Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Фуртак Б$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Фуртак Б. Л. 
Обчислення в системі МathCAD : Навч. посіб. / Б. Л. Фуртак; Укр. акад. друкарства. - Л., 2006. - 112 c. - Бібліогр.: с. 110. - укp.

Викладено способи розв'язання засобами системи MathCAD різних математичних задач з алгебри, аналізу диференціальних рівнянь, застосованих у галузях механіки й економіки. Розглянуто MathCAD як мову візуального програмування, описано головне меню системи MathCAD, особливості обчислень, побудови та форматування графіків MathCAD. Висвітлено питання розв'язання звичайних диференціальних рівнянь та їх систем, опрацювання експериментальних даних засобами MathCAD.

Изложены способы решения средствами системы MathCAD разных математических задач по алгебре, анализу дифференциальных уравнений, применяемых в механике и экономике. Рассмотрен MathCAD как язык визуального программирования, описано главное меню системы MathCAD, особенности вычислений, построения и форматирования графиков MathCAD. Освещены вопросы решения обычных дифференциальных уравнений и их систем, обработки экспериментальных данных средствами MathCAD.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.121 MathCAD я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фуртак Б. Л. 
Структурування змісту в сучасних австрійських і українських підручниках з математики і фізики для середньої школи (порівняльний аналіз) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Б. Л. Фуртак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 20 c. - укp.

На підставі порівняльного аналізу структурування змісту українських і австрійських підручників з математики та фізики для середньої школи визначено засоби, які дозволили авторам австрійського підручника з математики подати зміст більш широко та на вищому теоретичному рівні, ніж в українських підручниках: диференційованість змісту не тільки на рівні завдань, а й на теоретичному рівні; широка інтегрованість змісту підручника з іншими дисциплінами, у тому числі принципова інтегрованість алгебри з початками аналізу і геометрії; теоретико-множинне вчення як стрижень змісту підручника; загальний метод "нарощування знань" пояснення змісту підручника; забезпечення авторами австрійського підручника виконання дидактичних законів, принципів та функцій. Виявлено, що автори австрійських підручників з математики та фізики приділили більшу увагу, ніж автори відповідних українських підручників, гуманістичній спрямованості підручників, забезпеченню діяльнісного підходу учнів до навчання, їх особистому зростанню.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)210-3 + Ч421.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312472 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського