Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Ткачова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Шибанова А. М. 
Вплив фізико-хімічних факторів на технологічні особливості дисперсійної полімеризації метилметакрилату / А. М. Шибанова, Л. П. Ткачова, О. В. Суберляк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 609. - С. 382-385. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Установлено кінетичні закономірності полімеризації метилметакрилату за присутності полівінілпіролідону й оксидів титану та цинку у взаємозв'язку з такими фізико-хімічними чинниками як міжмолекулярні взаємодії між компонентами системи, адсорбційними явищами. Визначено порядки реакції полімеризації за компонентами полімеризаційної системи та значення енергії активації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г714.21 + Л710.13/14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ткачова Л. А. 
Особливості грошово-кредитної політики в умовах ринкової трансформації економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.01.01 / Л. А. Ткачова; Харк. держ. ун-т. - Х., 1998. - 18 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено важливим, недостатньо розробленим питанням теорії грошей та практики грошово-кредитного регулювання при переході до ринкової економіки. Встановлені особливості передавального механізму грошово-кредитної політики в умовах ринкової трансформації економіки та зроблено висновок про те, що в Україні монетарна політика спершу обумовила бюджетну та інвестиційну кризу, а на даний час диспропорційність бюджетної сфери резонансно посилює негативні наслідки грошово-кредитної політики в реальному секторі економіки. Розроблені наукові рекомендації щодо удосконалення інструментів грошово-кредитної політики стосовно специфічних умов сучасної України. Запропоновані в роботі рекомендації по подоланню платіжної кризи і переорієнтації фінансових потоків обгрунтовані теоретично і підтверджені практично.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.71 + У9(4УКР)262.6-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гуржій А. М. 
Дослідження ефективності використання динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання визначення оптимальних варіантів змістового наповнення, структуризації динамічних аудіовізуальних електронних засобів (ДАВЕЗ) як автономних мультимедійних засобів навчання (АМЗН) та оптимальної технології подачі й пояснення навчального матеріалу за їхньою допомогою. Висвітлено результати чотирьох експериментально-емпіричних досліджень з означеної проблеми. Визначено динаміку рівня уваги учнів і знаходження такого часу демонстрації ДАВЕЗ, коли рівень уваги найвищий і найнижчий. З’ясовано ефективність застосування етапного методу подачі навчального матеріалу та введення в змістове наповнення ДАВЕЗ як АМЗН інформації для організації пізнавальної діяльності, яка зобов’язує учнів на всіх етапах навчання виконувати розумові дії. Виявлено ефективність застосування таких форм постановки запитань: запитання повідомляє усно диктор чи вони записані на інформаційному полі. Досліджено оптимальні значення тривалості, середньої швидкості подачі й пояснення навчального матеріалу та його обсягів. Доведено, що використання ДАВЕЗ як АМЗН виправдане, оскільки сприяє не тільки повнішій реалізації наочності навчання, але і його інтенсифікації та раціоналізації. Зазначено, що досягти прогнозованих позитивних результатів можна, якщо в змістовому наповненні АВЕЗ як АМЗН, їхній структуризації й технології використання враховувати оптимальні значення обсягів і швидкості подачі навчальної інформації, що відповідають пізнавальним можливостям учнів.

Рассмотрены вопросы определения оптимальных вариантов содержательного наполнения, структуризации динамических аудиовизуальных электронных средств (ДАВЕС) как автономных мультимедийных средств обучения (АМСО) и оптимальной технологии подачи и объяснения учебного материала с их помощью. Представлены результаты четырех экспериментально-эмпирических исследований по данной проблеме. Определена динамика уровня внимания учащихся и нахождение того времени демонстрации ДАВЕС, когда уровень внимания высокий и низкий. Выяснена эффективность применения этапного метода подачи учебного материала и введения в содержательное наполнение ДАВЕС как АМСО информации для организации познавательной деятельности, обязывающей учащихся на всех этапах обучения выполнять умственные действия. Выявлена эффективность применения таких форм постановки вопросов: вопрос сообщает устно диктор или они записаны на информационном поле. Исследованы оптимальные значения продолжительности, средней скорости подачи и объяснения учебного материала и его объемов. Доказано, что использование ДАВЕС как АМСО оправдано, поскольку способствует не только более полной реализации наглядности обучения, но и его интенсификации и рационализации. Отмечено, что достичь прогнозируемых положительных результатов можно, если в содержательном наполнении ДАВЕС как АМСО, их структуризации и технологии использования учитывать оптимальные значения объемов и скорости подачи учебной информации, соответствующей познавательным возможностям учащихся.

The problems of determining the optimal variants of substantive content, structuring of dynamic audio-visual electronic media (DAVES) as a stand-alone multimedia learning tools (AMSO) and the optimal technology supply and explanations of educational material with them. The results of four experimental and empirical research on the issue. Determined by changes in the level of attention of students and finding one-time demonstration DAVES, when the level of attention is high and low. Clarified the effectiveness of the method of staged presentation of teaching material and the introduction of informative content as DAVES AMSO information to the organization of cognitive activity, which requires the students at all stages of learning to perform mental activities. The effective use of such forms of asking questions: the question of speaker or oral reports are recorded in the information field. The optimal value of the duration, the average feed speed and explanations educational material and its volume. It is proved that the use of DAVES AMSO as justified as it helps not only to a fuller realization of visual learning, but its intensification and rationalization. It is noted that to achieve positive results can be predicted if the content filling DAVES as AMSO, their structure and the use of technology to take into account the optimal values of the volume and speed of delivery of educational information, relevant cognitive capabilities of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гуржій А. М. 
Технологія створення аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 2. - С. 66-72. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено змістові ознаки організаційних, педагогічних, технічних вимог, які потрібні реалізувати в процесі створення аудіовізуальних електронних засобів (АВЕЗ) як автономних мультимедійних засобів навчання (АМЗН), а також технологію практичної реалізації вимог. Охарактеризовано етапи технології створення АВЕЗ як АМЗН та їхні завдання. Вказано, що перший етап має забезпечити нормативність призначення змістових ознак для використання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах; другий етап – це реалізація організаційних вимог. Відзначено, що дидактичне призначення АВЕЗ як АМНЗ – бути автономним мультимедійним джерелом навчально-пізнавальної, операційно-діяльнісної, керівної інформації, а їхню структуру загалом має визначати поділ навчального матеріалу на три основні частини: вступна частина – інформаційно і логічно закінчений блок навчального матеріалу; основна частина – логічно закінчений обсяг навчально-пізнавальної та операційно-діяльнісної інформації; третя, завершальна частина – запитання, завдання, вправи, задачі, на які треба дати відповіді.

Определены содержательные признаки организационных, педагогических, технических требований, которые нужно реализовать в процессе создания аудиовизуальных электронных средств (АВЭС) как автономных мультимедийных средств обучения (АМСО), а также технология практической реализации требований. Охарактеризованы этапы технологии создания АВЭС как АМСО и их задачи. Указано, что первый этап должен обеспечить нормативность назначения содержательных признаков для использования в средних общеобразовательных учебных заведениях, второй этап – это реализация организационных требований. Отмечено, что дидактическое назначение АВЭС как АМСО – быть автономным мультимедийным источником учебно-познавательной, операционно-деятельностной, руководящей информации, а их структуру в целом должно определять разделение учебного материала на три основные части: вводную часть – информационно и логически законченный блок учебного материала, основную часть – логически законченный объем учебно-познавательной и операционно-деятельностной информации, третью, заключительную часть – вопросы, задания, упражнения, задачи, на которые нужно дать ответы.

Defined by its substance organizational, pedagogical, technical requirements that need to be implemented in the process of creating audio-visual electronic media (AVEM) as a stand-alone multimedia learning tools (MLT), as well as technology, the practical implementation of the requirements. Characterized by the steps of creating technology after as AVEM and their tasks. Indicated that the first phase should provide a regulatory purpose of meaningful signs for use in secondary schools, the second stage - the implementation of the organizational requirements. It is noted that the appointment of a didactic after as AVEM - to be self-contained source of multimedia learning and cognitive, operational-activity, managing information, and their structure as a whole should determine the division of educational material into three main parts: an introduction - information and logically complete basic unit of educational material part - logically finished learning and cognitive capacity and operational-activity information, third and final part - the questions, assignments, exercises, tasks that need to be answered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гуржій А. М. 
Дизайн-проектування статичних аудіовізуальних електронних засобів умовнографічної наочності / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 3. - С. 24-31. - Бібліогр.: 4 назви. - укp.

Описано технологію дизайн-проектування статичних аудіовізуальних засобів умовно графічної наочності як автономних мультимедійних засобів навчання. Подано рекомендації щодо призначень, основних завдань, дизайну-проектування кадрів-таблиць, кадрів-карт, кадрів-графіків, діаграм, їх змістового наповнення й структуризації.

Описана технология дизайн-проектирования статических аудиовизуальных средств условно графической наглядности как автономных мультимедийных средств обучения. Даны рекомендации по назначениям, основным задачам, дизайн-проектированию кадров-таблиц, кадров-карт, кадров-графиков, диаграмм, их содержательного наполнения и структуризации.

The technology of design engineering static audio-visual conditional graphical visualization as a stand-alone multimedia learning tools . The recommendations of the Nomination , the main objectives , the design engineering staff tables , frames, cards, frames , charts, graphs , and their substantive content and structure .


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гуржій А. М. 
Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, Л. П. Ткачова // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 4. - С. 58-64. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів як автономних засобів навчання. Подано вимоги до них та рекомендації щодо їх змістового наповнення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського