Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Тертична І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Тертична І. О. 
Комплексне лікування вагітних, хворих на пієлонефрит, з використанням рефлекторно-пунктурної фізіотерапії : Автореф. дис... канд. мед. наук : 14.01.33 / І. О. Тертична; Укр. НДІ мед. реабілітації та курортології. - О., 1999. - 17 c. - укp.

Дисертацію присвячено обгрунтуванню підходів до вибору лікувально-реабілітаційного комплексу при гестаційному пієлонефриті на основі дії різноманітних варіантів рефлекторно-пунктурної фізіотерапії (РПФ) (лазеропунктура; лазерний вплив на ділянку проекції нирок; комбінований вплив, який складається з поєднання черезшкірного лазерного опромінювання крові та опромінювання ділянки проекцій нирок). Виявлено характерні особливості виникнення та перебігу гестаційного пієлонефриту. З'ясовано найбільш інформативні показники стану імунної системи вагітних з гестаційним пієлонефритом. Показано, що використання в комплексному лікуванні вагітних, хворих на пієлонефрит, РПФ сприяє більш швидкій регресії симптомів захворювання, скорочує строки лікування, сприяє нормалізації імунного статусу. Виявлено, що із запропонованих способів лікування найбільш ефективним є вплив інфрачервоного лазеру на точки акупунктури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.216.696.540.112-54

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тертична І. П. 
Методичні рекомендації щодо викладання географії у 2007 - 2008 навчальному році / І. П. Тертична // Наша шк.. - 2007. - № 4. - С. 188-191. - укp.

Запропоновано методичні рекомендації педагогам загальноосвітніх навчальних закладів щодо навчання географії у поточному навчальному році. Розглянуто й охарактеризовано особливості вивчення зазначених дисциплін у V - VII класах та в умовах профільної школи. Наголошено на необхідності використання інтерактивних, зокрема телекомунікаційних, технологій у навчанні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8р(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дадикіна В. К. 
Деякі орієнтири шкільної географічної освіти / В. К. Дадикіна, І. П. Тертична // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 38-140. - укp.

Висвітлено результати виступів учнів Одеської області на Міжнародних олімпіадах з географії, відзначено, що неодмінною умовою викладання географії на сучасному рівні є реалізація практичної складової предмета, відмічено зміни як у методологічній, так іметодичній основі вивчення географії, а саме: традиційні навчально-виховні цілі доповнюються розвивальною метою, традиційні методи навчання доповнюються проблемними, змінюється характер сучасного уроку, навіть якщо він залишається за своєю структурою комбінованим, актуальною є зміна мотиваційних установок учнів. Домінуючим чинником в реалізації даних завдань є використання краєзнавчого матеріалу та ефективне використання комплексу таких підходів до навчання, як особистісно-орієнтований, діяльнісний, компетентнісний. Наведено приклади реалізації компетентнісного підходу учителями Одеської області. Обгрунтовано практичну спрямованість сучасної шкільної географічної освіти, що орієнтує вчителя на особистісно-діяльнісний підхід до вивчення цієї науки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тертична І. П. 
Шкільна географічна освіта у 2011/2012 навчальному році / І. П. Тертична // Наша шк.. - 2011. - № 4. - С. 164-167. - укp.

Висвітлено питання організації допрофільного навчання географії та вивчення географії в старшій школі. Зосереджено увагу на посібнику "Зелений пакет для школярів" для допрофільного навчання, створеному завдяки проекту ОБСЄ, і матеріали якого доречно використовувати для формування практичних навичок навчання та оцінювання інформації екологічного змісту. Охарактеризовано нову програму курсу за вибором для учнів X - XI класів "Основи геоінформаційних систем і технологій", метою якого є формування в учнів теоретичної бази знань з основ геоінформатики, умінь і навичок ефективного використання сучасних геоінформаційних систем і технологій в своїй діяльності. Виокремлено навчально-методичний комплекс, необхідний для викладання географії. Розглянуто причини відсутності в навчальному закладі ефективної системи профільного навчання географії. Названо соціально-педагогічні протиріччя, з якими щоденно стикаються вчителі географії, та проблеми у викладанні предмета. Наголошено на значенні для сучасних процесів реформування змісту та структури географічної освіти перебудови не тільки професійних знань, умінь і навичок вчителів географії, а й суттєвої видозміни їх професійного мислення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 р2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тертична І. П. 
Шкільна географічна освіта у 2012/2013 навчальному році / І. П. Тертична // Наша шк.. - 2012. - № 4. - С. 104-107. - укp.

Розглянуто стратегічні напрямки розвитку світової географічної освіти, в тому числі й української: гуманізація, соціологізація, екологізація, економізація. В контексті вишевизначеного проаналізовано участь вчителів географії в обласному Ярмарку педагогічних ідей та інноваційних технологій у номінації "Географія". Відзначено навчальні посібники, які рекомендовані МОН МС для вивчення географії в старшій школі на академічному та профільному рівнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тертична І. П. 
Деякі аспекти оновлення шкільної географічної освіти / І. П. Тертична // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 148-151. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено пріоритетні напрямки викладання шкільної географічної освіти у 2013/2014 навчальному році. Окреслено значення впровадження сучасних інформаційних технологій в навчально-виховний процес, а саме: можливість підвищувати позитивну мотивацію до навчання, активізувати пізнавальну діяльність, розвивати мислення і творчі здібності людини, формувати активну життєву позицію. Зазначено, що посиленню навчальної мотивації сприяє систематична робота з різноманітними джерелами географічних знань, ознайомлення учнів з практичним і суспільним значенням географічних знань та умінь. Запропоновано збірники програм, за якими буде здійснюватись вивчення географії у 2013/2014 навчальному році.

Определены приоритетные направления преподавания школьного географического образования в 2013/2014 учебном году. Освещены значения внедрения современных информационных технологий в учебно-воспитательный процесс, а именно: возможность повышать положительную мотивацию к обучению, активизировать познавательную деятельность, развивать мышление и творческие способности человека, формировать активную жизненную позицию. Отмечено, что усилению учебной мотивации способствует систематическая работа с различными источниками географических знаний, ознакомление учащихся с практическим и общественным значением географических знаний и умений. Предложены сборники программ, по которым будет осуществляться изучение географии в 2013/2014 учебном году.

Priority directions of teaching school geography education in the 2013/2014 academic year . Highlight values ​​of modern information technologies in the educational process , namely the possibility to increase the positive motivation to learn , to increase cognitive activity , develop thinking and creative abilities , to form a proactive stance . Noted that enhance learning motivation promotes systematic work with various sources of geographical knowledge , familiarizing students with the practical and social significance of geographical knowledge and skills. Proposed collections of programs , which will be the study of geography in 2013-2014 academic year .


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського