Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Тинкалюк О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Тинкалюк О. В. 
Організація самостійної роботи студентів економічних спеціальностей в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу у вищій школі (на прикладі вивчення іноземної мови) / О. В. Тинкалюк // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 225-228. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі аналізу психолого-педагогічних джерел та практики роботи кафедри іноземних мов Львівського національного університету ім. І. Франка деталізовано сутність поняття "самостійна робота студентів". Акцентовано увагу на використанні інформаційних технологій (ІТ) в організації самостійної роботи студентів за умов переходу на кредитно-модульну систему навчання. Визначено рівні та форми самостійної роботи студентів природничих факультетів, форми її контролю та звітності в процесі вивчення іноземної мови, сформульовано та розглянуто функції та педагогічні умови ефективної організації самостійної роботи. Передбачено аналіз засобів ІТ в організації самостійної роботи як основний напрямок дослідження даної проблематики.

На основе анализа психолого-педагогических источников и практики работы кафедры иностранных языков Львовского национального университета им. И. Франка детализирована сущность понятия "самостоятельная работа студентов". Акцентировано внимание на использовании информационных технологий (ИТ) в организации самостоятельной работы студентов в условиях перехода на кредитно-модульную систему обучения. Определены уровни и формы самостоятельной работы студентов естественных факультетов, формы ее контроля и отчетности в процессе изучения иностранного языка, сформулированы и рассмотрены функции и педагогические условия ее организации. Предусмотрен анализ средств ИТ в организации самостоятельной работы как основное направление исследования данной проблематики.

On the basis of theoretical analysis of psychological and pedagogical sources the author ascertains the essence of students' independent work. They article determines levels, types of independent work of students of economic faculties, forms of its control in terms of studying foreign language. It analyzes functions and conditions of effective organization of independent work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29 + Ю940.321.7 + Ч51 р31 + Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тинкалюк О. В. 
Педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Тинкалюк; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2014. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування. Узагальнено теоретико-методологічні аспекти формування такої готовності, розкрито зміст її компонентів (мотиваційного, когнітивного, операційно-діяльнісного й оцінно-рефлексивного). Розроблено й обгрунтовано модель формування готовності майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування. Виокремлено, обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічних умов формування готовності майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування: врахування суб'єктами процесу навчання особливостей професійного іншомовного спілкування фахівця економічного профілю; структурно-поетапна організація формування готовності майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування; професійна спрямованість змісту навчальної дисципліни на формування готовності майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування; впровадження навчально-методичного комплексу формування готовності майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405533 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тинкалюк О. 
Сутність і структура іншомовної комунікативної компетенції студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів / О. Тинкалюк // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 24. - С. 53-63. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано підходи вчених до трактування сутності ключових понять дослідження; розкрито варіативність поглядів дослідників щодо визначення структури іншомовної комунікативної компетенції; на підставі проведеного педагогічного експерименту визначено індекс зацікавленості студентів до вивчення англійської мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ш12-913-2 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тинкалюк О. 
Види комунікативних бар'єрів студентів - майбутніх економістів у процесі вивчення іноземної мови професійного спілкування / О. Тинкалюк // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 79-83. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано стан розробленості проблеми комунікативних бар’єрів у психологопедагогічній науці. Охарактеризовано наступні види бар’єрів, які заважають ефективній організації професійного іншомовного спілкування студентам економічних спеціальностей: соціальний, соціокультурний, фізичний, смисловий, естетичний, мотиваційний, моральний, ситуативний, емоційний, психологічний, інтелектуальний, логічний, стилістичний, семантичний, лінгвістичний, фонетичний та граматичний. Розглянуто умови мотиваційно-комунікативного характеру для ефективного подолання комунікативних бар’єрів у процесі вивчення іноземної мови професійного спілкування студентами економічних спеціальностей.

Проанализировано состояние разработанности проблемы коммуникативных барьеров в психолого-педагогической науке. Охарактеризованы виды барьеров, мешающие эффективной организации профессионального иноязычного общения студентов экономических специальностей: социальный, социокультурный, физический, смысловой, эстетический, мотивационный, нравственный, ситуативный, эмоциональный, психологический, интеллектуальный, логический, стилистический, семантический, лингвистический, фонетический и грамматический. Приведена их краткая характеристика. Рассмотрены условия мотивационно-коммуникативного характера для эффективного преодоления коммуникативных барьеров в процессе изучения иностранного языка профессионального общения студентами экономических специальностей.

This article disclose the essence of communicative barriers which has negative influence to effectiveness of professional foreign language communication of students. The reasons for their occurrence were founded. A brief description of communicative barriers was showed.Conditions of their overcoming in learning the foreign language were proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тинкалюк О. В. 
Методологічні аспекти формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до професійного іншомовного спілкування / О. В. Тинкалюк // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 41-47. - Бібліогр.: 17 назв - укp.

Здійснено аналіз ключових понять дослідження та визначено головні принципи реалізації методологічних підходів. Розглянуто проблему формування готовності майбутніх економістів до професійного іншомовного спілкування на основі таких підходів: системного (дає можливість визначити структуру готовності фахівця, виявити особливості побудови змісту навчання), діяльнісного (забезпечує цілеспрямоване опанування студентами основними видами мовленнєвої діяльності), особистісно орієнтованого (сприяє здійсненню диференційованого відбору засобів, форм і методів організації навчання), компетентнісного (дає змогу оцінити рівень підготовленості фахівців до професійної діяльності на основі визначених стандартами компетенцій), та культурологічного (орієнтує студентів на оволодіння загальнокультурними цінностями).

Осуществлен анализ ключевых понятий исследования и определены основные принципы реализации методологических подходов. Рассмотрена проблема формирования готовности будущих экономистов к профессиональному иноязычному общению на основе таких методологических подходов: системного (дает возможность определить структуру готовности специалиста, выявить особенности построения содержания обучения); деятельностного (обеспечивает целенаправленное овладение студентами основными видами речевой деятельности); личностно ориентированного (способствует осуществлению дифференцированного отбора средств, форм и методов организации обучения); компетентностного (позволяет оценить уровень подготовленности специалистов к профессиональной деятельности на основе определенных стандартами компетенций); культурологического (ориентирует студентов на овладение общекультурными ценностями).

The analysis of the key concepts of the study is conducted; the main principles of methodological approaches are defined. The problem of formation of future economists’ readiness to professional foreign language communication is considered on the basis of: system approach (allows determining the structure of readiness formation of the specialist of economic profile and identifying the features of training content); activity approach (provides mastering of the basic types of speech activity); individually oriented approach (contributes to the differentiation of tools, forms and methods of training); competence approach (allows assessing the level of preparedness of the future experts to professional activity on the basis of certain standards of competence); cultural approach (focuses students on mastering general cultural values).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Скіба Н. 
English for Economics : [навч.-метод. посіб. для студентів екон. спец.] / Н. Скіба, О. Тинкалюк, М. Кокор; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Львів : Кундельська В.О., 2018. - 267 c. - Бібліогр.: 50 назв - укp. - англ.

На матеріалі автентичних джерел представлено розділи економіки: попит і пропозицію, історію економічної думки, типи економічних систем, економіку України, Великобританії та США, типи бізнес організацій, менеджмент, маркетинг, фінанси, облік, аудит. Висвітлено тематику побутового, країнознавчого та професійного характеру. Подано англо-український глосарій економічних термінів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834215 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського