Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Хало З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Хало З. П. 
Інтелектуальний розвиток дитини у системі дошкільного виховання Німеччини : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / З. П. Хало; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2009. - 20 c. - укp.

З'ясовано генезу ідеї інтелектуального розвитку дітей у теоріях світових і вітчизняних науковців у сфері психології та педагогіки. Обгрунтовано особливості функціонування дошкільних закладів Німеччини та місце інтелектуального складового в їх змісті освіти. Досліджено теоретичні та практичні засади організації інтелектуального розвитку дитини, проаналізовано його чинники. Визначено роль вихователів дошкільних установ у реалізації завдань інтелектуального розвитку особистості. Показано можливості творчого використання досвіду німецької дошкільної педагогіки освіти у контексті завдань сучасного українського дошкілля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4НІМ) + Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363246 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Хало З. 
Практичні аспекти організації комунікативної взаємодії в організації інтелектуального розвитку дитини у дошкільних закладах Німеччини / З. Хало // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 98-100. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обгрунтовано практичні аспекти організації комунікативної взаємодії в організації інтелектуального розвитку дитини у дошкільних закладах Німеччини. Визначено шляхи впровадження досвіду німецького дошкільного виховання у вітчизняне дошкілля. Вказано на те, що дитинство - це не підготовка до майбутнього дорослого життя, а справжнє повноцінне буття та пізнання світу, яке згодом впливатиме на усе подальше життя людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч414(4НІМ) + Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Волошанська І. 
Цільовий компонент навчально-виховного процесу та значення мети для становлення особистості у працях К. Д. Ушинського / І. Волошанська, З. Хало // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 96-99. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено основні цілі навчання та виховання, проаналізовано сутність мети у навчально-виховному процесі, розкрито її значення для становлення особистості крізь призму педагогічної спадщини. Вміщено матеріали про те, як К. Ушинський у своїх працях довів необхідність існування високої мети для виховання всебічно розвиненої особистості, якій притаманна самостійність, відповідальність, творчість та любов до праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)51-273

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хало З. 
Специфіка формування інтересу учнів до вивчення іноземної мови у процесі комунікації у позаурочній та позашкільній роботі / З. Хало, І. Волошанська // Молодь і ринок. - 2013. - № 11. - С. 69-73. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність і специфіку формування інтересу учнів до вивчення іноземної мови засобами позаурочної та позашкільної виховної роботи. Висвітлено сутність нових цілей розвитку сучасної іноземної освіти за умов реформування вітчизняної системи освіти. Проаналізовано принципи виховної роботи з точки зору їх впливу на реалізацію завдання залучення дітей та молоді до різнопланової діяльності. Основними засобами позаурочної роботи визначено вивчення іноземної літератури, ознайомлення з культурою інших країн, дослідження життя ровесників за кордоном. Розглянуто процес впровадження демократичних цінностей у виховний процес: збереження балансу між домаганнями особистості і навчальним потенціалом освіти. Охарактеризовано нові підходи та завдання щодо виховання дитини в сім’ї, зокрема організації позашкільної та позаурочної роботи школярів. Наголошено на потребі відновлення принципів природовідповідності виховання як елементу цілісної системи навчання.

Обоснованы необходимость и специфика формирования интереса учащихся к изучению иностранного языка средствами внеурочной и внешкольной воспитательной работы. Освещена сущность новых целей развития современной иностранной образования в условиях реформирования отечественной системы образования. Проанализированы принципы воспитательной работы с точки зрения их влияния на реализацию задачи привлечения детей и молодежи к разноплановой деятельности. Основными средствами внеурочной работы определены изучение иностранной литературы, ознакомление с культурой других стран, исследование жизни ровесников за рубежом. Рассмотрен процесс внедрения демократических ценностей в воспитательный процесс: сохранение баланса между притязаниями личности и учебным потенциалом образования. Охарактеризованы новые подходы и задачи воспитания ребенка в семье, в частности организации внешкольной и внеурочной работы школьников. Отмечена необходимость восстановления принципов природосоответствия воспитания как элемента целостной системы обучения.

Grounded is the necessity and the specific formation of student interest in the study of foreign languages and school facilities extracurricular educational work. Elucidated is the essence of the new objectives of modern foreign education in the reform of the national education system. Analyzed are the principles of educational work in terms of their impact on the implementation of task involving children and youth in diverse activities. The main means of overtime work are defined the study of foreign literature, exploring the culture of other countries, the study of life peers abroad. Considered is the process of implementation of democratic values in the educational process: maintaining a balance between the claims of the individual and the educational potential of education. Characterized are the new approaches and targets raising a child in the family, especially the organization of extra-curricular and extracurricular work of students. Emphasized is the need to restore the principles of nature compliance training as part of an integrated system of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського