Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Удич З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Удич З. І. 
Психолого-педагогічна готовність вчителя до організації самовиховання старшокласників (за вимогами кредитно-модульної системи) : навч.-метод. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. / З. І. Удич; ред.: Л. О. Хомич; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка, Ін-т педагогіки і психології. - Т. : Прінт-офіс, 2009. - 252 c. - укp.

Розкрито теоретичні основи самовиховного процесу, його параметри, рівні та напрямки. Розглянуто прийоми та методи самовиховання, формули самонавіювання. Наведено методику організації та педагогічної підтримки самовиховання старшокласників, а також шляхи підвищення ефективності його організації. Визначено основні вимоги, критерії та показники психолого-педагогічної готовності вчителя до організації та педагогічної підтримки самовиховання старшокласників, надано методичні рекомендації стосовно цього процесу під час проходження педагогічної практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3 + Ч421.328 + Ч421.421.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Удич З. І. 
Психолого-педагогічна підготовка майбутніх учителів до організації самовиховання старшокласників : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / З. І. Удич; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів до організації самовиховання старшокласників (СВС), розкрито зміст понять "психолого-педагогічна підготовка вчителя до організації самовиховання учнів" та "наставник старшокласників у самовихованні". Обгрунтовано та розроблено модель підготовки майбутніх учителів до організації СВС, охарактеризовано її основні складові, зокрема, педагогічні умови і принципи ефективної підготовки, визначальні блоки та етапність процесу підготовки, дієві форми та методи підготовки, критерії, компоненти і показники підготовки та її рівні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.328 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Удич З. І. 
Психолого-педагогічні вимоги до пластового виховника: історичний аспект / З. І. Удич // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 101-104. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Досліджено головні вимоги до вихователя молоді, котрі були сформовані в процесі історичного розвитку Пласту; проаналізовано джерела, раніше невідомі в наукових колах. Вироблено рекомендації щодо підготовки вчителів до організації самовиховання учнів старших класів загальноосвітньої школи.

Рассмотрены и определены главные требования для воспитателя молодежи, которые были сформированы в процессе исторического развития Пласта. Определены рекомендации к подготовке учителей к организации самовоспитания учеников старших классов общеобразовательной школы.

The author has considered and determined how the main requirements for a youth educator were formed in the process of historical development of Plast, and analyzed the sources the scientific community did not know before. The research was done in order to recommend some requests and teachersТ training for organizing the young people self-education.


Ключ. слова: вихователь молоді, Пласт, самовиховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч422(4УКР)8 + Ю940.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Удич З. І. 
Підготовка майбутніх учителів до організації самовиховання учнів старших класів / З. І. Удич // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 2. - С. 8-15. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність підготовки майбутніх учителів до організації самовиховання старшокласників. Окреслено функції вчителя-наставника учнів старших класів у самовихованні. Визначено та охарактеризовано визначальні елементи в структурі готовності майбутніх учителів організовувати самовиховне середовище для старшокласників: критерії, компоненти, показники та рівні.

Обоснована необходимость подготовки будущих учителей к организации самовоспитания старшеклассников. Обусловлены функции учителя-наставника учащихся старших классов в самовоспитании. Определены и охарактеризованы основные элементы структуры готовности будущих учителей к организации среды для самовоспитания старшеклассников: критерии, компоненты, показатели и уровни.

The necessity of future teachers’ preparation to the organization of senior pupils’ self-education is depicted. The functions of teacher-mentor of senior pupils in self-education are described. The determinant elements in the future teachers’ structure of readiness to organize a self-educational environment for the senior pupils are defined and characterized: criteria, components, indices and levels.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Удич З. І. 
Пластова система вимог і підготовка виховників до організації самовиховання юнацтва / З. І. Удич // Нова пед. думка. - 2007. - Спец. вип. - С. 32-36. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено досвід підготовки вихователів у Пласті - Національній скаутській організації України - до організації самовиховання юнацтва. Описано специфіку праці вихователя в організації, з'ясовано вимоги до якостей особистості вихователя, визначено рівні його співпраці з юнацьким гуртком, охарактеризовано зміст відповідної психолого-педагогічної підготовки. Дослідження проведено з метою вироблення рекомендацій щодо вимог і підготовки вчителів до організації самовиховання учнів старших класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч422(4УКР)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Удич З. 
Професійний розвиток учителів у системі педагоігчних об’єднань США / З. Удич // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 207-210. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто зміст та принципи роботи американських педагогічних об'єднань, визначено напрямки їх діяльності, з'ясовано їх вплив на розвиток освіти США. Проаналізовано роль об'єднань педагогів у професійному розвитку вчителів та форми їх зростання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(7СПО) л5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат : матеріали I Всеукр. міждисциплінар. наук.-практ. конф., 8 квіт. 2021 р. (онлайн) / упоряд.: З. І. Удич; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Університет менеджменту освіти, Тернопільська обласна державна адміністрація, Всеукраїнська благодійна організація "Благодійний фонд Порошенка", Громадська організація "Центр громадського моніторингу та аналітики". - Тернопіль : ТНПУ, 2021. - 228 c. - укp. - англ.

Викладено результати наукових досліджень з проблем впровадження інклюзії у сферу освіти. Розкрито питання організації освітнього процесу в умовах пандемії для здобувачів освіти із особливими освітніми потребами; інклюзивної компетентності педагогів нового покоління; ресурсного аспекту системи інклюзивної освіти. Охарактеризовано методику організації навчання в умовах інклюзії. Розкрито проблеми управління закладом освіти з інклюзивною формою навчання, інституційного аудиту та стратегування інклюзивного розвитку закладу освіти, а також медичного, психолого-педагогічного та корекційно-реабілітаційного супроводу здобувачів освіти. Увагу приділено командній роботі з організації інклюзивного едукаційного процесу, універсальному дизайну й інженерному забезпеченню функціонування інклюзивного закладу освіти, взаємодії соціальних і державних інституцій у реалізації інклюзії в освітній сфері. Висвітлено нормативно-правові засади інклюзивного освітнього процесу. Досліджено світовий досвід упровадження принципів інклюзії в освітню галузь. Розлянуто питання створення толерантного мовного середовища інклюзивного профілю педагогіки. Розкрито проблеми комплексного супроводу сім'ї дитини із особливими освітніми потребами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО39207 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського