Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Фомін О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Фомін О. М. 
Громадянина формує школа / О. М. Фомін // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 2. - С. 66-71. - укp.

Розкрито головні напрямки, систему роботи з громадянської освіти та виховання учнів школи, складовими якої стали спецкурси, клубні об'єднання старшокласників, багаторічні інтегровані програми із шкільних дисциплін. Особливу увагу приділено участі педагогічного та учнівського колективів у реалізації міжнародних освітянських проектів, що активно сприяють становленню випускників школи як патріотів своєї держави та громадян світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фомін О. О. 
Метод та інструментальні засоби модельної діагностики нелінійних динамічних об'єктів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.06 / О. О. Фомін; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2005. - 19 c. - укp.

Розвинуто метод модельної діагностики з використанням моделей об'єктів контролю (ОК) як інтегро-степеневих рядів Вольтерра з застосуванням моментів, вейвлет-перетворень та розкладання Карунена - Лоева багатомірних вагових функцій для стискання діагностичних моделей ОК. Установлено взаємозв'язок методу максимальної правдоподібності й адаптивного методу для побудови квадратичного розв'язувального правила. Запропоновано комбінований метод навчання, що полягає у використанні як початкових значень коефіцієнтів квадратичного розв'язувального правила в адаптивному методі стохастичної апроксимації значень, одержаних за допомогою методу максимальної правдоподібності. Розроблено метод квазіповного перебору дослідження інформативності ознак, що дозволяє зменшити множину їх комплектів завдяки відбору тільки тих, для яких достовірність розпізнавання не виходить за межі їх заданого максимального значення. Частковими реалізаціями методу є методи повного та скороченого перебору ознак. Запропоновано критерії відбору комплектів діагностичних ознак у задачах багатоальтернативної класифікації, що дозволяє виділити найкращі розв'язки з повної множини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.95-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336707 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фомін О. С. 
Формування стабільних сенсорних характеристик кристалів CdZnTe і ZnSe : Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.04.07 / О. С. Фомін; НАН України. Ін-т електрофізики і радіац. технологій. - Х., 2006. - 20 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В379 в641.8,022 + З852.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346913 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Фомін О. В. 
Удосконалення конструкції залізничних піввагонів з метою зниження матеріалоємності : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / О. В. Фомін; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано перспективні напрями вдосконалення конструкції піввагонів вітчизняного виробництва. Запропоновано формалізоване описання конструкції сучасних піввагонів на базі використання принципів ієрархічності та декомпозиції. Розроблено метод визначення структури матеріалоємності піввагонів на підставі блочно-ієрархічного описання конструкції. Сформульовано задачу оптимізаційного проектування конструктивних елементів піввагонів за критерієм мінімальної матеріалоємності. Розроблено розрахунково-експериментальний метод визначення резервів зниження матеріалоємності елементів конструкції піввагонів. Обгрунтовано варіант вдосконалення конструкції піввагонів моделі 12-9745 виробництва ДП"Укрспецвагон". Запропоновано нові патентозахищені конструкції залізничних піввагонів. Показано, що впровадження даних технічних рішень суттєво зменшить матеріалоємність та покращить технологічність виготовлення вітчизняних піввагонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Фомін О. В. 
Блочно-ієрархічне описання конструкції сучасних спеціалізованих вантажних вагонів / О. В. Фомін, О. В. Бурлуцький // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 4/4. - С. 32-35. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено особливості запропонованого підходу до формалізованого описання конструкції залізничних спеціалізованих вантажних вагонів, розробленого на основі використання принципів ієрархічності та декомпозиції.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фомін О. В. 
Математичне описання формування матеріалоємностей конструкцій вантажних вагонів / О. В. Фомін, О. І. Удодова // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 1/7. - С. 36-38. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Представлено особливості запропонованого підходу до описання формування матеріалоємностей конструкцій залізничних вантажних вагонів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мороз В. І. 
Оптимізаційне проектування конструкції стіни торцевої піввагону моделі 12-9745 за критерієм мінімальної матеріалоємності / В. І. Мороз, О. В. Братченко, О. В. Фомін // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2010. - № 3/9. - С. 7-10. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Представлено особливості та результати оптимізаційного проектування елементів конструкції стіни торцевої піввагонів моделі 12-9745 за критерієм мінімальної матеріалоємності.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Фомін О. О. 
Сучасні принципи діагностики гастроезофагеального рефлюксу у дітей / О. О. Фомін, В. А. Антонець, Т. Л. Маланіна, В. С. Конопліцький // Клініч. анатомія та операт. хірургія. - 2010. - 9, № 2. - С. 10-13. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Визначено особливості клінічних проявів гастроезофагеального рефлюксу у дітей і показники добового pH-моніторинту стравоходу, проведено кореляційний аналіз між клінічними проявами та результатами pH-метричного дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.413.1-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Фомін О. В. 
Визначення перспективних напрямків проектування несучих систем у вантажному вагонобудуванні / О. В. Фомін // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2012. - № 3/7. - С. 32-35. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено перспективні напрямки проектування несучих систем (модулів рами та кузова) у вантажному вагонобудуванні та їх особливості.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-06

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Фомін О. В. 
Оптимізаційне проектування елементів кузовів залізничних напіввагонів та організація їх виробництва : монографія / О. В. Фомін; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Донецьк : ДонІЗТ УкрДАЗТ, 2013. - 251 c. - Бібліогр.: с. 233-242 - укp.

Розглянуто перспективні тенденції розвитку конструкцій кузова напіввагону (КНВ). Описано процедури постановки на виробництво вантажних вагонів і впровадження різних профілів в якості складових елементів їх несучих систем. Викладено метод зниження матеріалоємності конструкцій КНВ і новий підхід до визначення максимально-можливих під час заданих експлуатаційних умов показників і параметрів їх кузовів. Розроблено допоміжні матеріали з визначення оптимальних характеристик перспективних для вагонобудування профілів. Наведено довідкові матеріали, які будуть корисними за проектування їх кузовів та організації виробництва напіввагонів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-044

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА767399 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Фомін О. В. 
Застосування MathCAD для визначення оптимальних геометричних параметрів складових елементів вантажних вагонів на основі узагальнених математичних моделей / О. В. Фомін // Залізн. трансп. України. - 2012. - № 6. - С. 52-54. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проведено дослідження щодо використання програми MathCAD для визначення оптимальних геометричних параметрів складових елементів вантажних вагонів на базі узагальнених математичних моделей. Наведено приклад і результати використання MathCAD у процесі визначення оптимальних геометричних параметрів профілю з перерізом прямокутної труби, який запропоновано використовувати замість профілю вагонної стійки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Фомін О. В. 
Математичні моделі зміни основних показників базових несучих елементів кузовів напіввагонів / О. В. Фомін, О. А. Логвіненко, Р. Ю. Дьомін, В. В. Фомін, Г. П. Бородай, О. В. Бурлуцький // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 5/6. - С. 95-104. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначені та наведені математичні моделі/закономірності, які описують зміну основних показників (моментів опору та матеріалоємності) базових несучих профілів кузовів напіввагонів доцільно використовувати у разі: уточнення початкової міцності кузова, побудови і оцінювання несучої здатності та надійності їх елементів в експлуатації з урахуванням корозійного зносу. Також їх можна використовувати під час проведення робіт з підсилення окремих ділянок елементів (наприклад підсилення шляхом приварювання поздовжньої накладки на вертикальні стійки стін бокових у місцях їх з'єднання з нижнім обв'язуванням) що надасть змогу підвищити ефективність та точність таких робіт. Розглянуті несучі профілі є базовими і в інших конструкціях кузовів вантажних вагонів, тому одержані результати можна використовувати і під час проектування/експертного оцінювання несучих систем та інших типів вантажних вагонів. З урахуванням сучасних можливостей обчислювальної техніки та перспективних напрямків розвитку науково-дослідної та інженерної практики доцільно в подальшому провести роботи з автоматизації процедур визначення несучої здатності базових елементів та конструкції кузова вагону в цілому. Розроблена послідовність дій під час визначення математичних моделей є універсальною і тому може бути представлена у вигляді алгоритму, який у подальшому доцільно розглядати як частину загального алгоритму процедури дослідження несучої здатності кузовів напіввагонів/вантажних вагонів. Запропонований та представлений підхід до дослідження несучої здатності елементів металокаркасів можливо та доцільно використовувати у разі проведення відповідних робіт у інших галузях машинобудування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Фомін О. В. 
Дослідження дефектів та пошкоджень несучих систем залізничних напіввагонів : монографія / О. В. Фомін; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - Київ : ДЕТУТ, 2014. - 299 c. - Бібліогр.: с. 283-293 - укp.

Досліджено принципи дії основних факторів, які впливають на міцність та надійність кузовів напіввагонів. Розглянуто ключові поняття та визначення теорії надійності. Запропоновано метод оцінювання показників надійності складових елементів кузовів сучасних напіввагонів із урахуванням цензурування вибірки на основі даних експлуатації. Здійснено комплексний аналіз особливостей виникнення дефектів у несучих елементах напіввагонів на етапах їх виробництва та експлуатації. Розкрито природу руйнування елементів конструкцій сучасних напіввагонів. Зроблено огляд основних підходів у теорії руйнування матеріалів. Досліджено критерії утворення тріщин і особливості руйнування несучих конструкцій вагонів у разі циклічних навантажень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-044

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Фомін О. В. 
Особливості методики визначення втомної довговічності напіввагону з урахуванням експлуатаційних ушкоджень / О. В. Фомін, О. В. Бурлуцький // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 2/7. - С. 12-16. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Наведено особливості та результати використання запропонованої методики розрахунку втомної довговічності кузова напіввагону з урахуванням накопичених ушкоджень за весь термін експлуатації, розробленої на основі використання корегованої лінійної гіпотези підсумовування пошкоджень. Наведена методика надає змогу підвищити точність оцінки ресурсу кузовів напіввагонів на стадії проектування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Фомін О. В. 
Визначення оптимальних геометричних параметрів стін торцевих напіввагонів / О. В. Фомін, Д. А. Іванченко // Вестн. ХНАДУ. - 2013. - Вып. 60. - С. 72-76. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Підтверджено можливість та доцільність використання програми MathCAD під час визначення оптимальних геометричних параметрів складових елементів несучих систем вантажних вагонів, базуючись на узагальнених математичних моделях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Фомін О. В. 
Алгоритм визначення оптимальних геометричних параметрів складових елементів вантажних вагонів на основі узагальнених математичних моделей / О. В. Фомін // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2013. - № 6. - С. 140-146. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто особливості та приклади використання запропонованого алгоритму визначення оптимальних геометричних параметрів складових елементів вантажних вагонів на основі узагальнених математичних моделей, який реалізується на персональних обчислювальних машинах. Розроблений підхід до відшукування оптимальних геометричних параметрів можна охарактеризувати як визначення оптимального рішення з виділеної сукупності можливих варіантів. Наведений приклад використання запропонованого алгоритму засвідчив його працездатність та ефективність використання. Формалізовано процедуру визначення оптимальних геометричних параметрів складових елементів вантажних вагонів на основі узагальнених математичних моделей. Практичне впровадження результатів досліджень для універсальних напіввагонів надасть змогу знизити тару їх конструкції та, відповідно, підвищити вантажопідйомність майже на 100 кг за покращання міцністних характеристик, що з урахуванням масовості їх парку забезпечить значний економічний ефект під час їх виготовлення й експлуатації. Запропоновано підхід, орієнтований на використання розповсюджених програмних комплексів (наприклад, Microsoft Excel), які використовуються технічними службами більшості підприємств, і не вимагає додаткових капіталовкладень (придбання спеціалізованих програм та відповідного навчання технічного персоналу). Це додатково аргументує правильність спрямування науково-дослідних робіт. Запропонований алгоритм може бути використаний під час вирішення інших відповідних оптимізаційних задач на основі узагальнених математичних моделей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Макаренко М. В. 
Комплексний аналіз економічного ефекту від життєвого циклу сучасного напіввагону / М. В. Макаренко, М. Б. Кельріх, О. В. Фомін // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 4. - С. 46-59. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Представлено одержані результати проведеного комплексного аналізу економічного ефекту від життєвого циклу сучасного залізничного напіввагону. Проаналізовано дохідні та розхідні частини формування вартості продукту та послуг на всіх стадіях життєвого циклу напіввагону, з поглибленим розглядом формування витрат на створення відповідних матеріалів та комплектуючих.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Павленко В. Д. 
Метод побудови простору ознак для розпізнавання станів нелінійних об'єктів контролю на основі багатомірних вагових функцій / В. Д. Павленко, О. О. Фомін // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2003. - № 6. - С. 268-274. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано метод модельної діагностики, що базується на непараметричній ідентифікації об'єктів контролю з використанням інтегро-ступеневих рядів Вольтерри. Досліджено за допомогою методів статистичної класифікації інформативність сформованих діагностичних параметрів на базі багатомірних ядер Вольтерри: евристичних ознак, моментів, Фур'є-образів, а також ознак, виділених з використанням методів стиску, що базуються на перетворенні Карунена-Лоева та вейвлет-перетворенні.


Індекс рубрикатора НБУВ: З813.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Фомін О. В. 
Аналіз та класифікація пошкоджень універсальних напіввагонів, які виникають за час їх життєвого циклу / О. В. Фомін, О. В. Бурлуцький // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2012. - № 4. - С. 163-167. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Описано особливості та надано результати проведеного аналізу пошкоджень складових модулів універсальних напіввагонів, які виникають за час їх життєвого циклу. Визначено основні види пошкоджень та вузли, на яких вони сконцентровані. Розроблено класифікацію пошкоджень, що виникають в конструкціях напіввагонів на всіх етапах їх життєвого циклу, що дозволяє прогнозувати пошкодження в експлуатації та систематизувати імовірнісні причини їх виникнення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Фомін О. В. 
Аналіз доцільності застосування шестигранних порожнистих профілів як складових елементів несучих систем напіввагонів / О. В. Фомін // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2014. - № 6. - С. 146-153. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Дослідження спрямоване на представлення особливостей та результатів проведених робіт із визначення доцільності впровадження шестигранних порожнистих профілів у якості складових елементів сучасних несучих систем залізничних напіввагонів. При проведенні дослідження використано раніше розроблену методику впровадження різних профілів як альтернативи існуючим виконанням несучих елементів модуля кузова вантажного вагону. Вона орієнтована на зниження матеріалоємності досліджуваної конструкції вагону при забезпеченні вимог міцності та експлуатаційної надійності. В результаті проведених досліджень виявлено доцільність впровадження шестигранного порожнистого профілю в якості вертикальних стійок стін бокових та горизонтальних поясів стін торцевих напіввагонів, визначені оптимальні параметри таких замін. Вперше розглянуто питання доцільності використання шестигранних порожнистих профілів в якості несучих елементів кузовів напіввагонів. Для вирішення цього питання розроблено математичні моделі, які описують залежність основних міцністних та масових показників відповідних профілів від варіювання геометричних параметрів, а також допоміжний графік. Практичне впровадження результатів проведених досліджень для універсальних напіввагонів дозволить знизити їх тару та відповідно підвищити вантажопідйомність майже на сто кілограмів при виконанні вимог міцності та експлуатаційної надійності. Розроблені та представлені матеріали можуть бути використані при розгляді та вирішенні аналогічних завдань для других типів вантажних вагонів, а також інших засобів транспортного машинобудування. За результатами виконаних робіт подано заявку на винахід України.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-044

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського