Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Федорів Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Федорів Л.  
Відношення до трансцендентного як необхідна умова людського мислення та пізнання: постановка проблеми / Л. Федорів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 550. - С. 116-119. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю215.11 + Э210.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Федорів Л.  
Апеляція до трансцендентного та її місце у пізнанні / Л. Федорів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 692. - С. 64-68. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто відношення до трансцендентного як характеристику людського буття. На підставі аналізу внутрішніх механізмів і структури пізнавального процесу зроблено висновок, що відношення до трансцендентного найвиразніше виявляється cаме у пізнавальній діяльності людини, постає її вихідною умовою та необхідним складовим елементом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.21 + Ю225

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Федорів Л.  
Форми виявлення трансцендентного у класичній та некласичній гносеології / Л. Федорів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 723. - С. 35-39. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито особливості класичного та некласичного підходів до розуміння суб'єкта пізнання, об'єкта пізнання та пізнавального процесу загалом. Проаналізовано форми виявлення трансцендентного у контексті розгляду цих питань. На підставі аналізу зроблено висновок, що під час переходу від класичної до некласичної філософії трансцендентне втрачає статус вихідного чинника та основної форми фіксації та здійснення пізнавальних актів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю212.0 + Ю223.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Федорів Л. 
Класичні виміри ідеї трансцендентного / Л. Федорів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 750. - С. 58-63. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено проблему трансцендентного: вперше проаналізовано та чітко визначено особливості його класичного розуміння і виявлення. На підставі аналізу зроблено висновок, що у межах класичної європейської філософії сформувалися 3 основні моделі розуміння трансцендентного, які можна визначити як онто-, гносео- та онтогносеологічну.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251.518.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Федорів Л. 
Особливості некласичного розуміння трансцендентного: деякі аспекти та підходи / Л. Федорів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 780. - С. 94-97. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251.518.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Федорів Л. 
Місце трансцендентного у класичній та некласичній теорії пізнання / Л. Федорів // Humanitarian Vision. - 2016. - 2, № 1. - С. 103-108. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено проблему пізнання. Розкрито особливості класичного та некласичного підходів до розуміння пізнання, проаналізовано форми виявлення трансцендентного в контексті його розгляду. На підставі проведеного аналізу зроблено висновок, що в разі переходу від класичної до некласичної філософії трансцендентне втрачає статус вихідного чинника та форми фіксації і здійснення пізнавальних актів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Федорів Л. 
Міждисциплінарний підхід як один із найефективніших підходів до викладання філософських дисциплін (огляд міжнародного стажування за освітньо-науковою програмою "Філософія та економіка" Університету Байройта, Німеччина) / Л. Федорів // Humanitarian Vision. - 2020. - 6, № 1. - С. 63-66. - англ.

На прикладі магістерської та бакалаврської програми "Філософія та економіка" Байройтського університету розкрито дидактичний, педагогічний, науковий аспекти міждисциплінарного підходу у викладанні філософських дисциплін. Описано структуру та організацію навчального процесу на освітній програмі "Філософія та економіка", проаналізовано робочі програми основних навчальних дисциплін філософського циклу. На підставі аналізу зроблено висновки, що, по-перше, міждисциплінарний підхід розширює сферу застосування філософської аналітики та основних науково-дослідницьких завдань, а також визначає мету їх застосування. По-друге, використання міждисциплінарного підходу сприяє чіткому визначенню евристичної ролі філософських дисциплін у навчально-освітньому процесі. Зокрема, йдеться про формування так званих "м'яких навичок" студентів (критичне мислення, комунікативність тощо), а також про "підсилення" фахових компетентностей студентів (розвиток аналітичного та стратегічного мислення, управлінських здібностей, ораторських навичок, бачення трендів і творення їх у конкретних сферах діяльності). По-третє, викладання філософських дисциплін на основі міждисциплінарного підходу може бути актуальним в умовах сучасної університетської освіти України, оскільки підсилить гуманітарну складову в окремих сферах людської діяльності, а саме: економіці, підприємництві, управлінні, інформаційних технологіях, сфері штучного інтелекту, що сприятиме зростанню їхньої ефективності та безпеки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252 в2:У

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101312 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського