6. |
Федорів Л. Місце трансцендентного у класичній та некласичній теорії пізнання / Л. Федорів // Humanitarian Vision. - 2016. - 2, № 1. - С. 103-108. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Досліджено проблему пізнання. Розкрито особливості класичного та некласичного підходів до розуміння пізнання, проаналізовано форми виявлення трансцендентного в контексті його розгляду. На підставі проведеного аналізу зроблено висновок, що в разі переходу від класичної до некласичної філософії трансцендентне втрачає статус вихідного чинника та форми фіксації і здійснення пізнавальних актів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю22
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101312 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
7. |
Федорів Л. Міждисциплінарний підхід як один із найефективніших підходів до викладання філософських дисциплін (огляд міжнародного стажування за освітньо-науковою програмою "Філософія та економіка" Університету Байройта, Німеччина) / Л. Федорів // Humanitarian Vision. - 2020. - 6, № 1. - С. 63-66. - англ.На прикладі магістерської та бакалаврської програми "Філософія та економіка" Байройтського університету розкрито дидактичний, педагогічний, науковий аспекти міждисциплінарного підходу у викладанні філософських дисциплін. Описано структуру та організацію навчального процесу на освітній програмі "Філософія та економіка", проаналізовано робочі програми основних навчальних дисциплін філософського циклу. На підставі аналізу зроблено висновки, що, по-перше, міждисциплінарний підхід розширює сферу застосування філософської аналітики та основних науково-дослідницьких завдань, а також визначає мету їх застосування. По-друге, використання міждисциплінарного підходу сприяє чіткому визначенню евристичної ролі філософських дисциплін у навчально-освітньому процесі. Зокрема, йдеться про формування так званих "м'яких навичок" студентів (критичне мислення, комунікативність тощо), а також про "підсилення" фахових компетентностей студентів (розвиток аналітичного та стратегічного мислення, управлінських здібностей, ораторських навичок, бачення трендів і творення їх у конкретних сферах діяльності). По-третє, викладання філософських дисциплін на основі міждисциплінарного підходу може бути актуальним в умовах сучасної університетської освіти України, оскільки підсилить гуманітарну складову в окремих сферах людської діяльності, а саме: економіці, підприємництві, управлінні, інформаційних технологіях, сфері штучного інтелекту, що сприятиме зростанню їхньої ефективності та безпеки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252 в2:У
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж101312 Пошук видання у каталогах НБУВ
|