Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Тарнопольський О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Тарнопольський О. Б. 
Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. Б. Тарнопольський; Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2005. - 248 c. - укp.

Розглянуто питання формування мовленнєвої компетенції в говорінні, читанні, аудіюванні, письмі, наведено їх загальні характеристики та висвітлено психологічні, психолінгвістичні, соціолінгвістичні та лінгвістичні особливості.

Рассмотрены вопросы формирования компетентности речи в говоре, чтении, аудиировании, письме, приведены их общие характеристики и освещены психологические, психолингвистические, социолингвистические и лингвистические особенности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тарнопольський О. Б. 
Аспектний підхід до навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовних ВНЗ / О. Б. Тарнопольський, З. М. Корнєва // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 18. - С. 231-239. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто багатокомпонентності професійної англомовної комунікативної компетенції, що підлягає формуванню у студентів немовних ВНЗ, які вивчають англійську мову для спеціальних цілей. Зроблено висновок, що навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовних вишах повинно бути аспектним і фокусуватися на чотирьох аспектах: лінгвістичному, соціолінгвістичному, психологічному і предметному. Розкрито практичні наслідки запропонованого підходу для розробки підручників з англійської мови для немовних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тарнопольський О. Б. 
Експерієнційно-інтерактивне навчання іноземної мови для спеціальних цілей у немовному ВНЗ: сутність підходу / О. Б. Тарнопольський // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 17. - С. 125-133. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто базові особливості експерієнційного навчання іноземної мови для професійної комунікації в немовному ВНЗ. Експерієнційне навчання визначається як моделювання у мовному курсі професійної діяльності майбутніх фахівців. Обговорюється сполучання експерієнційного та інтерактивного підходів, які складають єдиний експерієнційно-інтерактивний підхід.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тарнопольський О. Б. 
Концепція та структура підручника з англійської мови професійного спрямування для студентів факультетів психології / О. Б. Тарнопольський // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2009. - Вип. 14. - С. 216-224. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто концепцію та структуру інноваційного підручника з англійської мови для студентів, які спеціалізуються у галузі практичної психології. Концепція підручника базується на комунікативності всіх видів навчальної діяльності, професійному спрямуванні навчальної комунікації, а також на інтеграції всіх видів мовленнєвої діяльності. Одними з основних інноваційних рис концепції підручника є опора на використання студентами ресурсів мережі Інтернет, а також широке використання навчальних проектів та кейсів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тарнопольський О. Б. 
Організаційні аспекти впровадження Інтернет-технологій у процес підготовки майбутніх психологів у вищих навчальних закладах / О. Б. Тарнопольський, Г. А. Пальм // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 20. - С. 63-72. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто організацію навчального процесу з використанням Інтернет-технологій у курсах фахових і нефахових дисциплін, що включені до циклу підготовки студентів-психологів у вищій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Волкова Н. П. 
Моделювання професійної діяльності у викладанні навчальних дисциплін у вишах : монографія / Н. П. Волкова, О. Б. Тарнопольський; ред.: О. Б. Тарнопольський; Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля. - Д., 2013. - 226 c. - Бібліогр.: с. 213-223 - укp. - рус.

Розглянуто теоретичні основи та передумови моделювання майбутньої професійної діяльності студентів у навчальному процесі вищої школи (ВШ). З використанням методу моделювання вивчено зближення навчального процесу у ВШ з професійною діяльністю майбутніх випускників. Увагу приділено інтерактивному навчанню як основі будь-якого підходу до моделювання майбутньої професійної діяльності студентів у навчальному процесі ВНЗ. Розкрито сутність такого навчання як організації постійної взаємодії всіх учасників навчального процесу, жоден з яких не залишається пасивним, оскільки діє у ситуації дійового пізнання у режимі співпраці та має в своєму розпорядженні засоби реалізації інтерактивної взаємодії. Акцентовано увагу на діалогічно-дискурсійних технологіях, технологіях навчання та співпраці, технології колективних творчих справ як складових практично всіх методик моделювання професійної діяльності фахівців у навчанні студентів ВНЗ. Проаналізовано кейс-метод, розглянуто студентські презентації як засоби моделювання професійної діяльності майбутніх випускників у навчаному процесі ВШ. Розкрито сутність, базові характеристики, переваги, особливості реалізації кейс-методу під час викладання різних дисциплін (економічних, навчання іноземних мов), професійної підготовки різних за фахом студентів. Обгрунтовано методику навчання професійних презентацій, принципи, за якими має проводитися таке навчання. Запропоновано методику використання рольових і ділових ігор як засобів моделювання майбутньої професійної діяльності студентів у навчальному процесі ВНЗ. Подано авторське бачення сутності, характеристик, етапів проведення рольових і ділових ігор.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770707 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Холод Б. 
Навчання ділової англійської мови та вища освіта в Україні / Б. Холод, О. Тарнопольський, С. Кожушко // Вища шк.. - 2006. - № 4. - С. 46-50. - укp.

Розглянуто сучасні тенденції у навчанні ділової англійської мови у вищій школі в Україні та за її межами. Наведено підсумки міжнародної конференції з питань викладання ділової англійської мови, проведеної 18 - 21 травня 2006 р. Дніпропетровським університетом економіки та права.

Рассмотрены современные тенденции при обучении деловому английскому языку в высших учебных заведениях Украины и за ее пределами. Подведены итоги международной конференции по вопросам преподавания делового английского языка, проведенной 18 - 21 мая 2006 г. Днепропетровским университетом экономики и права.

The article deals with the modern features at training business to English language in higher educational institutions of Ukraine and for it border. Results of the international conference on questions by teaching of the business English language, carried out on May, 18-21 2006 year the Dnepropetrovsk university of economy and the right are brought.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тарнопольський О. Б. 
Питання впровадження нейро-лінгвістичного програмування у викладання іноземних мов в Україні / О. Б. Тарнопольський // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 1. - С. 43-49. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Нейро-лингвистическое программирование рассмотрено как эффективный метод для улучшения преподавания иностранных языков и создания гармонических отношений между преподавателем и учащимися (студентами).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тарнопольський О. Б. 
Використання інтернет-технологій у навчанні англійської мови для професійного спілкування студентів немовних спеціальностей / О. Б. Тарнопольський // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 53. - С. 47-51. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні засади використання Інтернет-технологій (і перш за все, Інтернет-пошуку студентами автентичної професійно-значущої інформації на фахових англомовних Інтернет-сайтах) у навчанні англійської мови для професійного спілкування студентів немовних спеціальностей. Обговорено основні шляхи та переваги такого використання та основні практичні підходи щодо реалізації цих шляхів у навчальному процесі.

Рассмотрены теоретические и практические основы использования Интернет-технологий (и прежде всего, Интернет-поиска студентами аутентичной профессионально-значимой информации на профессиональных англоязычных Интернет-сайтах) в обучении английскому языку для профессионального общения студентов неязыковых специальностей. Обсуждены основные пути и преимущества такого использования и основные практические подходы к реализации этих путей в учебном процессе.

The article focuses on theoretical and practical issues of using Internet-technologies (and first of all, on using students' Internet search for authentic professionally significant information on professional Internet sites in English) in teaching English for professional communication to students who major in non-linguistic specialties. The principal ways and advantages of using the Internet are discussed and the principal approaches to practical implementation of Internet-assisted language learning are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тарнопольський О. Б. 
Методика навчання англійської мови дорослих поза межами вишівських мовних програм : монографія / О. Б. Тарнопольський; Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля. - Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2017. - 227 c. - Бібліогр.: с. 216-226 - укp. - англ.

Висвітлено теоретичні та практичні питання навчання англійської мови дорослих, які вивчають її не за стандартними вишівськими мовними програмами, а на різних курсах, у тому числі й комерційних. Спектр обговорених курсів включає, насамперед, різноманітні курси навчання загальної англійської мови (General English), від найнижчого рівня повних початківців (asolute beginners) до найвищих рівнів, які завершуються складанням кебриджських іспитів для підтвердження мовної підготовки з отриманням міжнародновизнаних сертифікатів (FCE - English First, CAE - English Advanced, IELTS). До цього спектра входять також курси професійного спрямування (ESP, English for Specific Purposes). Наведено детальний теоретичний і практичний аналіз таких курсів, що пройшли широку та багаторічну апробацію в навчальній практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-915

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Тарнопольський О. Б. 
Культурологічний аспект та проектна методика у навчанні англійської мови для ділового спілкування (Business English) / О. Б. Тарнопольський, М. Р. Кабанова, С. Д. Сторожук // Філол. трактати. - 2017. - 9, № 4. - С. 95-100. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуті значущість та складові культурологічного аспекту у навчанні англійської мови для ділового спілкування у немовних вишах України. Визначені вісім компонентів комунікативної компетентності у англомовній діловій комунікації, які повинні бути сформовані у студентів, і показано, що п'ять з них забезпечують культурно-обумовлені параметри мовленнєвого ділового спілкування. Саме ці компоненти є провідними, і вони визначають, які мовні форми обиратиме комунікант для досягнення власних цілей та намірів у діловій комунікації. Наводяться приклади специфічного впливу на побудову ділового спілкування кожного з окремих п'яти компонентів комунікативної компетентності, що забезпечують відповідність цього спілкування існуючим у конкретному мовному соціумі культурним та соціальним нормам. Показана роль проектної методики навчання іноземної мови як оптимального засобу формування у студентів культурозалежних компонентів їх англомовної ділової комунікативної компетентності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.371.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100384 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тарнопольський О. Б. 
Методика викладання іноземних мов та їх аспектів у вищій школі : підручник / О. Б. Тарнопольський, М. Р. Кабанова; Ун-т ім. А. Нобеля. - Дніпро : Ун-т ім. А. Нобеля, 2019. - 255 c. - укp.

Розглянуто питання навчання європейських іноземних мов, які найчастіше викладаються у закладах вищої освіти України. Всі приклади подано англійською, іспанською та французькою мовами. Зауважено, що проаналізований матеріал може бути використаний і для викладання німецької, італійської і будь-якої іншої романо-германської мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА829787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тарнопольський О. Б. 
Методика викладання іноземних мов у вищій школі : підруч. для студентів мовних спец. закл. вищ. освіти / О. Б. Тарнопольський, М. Р. Кабанова. - Вінниця : Нова Книга, 2020. - 379 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розглянуто комплекс питань, пов'язаних з методикою навчання іноземних мов як наукою, її зв'язками із суміжними науками, її історією, проблемами особистості того, хто навчається, його емоціями та навчальною мотивацією у викладанні іноземних мов, принципами такого викладання, основними категоріями методики (цілі, зміст, методи та засоби навчання), методикою навчання аспектів іноземної мови (вимови, граматики та лексики), методикою навчання видів іншомовної мовленнєвої діяльності (говоріння, аудіювання, читання та письма).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС69998 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського