Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Федорова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Узлов І. Г. 
Вплив перерваного охолодження після деформаційно-термічної обробки сталей на структурний стан та комплекс властивостей / І. Г. Узлов, М. Д. Куцигін, І. П. Федорова, Ю. М. Беклємєшев, В. Г. Раздобрєєв // Металознавство та оброб. металів. - 1999. - № 1-2. - С. 10-16. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К222.043

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14768 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Герчанівська П. Е. 
Культура управління : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / П. Е. Герчанівська, К. М. Левківський, І. І. Федорова. - К. : Політехніка, 2005. - 152 c. - Бібліогр.: с. 146-151. - укp.

Викладено засади теорії культури управління, подано уявлення про культуру ділових контактів. Запропоновано методику самопізнання та пізнання людини, концепцію управління персоналом. Розглянуто особливості управління за умов сучасного інформаційного суспільства. Висвітлено питання про мистецтво керувати конфліктами та підбору кадрів, а також управлінську парадигму, діловий етикет і спілкування.

Изложены основы теории культуры управления, дано представление о культуре деловых контактов. Предложены методика самопознания и познания человека, концепция управления персоналом. Рассмотрены особенности управления в условиях современного информационного общества. Освещены вопросы об искусстве управлять конфликтами и подбора кадров, а также управленческой парадигме, деловом этикете и общении.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Федорова І. А. 
Навчання майбутніх економістів-міжнародників професійно спрямованого англомовного монологу-повідомлення : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І. А. Федорова; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано методику навчання професійно спрямованого англомовного монологу-повідомлення з використанням Інтернет-ресурсів, уточнено його жанрові форми. Проаналізовано предметно-логічний і структурно-функціональний типи змісту кожного жанру. Виділено навички та вміння, компоненти типових мовленнєвих ситуацій, необхідні для продукування професійно спрямованого англомовного монологу-повідомлення. Уточнено критерії відбору матеріалів Інтернет-ресурсів, що використовуються у продукуванні повідомлень. Визначено етапи навчання професійно спрямованого англомоного монологу-повідомлення з використанням Інтернет-ресурсів. Розроблено й апробовано комплекс вправ для навчання студентів зовнішньоекономічних спеціальностей професійно спрямованого монологу-повідомлення. Запропоновано модель навчального процесу для реалізації нової методики. Експериментально підтверджено ефективність запропонованого комплексу навчальних вправ. Сформульовано методичні рекомендації щодо навчання майбутніх економістів-міжнародників професійно спрямованого англомовного монологу-повідомлення, які практично реалізовано у навчальному процесі Української академії бізнесу та підприємництва, Дніпропетровського університету економіки та права й Білоцерківського державного аграрного університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347460 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Федорова І. А. 
Технологічна мінералогія відходів збагачення Північного гірничозбагачувального комбінату Криворізького басейну : Автореф. дис... канд. геол. наук : 04.00.20 / І. А. Федорова; Криворіз. техн. ун-т. - Кривий Ріг, 2004. - 19 c. - укp.

Досліджено мінералогічний склад лежалих хвостів Північного гірничо-збагачувального комбінату (ПнГЗКу), які у придамбовій частині хвостосховища комбінату утворюють техногенний поклад залізних руд, що за природою є близькими до розсипних. За результатами кількісних мінералогічних розрахунків і хімічних аналізів показано, що якісні показники техногенної сировини близькі до відповідних показників первинних залізних руд Первомайського та Ганнівського родовищ, які розробляються ПнГЗКом. Наведено дані про закономірності зміни гранулометричного та мінерального складу лежалих хвостів у напрямках: вздовж дамби хвостосховища та від дамби до його центральної частини. За результатами топомінералогічних досліджень виділено техногенний залізорудний поклад шириною 300 - 500 м від дамби вглиб хвостосховища. На підставі даних, одержаних за мінералогічних досліджень лежалих хвостів, розроблено оптимальну технологію їх повторного збагачення. Здійснено мінералого-технологічні експерименти з використанням магнітної та гравітаційної технологій. Показано, що мінералогічні особливості техногенної залізорудної сировини обумовлюють найбільшу ефективність гравітаційної або комбінованої гравітаційно-магнітної технології, їх використання дозволяє одержати концентрат із вмістом заліза 67 - 68 %. Зазначено, що одержані результати дозволяють оцінити придамбову частину хвостосховища як поклад високоякісної та перспективної техногенної залізорудної сировини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И419,323

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334752 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рудько Г. І. 
Геоінформаційні технології в надрокористуванні (на прикладі ГІС К-МІNE) : монографія / Г. І. Рудько, М. В. Назаренко, С. А. Хоменко, О. В. Нецький, І. А. Федорова; ред.: Г. І. Рудько, М. В. Назаренко; Держ. коміс. України по запасах корис. копалин, Наук.-вироб. п-во "Кривбасакадемінвест". - К. : Академпрес, 2011. - 335 c. - Бібліогр.: 132 назв - укp.

Розглянуто сучасні аспекти використання геоінформаційних технологій, охарактеризовано можливості програмних продуктів різних рівнів: спеціалізованих бюджетних програмних продуктів, комерційних програм загального призначення, інтегрованих систем і комплексів, призначених для різних за масштабом комерційних структур. На прикладі ГІС K-MINE розглянуто можливості ГІС для вирішення різнопланових питань, що виникають під час моделювання родовищ корисних копалин. Висвітлено теоретичні питання, що стосуються методів оцінювання ресурсів надр та їх результатів: геостатичного аналізу, варіографії, методу крайгінгу, методики моделювання родовищ, класифікаційних систем підрахунку запасів. Розглянуто класичні методи підрахунку запасів твердих корисних копалин, їх принципи, переваги та недоліки, застосовність для різних типів родовищ корисних копалин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 в641.8 + Д45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС51690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Федорова І. І. 
Культурологія : навч. посіб. / І. І. Федорова; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - 2-ге вид., переробл. і доповн. - К., 2009. - 156 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади нової навчальної дисципліни "Культурологія". Висвітлено інтегральну природу культурологічного знання, його зв'язок зі сферою природничих і гуманітарних дисциплін. Розкрито сучасні підходи до розуміння генезису, типології, процесів динаміки культури. Увагу приділено провідним теоретичним концепціям і напрямам зарубіжної та української культурологічної думки.

Рассмотрены теоретико-методологические основы новой учебной дисциплины "Культурология". Освещены интегральная природа культурологического знания, его тесная связь со сферой естественных и гуманитарных дисциплин. Раскрыты современные подходы к пониманию генезиса, типологии, процессов динамики культуры. Уделено внимание ведущим теоретическим концепциям и направлениям зарубежной и укранской культурологической мысли.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729261 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Федорова І. А. 
Модель процесу навчання професійно спрямованого англомовного монологічного мовлення / І. А. Федорова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 151-155. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання організації процесу навчання висловлюватися у монологічній формі на заняттях ділової англійської мови. Модель навчального процесу, що описана, спрямована на реалізацію за умов навчання у немовних ВНЗ, зокрема на факультетах міжнародної економіки та менеджменту. Зазначено, що модель базується на циклічно-тематичному принципі та передбачає чотиритижневий цикл занять з трьома мікроциклами. Визначено, що навчальний процес реалізується на практичних (аудиторних і лабораторних) та самостійних (домашніх і лабораторних) заняттях.

Рассмотрен вопрос организации процесса обучения высказываться в монологической форме на занятиях делового английского языка. Модель процесса обучения ориентирована на реализацию в условиях обучения в неязыковых ВУЗ, в частности, на факультетах международной экономики и менеджмента. Модель построена на циклическо-тематическом принципе и состоит из четырехнедельного цикла занятий с тремя микроциклами. Учебный процесс реализуется на практических (аудиторных и лабораторных), а также на самостоятельных (домашних и лабораторных) занятиях.

The article deals with the problem of teaching monological speech at Business English classes. The model of the teaching process is realized within the curriculum at the faculties of International Economics and Management. The model is based on chained and thematic principles, and consists of a four-week cycle of classes with three micro cycles. The studying process is realized during practical class and laboratory hours, and also during independent home and laboratory hours.


Ключ. слова: професійно спрямоване англомовне монологічне мовлення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Федорова І. А. 
Методичні рекомендації щодо навчання ділового англійського монологічного мовлення / І. А. Федорова // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2009. - Вип. 15. - С. 141-149. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Надано рекомендації щодо організації навчального процесу, спрямованого на оволодіння вміннями висловлюватися у монологічній формі на заняттях із ділової англійської мови у немовних вищих навчальних закладах, зокрема на факультетах міжнародної економіки. Навчальний процес розглядається з позицій особистісно-діяльнісного підходу, у межах якого студент виступає як активний, творчий суб'єкт навчальної діяльності та вимагає врахування його психологічних особливостей, здібностей, інтересів та потреб.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.371.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Федорова І. А. 
Етапи навчання англомовного ділового повідомлення / І. А. Федорова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 90-96. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Подано рекомендації щодо організації навчального процесу, спрямованого на оволодіння вміннями висловлюватись у монологічній формі на заняттях з ділової англійської мови у немовних ВНЗ, зокрема на факультетах міжнародної економіки. Визначення етапів навчання монологічного мовлення засноване на специфіці майбутньої професійної діяльності цієї категорії студентів, рівень розвитку їх психічних процесів, а також вимогах «Програми з англійської мови для ділового спілкування».

Предложены рекомендации по организации учебного процесса, направленного на овладение умениями высказываться в монологической форме на занятиях по деловому английскому языку в неязыковых ВУЗ, в частности на факультетах международной экономики. В основу определения этапов обучения монологической речи положены специфика будущей профессиональной деятельности этой категории студентов, уровень развития их психических процессов, а также требования «Программы изучения делового английского языка».

The article provides recommendations for the process of teaching Business Spoken English to International Economics students. The defining of learning stages is based on the specific nature of the future professional activity of this particular category of students, their level of mental processes development, and the regulations of the Business English Curriculum.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.371.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Федорова І. І. 
Компетентнісний підхід як управлінський механізм реорганізації системи вищої освіти України / І. І. Федорова, М. М. Житник // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 3. - С. 38-46. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Стрімкий розвиток науково-технічного прогресу, що стає обов'язковою складовою економічного розвитку країн, ставить перед суспільством завдання формування високоякісних спеціалістів із навичками практичної діяльності, а не лише досконалою теоретичною підготовкою. Досліджено різнобічні теоретичні аспекти компетентнісного підходу як управлінського механізму реорганізації системи вищої освіти України. Надано характеристику ключових категорій компетентнісного підходу: компетенції як сфери діяльності, значимої для ефективної роботи організації, у якій індивід має виявити певні знання, уміння, поведінкові навики, гнучкі здібності і професійно важливі риси особистості та компетентності як ступеня вираженості наявного у людини професійного досвіду в рамках компетенції конкретної посади. Обгрунтовано необхідність використання практичної складової в процесі здобуття освіти у дискурсі діяльнісного підходу в філософії управління. Досліджено законодавчу базу України в контексті реалізації та запровадження компетентнісного підходу. Запропоновано авторську методику практичного впровадження управлінського механізму надання компетентнісної освіти, що базується на використанні розробленого алгоритму побудови навчального процесу, який включатиме три основних етапи, кожен з яких сприятиме формуванню мислячого індивіда, підготовці студентів до свідомого і відповідального досягнення знань, єдності теоретичного та практичного навчання. Дана методика може бути використана під час розробки практичних елементів реалізації компетентнісного підходу в системі вищої освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:Філос.Псих.Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Нікіфорова Л. О. 
Метод кількісного розрахунку потенціалу підвищення спільної економічної діяльності: практичний аспект / Л. О. Нікіфорова, І. В. Федорова, Т. К. Мещерякова // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2016. - № 2. - С. 26-32. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-640

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Федорова І. І. 
Інформаційна ера: глобальні трансформації культурного простору / І. І. Федорова // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 2. - С. 98-104. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено основні тенденції розвитку та домінуючих чинників трансформації культурного простору на сучасному етапі просування ери інформаційних технологій, яка супроводжується перманентною кризою всіх сфер суспільного життя. Предмет дослідження розглянуто в ракурсі осмислення феномену інформаційної культури, яка імплементуючись до простору культури сьогодення, стимулює його глобалізацію та гетерогенність, формуючи територію "кіберпростору", що детермінує різнополярні вектори динаміки культурних перетворень: як людинотворчі, так і соціально небезпечні. Інтерпретовано проблеми трансформацій і ризиків становлення культурного простору інформаційного суспільства як дилему технологій (регулятивів) і ціннісних смислів творення культури як реальності життя людини. Розглянуто важливі чинники культурних трансформацій, які пов'язані з поширенням нових варіативних можливостей інформаційно-комунікативних технологій у мережевому суспільства: інтерактивність мереж, віртуалізація реальності, онтологізація медіальних конструювань образу світу, "кібер-перформатизація" соціуму, домінування цифрової масової культури, а також виклики людині, нові форми відчуження, що проявляються в локусі "інтерактивної інфосфери" культурного простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*18:Ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:Філос.Псих.Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Федорова І. 
Визнання нематеріальних активів крізь призму нормативного регулювання / І. Федорова // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 3. - С. 159-178. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто проблемні питання обліку такого економічного об'єкту, як нематеріальні активи, а саме нормативному регулюванню їх визнання. Проаналізовано критерії визнання нематеріальних активів, що наведені у Положенні (стандарті) бухгалтерського обліку 8 "Нематеріальні активи" та Міжнародному стандарті фінансової звітності 38 "Нематеріальні активи", враховуючи джерела надходження таких активів, їх специфіку та трактування самого терміну "нематеріальні активи". З'ясовано, що національний стандарт обліку не розкриває зміст таких важливих для визнання нематеріальних активів понять, як "ідентифікованість", "майбутні економічні вигоди", "контроль". Також не врегульований порядок визнання нематеріальних активів, що надійшли на підприємство шляхом придбання бізнесу та відрізняються від гудвілу. Обгрунтована важливість поліпшення законодавчого визначення критеріїв визнання нематеріальних активів на прикладі довгострокової ліцензії та внутрішньо генерованої торгової марки, а також запропоновані шляхи вдосконалення нормативної бази у частині даного питання з метою усунення розбіжностей між окремими нормативними актами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)229.0-145.712 + Х839(4УКР)190.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Побоченко Л. М. 
Глобалізаційні тенденції розвитку cвітового ринку поcлуг / Л. М. Побоченко, І. К. Федорова // Стратегія розвитку України. - 2015. - № 1. - С. 113-118. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено тенденції розвитку світового ринку послуг та проведено аналіз обсягів та структури комерційних послуг, виділено провідних експортерів та імпортерів комерційних послуг на світовому ринку за умов глобальних трансформацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.20

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Федорова І. І. 
Філософська культура - гуманізуюча складова університетської освіти за умов глобалізаційних трансформацій суспільства / І. І. Федорова // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 3. - С. 79-86. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Осмислено сучасну роль та призначення філософської культури як ядра гуманістично-культуротворчої парадигми університетської освіти за умов глобалізаційних трансформацій суспільства інформаційної доби. Для постановки проблеми висвітлюються основні суперечності, феномену глобалізації як мега-проекту тотального переконструювання суспільства, об'єднання людства у соціальну систему за новими рамковими умовами існування. Предмет дослідження - комплекс проблем формування спільного євроінтеграційного простору освіти, детермінованого глобалізаційними зрушеннями; переваги та ризики приєднання до цього процесу української вищої освіти; специфіка модернізації університетської освіти в Україні за європейськими вимірами; протидія домінуванню конс'юмеризму і аксіологічному релятивізму в освітньому просторі; роль університету як інтегратора знань гуманітарного і природничо-технічного вектору, для формування нових культуроохоронних технологій адаптації, самореалізації особистості та виживання людства за умов "гуманітарного розриву". Показано, що складний процес євроінтеграції не може бути механічним перенесенням в український простір освіти зарубіжного інноваційного досвіду, а повинен обстоювати принцип єдності у розмаїтті, відтворюючи національні освітні традиції, здійснити їх реінтерпретацію відповідно сучасним реаліям, модернізувати на цих принципах власну систему освіти, але зберігаючи її історично випробувану самобутність. Обгрунтовано, що задля збереження європейського духу освіти, як програми "культивування розуму" (Р. Декарт), завдання університетської освіти є збереження гуманітарної складової, як гармонізуючого начала освіти і виховання особистості; формування філософської культури мислення, як показника рівня самосвідомості європейської людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч484(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:Філос.Псих.Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Федорова І. Ф. 
World music: походження, особливості еволюції та сучасні модифікації явища : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / І. Ф. Федорова; Національна музична академія України імені П. І. Чайковського. - Київ, 2020. - 19 c. - укp.

Досліджено world music у його еволюційному розвитку - від походження до сучасних модифікацій явища - в контексті світового й українського музичного мистецтва другої половини ХХ - початку ХХІ ст. Запропоновано підхід до вивчення world music, що ґрунтується на концепції музичних практик Т. Чередниченко та дозволяє розробити один із можливих методів систематизації world music. У результаті world music постає як сукупність ознак різних типів музичних практик. Ці ознаки world music розглянуто в часовому напрямку, що дає можливість визначити особливості розвитку самого world music. На прикладі світових представників world music проаналізовано художньо-композиційні принципи явища. Розглянуто питання розробки музикознавчого інструментарію world music, що вимагає адаптувати такі поняття академічного музикознавства, як цитування й еклектика. Здійснено спробу подолання меж world music як західноєвропейського й американського явища, обґрунтовано можливість його вивчення з погляду української музичної культури. На прикладі творчості українського гурту "ДахаБраха" розглянуто особливості реалізації художніх принципів world music в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(0)-4 + Щ313(4УКР)0-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА445128 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Політологія: дистанційний курс : навч. посіб. / М. М. Самуйлік, О. М. Чебан, Л. М. Чорна, І. В. Федорова; Одеський державний аграрний університет. - Одеса : ТЕС, 2022. - 161 c. - Бібліогр.: с. 154-155 - укp.

Навчальний посібник призначений для аудиторних і дистанційних занять з політології зі студентами та магістрантами Одеського державного аграрного університету денної та заочної форм навчання. У посібнику розглядаються основні положення теорії політичної науки. Він містить лекції, плани семінарських занять, форуми, ключові категорії, орієнтовний перелік тем науково-дослідних завдань, тематику рефератів, тести з основних тем курсу для навчального тренінгу, список використаної та рекомендованої літератури, завдання для модульних контрольних робіт, питання для заліку, термінологічний словник. У цьому навчальному посібнику студенти знайдуть відповіді на важливі питання теорії і практики політичної науки вітчизняного політичного процесу його минулого і сучасного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф0 я73 + Ф02 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865544 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського