Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Федірчик Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Науково-дослідна робота студентів і методологія педагогічних досліджень : Навч. посіб. / ред.: Т. Д. Федірчик, А. А. Предик; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2004. - 71 c. - Бібліогр.: 59 назв. - укp.

Наведено модульну програму вивчення курсу "Науково-дослідна робота студентів і методологія педагогічних досліджень", розглянуто методи досліджень, зокрема, аналізу документів, неформалізованого аналізу, спостереження, опитування, математичні (статистичні) методи, а також систему роботи студентів над науковими дослідженнями.

Приведена модульная программа изучения курса "Научно-исследовательская работа студентов и методология педагогических исследований", рассмотрены методы исследований, в частности, анализа документов, неформализованного анализа, наблюдения, опроса, математические (статистические) методы, а также система работы студентов над научными исследованиями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268я73

Шифр НБУВ: ВА660018 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Федірчик Т. Д. 
Організація навчально-виховного процесу з шестирічними першокласниками : навч.-метод. посіб. / Т. Д. Федірчик, О. С. Шестобуз; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці, 2011. - 152 c. - Бібліогр.: 89 назв. - укp.

Розкрито загальні основи навчання та виховання шестирічних першокласників і окремі аспекти підготовки майбутніх учителів до роботи з учнями 1-го класу чотирирічної початкової школи (ЧРПШ). Висвітлено проблеми та завдання навчання і виховання дітей з шестирічного віку за умов загальноосвітньої школи. Проаналізовано готовність дітей до початкового навчання в школі, організаційно-педагогічні умови здійснення навчально-виховного процесу в 1-му класі ЧРПШ. Увагу приділено питанням професійно-педагогічної підготовки студентів ВНЗ до навчання шестирічних школярів у контексті педагогічної практики в системі підготовки майбутніх педагогів до роботи з учнями 1-го класу ЧРПШ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 я73 + Ч421.331.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Федірчик Т. 
Професійна діяльність і особистість педагога / Т. Федірчик // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 3. - С. 54-62. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто проблеми професійності викладача. Систематизовано погляди вчених на зазначену проблему, розкрито зміст педагогічної діяльності, її структуру, підходи до вдосконалення професійності викладача.

Рассмотрены проблемы профессиональности педагога. Систематизированы взгляды ученых на данную проблему, раскрыта сущность педагогической деятельности, ее структура, подходы к усовершенствованию профессиональности педагога.

The problems of teachers' professionalism are considered in the article. The views of scientists on this problem are systematized, the essence of pedagogical activity, its structure, approaches to teachers' professionalism improvement is exposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ю940.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Федірчик Т. Д. 
Педагогічна діагностика в діяльності викладача вищого навчального закладу як основа його професійного становлення / Т. Д. Федірчик // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 194-197. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито діагностичну діяльність викладача вищої школи як складову його професійної діяльності. Висвітлені зміст діагностичної діяльності викладача, її об'єкт, предмет, особливості, принципи, рівні та можливості реалізації, а також значення даної діяльності для професійного становлення викладача-початківця вищої школи.

Раскрыта диагностическая деятельность педагога высшей школы как составляющая его профессиональной деятельности. Освещена сущность диагностической деятельности преподавателя, ее объект, предмет, особенности, принципы, уровни и возможности реализации, а также значение данной деятельности для профессионального становления начинающего педагога высшей школы.

The article interprets the diagnostic activity of teacher of a higher school as a component of professional activity. The former raises the questions of nature of diagnostic activity of teacher, its object, subject, features, principles, levels and opportunities of realization, and the meaning of such activity for professional development of the beginning teacher of a higher school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч311.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Федірчик Т. Д. 
Розвиток професіоналізму викладача як фактор управління якістю вищої освіти / Т. Д. Федірчик // Наука і освіта. - 2009. - № 3. - С. 75-79. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено аспекти проблеми становлення особистості педагога вищого навчального закладу та розвитку його педагогічної майстерності. Розкрито сутність поняття професіоналізму викладача ВНЗ й описано шляхи його розвитку на етапі післядипломної освіти як одного з факторів управління якістю вищої освіти у ВНЗ. Наведено методологію роботи з молодими викладачами, що запроваджена у Чернівецькому національному університеті імені Ю. Федьковича. Акцентовано увагу на тому, що система розвитку професіоналізму викладача ВНЗ має базуватися на діяльнісному й особистісно-орієнтованому підходах.

Освещены аспекты проблемы становления личности педагога высшего учебного заведения и развития его педагогического мастерства. Раскрыта сущность понятия профессионализма преподавателя вуза и описаны пути его развития на этапе последипломного образования как одного из факторов управления качеством высшего образования в вузе. Приведена методология работы с молодыми преподавателями, которая внедрена в Черновицком национальном университете имени Ю. Федьковича. Акцентировано внимание на том, что система развития профессионализма преподавателя вуза должна базироваться на деятельностном и личностно-ориентированном подходах.

The article reveals the essence of professionalism of а high school teacher and describes some ways of his development as one of the factors of managing the quality of higher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Федірчик Т. Д. 
Рівні розвитку педагогічного професіоналізму викладача вищої школи / Т. Д. Федірчик // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 1. - С. 83-87. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На основі аналізу поглядів учених на проблему рівнів професіоналізму особистості, запропоновано розроблені та обгрунтовані рівні розвитку педагогічного професіоналізму викладача вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Федірчик Т. 
Професійно значущі якості виладача вищої школи як особистісна складова його педагогічного професіоналізму / Т. Федірчик // Молодь і ринок. - 2013. - № 5. - С. 77-82. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано професійно значущі якості викладача вищої школи в структурі його професіоналізму. Розглянуто рушійні сили людини у професії.

Проанализировано профессионально значимые качества преподавателя высшей школы в структуре его профессионализма. Рассмотрены движущие силы человека в профессии.

Analyzed professionally significant qualities of a high school teacher in the structure of his professionalism. Considered the driving forces of human occupation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Федірчик Т. Д. 
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого підходу при здійсненні професійно-педагогічної підготовки студентів університету / Т. Д. Федірчик // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21. - С. 68-71. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Доведено необхідність удосконалення професійно-педагогічної підготовки студентів університету.

Обоснована актуальность усовершенствования профессионально-педагогической подготовки студентов университета.

The article substantiates topicality of improvement of professional and pedagogical training of university students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Федірчик Т. Д. 
Розвиток педагогічного професіоналізму молодого викладача вищої школи (теоретико-методичний аспект) : [монографія] / Т. Д. Федірчик; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2015. - 447 c. - Бібліогр.: с. 376-415 - укp.

Наведено результати теоретико-методологічних і методичних аспектів розвитку педагогічного професіоналізму молодого викладача вищої школи. Обгрунтовано сутність і структуру педагогічного професіоналізму викладача вищої школи. Розкрито особливості науково-педагогічної діяльності молодого викладача ВНЗ, охарактеризовано передуми та детермінанти його професійно-особистісного розвитку. Висвітлено зарубіжний досвід організації професійного зростання педагога вищої школи. Запропоновано модель науково-методичної системи розвитку педагогічного професіоналізму молодого викладача ВНЗ у процесі його науково-педагогічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.467

Шифр НБУВ: ВА790791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Федірчик Т. Д. 
Теоретико-методичні засади розвитку педагогічного професіоналізму молодого викладача вищої школи в процесі науково-педагогічної діяльності : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Т. Д. Федірчик; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2016. - 40 c. - укp.

Вперше здійснено ретроспективний міждисциплінарний аналіз проблеми розвитку педагогічного професіоналізму викладача в системі вищої освіти. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади розвитку педагогічного професіоналізму викладача. Здійснено змістовий аналіз поняття "педагогічний професіоналізм викладача вищої школи" та сформульовано його дефініцію. На основі вивчення зарубіжного та вітчизняного досвіду закладів вищої освіти і власного досвіду науково-педагогічної та управлінської діяльності у ВНЗ розроблено авторську науково- методичну систему розвитку педагогічного професіоналізму молодого викладача вищої школи, яка передбачає наявність теоретико-методологічної підсистеми (мета, завдання, принципи, компоненти) та методично-діяльнісної підсистеми, яка містить функціональні складові (багаторівнева науково-методична служба ВНЗ; моніторингові дослідження стану та динаміки розвитку педагогічного професіоналізму молодого викладача; науково-методичний супровід означеного процесу; індивідуальна програма професійно-особистісного розвитку та саморозвитку молодого викладача). Обгрунтовано етапи та організаційно-педагогічні умови цього процесу. Розроблено критерії, показники, рівні діагностування та науково-методичний супровід розвитку педагогічного професіоналізму молодого викладача. Здійснено прогнозування щодо створення й функціонування у ВНЗ науково-методичної системи розвитку педагогічного професіоналізму молодого викладача.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА420613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Розвиток системи неперервної освіти в контексті суспільних трансформацій XXI століття : колект. монографія / М. Г. Іванчук, Т. Д. Федірчик, С. З. Романюк, І. С. Прокоп, Г. П. Бигар; ред.: М. Г. Іванчук; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича. - Чернівці : Рута, 2016. - 399 c. - укp.

Вивчено теорію та практику навчання рідної мови в полілінгвальному соціумі. Розглянуто соціально-політичні зміни в Україні як чинник розширення українсько-канадських зв'язків у сфері освіти. Приділено увагу формуванню умінь педагогічного цілепокладання як пріоритету професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Обгрунтовано концептуальні засади професійної підготовки майбутнього учителя початкової школи до інклюзивного навчання дітей. Проаналізовано використання програмних педагогічних засобів на уроках української мови та літературного читання у початковій школі. Досліджено виховний потенціал української дитячої літератури Канади. Показано еволюцію форм і методів українського родинного виховання в Канаді та можливості їх використання в педагогічному просторі України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА811309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Інновації у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя: проблеми і орієнтири : колект. монографія / Г. П. Бигар, Л. М. Біленкова, А. М. Богданюк, Н. В. Гатеж, О. Є. Гордійчук, М. Г. Іванчук, І. Д. Істинюк, О. І. Костащук, Л. В. Мафтин, Н. В. Нікула, О. В. Олійник, І. І. Піц, А. А. Предик, І. С. Прокоп, С. З. Романюк, Т. Д. Федірчик, Т. Г. Цуркан, К. Д. Шевчук, О. С. Шестобуз, А. В. Шульга; ред.: М. Г. Іванчук; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : ЧНУ : Рута, 2020. - 351 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Розглянуто проблематику інновацій у професійно-педагогічній підготовці фахівців у контексті вимог входження у міжнародний освітній простір. Висвітлено актуальні проблеми вищої школи як освітньо-розвивального середовиша забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців, основоположні підходи оновлення системи професійно-педагогічної підготовки сучасного вчителя, а також шляхи впровадження інновацій у практику Нової української школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч311,01

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА848595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Розвиток освітніх систем в умовах євроінтеграційних трансформацій : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 трав. 2021 р. / ред.: С. З. Романюк, Г. Г. Філіпчук, Т. Д. Федірчик, О. І. Янкович, О. С. Шестобуз, I. Kierzkowska, A.-A. Colomeischi; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Львівський національний університет імені Івана Франка, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", Мукачівський державний університет, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Національний університет "Острозька академія", Рівненський державний гуманітарний університет, Світовий Конгрес Українців, Гданська вища гуманістична школа, Вища лінгвістична школа у Ченстохово, Сучавський університет імені Штефана Чел Маре, Університет міжнародного бізнесу ISM, Арієльський університет. - Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2021. - 327 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - пол.

Проаналізовано освітні системи у вимірі ретроспективних та сучасних реалій, зокрема вітчизняний та міжнародний досвід, тенденції розвитку вищої педагогічної освіти у світовому освітньому просторі. Охарактеризовано компетентнісний підхід у професійному становленні сучасного педагога, розвиток соціально-психологічного потенціалу особистості педагога в умовах інноваційних освітніх змін. Розглянуто питання управління розвитком педагогічних систем у контексті суспільних трансформацій. Увагу приділено проблемам освіти дорослих у національному та світовому освітньому просторі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852448 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність, перспективи розвитку : колект. монографія : [у 2 ч.]. Ч. 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні / Г. В. Барабащук, О. А. Блінов, М. Г. Буйняк, О. В. Гаяш, Н. М. Гуцуляк, О. І. Дмітрієва, М. М. Душкевич, А. В. Камбур, Т. М. Канівець, В. В. Костик, Л. Б. Костик, О. С. Лісова, Т. В. Лясковська, С. П. Миронова, Ю. А. Михальська, А. В. Михальський, О. М. Молоч, Т. В. Петренко, Л. Б. Платаш, Л. М. Потапюк, В. М. Санжаровець, Н. В. Скрипник, А. В. Сушма, І. Ф. Тімкін, Л. І. Фесік, Г. С. Фесун, О. В. Чопік; ред.: С. П. Миронова, Л. Б. Платаш, С. З. Романюк, Л. І. Тимчук, Т. Д. Федірчик, О. В. Гаврилов, Н. С. Гаврилова, З. П. Ленів. - Чернівці, 2021. - 351 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp. - англ.

Проаналізовано теоретичні та прикладні питання організації освітньої та соціальної інклюзії осіб з особливостями розвитку. Доведено про важливість якісної управлінської, організаційної діяльності, забезпечення психологічної безпеки. Окрему увагу приділено технологічному аспекту інклюзії осіб з порушеним зором і слухом, питанням розвитку фахового партнерства в інклюзії та особистісного потенціалу людини в умовах інклюзії. Висвітлено авторське бачення потенціалу доступного середовища для осіб з особливостями психофізичного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.91 + Ч430.221.05 + Ч430.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358785/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пірен М. І. 
Освітньо-громадянський виховний ідеал сьогодення : монографія / М. І. Пірен, Т. Д. Федірчик; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Чернівці : ЧНУ : Рута, 2023. - 191 c. - Бібліогр.: с. 105-120 - укp.

Автори обгрунтували нові освітньо-громадянські засади сучасного виховного ідеалу, базовані на історичних традиціях, духовності українського народу, культурі та загальнолюдських цінностей задля виховання особистості громадянина, патріота, активного будівника самостійної, демократичної держави України для її громадян на європейських, інноваційних технологіях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.352

Шифр НБУВ: ВА867542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського