Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Тарнавська Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Тарнавська Ю.  
Принципи психолого-педагогічної корекції для дітей з розладами спектра аутизму / Ю. Тарнавська // Соц. психологія. - 2010. - № 4. - С. 174-183. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Представлено аналіз ключових положень найбільш поширених сучасних програм психолого-педагогічної корекції для дітей із розладами спектра аутизму. Визначено спільні риси, основні напрями та принципи організації навчально-виховної роботи з такими дітьми у поглядах зарубіжних і вітчизняних дослідників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.29 + Ю984.92 + Ч439.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тарнавська Ю. 
Проблемна поведінка в дітей із розладами аутичного спектра / Ю. Тарнавська // Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання. - 2013. - № 3. - С. 44-48. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Досліджено причини та передумови появи деяких незрозумілих дій дітей-аутистів (аутостимуляції, агресивні дії, ритуальні рухи, манеризми, нетипові страхи, проблеми зі сном та їжею тощо). Визначено характеристики поведінки дитини. Рекомендовано розглядати їх як основні критерії, що свідчать про необхідність втручання. Зауважено, що у разі аутизму ключовими є первинні порушення спілкування. Розглянуто першочергові завдання встановлення ролі і функцій проблемної поведінки за конкретних умов. Відзначено ключові елементи у корекційній роботі над проблемною поведінкою дитини, в основі якої є поєднання зусиль спеціалістів та сім’ї. Висвітлено значну кількість програм, що надають допомогу дітям із розладами аутичного спектра.

Исследованы причины и предпосылки появления некоторых непонятных действий у детей-аутистов (аутостимуляции, агрессивные действия, ритуальные движения, манеризмы , нетипичные страхи, проблемы со сном и едой и т.д.). Определены характеристики поведения ребенка. Рекомендуется рассматривать их как основные критерии, свидетельствующие о необходимости вмешательства. Отмечено, что при аутизме ключевыми являются первичные нарушения общения. Рассмотрены первоочередные задачи установления роли и функций проблемного поведения в конкретных условиях. Отмечены ключевые элементы в коррекционной работе над проблемным поведением ребенка, в основе которой - объединение усилий специалистов и семьи. Освещены многие программы, оказывающие помощь детям с расстройствами спектра аутизма.

The reasons and prerequisites for the incomprehensible actions of some autistic children: auto simulation, aggressive actions , ritual movements , mannerisms , unusual fears, problems with sleep and food , etc. . The characteristics of the child's behavior . It is recommended to treat them as the main criteria indicating a need for intervention. It is noticed that in autism are key primary disorders of communication. Considered priorities to define the role and functions of problem behavior in specific circumstances. Marked the key elements in correctional work on child behavior problems , based on joint efforts of specialists and family. Illuminated many programs that provide assistance to children with autism spectrum disorders .


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського