру (ФК) як вид загальної культури та діяльності, висвітлено місце ФК і спорту у системі загальнолюдських цінностей. Проаналізовано Закон України "Про фізичну культуру та спорт" від 24 грудня 1993 р. Визначено основні та позанавчальні форми ФВС у ВНЗ. Запропоновано нетрадиційні системи зміцнення здоров'я та фізичного удосконалення, показано оздоровчо-прикладне значення туризму. Розкрито засади атлетизму, описано участь спортсменів України в Олімпійських іграх.

Изложены теоретические аспекты физического воспитания студентов (ФВС) высших учебных заведений. Рассмотрена физическая культура (ФК) как виды общей культуры и деятельности, освещено место ФК и спорта в системе общечеловеческих ценностей. Проанализирован Закон Украины "О физической культуре и спорте" от 24 декабря 1993 г. Определены основные и внеучебные формы ФВС в ВУЗ. Предложены нетрадиционные системы укрепления здоровья и физического усовершенствования, показано оздоровительно-прикладное значение туризма. Раскрыты основы атлетизма, описано участие спортсменов Украины в Олимпийских играх.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сущенко Л. П. 
Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту (теоретико-методологічний аспект) / Л. П. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Запоріжжя, 2003. - 442 c. - Бібліогр.: 635 назв. - укp.

Представлено ретроспективний аналіз розвитку змісту, мети та завдань фізичного виховання з урахуванням цивілізаційного підходу. Проаналізовано мережу навчальних закладів зарубіжних країн, у яких здійснюється професійна підготовка фахівців фізичного виховання та спорту. Розглянуто періодизацію історії розвитку даної підготовки в Україні у XX ст. Розкрито концепцію професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту в контексті особистісно орієнтованої парадигми освіти, а також висвітлено теоретичні засади створення системи неперервної фізкультурної освіти в Україні.

Представлен ретроспективный анализ развития содержания, цели и задания физического воспитания в свете цивилизационного подхода. Проанализирована сеть учебных учреждений зарубежных стран, в которых осуществляется профессиональная подготовка специалистов физического воспитания и спорта. Рассмотрена периодизация истории развития данной подготовки в Украине в XX ст. Раскрыта концепция профессиональной подготовки будущих специалистов физического воспитания и спорта в контексте личностно ориентированной парадигмы образования, а также освещены теоретические основы создания системы непрерывного физкультурного образования в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сущенко Л. П. 
Про розвиток професійної підготовки фахівців фізичної культури та спорту на початку 30-х років ХХ століття / Л. П. Сущенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 135-139. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Зазначено, що на початку 1930-х рр. у професійній підготовці фахівців фізичної культури та спорту відбувався подальший розвиток двох основних напрямків військово-прикладної та спортивно-педагогічної спрямованості.

Указано, что в начале 1930-х гг. в профессиональной подготовке специалистов по физической культуре и спорту происходило дальнейшее развитие двух основных направлений военно-прикладного и спортивно-педагогического.

This article has shown that in the beginning of thirties of XX century, the further development of two basic directions in professional training of specialists in physical culture and sports, namely, military-applied and sports-pedagogical ones, was observed.


Ключ. слова: розвиток, професійна підготовка, фахівці, архівні джерела
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51рг(4УКР)6

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Путров С. Ю. 
Дослідження реалізації потреб у заняттях фізичними вправами студентів технічного університету / С. Ю. Путров, Л. П. Сущенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 10. - С. 128-131. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати анкетування студентів технічного університету щодо реалізації їх потреб у заняттях фізичними вправами, щодо підтримки друзями їх наміру, намагань позбутися негативних відчуттів завдяки цьому, а також можливості вибору місця для занять фізичною культурою і спортом.

Проанализированы результаты анкетирования студентов технического университета относительно реализации их потребностей в занятиях физическими упражнениями, поддержки друзей их намерений заниматься физическими упражнениями, их попыток лишиться негативных ощущений, занимаясь физическими упражнениями, относительно возможности выбора места для занятий физической культурой и спортом.

The results of questionnaire of students of technical university in relation to realization of their necessities in employments and physical activities, in relation to support by the friends of their intention to be engaged in physical exercises, in relation to their attempts to be deprived of the negative feelings, engaged in physical exercises, in relation to possibility of choice of place for employments by a physical culture and sport are given in the article.


Ключ. слова: потреби, фізичні вправи, студенти технічного університету
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Путров С. Ю. 
Мотиви до занять фізичним вихованням студентів технічного університету / С. Ю. Путров, Л. П. Сущенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 4. - С. 151-153. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

З'ясовано мотиви, яким надають перевагу студенти технічного університету у своєму ставленні до фізичного виховання. Виявлено конкретні засоби втілення гуманітарного напрямку трансформації вищої освіти, який базується на вихованні у студентів шанобливого ставлення до особистого здоров'я.

Выяснены мотивы, которым предоставляют преимущество студенты технического университета при характеристике своего отношения к физическому воспитанию. Выявлены конкретные средства воплощения гуманитарного направления трансформации высшего образования, которое базируется на воспитании у студентов почтительного отношения к личному здоровью.

The motives which are chosen as an advantage by students of technical universities characterizing theіr attitude to physical training are cleared up in the article. The search of the concrete facilities of humanitarian direction embodiment of higher education transformation which is based on the respectful attitude of student's education to the personal health is continuing.


Ключ. слова: фізичне виховання, позитивне ставлення, студенти, технічний університет
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сущенко Л. П. 
Формування мотивації до успішної професійної діяльності майбутніх фахівців із фізичної реабілітації / Л. П. Сущенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 276-279. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено результати тестування майбутніх фахівців із фізичної реабілітації за модифікованим тестом "Мотивація до успіху" Т.Елерса. Обгрунтовано необхідність проведення навчально-виховної діяльності, спрямованої на формування мотивації на успішну самореалізацію, розвиток професійних та особистих якостей майбутніх спеціалістів, основні завдання яких - задовольняти потреби суспільства, адаптуватися до змінних соціально-економічних реальностей, користуватися попитом та бути конкурентоспроможним на ринку праці.

Рассмотрены результаты тестирования будущих специалистов по физической реаблитации по модифицированному тесту "Мотивация к успеху" Т.Элерса. Обоснована необходимость проведения научно-воспитательной деятельности, направленной на формирование мотивации на успешную самореализацию, развитие профессиональных и личностных качеств специалистов, основные задания которых - удовлетворение поребностей общества, адаптироваться к изменению социально-экономических условий, пользоваться спросом, быть конкурентоспособным на рынке труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р3 + Ю941.1-7 + Р354.11р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сущенко Л. О. 
Стимулювання професійного самовдосконалення вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Сущенко; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджм. освіти" АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу існуючих концепцій і підходів до проблеми професійно-особистісного зростання визначено вагомість і значущість даного феномену у формуванні позитивної мотивації до безперервного професійного самовдосконалення вчителя початкової ланки освіти. Розкрито суть поняття "професійне самовдосконалення", аргументовано концептуальні підходи, організаційно-педагогічні умови та шляхи стимулювання професійного самовдосконалення вчителів у системі післядипломної освіти. Розроблено методичні рекомендації вчителям початової ланки освіти, викладачам ВНЗ, керівникам шкіл. Впроваджено спецкурс для слухачів курсової перепідготовки "Професійне самовдосконалення вчителів".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362869 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сущенко Л. П. 
Теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах : Автореф. дис. д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. П. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2003. - 45 c. - укp.

Визначено й обгрунтовано основні періоди становлення і розвитку вітчизняної системи професійної підготовки фахівців фізичного виховання та спорту. Здійснено ретроспективний аналіз розвитку мети та завдань фізичного виховання на різних історичних етапах. Виявлено характерні особливості щодо сутності, змісту та структури професійної підготовки фахівців фізичного виховання та спорту в різні історичні періоди. Розроблено і теоретично обгрунтовано концепцію й модель особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах. Виявлено й обгрунтовано критерії ефективності особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту. Визначено організаційно-методичні умови особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту: узгодження цілей особистісно орієнтованої професійної підготовки зазначених майбутніх фахівців із загальною метою вищої фізкультурної освіти; реалізація принципу наступності в змісті й організаційних формах професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах; впровадження педагогічних технологій, зокрема інформаційних, спрямованих на реалізацію особистісно орієнтованого підходу до професійної підготовки вказаних фахівців. Розроблено навчально-методичний комплекс щодо забезпечення особистісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту для студентів і викладачів вищих навчальних закладів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сущенко Л. О. 
Науково-педагогічний супровід професійного зростання освітян: теорія і практика : монографія / Л. О. Сущенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Запоріжжя : Класич. приват. ун-т, 2011. - 147 c. - Бібліогр.: 243 назв - укp.

Висвітлено проблеми стимулювання професійного самовдосконалення освітян. Визначено сутність, зміст, особливості та шляхи реалізації їх професійного зростання. На підставі аналізу сучасних концепцій і підходів до проблеми професійно-особистісного зростання розкрито значення даного феномену у формуванні позитивної мотивації до безперервного професійного самовдосконалення педагогічних працівників. Обгрунтовано концептуальні підходи, організаційно-педагогічні умови та шляхи науково-педагогічного супроводу підвищення їх професійного статусу: від учительської праці до науковців-магістрантів, аспірантів, наукових дослідників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747657 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сущенко Л. П. 
Основні напрями використання Інтернету в професійній підготовці майбутніх фахівців із фізичної реабілітації / Л. П. Сущенко, С. Ю. Путров // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 2. - С. 85-88. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Вказано, що завдяки інтенсивному поширенню Інтернет в Україні став універсальним комунікаційно-інформаційним середовищем із комплексом притаманних йому специфічних інформаційно-освітніх технологій. До основних напрямів використання Інтернету в професійній підготовці майбутніх фахівців із фізичної реабілітації віднесено самостійний пошук студентами інформації на веб-сторінках, створення студентами особистісних творчих продуктів із використанням мультимедійного супроводу на тему, яка вивчається, демонстрацію особистісних творчих продуктів студентів для веб-глядачів, використання тематично підібраних гіпертекстових матеріалів, електронної пошти студентами заочної форми навчання, роботу з каталогами літератури бібліотек Росії й України, комп'ютерне тестування знань із професійно орієнтованих дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сущенко Л. О. 
Сучасна наука крізь призму освітніх змін / Л. О. Сущенко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22. - С. 65-70. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні аспекти розвитку та тенденції сучасної науки в Україні крізь призму освітніх змін. Розкрито сутність і значення дефініції "наука". Обгрунтовано підвищення ролі науки в суспільстві, зростання її соціального престижу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч214(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сущенко Л. О. 
Організація науково-дослідної роботи майбутніх педагогів: теорія і практика : монографія / Л. О. Сущенко; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2012. - 359 c. - Бібліогр.: с. 310-359 - укp.

Висвітлено сучасні напрями організації науково-дослідної роботи (НДР) студентів у контексті стратегії європейської освітньої інтеграції, генезис ідеї науково-дослідного підходу щодо діяльності педагога як феномену наближення його до професіоналізму. Розкрито соціально-філософську зумовленість змін в організації НДР майбутніх педагогів, визначено конгруентну концептуальну та дослідну моделі поетапної організації НДР майбутніх педагогів у ВНЗ. Запропоновано програму оновлення якості професійної підготовки майбутніх педагогів засобами НДР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769676 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сущенко Л. О. 
Теоретичні і методичні засади організації науково-дослідної роботи майбутніх педагогів у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Сущенко; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - Київ, 2014. - 40 c. - укp.

Досліджено теоретичні та методичні засади та особливості організації науково-дослідної роботи (НДР) майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки, спрямованої на підвищення професіоналізму фахівців. Розроблено та науково обгрунтовано теоретико-методичну концепцію організації професійно спрямованої науково-дослідної роботи майбутніх педагогів. Розроблено й експериментально перевірено модель організації НДР майбутніх педагогів, спрямовану на успішне вирішення професійних завдань. Визначено структурні компоненти готовності майбутніх педагогів до успішного розв'язання професійних завдань засобами НДР та взаємозв'язки між ними, показники, критерії (ціннісно-орієнтаційний, когнітивний, діяльнісно-технологічний, рефлексивно-оцінювальний) та рівні (творчий, комбінований, базовий), що їх характеризують. Репрезентовано навчально-методичний супровід процесу організації професійно спрямованої НДР майбутніх педагогів у ВНЗ. Відображено результати експериментального дослідження, що доводять правомірність та ефективність цілеспрямованої організації НДР студентів на підвищення їх професіоналізму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сущенко Л. О. 
Формування аналітичних умінь майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій / Л. О. Сущенко // Освіта та пед. наука. - 2013. - № 3. - С. 33-38. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

З'ясовано вплив науково-дослідної роботи на процес формування аналітичних умінь майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій. Проаналізовано наукову психолого-педагогічну літературу щодо професійної підготовки у вищій школі, де провідні науковці аналізують шляхи формування умінь, характеризують поняття "аналітика", виокремлюють поняття аналітичної роботи. Наведено детальний опис експериментальної роботи зі студентами, де було запроваджено систему пошуково-дослідницьких завдань, яка заснована на вимогах до майбутніх педагогів, що висуваються до їх підготовки. На конкретних прикладах доведено доцільність застосування диспуту на лекційних заняттях. Увагу приділено груповій формі навчання студентів з застосуванням обговорення у підгрупах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.24

Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сущенко Л. О. 
Стратегія розвитку організаційної культури вищого навчального закладу / Л. О. Сущенко // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 50-56. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено організаційну культуру ВНЗ як інтегрального феномену, що має системний і формувальний вплив на ефективну організацію науково-дослідної роботи майбутніх педагогів. Виокремлено та досліджено психолого-педагогічні чинники оптимізації підготовки викладачів ВНЗ. Розглянуто структурні компоненти організаційної науково-дослідної роботи студентів (НДРС): вчена рада, ректорат, рада наукового студентського товариства; посадові особи, які відповідають за організацію науково-дослідної роботи майбутніх фахівців; структурні підрозділи ВНЗ. Наведено основні параметри організаційної культури: акцентування на зовнішніх або внутрішніх завданнях організації; спрямованість активності на вирішення організаційних завдань або на соціальні аспекти її функціонування, міра готовності до ризику і впровадження нововведень; ступінь переваги групових або індивідуальних форм ухвалення рішень; ступінь підпорядкованості діяльності планам. Визначено провідні функції, які зумовлять ефективний процес організації НДР: методичне й організаційне керівництво НДРС; підготовка, проведення і координація різних заходів; вивчення, узагальнення та запровадження як вітчизняного, так і зарубіжного досвіду.

Исследована организационная культура ВУЗ как интегральный феномен, который имеет системное и формирующее влияние на эффективную организацию научно-исследовательской работы будущих педагогов. Выделены и исследованы психолого-педагогические факторы оптимизации внутривузовской подготовки преподавателей ВУЗ. Рассмотрены структурные компоненты организационной научно-исследовательской работы студентов (НИРС): ученый совет, ректорат, совет научного студенческого общества, должностные лица, которые отвечают за организацию научно-исследовательской работы будущих специалистов, структурные подразделения ВУЗ. Приведены основные параметры организационной культуры: акцентирование на внешних или внутренних задачах организации; направленность активности на решение организационных задач или на социальные аспекты ее функционирования, степень готовности к риску и внедрению новшеств; степень предпочтения групповых или индивидуальных форм принятия решений; степень подчиненности деятельности планам. Определены ведущие функции, которые обусловливают эффективный процесс организации НИР: методическое и организационное руководство НИРС; подготовка, проведение и координация различных мероприятий; изучение, обобщение и внедрение как отечественного, так и зарубежного опыта.

Article is devoted of organizational culture of the university as an integral phenomenon having a system and a formative influence on the effective organization of research work of future teachers. Identified and investigated the main factors of this influence. Identify and analyze the components of the organizational culture of the university as a factor in systemic exposure to effective search and research activities of future teachers. It is proved that of organizational culture influences of a higher educational institution on the efficiency its employees’ activity and on the process of human capital formation of students as future specialists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.41 + Ч489.511.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сущенко Л. П. 
Розвиток здібностей майбутніх фахівців із фізичної реабілітації в процесі фахової підготовки / Л. П. Сущенко // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 3. - С. 52-55. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що до здібностей майбутніх фахівців із фізичної реабілітації, які розвиваються в процесі навчання у вищому навчальному закладі, віднесено експресивні, гностичні, дидактичні, академічні, творчі, організаторські, перцептивні, конструктивні, психомоторні, комунікативні та авторитарні. Враховуючи високу значущість цих здібностей як для психоемоційного благополуччя й успішності адаптації в соціумі, так і для професійного становлення майбутніх фахівців із фізичної реабілітації, вважаємо за необхідне приділяти відповідну увагу їх розвитку в процесі фахової підготовки, завдяки якій студенти цілеспрямовано здобувають кваліфікацію відповідно до певного освітньо-кваліфікаційного рівня, що надасть їм змогу виконувати реабілітаційну діяльність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.9 + Ч51 р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського