Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Сєрова Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Сєрова Г. В. 
Методичні засади відбору і реалізації етнологічного змісту шкільного курсу історії України (7 клас) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. В. Сєрова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему відбору та структурування етнологічного навчального змісту курсу шкільної історії України та його реалізації в підручниках, посібниках, а також на уроках історії у VII класі. Теоретично обгрунтовано етнологічний підхід до даного відбору та структурування, визначено, класифіковано та систематизовано структурні компоненти етнологічної складової змісту курсу історії України, що їх розкривають. За даними експерименту проаналізовано вплив розроблених методичних підходів на якість навчальних досягнень учнів з історії України у VII класі та відзначено позитивний ефект впровадження результатів дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)с

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335114 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сєрова Г. 
Навчаємо для майбутнього сьогодні / Г. Сєрова // Рідна шк.. - 2006. - № 9. - С. 44-47. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано переосмислення завдань освіти в контексті нових вимог і можливостей, що ставить перед людством ХХІ ст. Наголошено на необхідності рішучих практичних заходів, скоординованих зусиль усіх країн у подоланні впливу техногенних факторів на природне довкілля. Прикладом успішної співпраці з європейським співтовариством є освітній проект "Екодемія", програма якого базується на трьох основних елементах: самопізнанні, самонавчанні, прийнятті самостійних рішень. Подано зміст програми для учителів і учнів. Моніторингове дослідження проекту, здійснене за участі науковців Академії педагогічних наук, підтверджує ефективність проекту з точки зору поширення нового педагогічного досвіду з удосконалення змісту освіти та системи позакласної роботи, екологізації української школи як умови забезпечення стійкого розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в05 + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського